miten päin seisot suihkussa?

Back to tunkio O

[q]hallucinogen:

Silleen, että sisääntulija näkee kun hankaan muniani

[/q]

Tosta mulle tuli fläsäri inttiajoista... Sillo kaua sitte KUN minä olin armeijassa, meiltä vietiin suihkuverhot ja äijät joutu sillee pesee ittesä kaiken kansan nähden... Ni mä olin sit aamupväl suihkus (intissä ylellisyys) ja siin oli joku sälli pesemäs hampaitaan. Mun oli sit ihan pakko kääntyy siihe sällii päi ja ruveta pesee (lue: räplää) nyyttejäni ja pikkukaveria... sällin ilme oli kyl näkemisen arvone q se ei tienny oisko sen pitäny ruveta itkee vai nauraa. Myönnän saaneeni tyydytystä.

Aika homoo, eikö..?

Perse aina yleisöön päin

Seison päälläni, meditoiden kulpyammeen reunalla......;)

Suikussa pitää pyöriä ympyrää! Siis oikeesti. Mitä järkeä kun kapasiteetti riittää paljoon enempään kuin tylsään paikallaanseisomiseen!*joo*

Katsotaas...

Kun astun suihkuun, niin vasen kylki hanaan päin.
Kun laitan suihkun päälle, niin kasvot hanaan päin.
Kun nappaan shamppoon käteen ja vaahdotan, niin selkä hanaan päin.
Kun huuhdon pesuaineet pois, niin kasvot hanaan päin.
Kun jään tappamaan aikaa, koska vesi on niin mukavan lämmintä, niin oikea kylki hanaan päin.



Oikea vastaus lienee kuitenkin ”oikein päin”, eli jalat lattiaa kohti.

oikeinpäin...*nauru*

niin ja jos tarkkoja ollaan; muna stondixessa. Ja ku tuun pois, ”SE” on jo lerpahtanu...*hih*

[q]Progress:
niin ja jos tarkkoja ollaan; muna stondixessa. Ja ku tuun pois, ?SE? on jo lerpahtanu...*hih*
[/q]
niin mikä on tämä ”SE” joka on lerpahtanu? mut sul on kuitenki muna stondixes ku ”SE” lerpahtaa jonka jälkee tuut pois vai mite?

Ei ole koskaan tullut ajatelleeksi, mutta yleensä tavallaan poikittan niin että kylki osottaa hanaa ja suihkuverhoa ja näen suht. selvästi loppukylppärin ja voin nojailla samalla takaseinään halutessani.

istun ku en jaksa seistä.

Kai se si on väärinpäin

[muokattu 1.2.2004 15:18]

Mä pyörin ympyrää siel suihkussa..se on niin kivaa ku menee pää pyörälle*hih*

*on tää tääki...**iihhih*
jos on käsisuihku ni nenä päin suihkua, jos suihku roikkuu seinästä/katosta ni sitte toiste päin... simply.

Yleensä mun suihkussa voi sen pienuudesta johtuen (suihkun) seistä vain yksin päin. Eli nenä kohti sitä 10cm päässä olevaa suihkuverhoa ja käsisuihku kädessä. sweinän seläntakana jalat lattialla.Jos joskus huvittaisikin pyöriä sotkeentuisin mun ruiskun letkuun.

Selkä suihkuun päin.

[q]JussiS:
Selkä suihkuun päin.
[/q]


Mii Tuu

seinää vasten.. uuh :D

pyörin kuin väkkärä... ei tähän ny voi vastata kuin en mihinkään päin...

yleensä naama kohti suihkua

eli siis. eräissä tupareissa syntyi suuri keskustelu (lue: sota) siitä, miten päin suihkussa kuuluu seisoa. eli, seisotko suihkussa naama suihkuun päin vai selkä suihkuun päin? oma mielipide on se, että suihkussa kuuluu olla naama suihkuun päin.

O