miten päin seisot suihkussa?

Back to tunkio O

Miten päin milloinkin, mutta kivointa oli aikoinaan, ku silloisen poikaystävän kanssa saatettiin maata suihkun lattialla tuntitolkulla (yleensä kankkuspäivänä)... Nykyään onneks on amme, niin ei tartte lattialla maata..

istuma-amme... joten saatan joko istua tai hengailla ”alemmalla” tasolla naama suihkuun päin

Ensiks mennään suihkuun naamari kraanasta pois päin , sen jälkeen isketään shampoot päähän, ja sit mennään toistepäin... tietenki

riippuu mitä aluetta pesen

kotona seison naama suihkuun päin.... tai jos meen tulikuumaan suihkuun, niin selkä suihkuun päin, se kestää paremmin kuumaa...

[q]marre:
eli siis. eräissä tupareissa syntyi suuri keskustelu (lue: sota) siitä, miten päin suihkussa kuuluu seisoa.
[/q]
Oli varmaan kivat bileet

hmmm, tänään taisin jopa istua suihkussa

väärinpäin...

[q]Kolera:
---
Progress:
niin ja jos tarkkoja ollaan; muna stondixessa. Ja ku tuun pois, ?SE? on jo lerpahtanu...*hih*

---

niin mikä on tämä ”SE” joka on lerpahtanu? mut sul on kuitenki muna stondixes ku ”SE” lerpahtaa jonka jälkee tuut pois vai mite?
[/q]

Pilkunnussija!

Yäks...mä inhoon käyä suihkussa...josseij ois pakko ni en kävis koskaan...

Mut on mulla syytki tähän kammoon. Ekaks; lämmin vesi loppuu aina noin puolivälissä operaatiota, siinäbähän sitten huuhdot samppoota tukasta samalla ko koitat olla muuttumatta jääpuikoks, toiseks; meiän suihkuhuone on jonkun neropatin toimesta kaakeloitu kauttaaltaan kirkuvanoransseilla kaakeleilla, ja kun on sen apaut tunnin ajan (joka multa menee pehkoni pesemiseen) siellä seissyt, on olo kuin huonon tripin jäljiltä...*eiei*

Mutta lopullinen vastaus kysymekseen on: seison suihkussa nenä kohti lattiaa, se sentään on suklaanruskea (muodostaa muuten kivan kontrastin niile seinäkaakeleille)

[q]Rocka:
kotona seison naama suihkuun päin.... tai jos meen tulikuumaan suihkuun, niin selkä suihkuun päin, se kestää paremmin kuumaa...
[/q]


Sama......*iloinen*

emmäää mihkää suihkuu ikinä pääse .. nukahdan aina vaatteet päällä

Naama suihkuun päin... tai tota riippuu siitä mitä siellä suihkussa teen!*hih*

kyllä mä ainakin oon selkäpäin suihkuun!!!

Käsilläni seisten *justjoo**aplodit*

Pyörien puhdas tulee!...kylpy*ankka* mukana.

Voi Gsus
Riippuu vähän suihkusta, toki toki.. Täl hetkel joutuu valitettavasti pitään suihkuhanaa kädes, eli oon nassu hanahässäkkää kohti, sit pitää sammuttaa koko vakin' suihku ku häärää shämppöitten ja muiden kans!
Muissa kodeissa sit pääseekin nauttiin suihkuhanan seinäänkiinnittyvyydestä!!
Yleensä sillonkin nassu hässäköitä kohti, mut aika usein huomaan pyöriväni ympyrää.. Joskus on ihan jees istua lattialla, suihku täysillä ja antaa sen höyryävänkuuman veden vaan tippua päälle!! oih, mä niin meen suihkuun tänää!!
Kylpyammeeseen haluisin ja mukaan!! mut ei oo mishään ammetta.. No isukil on poreamme, mut siel en visiteeraa niin usein et siitä pääsisin nauttiin... Ostakaa mulle amme?!

[q]Hippa-Hartza:
Käsilläni seisten*justjoo**aplodit* [/q]
Tää pitää nähdä*nauru*!

Kun pesen selkää...selinpäin...muuten ”oikeinpäin” ...Meitsin suihkussa tosin ei pysty hirveästi mukavuudenhaluiset ihmiset suihkuttelemaan oli siellä miten päin tahansa. Joillain saattaa olla omakohtaisia kokemuksia...terkkuja :-)

eli siis. eräissä tupareissa syntyi suuri keskustelu (lue: sota) siitä, miten päin suihkussa kuuluu seisoa. eli, seisotko suihkussa naama suihkuun päin vai selkä suihkuun päin? oma mielipide on se, että suihkussa kuuluu olla naama suihkuun päin.

O