miten päin seisot suihkussa?

Back to tunkio O

meilläpä on amme, ja mä vaan lillun!

Yleensä maha hanan suuntaan, toki hommaan kuuluu myös ajoittaiset pyörimisliikkeet.
-Kaikkeen minäkin vastaan. *ding**nauru*

Selkä tietenkin suihkuun päin, eihän sitä muuten saa happee..??*ding**ding*

Yleensä aina naama suihkuunpäin..

No kyllä se riippuu siitä onko kiinteänä se suihku siellä ylhäällä (kuten uimahalleissa)
silloin selkä kohti suihkua, jos taas se suihku kädessä, niin maha kohti sitä hanaa siinä seinässä. Ja hiukan sitä pakollista pyörimistä tietty...

hähä topikit eiku paranee x)

joo seison suihkus riippuen aika pitkalti siita mita teen.. eli aika pyörimistä... tulkaa kattoon mul ei oo vessan ovi ikinä lukossa

Selällään lattialla...runkaten...*slurps*

selvätapaus

viddu, mikä topikki

seison vähä niin ja näin ja välillä ihan toiste päin...*jiihaa* se on vaan niin...kaikki tyylillään.

suomi voittaa 3-1

väärin päin!*hih*

Miten päin huvittaa, riippuu seurasta ja veren alkoholipitoisuudesta. Jos nuppi sekaisin, en seiso lainkaan.....jos seuraa....noh yleensä olen sillai polvilleen *iloinen**iloinen*

ps....siis kotona ja naisseuraa....

[muokattu 24.4.2004 22:22]

Sekä suihkua päin että siitä poispäin. Useammin ehkä kumminkin suihkusta poispäin. Mikäli suihkussa on useampi, niin silloin se on yhtä pyörimistä.

[q]DagO:
väärin päin!*hih*
[/q]

No, vähän joka päin... Pääasiassa naama suihkuun päin, mut pitäähän sitä välillä kääntyä et saa esim. tukan hyvin huuhdottua... Jos yrittää säärikarvoja ajella ni sit pitää istua tai kykkiä pää polvissa pylly pystyssä (tulee ikävä ammetta...)

Riippuu siitä, kenen kanssa olen suihkussa ja mitä teen siellä. Eipä tuolla ole kyllä oikein mitään merkitystä. Yleensä kuitenkin laulan ja vieläpä helevetin lujaa.

Miksihän yleensä vastasin tähänkin topikkiin...?

Yleensä pois päin suihkusta... Tai riippuu oonko yksin.. Täyty sit tähänkin hassuun kyselyyn vastata! On niin hauska tehä kaikkee turhanpäivästä ja tappaa aikaa.

pää alaspäin kumi*ankka* kainalossa

-a-

eli siis. eräissä tupareissa syntyi suuri keskustelu (lue: sota) siitä, miten päin suihkussa kuuluu seisoa. eli, seisotko suihkussa naama suihkuun päin vai selkä suihkuun päin? oma mielipide on se, että suihkussa kuuluu olla naama suihkuun päin.

O