miten päin seisot suihkussa?

Back to tunkio O

[q]Angelus:
---
Blackout:
---
lostgone:
---
yusu:
---
blaa blaa blaa...

[/q]

voihan näitä aina lukita / poistaa, jos tarpeeks moni valittaa mr. anqqalle. Tosin ei se mun elämääni ainakaan häiritse, vaikka täällä kysyttäisiin munan mittaa ;)

[q]alien:
vaikka täällä kysyttäisiin munan mittaa ;)
[/q]

Sä ilolla vastaisit sen 7 senttiä?

[muokattu 31.1.2004 03:20]

[q]hallucinogen:

Sä ilolla vastaisit sen 7 senttiä?

[/q]

yep! käyks kateeks?
mut eiks tärkeintä kuitenkin ole se, että on hyvä sydän

[q]marre:
miten päin suihkussa kuuluu seisoa
[/q]

Yleensä selkä suihkuun päin, pyörien sitten johonkin suuntaan. Joskus selvinpäin, toisinaan taas ei.

Selin pääasiassa mutta täytyy sitä kääntyä että saa itsensä pestyä kunnolla.

Omassa suihkussani istuskelen siinä. naama suihkuun päin. Kun mulla on sellanen amme, niin en jaksa seistä.. :D

En oo kyl tullu ajatelleeks miten sit muuten. Kai seison kumminki päin sillai välist niinku.

alaspäin

mitä ihmiset valittaa? tämmösiä varten häröily alue on.

Ite jumitan suihkussa jokaiseen suuntaan jonkun aikaa mutta harvoin naama suihkuun päin, eihän siinä voi olla ku vesi tulee naamalle kovalla paineella...

Kumminki päin tekee qutaa. =D

väärin päin.

Vaikea sanoa kun on suihkukoppi jossa vesi tulee suoraan yläpuolelta.
Suosin kylläkin kylpyä

Minä seison päälläni käydessäni suihkussa. Saa puhdistettua jalkapohjatkin kaikesta liasta...

[muokattu 31.1.2004 12:01]

selin. Kylpyamme olis kiva, tahtoo semmosen

Ei oo totta, kaikennäkösiä forumeita täälläkin on Mä en kyl oikeesti osaa vastaa tähän kysymyksen. Oon ehkä eniten selkä kraanasta päin.. Tai siis jotenki sillee

jalat maassa

Naama raanaan päin mikä on siinä nurkan vieressä. En vaan tiedä miksi.

Kylpy rokkaa mutta suihkussa häröilen miten sattuu.

Kun tulen suihkuun, niin on katse suihkuun/seinään päin. Sitten kun alan huuhtelee shamppoota niin vaihdan asentoa 180 astetta. Siis noin yleensä.

[q]lostgone:
---
yusu:
mä muutan kohta takas plattarille

---

voi tulla kohta muitakin muuttajia..
[/q]
Voi juhamieto! Kuka näitä pakottaa lukemaan?
Nyt vähän löysemmälle sitä vannetta pään ympäriltä.
Myönnän että on erikoinen ja turha topic, mutta miksi se pitäisi haitata teitä millään tavalla?
Ongelma on lukijan päässä.

Itse olen suihkua kohti kait pääosin. Toisaalta shampoot sun muut tilpehöörit on sivulla ,elikkä kun otan niitä olen oikea kylki suihkua kohti. Joskus saata syystä tai toisesta pyöriäkin siellä.

Käsilläni en ole vielä seissyt.


TeMpPu

eli siis. eräissä tupareissa syntyi suuri keskustelu (lue: sota) siitä, miten päin suihkussa kuuluu seisoa. eli, seisotko suihkussa naama suihkuun päin vai selkä suihkuun päin? oma mielipide on se, että suihkussa kuuluu olla naama suihkuun päin.

O