päivän o_O
Tulin tossa äsken kotiin ja matkalla auto pysähty mun viereen tienvarteen. Ajattelin, että vanha herra ois kysyny reitti-neuvoa, mutta se kysyikin myisinkö sille pikkuhousut. o_O
[q]olenkoseminä, 5.8.2005 23:37:
---
yukie^, 5.8.2005 23:25:
Tulin tossa äsken kotiin ja matkalla auto pysähty mun viereen tienvarteen. Ajattelin, että vanha herra ois kysyny reitti-neuvoa, mutta se kysyikin myisinkö sille pikkuhousut. o_O
---
Hmm mä oisin ainaki myyny... varsinki jos ois ollu privateareat jalassa O_-
[/q]
Nii...500e/klp. Vähintää.
Mun kädet haisee kondomeille vaikken ole ollut kyseisten kapineiden kanssa tekemisissä ainakaan kolmeen viikkoon.
Merimiehenkatu alkaa vähitellen näyttään vuolaasti virtaavalta joelta... siellä sataa vähäsen
edit: kas, joku muukin huomas
öh, onko kovin normaalia että salama lyö tasaisesti 3 sekunnin välein. o_O
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101980522798 Ettäs kehtaavat
Kissa toi TAAS kotiin elävän hiiren suussa, sitä oli taas kiva jahtailla yöllä ympäri taloo O__o
Tuntuu hassulta ku kuuluu johonkin porukkaan.. siis O__o huii... omg.. mul sittenkin on jossain se _mun_ paikkani
[q]ezzy,
mmm...knobbly :)
ja btw. se sieni on OSTERIVINOKAS ei oskari vinokas.
[/q]
Se kuulostaa edelleen oudolta.
[q]Steven Hoaks, 21.8.2005 13:01:
---
extramppa, 20.8.2005 14:30:
-syylä-keskustelu-clip-
---
Ajattelen vaan sun poikaystäväs parasta kun toivon ettei se syylä olisi oikeassa kädessä
[/q]
mmm...knobbly :)
ja btw. se sieni on OSTERIVINOKAS ei oskari vinokas.
Miks nykyään housut tehdään kokoajan matalimmiks ja taas paidat tehään entistä lyhyemmäks? Että näyteltäis söpöjä masuja enempi?
[q]sapeli, 7.4.2006 00:37:
3) ääni katoili vähän tuossa alkuviikosta ja vieläkään ei oo ylä-ääni (falsetti?) palannu... eihän tässä voi laulaa puoliakaan tori amoksen lauluista mukana
[/q]
:DD
Mä en oo voinut laulaa vuosiin torin kanssa, kiitos tupakanpolton <3.
Tää yö
Edit: Ja oudommaks menee
Katotaan oonko mä aamulla vielä hengissä
Tämä viikko alkoi hassunkivasti.. ja hyvä fiilis jatkuu edelleen. o_O Maanantaiaamun "herääminen" (ku ei loppujen lopuks oikeestaan edes nukkunut ollenkaan) oli aikasta O_o mun asteikolla; tuhdisti edellisenä yönä kännäiltyäni hyvin hyvin vähien unien jälkeen täysin ilman krapulaa ja oikein hyvillä fiiliksillä vaikka työpäivä olikin edessä. O_O Myös paikka, jossa heräsin sekä ihminen, jonka vierestä heräsin oli suht o_O. Harvinaista mun elämässä.. ja pitkästä aikaa todella (liiankin?) muksaa. O_O Tähän asti viikko on muuten mennyt töissä, treeneissä ja nukkuen, no-life-alkuviikko siis, mut silti plurahtelu vaan jatkuu. o_O Ei voi aina ymmärtää itseään.
[pieni]I know, I know.. kohta tullaan ryminällä alas, ei tää fiilis kauaa voi kestää.[/pieni]
[q] lainaus ohjelmointiputkalta
SoudChilds on ihan tarkoituksella tehty typo, ei siinä sen kummempaa.
Ystävällisesti,
-Mika
[/q]
Mitä minä typoksi miellän niin on virhe tahi muu vastaava erhe,
et wtf?
onkohan toi jäbä ihan tässä mailmassa mukana ollenkaan...
edit:
http://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/aihe.php?tunnus=9623&v=81946
tossa viellä linkki mistä moinen teksti löytyi.
Tänään se sit tapahtu. Jäin jumiin tänne Viikkiin, prkl VOIKS HELSINGISSÄ OIKEESTI OLLA TÄLLASTA PAIKKAA Matkakortista aika loppu, ei mahdollisuutta ladata opiskelijahintaista kautta ennen uutta ilmoittautumista ja ei käteistä! Täällä viikissä kun ei ole automaattia, josta nostaa rahaa. Ensin yritän etsiä pulloja, jotka voin palauttaa kauppaan, jotta saan bussilippuun rahaa :D pulloja löytyi peräti 0.8eur arvosta! jei! no lopulta sain lähikaupan kassan (pienen vinkumisen jälkeen) höylään 2eur yli mun pankkikortilla. Jes, pääs sivistyksen pariin ja ilmottauduttuu kouluun.
Mä haluun täältä pois
[q]Hyzenthlay, 24.8.2005 20:13:
Mä haluun täältä pois
[/q]
Kännykkälippu?
[q]Mellu-, 26.9.2007 17:32:
---
RiD, 21.9.2007 20:16:
On se kumma kuinka pieni asia jaksaa naurattaa:
Vaikka paska päivä ollukkin kaikinpuolin, työt menny vituiks sunmuuta. Vieläkin jaksaa huvittaa tämä:
http://loota.wippiespace.com/images//lolo200.jpg
Sain ton vuoronumeron poliisiasemalta ja kun kattelet tota aina välillä ja koitat olla hiljaa ja jonottaa kiltisti tuli sellasia spontaaneja hirnahduksia. Mua katsottiin taas hieman oudosti :C
Hullulla on halvat huvit, tyhmällä ilmaset.
---
REEEEPS mä oisin varmaa purskahatanu täytee nauruu ja juossu ulos nauraa loppuun xDD
[/q]
Onks tää joku lahti läppä Miks mä en nää mitään hauskaa?
[q]yusu, 27.8.2005 04:07:
Heräsin hetki sitten kotona ja ekat sanat oli: "mullon vähän kusihätä..missä täällä on vessa?" ..pari sekuntia ton jälkeen tajusinki, et mitäs ihmettä mä oikein höpötän.
ps. olin ollu hereillä jo 3min :D
[/q]
rähäähähäääääääääääääääääääääää
Sä oot kyl joskus yusu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin väsy
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..