päivän o_O
Suomikuvaa maailmalle O_o *rotfl*
http://www.sky.com/skynews/article/0,,91059-13447485,00.html
pyyttoni vs alligaattori, 1-1
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4313978.stm
http://www.foxnews.com/story/0,2933,171358,00.html
[q]Verano, 5.10.2005 17:53:
http://www.blennus.com/index.php?option=content&task=view&id=718&Itemid=
"Minne meidän jenkkien kannattas seuraavaks hyökätä?"
Nii, mitä tähän voi sanoa...
[/q]
"Tarvitsetteko liittolaisia?" Pohjois-Korea ainakin oli pelottavan suuri. Miten se pieni Etelä-Korea muka ilman apua pärjää? =(
[q]anqqa, 6.10.2005 10:03:
pyyttoni vs alligaattori, 1-1
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4313978.stm
http://www.foxnews.com/story/0,2933,171358,00.html
[/q]
Sairasta! Näköjään kaikki pellet eivät aina ehdi ajoissa hoksata, että maha jo täyteen tuli ...
http://www.klubitus.org/kuvat_top.php?top=kuvaajat
Mä oon klubituksen toisiksi paras kuvaaja
Todellinen päivän o_O
Sain tietää että meidän luokan Ossi onkin Fiiliksen DJ oc... Hiukan häkellyin, mutta eipä kai siinä sen kummempaa... Ja mä luulin jo olevani ainoa luokalla joka edes pitää konemusasta... Ja sit yks soittaa sitä...
[q]Lyylikki, 1.4.2009 14:31:
Lupauduin lenkkeilemään työkaverin kanssa aamuisin
Itse asiassa ihan itse vielä ehdotin sitä sille ja tiiän sen kuitenkin olevan ihan hullu juoksija ja aika paljon paremmassa kunnossa ku meitsi. Kaikkee täytyy kokeilla...tai jotain...
[/q]
No mites sun juoksut on alkaneet? Onkohan tällä valonmäärällä jotain merkitystä tällaisiin outoihin uusiin innostuksiin...? Itse nimittäin laitoin puolivitsillä naamakirjaan statuksen, että tarvitsisin personal trainerin itseäni piiskaamaan ja nyt näyttää kovasti siltä että olen sellaista hommaamassa itselleni.
Kaikkea me naiset keksitäänkin. *joo**tirsk*
Sipsipussissa oli yksi poimutettu sipsi sileiden sipsien joukossa.
Sain äskettäin tekstiviestin, joka oli lähetetty viime tammikuussa.
[q]mikke, 5.11.2007 13:38:
---
MiMoSa, 4.11.2007 20:49:
Ilta-Sanomissa oli juttua Britneyn tuhlaamisesta ja sit siinä luki seuraavaa: "Britney tienasi viime vuonna arviolta 737 000 dollaria eli reilut 510 000 euroa kuussa". Mielenkiinnosta haluaisin kyllä tietää, että minkäköhänlaisella laskuopilla noi kuukausiansiot on saatu!*tirsk*
---
Niin siis onks sun mielestä tossa dollarin kurssi pielessä vai... ? :) Mun mielestä toi on ihan selkee juttu. 737000 dollaria = 510000 euroa kuukaudessa. Sen verran Britney siis tienas kuukaudessa. Eihän tossa vuosituloista puhuttu mitään :)
[/q]
Tietyt sanat vahvistettu
[q]Amma, 13.5.2009 00:10:
Taitaa olla "pikkasen" stressiä ilmassa, ku näin viime yönä painajaista, että olin menossa synnyttämään kaksosia... *pökr*
[/q]
LOL
[q]Tyeicha, 19.10.2005 12:44:
menin hammaslääkäriin ja vastaanottovirkailija kysyi "ootko sä niitä kasiluokkalaisia, joilla on tänään tarkastus?".. viimeks viikko sitten mun 18v. pikkubroidia luultiin mun isobroidiks ja mua 15-vuotiaaks. *toktok*
[/q]
Multaki kysyttii eilen et mistä koulust oon.. sanoin vaa et en o mistää koulust...*nauru*
[pieni]Wanha uutinen mutta nyt vasta sattui silmään. Parempi siis kuunnella autoillessa kevyttä kesähousea vuoden ympäri =)[/pieni]
[q]
Tekno piiskaa kaasujalkaa 23.04.2002
Vauhti tappaa, mutta autostereoista räimivällä musiikilla on myös vaikutus kuskin kohtaloon. Israelilaistutkija Warren Brodsky on havainnut, että nopeatempoinen musiikki saa nuoret kuljettajat ottamaan tavallista enemmän riskejä. Musiikkimaku kaksinkertaistaa vaaran joutua onnettomuuteen, kertoo New Scientist.
Aloittelevien, erityisesti nuorten, kuskien onnettomuusriski on hurja. Heiltä vaadittiin ennen kahdeksankympin lätkä takalasiin. Miten olisi ceedeellinen hartaita säveliä?
[/q]
jeps.. mä tietty tottunut jo siihen et joka mestassa kysytään paperit ja aina luullaan alaikäseks, mut toi tän päivänen oli kyl silti pahin vähään aikaan. mitäs ne kasiluokkalaiset on.. hmm.. jotain 14v.?!?
Mun pää on tainnu sanoa kun tässä nyt on menossa niinku [o]26. tunti[/o] 36. tunti ilman lisähappea samoilla silmillä enkä minä niinku sitä ittestäni huomaa, ei väsytä, ei mitään...
Hyvä Tarja,
Olemme tulleet sen tien päähän, jossa meidät on pakotettu valitsemaan loppuuko Nightwishin tarina loppuvuoteen 2005 vai jatkuuko se vielä määräämättömän ajan. Minä en ole vielä valmis tätä luomusta kuoppaamaan, niin paljon olemme sen eteen tehneet töitä viimeisen 9 vuoden aikana. Nightwish on elämäntapa, henkireikä, josta emme pysty luopumaan.
Yhtälailla varmaa on ettemme pysty jatkamaan bändiä sinun tai Marcelon kanssa. Viimeisen vajaan vuoden aikana tapahtui jotain surullista, jota olen pohtinut joka ikinen päivä, aamu ja yö. Sinun asenteesi ja käytöksesi ei enää sovi Nightwishin piiriin. Sinusta on tullut esiin sellaisia piirteitä, joita en olisi uskonut vanhassa rakkaassa ystävässäni näkeväni.
Ihmiset jotka eivät puhu toisilleen vuoteen, eivät kuulu samaan bändiin.
Olemme mukana alalla jossa bisnespuoli on välttämätön paha ja jatkuva huolenaihe. Olemme myös bändi, joka on aina tehnyt musiikin sydämellä, musiikin itsensä ja ystävyyden takia. Henkisen korvauksen pitäisi aina olla maallista korvausta arvokkaampi! Nightwish on bändi, se on tunnetila.
Sinulle business, raha ja ulkomusiikilliset tekijät merkitsevät valitettavasti nykyään niin paljon enemmän kuin nuo tunteet. Koet uhranneesi itseäsi ja omaa laulu-uraasi Nightwishin hyväksi, sen sijaan että katsoisit taaksepäin sekä nykyisyyteen, mitä se on sinulle antanut.
Tästä asenteesta on osoituksena kaksi lausetta jotka minulle sanoit lentokoneessa Torontossa:
Minä en tarvitse enää Nightwishia.; sekä ;Muista Tuomas, että voin jättää tämän bändin milloin vaan, päivän varoitusajalla.&
Minä en pysty enää yksinkertaisesti tekemään biisejä laulettavaksesi.
Olet itsekin sanonut olevasi Nightwishissa vain vierailija. Nyt tuo vierailu päättyy, ja me jatkamme Nightwishia uudella naisvokalistilla. Tämä on varmasti yhtä suuri helpotus sinulle kuin meillekin. Olemme kaikki nielleet pahaa oloa ihan tarpeeksi.
Olet sanonut seuraavaan levyn olevan joka tapauksessa viimeisesi. Me haluamme kuitenkin jatkaa niin kauan kuin paloa riittää.
On siis aivan turhaa enää kituuttaa sitä yhtäkään levyä yhdessä.
Me neljä olemme pohtineet asiaa jatkuvasti ja ymmärtäneet, että muuta emme halua elämässä tällä hetkellä tehdä, emmekä muuta osaakaan. Joulukuun 2004 lopussa Saksassa sanoit lopettavasi seuraavaan levyyn. Sanoit myös ettet koskaan lähtisi enää kiertueelle, joka kestäisi pidempään kuin 2 viikkoa. Ilmoitit senkin, että USA:n ja Australian voimme tulevaisuudessa käytännössä unohtaa, koska keikkapaikat ja liksat ovat liian pieniä.
Olen haastatteluissa sanonut että Tarjan lähtö olisi Nightwishin loppu. Tulen ymmärtämään ihmisten reaktion että asia olisi näin. Tämä on kuitenkin minun sielunkuvani enkä ole valmis päästämään siitä irti yhden ihmisen takia. Ihmisen, joka haluaa keskittää luovuutensa muualle, jonka arvomaailma ei kohtaa omaani.
Meitä ei koskaan haitannut se, että et koskaan osallistunut sävellys/sovitustyöhön, ettet koskaan ennen levynauhoituksia käynyt laulamassa treeneissä kertaakaan. Ei se, että halusit matkustaa keikkamatkat lentokoneilla meistä erossa, aviomiehesi kanssa. Ei se, että olet bändin ehdoton keulakuva.
Kaiken paitsi ahneuden, fanien aliarvostamisen, ja lupausten rikkomisen hyväksyimme hyvillä mielin. Sovimme että Nightwish on kaikille prioriteetti vuoden 2005 loppuun asti. Silti moni asia meni sen edelle. Huippuesimerkkinä Oslon jo loppuunmyyty keikka, joka olisi pitänyt peruuttaa sen takia että sinun pitäisi treenata joulukonsertteihin, tavata ystäviä ja mennä elokuviin. Tähän sananmuotoon Marcelo peruutuksen syyn sähköpostissa laittoi. Ja tämä vain yhtenä esimerkkinä monista. Itse en suurempaa itsekkyyttä ja fanien laiminlyöntiä voi kuvitella.
Nightwish on elämäntapa ja työpaikka, johon sisältyy myös paljon velvollisuuksia. Niin toisiamme kuin fanejakin kohtaan. Kanssasi noiden velvollisuuksien täyttäminen ei enää onnistu.
Syvällä sisimmässämme emme edelleenkään tiedä kumpi teistä meidät tähän ajoi. Jotenkin Marcelo on saanut sinut muutettua siitä herttaisesta maalaistytöstä diivaksi, joka ei ajattele eikä käyttäydy enää kuten ennen. Tuntuu että olet liian varma omasta korvaamattomuudestasi ja statuksestasi.
Syytät selvästi meitä neljää pahasta olostasi ja siitä että emme kunnioita tai kuuntele sinua. Usko, että olemme aina kunnioittaneet sinua, upeana vokalistina ja ystävänä. Pitkälti sinun ehdoillasi tässä on viime vuodet menty. Sinä olit aina ainoa joka asetti keikoille lähtemisen ehdoksi suuremman keikkaliksan. Tämä kaikesta korvaus ja lisää rahaa asenne on se mihin kaikkein eniten petyimme!
Toivomme että jatkossa ajattelet enemmän oman sydämesi ehdoilla etkä kuuntelisi Marceloa. Kulttuurierot yhdistettynä ahneuteen, opportunismiin ja rakkauteen on vaarallinen yhdistelmä. Älä kuihduta itseäsi.
Tämä ei ole asia mistä olemme erityisen ylpeitä, mutta et antanut meille vaihtoehtoa. Kuilu on liian leveä. Ja päätös yksimielisesti meidän neljän. Olemme kulkeneet sen hetken ohi jossa asiat voidaan selvittää puhumalla.
Kaikkea hyvää urallesi ja elämääsi,
Tuomas
Emppu Jukka Marco
Ps. Tämä kirje on täysin avoin kaikille.
[q]Annakins, 23.10.2005 19:55:
Mä kuulin yöllä kun se tuotiin mutta en sillon jaksanut hakea sitä ja aamulla ei ollut enää luukussa..
[/q]
Aaa, ok. (Mutta toisaalta jos sen lehden siis kovasti haluaa, niin kannattaa ottaa Hesariin yhteyttä.)
20:50 FST: Neon
*eikä*
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..