päivän o_O
[q]onni3mk, 21.6.2005 21:50:
No ei!
[/q]
Mitäs sulle sit sanottiin?
Mahtoiko kukaan Turussa kuulla eilen itäharjun suunnalla sen räjähdyksen siin puol viiden aikaan?
Siinä K-Raudan lähellä oli ihan liekeissä joku talo tai tehdas, kun ajoin siitä ohi. Olin just parvekkeella kun se räjähti ja sit taivaalle nousi sellanen sienimäinen savupilvi. Koko kerrostalo tärisi ja ikkunat helisi.. hiukan siin säikähti.
En oo tottunu saamaan tommosia kohteliaisuuksia osakseni kun äsken sain. Ihan hassu fiilis, en tiedä oonko hyvilläni vai mitä...*ding*
[q]Jone, 23.6.2005 08:11:
Saivat mut puhuttua juhannusaatoksi töihin (tosin vain 06-14) maksamalla nelinkertaisen liksan. Hooray for boobies ja nelisen hunttia yhdestä päivästä.
[/q]
No toihan on ihan helvetin hyvä. Menisin mäkin, koska onhan noita juhannuksia, mut nelisatasia ei niin kauheesti.
Niin joo ja oma päivän o_O:
Jos laitan käteni nyrkkiin, en saa avattua keskisormea enää itekseen. Kroppa alkaa sanoa, milloin 16h työpäivät alkaa riittää...
Ok, tiesin, että mulla on hyvä kaukonäkö. Näin eilen ympyrätalon kulmalta oikein bussin numeron, joka oli 4. ja 5. linjan risteysten välissä hämeentiellä. Päivän o__0 on se, että katoin kartasta että välimatkaa on 450m
edit: joo, näköni ei varmasti ole ainutlaatuinen, mut yllättyinpä silti positiivisesti.
[q]Verano, 1.7.2005 10:30:
Jo kauempaa kuului aika hooceeta ja ihmettelin et onks tääl jotku kemut vaiks välil sato kaatamalla. Sit ku näin sen puiston alemman huvimajan niin joo.. joku jätkä siellä yksin veti kädet ilmassa ku viimestä päivää.
[/q]
Hahaa! kuka tunnustaa?
pitäsköhän pistää joku age of love soimaan ja mennä yksin heiluun sinne alppariin pinkit kixukarvat jalassa hmm..
Taitaa olla "pikkasen" stressiä ilmassa, ku näin viime yönä painajaista, että olin menossa synnyttämään kaksosia... *pökr*
jeii kaikille muillekin erivärisii kixükarvoi jalkaan ja alppariin tanssiin sadetanssii *sydän**plur**jiihaa* ja kaikki huutaa IHKUPLUUUR!
[q]sune, 19.8.2005 21:58:
Mulle tuli kirje jonka sisällä oli mulle tarkotettu lasku JA toinen lasku joka ei todellakaan ollu mulle tarkotettu, vaan jollekki ihan muulle.
Mina ei ymmarra, ja sit se tyyppi jolle se toinen lasku on, asuu viel vaasankadulla eli ihan lähellä. hmm.
[/q]
Joo no Tiialle tuli kans auton osamaksu lasku vaikkei se edes omista autoa. Se oli vielä uudelleenkäsitelty postissa : Kirjeessä oli alunperin jonkun toisen nimi mutta posti oli vetässy sen yli ja kirjoittanut mun osotteen ja Tiian nimen päälle. Ja auto jota lasku koski oli Audi A6 ja mulla taasen on MG ZT-T 190.
Oho. Voi paska. Mulla on neljä pussia alkon pulloja, pussi kaljapulloja, 4 pussia muovipulloja, vajaa 3 pussia tölkkejä. Suurin osa pusseista on isoja. Niin ja tungettu ihan täyteen.
Ihanaa lähteä roudaamaan noita.
[q]MiMoSa, 31.7.2007 14:48:
Mun päivän o_O on se, et nuo kaikki on mahtunu sun kaappeihis.*pökr*
[/q]
On mulla kaappeja ihan reilusti mutta täytyy myöntää, että osa pulloista on ollut jonkun aikaa keittiön lattialla, tollasen tason alla.
[q]larzizi, 9.4.2007 18:03:
---
mayah, 9.4.2007 11:24:
MIIA 13v
---
Tämä samainen tyttö on myös lisäillyt mut meseen ja sanonut tuon ihan saman "oon miia, 13v.. kaipais juttukamua, sust varmaan ihan kakara.. flunssassa olen ja tylsää. Sut irc galleriasta lisäsin..Juttukamut ja ystävät kelpaa." :D
Nykyään ollaan ihan best friends 4ever *sydän*
[/q]
Hah. Sama juttu. Onneksi muistin, että täällä on puhuttu siitä, niin pääsin "kiusaa" sitä. Ei se vissii halunnutkaan enää jutella =( snif sanoinkohan jotain pahaa =(
Di.fm:llä tulee kohta tunnin trancebiisi OMG :D
http://di.fm/mp3/trance.pls
Näin pulujen parittelevan. Olivat riettaat vielä keskellä jalkakäytävää Hakaniemessä.
[q]Kit^, 15.6.2007 20:34:
"olin kyl tosi pettyny ettet tullu tänää.. ei oltu siel sit ku joku 3 tuntii, aika väsynyttä.. oon jäämäs helsinkiin viikonlopuks ja oon vapaa kahville käytännössä koko viikonlopun."
onko toi treffikutsu???? kiva nyt sen kaa tehä koko kesä projektia tiiviisti yhessä, jos se on oikeesti ihastunu ja nyt torjun sen..
[/q]
Siis se on tiimikaveri ei mikään muu säätö? Musta toi kuulostaa ihan normaalilta kaverin viestiltä. Miksei sitä vois mennä kahville kaverin kanssa. Tosin voihan sillä olla jotain muutakin mielessä..
[q]Kit^, 15.6.2007 20:56:
no mulle se on pelkkä tiimikaveri.. sen käytös ja aiemmat viestit vähä viittaa siihe, et toi ei ois ihan pelkkä kaverillinen viesti..
[/q]
aa no sit.. treffikutsu
[q]mayahMiks ihmiset levyttää? Kuka noi biisit tekee? Miks miks miks?
Edit. Onhan se kiva, että on yritystä, mutta kun tässä maassa on ihan oikeita ihmisiä, jotka ihan oikeasti osaa laulaa. Se on vähän sama, ku meitsi kävelis levystudioon ja laulaa lurittelis...
[/q]
http://www.finbaltic.com/images/eeki.JPG
I WANT YOU TO SING A SONG!
[q]Stefu Hoaks, 12.7.2005 14:54:
Ampukaa mut nyt!!
Kuuntelin yli tunnin vahingossa R´n´b :tä tajuamatta sitä. Ja jalka hytky kyl useaan eri otteeseen sen aikana. Musta on tulossa räppäri
[/q]
LOL WHUT!?!?!!!
WTF :DDD
Konemusiikki, tuo ääneen lausuttu Koraani :D
whooth teh fukk d00d.
Mitä vikaa on esim. kaikes muus q konemusiikis?
t: "vaan omat jutut on siistej"
edit: laitetaanpa vähemmän kirosanoja
Ylähuulen sisäpuolella ienrajassa haavauma Mistä ihmeestä semmoinen voi edes tulla?
edit: ja toinen oikeastaan viikon o_O on mun unirytmit (taas)... Viime lauantaista asti olen nukkunut vain 6 tuntia kerrallaan ja ollut hereillä vain 6 tuntia kerrallaan (plusmiinus), paitsi eilen kävin nukkumaan aamuseitsemältä ja nukuin iltaseitsemään Sitten kuitenkin simahdin jo puoliltaöin, ja heräsin nyt taas aamukuudelta, eli näyttäisin olevan menossa takaisin siihen kuuden tunnin rytmiin
Onneksi pian tulee yövieraita joiden kanssa voi sinnitellä hereillä Mutta nämä kuumat yöt saa kyllä mun rytmit ihan sekaisin
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..