päivän o_O

Back to häröily O

Mun duunipaikan radiosta tulee tällä hetkellä junkkaa.
Vanha ja särisevä radio niin vähän väliä joutuu vaihtamaan asemaa...ja nyt soi sit jonkun sortin junkkaa. Mikäköhän asema tämä on?

edit: bassoradio*hihu*

[q]mayah, 15.7.2005 09:16:
---
ezzy, 15.7.2005 09:03:
Mä oli kyllä oikeasti yllättynyt, kun se biisi ei ollutkaan ihan täydellistä kuraa, vaan siitä oli työstetty ihan uskottava (niin uskottava kuin nyt voi olla) eurodancebiisi.

---

Mä olen kyllä oikeasti yllättynyt, että sä olet tullu tällaiseen loppupäätelmään. Musta se biisi oli ihan täydellistä kuraa. Lomanin ääni taas itsessään ei oo mikään tavattoman paha, ihan sellanen tavallisen ihmisen ääni, ei huono, muttei mikään whitneyhouston-tyylinen.

Mä todella toivon, että kesä menee äkkiä ohi ja ihan vakavasti otettavat pop-artistit palaavat kesälomiltaan. Radio on kuitenkin ison osan päivästä päällä, kun ei jaksa hiljaisuudessa istua ja vain satunnaiset kanavat kuuluu tässä kunnolla. Jos top3 on crazy frog-rallatus, Teuvo Lomanin Helsinki city boy ja whateveriskelmätyyppinen "tänä iltana ei tuu pakkeja", niin..... huoh... kesä

Mervi Nykäsen debyytti-abumia odotellessa......
[/q]

Puhuin salarakas-biisistä

sori, että jouduit tämän takia käyttämään arvokasta työaikaa noin pitkään postaukseen.

voi hyvä luoja onneks en joudu missään kuuntelemaan radiota ja autossakin kuuluu vain GrooveFM <3

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=42470;sivu=9999#loppu
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=42467;sivu=9999#loppu

o_O

Mulla on vasemmassa pohkeessa jotain näppylöitä/ihottumaa. Yht'äkkiä alko vaan kutittamaan ja nyt siellä sitten on jotain. Kummallista

[q]anniharha, 30.3.2009 21:17:
Oppari on valmis ja palautettu ja mua vaan vituttaa. Missä riemu ja helpotus? :F

// niin joo, ne venaa syksyä.
[/q]
Sikäli mikäli puhut opinnäytetyöstä, niin et viittis tehä munkin työtä kun oot noin ahkera?

Noni, nyt on tullu luettua kaikki päivittäiset karvis-stripit mitä on toistaiseksi julkaistu (eli melkein 10,000 strippiä) Opin niistä jotain uuttakin: Osku ei itse asiassa ole Eskon koira, vaan Eskon kämppäkaverin (engl. Lyman) - joka feidattiin näköjään jossain '85 paikkeilla pois sarjasta, mutta Osku jäi

[q]Janisa, 21.8.2007 22:23:
Taa nyt vahan vaivaa mua... Taalla osui silmiini McDonaldsin kampanja ja oikoluin pari kertaa niiden lehtista, jossa sanotaan etta vastoin yleisia luuloja Tomaatti ei ole vihannes vaan hedelma.

Taa jai vaivaa mun mielta, joten katselin ihan Suomenkin Wikista asiaa. Siella ei ole suoraa mainintaa siita, etta tomaatti on vihannes, mutta siella oli viittaus etta Tomaatti oli valittu vuoden vihannekseksi 2000-luvun alkupuolella.

Taa on mun paivan o_O ja ma aion tahan jostain saada myos virallisen vastauksen.
[/q]

"Tomaatti on suosituin vihannes Suomessa ja peräti koko maailmassa. Tomaatti on kasvitieteellisesti hedelmä eikä vihannes. "

http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1133;50166;19285

harkitsen Koneistosta pois jäämistä jotta ehtisin ahkeroida*ding*

[q]Bio, 26.7.2005 16:39:
Voi jumankauta..
Katoin just southparkin tekijöiden team america-leffan. Huomas et Parker & Stone oli taas asialla. Hiukan ne mollas jenkkei.. muutenkin ihan sairas leffa.
[/q]

ameeerikaaaaaa, fuck yeah!

törmäsin eilen baarissa aivan törkeen hyvännäköseen naiseen jota oon tsiigannu pitemmän aikaa, lähettiin yksissä tuumin niille, saatoin sen sen hima-ovelle, kiitin hyvästä illasta jä kävelin 5km himaan... kelailin tossa just et mitähän vittua sitä on taas kelaillu ...

Iski vauvakuume...*ding* SILLÄLAILLA :D

[q]wxw, 29.7.2005 12:47:
Iski vauvakuume...*ding* SILLÄLAILLA :D

[/q]

HYVÄ HYVÄ HYVÄ *sydän**sydän**sydän*

Lauantai. Venasin steissin metriksellä metroo. Siinä sit paukkaa siihen viereen semmonen 40-50 v äijä ja alkaa kyseleen: -Mitä sul on repus? Mä voin kyl näyttää poliisin paperit yms, mitä sul on siel. No siinä "vähän" hämmentyneenä saan sanottuu et -vaatteit. Kaveri heittää ok. ja lähtee menee. No rupeen kelailee et WTF? niin eiköhän tässä mee joku minuutti nii ukko paukkaa takas. Siinä se sit jotain kertoo et, -sori kun tulin tolleen agressiivisesti kyseleen, mut pitää kato pitä huolta turvallisuudest? yms. Eipä käy meikäläisellä jokapäivä tällästä. Ois vaan pitäny pyytään sitä näyttää ne pahvit. Tietäs oliks se sekopää poliisi vai tavallinen sekopää. No eipä se lauantai siihen loppunu. Menin sit illemmal käymää tuol Sörnäisissä. Onneks oon ihan avuton noitten katujen kans keskustas ja lähin aivan väärään suuntaa. Ja kyllä edelliseen keskusteluun aseet ei kuulu kadulle ja jos ne nyt pitää tuoda niin ei välttämättä tarttis ihan kauheesti ammuskella. Semmosia.
edit: typoja

Heräsin tänään, ensimmäisenä lomapäivänäni 6:40 viedäkseni auton huoltoon klo 8:00.
Tämän hetkinen tilanne on: auto edelleen huollossa ja minä jumissa kultsin duunissa.

Pyritään siihen että tästä ei tehdä tapaa, keksisin aika monta muutakin tapaa viettää vapaitani. O_o

edit: ainakin edes aivot on narikassa jo, kun ei kirjoittamisesta tule yhtään mitään.

Mun kissa himoitsee koiranruokaa... Se on vaanimassa kokoajan Tillin ruokakupille

Kuuntelin tässä musaa & surffailin netin ihmeellisessä maailmassa kaikessa rauhassa kun iski joku ihme vimma lähtee vetää yks lähi baariin. Kävin vetää yhden ja tulin takas himaan...ihme älyn väläys *täh*

Huomenna pitää osata tehdä taikatemppuja..
Onkin tosi zimsalabim-olo.*justjoo*

[q]Timce, 1.8.2005 21:15:
Vuoden xD

Olen lauantai-yönä tilannut umpi kännissä, järkyttävän kokoisen kasan vinyylejä. Ei jaksa edes harmittaa...Melkein tekis mieli postata kuva tilausvahvistuksesta.
[/q]

Please do. Millanen maku sulla oli kännissä?

Mikä on o_O?

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O