päivän o_O

Back to häröily O

[q]Ana-5000, 21.4.2005 17:34:
Algerialainen rannekuppa. Jep.
[/q]

Ja vielä lähempänä kyynärpäätä kuin rannetta - mihinkähän mä olen kättäni eilen oikein tunkenut?

[q]Zenni, 28.4.2005 16:25:
Meillä on viiniä minkä etiketissä lukee "Goatse"
[/q]

Tunge se perseesees

Hah! Killasin just "kesän" ensimmäisen hyttysen.. WTF?!

sain kolmes tunnis sen verran kauppoi, ku oon päiväs keskimäärin saanu o_O

edit: äiti vetäny jonku superkevätlaihiksen ja rupee lainailee mun ja pikkusiskon vaatteita

[q]pHaze, 28.4.2005 21:31:
---
Kriss G, 28.4.2005 21:17:

Niin eroottisesti latautuneelt ku se kuulostaaki ni mä en välttämättä haluu nähä sitä.

---
Comoon, take one for the team. Ja ota kuvia että muutkin saa ihmetellä.
[/q]

Paljon maksat niistä kuvista?

Ihan huippua. Täällä mä oon koululla venaamas että tunti alkaa - klo 12.30 Tulin sitten ehkä vähän liian aikasin tänä aamuna. Sen siitä saa kun on liian aktiivinen opiskelija *raivostel*

Okei, mä avaan sweet & sour tonnikalapurkin. Vihanneksia. Kastiketta. Lisää vihanneksia. Missä tonnikala? No kappas, on siellä pari palaa pohjalla... Vilkaisen purkin tekstiä: "185 g, josta tonnikalaa 70 g". WTF?

edit: ja mun sitä paitsi piti ostaa chilitonnaria eikä tätä

[q]sapeli, 12.5.2005 02:35:
[/q]

...*hih*

Saan uudet naapurit ja ne vaikuttaa jo nyt hiukan omituisilta.

[q]Astaroth, 10.5.2005 23:26:
linkki o_O

Ei siis v*ttu, mä repesin tälle ihan totaalisesti! :D
[/q]

*muhaha**lmao* LOOOOL!

-M

Osa stylesheeteistä, ei voi kuin ihmetellä onko ne tosiaan tekijöidensä mielestä hienoja O_o
Sama pätee useisiin gallerimodauksiin.

Älä modaa jos et osaa!?!?

Atrian maustamattomat kanasuikaleet ovat maksaneet S-marketeissa jo jonkin aikaa;

2,95, 250g
2,99, 400g

Tulee aika halvaksi noi 150 ylimääräistä grammaa (tai kalliiksi ne ekat 250*justjoo*)

[q]Epailija, 19.5.2005 16:11:
klips
[/q]
:D jaahas..

Kerrostalo, jossa asun on yksi Kotkan vanhimpia, joten siihenkin on nyt päätetty alkaa tekemään täydellistä julkisivuremonttia. Rakennustellinkit ovat pystyssä ja ylettävät ihan katolla saakka. Minä korkeanpaikankammoinen vitsailin mielessäni, että tuostapa olisi helppo reitti alas kadulle, sen kun hyppää vain ikkunasta ulos rakennustellinkille ja kävelee portaita pitkin kadulle.

Maalaustöiden takia on ikkunani peitetty nyt muovilla ja eilisiltana aloin kuuntelemaan ulkoa kuuluvaa meteliä ja kuulosti siltä kuin joku olisi kävellyt tellinkeillä. Äänen perusteella nuorehkot mies ja naishenkilöt ja toden totta sammutettuani kaikki valot kämpästä vilahti sen jälkeen kahden hahmon ääriviivat ikkunani editse. Mainittakoon vielä, että asun siis viidennessä kerroksessa ja kello oli tapahtumahetkellä lähes yksitoista.

Noh, siinähän toikkaroivat, mutta onhan toi nyt aika perseilyä ja asukkaiden häirintää, että jotkut vitun pallopäät palloilee tuossa ikkunan edessä keskellä yötä, muutenkin joka arkiaamu ennen kahdeksaa alkaa äänekkäät remonttityöt, perkele. Noh, kunhan eivät tipu.

[q]Hyzenthlay, 16.5.2005 17:33:
näin tänään papparaisen jonka takissa luki "solstice"
[/q]

onko toi nyt kiva juttu kutsua stefua papparaiseksi

puhumalla masennuksesta?
toi oliskin uutta.se seisoskelee tossa muuten vieläkin.nyt siirryttiin kylläkin keskustelemaan sen lapsuusajan paniikkihäiriöstä.
pliiiiiiis nyt asiakkaita!!!!!

Lomake o_O

Tuollaista olisi varmaan tooosi hauskaa täyttää töissä. Varsinkin kohta nr. 1 on katsomisen arvoinen.

[q]ee102, 17.5.2005 18:37:
Kävipä sitten kuume, joka meni tunnissa ohi. Kun heräsin, oli 38,65 kuumetta ja sen mukainen, tosi pökkyräinen oloki. Tunnin päästä heräämisestä se omituinen, kuumeinen olo oli ohi, joten mittasin lämmön: 36,3. Onpa outoa, että se lämpö tuolleen heittelee. Äiti tossa kyllä sanoi, että joissain sairauksissa esiintyyki tollasta lämpötilan vaihtelua, mutta oispa mukava tietää, mistä tommonen tuli mulle, kun ei oo koskaan aiemmin käyny noin.
[/q]
Jos tollainen jatkuu pitempään ni kantsii mennä lääkäriin. Ainakin myyräkuumeessa on tollasia oireita et kuume heittelee korkean ja normaalin välillä. Myyräkuume tiemmä voi viel aiheuttaa damagea sisäelimille jos sitä ei hoideta ajoissa.

Tää on siis mutua, OlliS vois varmaans kertoas tarkemmins

Töissä videovuokraamossa. Ok,on hiljanen aamu mut yks asiakas on selittänyt mulle noin puolisen tuntia masennuksesta noin yleensä - ei tajuu.eikä jaksa kuunnella. Ihmiset taitaa olla aika yksinäisiä tätänykyä. Mut silti. Nuori kundi! Menis metsästämään itselleen kesäheilaa tai jtn*ding*

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O