päivän o_O
Musta Enrique Iglesias on aika ihana.
Äh kun olis vielä viikko lomaa ja oon sopinu siihen yhden työvuoron ja katsoin just et portugaliin ois lennot 75 e ylihuomiselle lähdölle. Ja haluaisin kovasti lähteä surffaamaan. Tai siis enemmän kuin kovasti. Löysin tosi makean surf campinkin. Valehtelenko töihin et otan saikkua ja lähden vaiko jään tänne ja olen rehellinen. AAAAAARRRRRGGGGHHH!!!!!! Himottais niin paljon lähteä kun olis aurinkoa ja tutustuis uusiin ihmisiin ja pääsis harjoittelemaan. Päätäpäätäpäätä.
Tää on samal päivän =). Ostin uudet juoksulenkkarit. No, kokeilin oikeesti varmaan 10 erilaiset myyjän avustuksella ja TOTTAKAI just ne kalleimmat oli parhaat jalassa. Tarttee kuitenkin vähän katsoa et millaset lenkkikengät ostaa kun on ylipronaatiota. Siis 150e juoksulenkkareista?!?!?! Samal pähkäilin sit et ostanko mun Suunto t3:een GPS-matka-nopeusmittarin vai iPodiin liitettävän matka-nopeusmittarin. No kundikaveri osti GPS-mittarin ja ei kuulemma skulaa hyvin joten päädyn siis nyt ostamaan iPodiin sen. Se on halvempikin. No päivän o_O on jokatapaukses se et meni rahaa.
Turun kaupungin sivuilta löytyvä poikkeusajojärjestelypiirros. Virallinen. Upea. Ammattimainen...
http://klubitus.org/liitteet/109737377f1dc.gif
Bike Planetin puheluhinnat. Aika tyyristä?
"Puheluhinnat 010-numeroihimme ovat seuraavat: Kiinteän verkon liittymästä 8,21 snt/puh + 5,90 snt/min. Matkaviestinverkon liittymästä 8,21 snt/puh + 16,90 snt/min. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 22 %. Hinnat ovat voimassa viikon jokaisena päivänä 24 tuntia vuorokaudessa. Ulkomailta soitettaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen."
[q]Freja, 26.2.2010 10:56:
Ukrainan Talent-voittaja.
[/q]
Meidän historiakasvatuksen perusteitten ope näytti meille ton viime vuoden puolella. Aivan mahtava pätkä. Ja aivan äimänä katselen sitä edelleen.
[q]Freja, 26.2.2010 10:56:
Ukrainan Talent-voittaja.
http://www.youtube.com/watch_popup?v=vOhf3OvRXKg
[/q]
Hitto, että oli vaikuttava pätkä.
Aloinpa maksamaan tv-maksua, ei varmaan mee enää läpi Jehovalaisuus kun katolle ruuvataan lautasantennia.
Oon nyt 2 peräkkäisenä aamuna herännyt ilman herätyskelloa tasan 5:42. hm.
[q]Freja, 4.3.2010 13:17:
---
jjkobsson, 4.3.2010 11:42:
Hitto, että oli vaikuttava pätkä.
---
jjjep, itel tuli jännästi ihan tunnelataus kun katoin tota, olin nii äimänä.
[/q]
Jaa mä tosta taiteellisuudesta mitään tiedä mutta hemmetti ku oli kuuma mimmi :D
Oon alkanu kattelemaan erilaisia sinisen sävyjä vähän sillä silmällä pitkästä aikaa o.O ja jopa joitain violetteja
edit. oiskohan meidän makkarin seinien värillä osuutta asiaan..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_neli%C3%B6
"Malevit itse koki Mustan neliön maalaamisen niin järisyttävänä, ettei pystynyt sen maalattuaan syömään, juomaan eikä nukkumaan viikkoon."
[q]mariq, 5.3.2010 12:03:
Oon alkanu kattelemaan erilaisia sinisen sävyjä vähän sillä silmällä pitkästä aikaa o.O ja jopa joitain violetteja
edit. oiskohan meidän makkarin seinien värillä osuutta asiaan..
[/q]
Mulla kanssa turkoosi ja limen vihree!
[q]Ergilion, 6.3.2010 13:40:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_neli%C3%B6
"Malevit itse koki Mustan neliön maalaamisen niin järisyttävänä, ettei pystynyt sen maalattuaan syömään, juomaan eikä nukkumaan viikkoon."
[/q]
Se on rankkaa välillä tuo luomisen tuska ja ahdistus. :)
---
---
Mitähän nyt taas mahtaa tapahtua kun käytän montaakin saitttia samaan aikaan auki mutta auta armias kun laitan youtubesta jotain niin kaikkii hyytyy/kaatuu. Oliskohan mitään järki selitystä tälle, hähmitätäh?
---
Mahdollisesti kyllä, ko täälläkin tapahtuu sellaista. Youtube myös hidastaa toimintaa :)
---
kun se 21.12 ei vissiin koko maailma loppunut niin kyllä ne saakutin inkat oli oikeassa oli, että jotain kuitenkin näköjään tapahtuu...=D
Niin, ei kannata täysin luottaa netin toimivuuteen :)
Oon kirjotellu lyhykäisii pätkii koko pvän ilman ruokaa eikä oo ees huvittanu hakkaa ME:ä.
Oli taas yöllä sellanen unipläjäys että saa miettiä omaa mielenterveyttään..
tl;dr versiona esim.
Alienit abduktoi tyttöystävän koiran, ja se tuli takasin superälykkäänä murhanhimosena evil geniouksena, jota sitten pakoiltiin kellarissa.
Sillälailla.
[q]sune, 26.6.2007 08:06:
---
zaler, 26.6.2007 07:54:
---
sune, 26.6.2007 07:34:
mun tekee mieli kuunnella suojelusenkeliä? Oonkohan nyt seonnu vai mitä ku nään verisistä kissoistaki unta?
---
veriset kissat :D mikä on suojelusenkeli?
---
Älkää vittuilko Mä oon meistä kolmesta (minä,ehkis, karin) niin ihan selkeesti ainoo ketä on järjissään ... eehhehe.
[/q]
sune- "lost my head @ the coffeeshop"
[q]Karski, 9.5.2007 07:41:
---
Freja, 9.5.2007 07:02:
http://www.iltasanomat.fi/videot/?cat=8&id=1364171&ap=1
Hanna Pakarinen ei oikee osaa englantia.
[size=5]No joo oli se lukos kun noin paljon kansainvälistä lehdistöö heittelee kysymyksiä mut silti, jotain ihan ihme muminoita ja ääntelyitä se päästeli eikä oikeen sujunut mallikkaasti tuo haastattelu, hävettää oikeestaan.[/size]
[size=4]Ja nii ja se seuraava haastattelu meni jo hyvin mut silti :D[/size]
---
Hämmästyttävää tossa on se, että a) sille ei
oltu järjestetty tulkkia b) sitä ei oltu ylipäätään
selkeesti mitenkään briifattu siitä et mitä on tiedossa.
Mun mielestä ainoo amatöörimäisyys tossa on
järjestäjien taholta, niiden pitäis järjestää omalle
edustajalleen kaikki mahdollinen tuki, eikä
heittää sitä susille tolla tavalla. Ihan käsittämätöntä
toimintaa.
[/q]
juuri näin..eiköhän kuumottavinta siitä tehnyt itse tilanne, eikä niinkään kielitaito....jotain the arkin kaltaisia media kaloja on varmasti prepattu paljon, ennen tämän suuruisia pressi tilanteita....
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..