päivän o_O
[q]kottarainen, 1.11.2006 11:21:
Hakusanalla löytyi myös mielenkiintoinen Pro gradu-tutkielma, jonka joku Elena Seikkala on kirjoittanut. Aloin yhdistelemään viime aikoina tapahtuneita muitakin hämäriä unen ja valveen välisiä tapahtumia ja totesin että sitähän sen on oltava. Noin pari viikkoa sitten kuvittelin nousseeni ylös sängystä useita kertoja ja koin olevani täysin hereillä, mutta löysinkin itseni sängystä makaamasta kerta toisensa jälkeen. Oletin myös ihan tosissani että kaverini tuli käymään. Uni ei tuntunut unelta, vaan todellisuudelta ja tekemäni asiat olivat täysin normaaleja arkisia askareita.
[/q]
Onko sulla linkkiä tohon Seikkalan graduun?
Mulla on ihan samoja oireita kun sulla.. liittyykö noikin siis sittenkin unihalvaukseen?
Se mitä unihalvauksesta usein kerrotaan ei täsmää kuitenkaan oireisiini.
[q]Amokk, 1.11.2006 21:26:
There you go. Google <3
[/q]
Kiits
Oon laiska hakemaan
Mulla on ilmeisesti yhtä paljon vaivoja kun vanhuksilla keskimääräisesti. Syön kuusi lääkettä päivässä plus siihen päälle kaikki vitamiinit yms.
Tarvin siis kohta oikeasti dosetin
[q]diffas:
Toiseksi jotku urpot jaksaa nipottaa, jostain nännistä(?), jossain
bilekuvassa. On se hyvä, et keskitytään niinkin epäolennaiseen
asiaan kuvaa katsoessa. Teennäistä paskepuhetta!
[/q]
Itseasiassa toi tasan yksi kappale nännejä on kuin onkin helvetin olennainen asia jos puhutaan vähänkin vakavammasta bilekuvauksesta, johon sunkin pyrkimyksesi ovat käsittääkseni suuntautuneet. Yhden bilekuvaajana tunnetun henkilön ratkaisut "ammattietiikan" suhteen heijastuvat takaisin kaikkiin bilekuvaajiin ja jos bilekuvissa rupeaa näkymään ilman lupaa (...ja sen olettamuksen ihmiset tekevät jos kuvassa hämmästystä herättävä alue näkyy puolihuolimattomasti vilahtaen) intiimejä detskuja, niin se ei ole paska juttu ainoastaan sulle vaan myös mulle ja monelle muulle. Muutama kunnon moka ja läsnäolomme bileissä tullaan varmasti kyseenalaistamaan.
Musta on raivostuttavaa, että leimaat tosta kysymisen jotenkin teennäiseksi. Tää homma kaikessa satunnaisessa vittumaisuudessaan on kuitenkin mulle sen verran rakasta, että reagoin voimakkaasti sellaisiin asioihin joissa joku toinen potentiaalisesti kusee munkin kintuilleni.
[q]larzizi, 29.11.2006 22:05:
Vähän iskee pientä paniikkia tommosessa, kun en tiedä, että mistä hitosta oikein oli kyse. Vierestä kuitenkin tuli kommenttia, että ilmeisesti se on alkanut jotenkin kaasuuntumaan. Ja jotain, että steariinia olisi ollut niin paljon ja että se olisi palanut niin kauan, että koko steariini olisi alkanut palamaan (=rasvapalo). Siltä se kyllä kieltämättä vähän näyttikin.
[/q]
Mulle on käynyt sama tuikun kanssa. Se tuikku oli palanut melko kauan ja viimenään sitten roihahti. Ja mulla ei siis palanut muita kynttilöitä tän tuikun lisäksi eikä se ollut hyllyssä.
Hiukkasen pelästyin...
Xboxin ohjeista, state the obvious :
"Jos kuitenkin koet jatkuvaa tai usein toistuvaa epämukavuutta, kipua, sykkimistä, särkyä, kihelmöintiä, turtuneisuutta, polttavaa tunnetta tai jäykkyyttä tai muita tämänkaltaisia oireita, ÄLÄ JÄTÄ NÄITÄ OIREITA HUOMIOTTA, VAAN OTA PIAN YHTEYTTÄ TERVEYDENHOITAJAAN TAI LÄÄKÄRIIN, vaikka oireet ilmenisivätkin silloin, kun et pelaa videopeliä. "
[q]Peppi:
---
alek száhala:
-clips-
---
Joku muukin taitaa opiskella suomen kieltä?
[/q]
Onhan meitä täällä suomessa! Soome keel rulex0r. Ia unkari *sydän* Kellemes húsvéti ünnepeket kivánok!
[q]Liecci:
Soitin mutsille kännykkään ja kuulin jonkun toisen puhelun.
[/q]
Mulle kävi kerran niin, että kännykkä soi ja ruudussa luki tyyliin "Äiti GSM" (tai millä nimellä se nyt oli tallennettu). Puhelimessa oli kuitenkin joku mies, joka oli soittanut väärään numeroon. Olin ihan pihalla, koska kännykässä tosiaan luki että äitini olisi soittanut, mutta sitten selvisi että sillä miehellä oli sama numero kuin äidilläni, ainoastaan eri operaattoritunnus, ja kännykät ei niitä yleensä osaa eritellä.. Tulipahan vaan mieleen tällainenkin juttu.
mun asunnosta löytyy 34 pyyhettä.. erikokoisia mut pääosin normaali kokoa...
jännää sinäänsä itte oon ostanu vain 4 pyyhettä aikanaan kun muutin tänne..
mistä noi kaikki pyyhkeet on tullu?
ainakin jos tääl käy suihkussa niin pyyhkeitä riittää
(aloin ihmettelee asiaa kun pesin 2 koneellista pelkkiä pyyhkeitä *nauru*)
[q]Blues, 19.9.2005 16:21:
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.
[/q]
Soitappa anjalle.
Tai ihan vaan Animaliaan.(tms)
NYT.
On se maailma ihmeellinen. Mielenkiinnolla odotellaan kuinka maailmanloppu tästä sikainfluenssasta tulee kun edelliseen lintuinfluenssapandemiaan kuoli jopa vähän yli 200 ihmistä. *toktok*
outoo miten pienen muutoksen takia kaikki tulevaisuudensuunnitelmat menee ihan remonttiin. Mut onneks ei huonolla tavalla
[q]sapeli, 2.5.2005 15:27:
---
Rubicon, 2.5.2005 14:47:
---
hemuz-, 28.4.2005 21:13:
edit: äiti vetäny jonku superkevätlaihiksen ja rupee lainailee mun ja pikkusiskon vaatteita
---
mikään ei oo ärsyttävämpää*igor*
---
No mitäs jos isä vetäsis ton saman tempun?
[/q]
Kyl mun faija ainaki lainailee pikkusysterini vaatteita...
[q]ezzy, 30.1.2007 17:02:
ehkä mä missaan jotain, mutta mistä vitusta saa 100 tabua buranaa, kun se perus kymmenen lootakin maksaa jo ton varran? yks nolla liikaa?
Pikkasen vois myyjä katella pitkään ku ottais 10 pakettia, kun kyselevät jo kahdestakin, että mihis käyttöön nää on O_o
[/q]
Apteekista reseptillä saa.
http://www.yliopistonapteekki.fi/searchAdvanced.do
Ja siitä klikkaat sitten sitä Burana tabletti 600mg
Moon järkyttynyt.*justjoo*
Jostain kumman syystä joku englantia puhuva tyttö alkoi valokuvaamaan minua eilen illalla metrossa parin penkkirivin päästä. Mitä pahaa mä mahdoin tehdä? Ja sit q sillä oli kasa kavereita ja nekin alkoivat porukalla katsoa minua.. eikö ne tiedä tiedä metromatkustamisetikettiä? Jeesus..onneksi mulla oli ees aurinkolasit etten liikaa ahdistunut tapahtuneesta..
[q]Mar6, 21.7.2008 10:17:
Xboxin ohjeista, state the obvious :
"Jos kuitenkin koet jatkuvaa tai usein toistuvaa epämukavuutta, kipua, sykkimistä, särkyä, kihelmöintiä, turtuneisuutta, polttavaa tunnetta tai jäykkyyttä tai muita tämänkaltaisia oireita, ÄLÄ JÄTÄ NÄITÄ OIREITA HUOMIOTTA, VAAN OTA PIAN YHTEYTTÄ TERVEYDENHOITAJAAN TAI LÄÄKÄRIIN, vaikka oireet ilmenisivätkin silloin, kun et pelaa videopeliä. "
[/q]
Mikä peli xboxilla aiheuttaa SYKKIMISTÄ?
[q]ezzy, 21.7.2008 11:09:
Mikä peli xboxilla aiheuttaa SYKKIMISTÄ? *lmao*[/q]
http://xbox.gamezone.com/gamesell/screens/s20536_1.htm ?
Tää on oikeestaan vknlpun ihmetys...olin vknlpna viihteellä ja illan aikana tuli 2 henkilöä kysymään,et hei! etkös sä ole se idolsin index-yhtyeen Ari?
dou! *ding**nauru* ja kaikenkaikkiaan tän vuoden puolella multa on sitä kysytty yhteensä 5 kertaa! enkä omasta mielestä kyl ole yhtään saman näköinen. et silleen
Seuraavan kerran alan jakaa nimmareita
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..