päivän o_O

Back to häröily O

Tämän pelin http://www.microgames.info/game_info.php?products_id=205 16. taso ei meinaa aueta ei sitten millään.

Hähä. Menihän se, kun ei yrittäny samalla taktiikalla kokoaikaa.

[q]Hyzenthlay, 16.1.2006 08:32:
---
Juhgu, 16.1.2006 01:03:
Kämppiksen tapa säilyttää voiveistä.
htt

---

No mitäs ihmettelemistä tossa on? Mun voirasiassa on sellanen tyylikäs aukko tuol kulmassa jossa voiveitsi pysyy. Tyhmää on heittää se veitsi sinne tiskiin, varsinkin kun ei jaksa usein tiskata
[/q]

Se veitsi kuuluu säilyttää siinä keittön pöydällä keräämässä aromeita seuraavaa voitelua varten. :)

Kuuntelin äsken Pandora Internet Radiota ja määrittelyinä oli Tori Amos, Sarah McLachlan etc. yht'äkkiä pärähtää soimaan Jordan Knightin biisi! Siis sen NKOTB-teini-idolin!

jeps. äsken käveli kolme (3) tuntemanta kaunista naista frendin kämpän sisään tälleen et "moi voitteks auttaa meitä pienes ongelmast...."

Kesä... <3 (siat herää talviunista)

[q]pirpeli, 29.11.2008 12:27:
Tehtiin juuri ipen kanssa asuntotarjous.

APUA :DDD (aika hurjaa.)
[/q]

Onnea, toivottavasti menee läpi!

[q]Jone, 16.8.2006 07:12:
Unessa kahdesta mun hampaasta lähti kiilteet irti kokonaan ja kokonaisina - ne oli sellaiset puoli milliä paksut hampaanmuotoiset läpinäkyvät kotelot. Muistan unessa katsoneeni peilistä ja löytäneeni suustani vain yhden hampaan, josta kiille puuttui ja ihmetelleeni sitä kovin. Yhtälailla ihmettelin et nyt pitäis varmaan sattua aivan käsittämättömästi, mutta ei tuntunut miltään.

Mitähän tällä koitetaan mulle sanoa? "Mene hammaslääkäriin?"
[/q]

Jostain unikirjasta muistan lukeneeni, että hampaiden menetys viittaisi uusiutumiseen. Uudet kuviot odottavat siis jossain muodossa! Itse olen nähnyt sellaisen unen, jossa molemmat etuhampaat hajoavat pirstaleiksi ja alta kuorituu uudet, ehommat hampaat. Silloin oli tarkemmin mietittynä kyl jonkinlainen "muuutosvaihe" käynnissä mun elämässä, vaikka en liiemmin olekaan taikauskoinen.

editti: typoi

[q]JussiS, 8.10.2006 22:32:

2. Usko pois että tekniikkaa vaaditaan aika helvetisti siihen, että tappelet luistemet jalassa ja n. 15 kiloa varusteita päällä.
[/q]

ei sen enempää kuin siltä toiseltakaan ja sama pätee kadullakin jos voittoon pyrkii.

Mut mielestäni mitä tähän aiheeseen tulee sen pitäisi olla ihan samat säännöt kuin lajeissakin kun otetaan erää, mutta vasta siinä vaiheessa kun molemmat lyövät hanskat jäähän ja alkaa paiskoo. Sen pitäisi olla se "kling!" ja matsi alkakoot -merkki koska molemmat siihen lähtivät. Mut ei mua paljon huvittais rehtinä mailan heiluttajana jos luistin käväsis maalialuuella niin joku poliisi AHL:stä vetäis nyrkillä naamariin. Vittu syytteenhän mä siitä laittaisin pahoinpitelystä yhtälailla kuin jos joku tempasis mua naamariin sählymatsissa.

---
miks sä sitten pidät tipattoman jos tekis mieli käydä kaljalla? eiks yhtä kaljaa voi ottaa?
---

It's called tipaton for a reason...ja kyse oli varmaan vuodenvaihteen unohtumisesta, ei niinkään pakonomaisesta tarpeesta pitää tipatonta vastoin tahtoaan :D

Ezzy indeed, en yhtään ollu taas tajunnu että vuosi loppuu jo huomenna :PP "Tämä tuli niin äkkiä!" :D

Sai soiton terveyden hoitajalta, että perjantaina otetut nieluviljelyt meni johokin jatkoviljelyyn Sanoi vielä, että ilmoittaa asiasta huomenna lisää kun saa tulokset labrasta ja että se että tässä kestää niin pitkään vihjaa siitä että se olis sit joku pöpö ja saisin antibiootit. Noh, tämäpä hyvä kun olin jo viime to - su kotona peiton alla ja nyt on 95% terve olo :D mutta katsotaan mikä on tuomio :P

Päätin, että yritän opetella miten tää uusi klubbari oikein pelittää :P

EDIT: 10 min siellä jaksoin pyöriä, enkä kyl lämmenny yhtään *eikä*

---
Mietin että voisin mennä ensi keskiviikkona kaverin kanssa kaljalle, mutta muistin juuri, että olin päättänyt pitää tipattoman tammikuun, ja tammikuuhan on jo ensi viikolla ;O__o
---

Olutta on myös alkoholitonta

-- mariq

miks sä sitten pidät tipattoman jos tekis mieli käydä kaljalla? eiks yhtä kaljaa voi ottaa?

Ideoita tämän tipattoman takana olisi kaksi; Ensiksi se että en rehellisesti muista koska olisin ylipäätänsä ollut kokonaista kuukautta ottamatta edes sitä yhtä olutta/punaviinilasillista edes ruoan kanssa JA toiseksi olen miettinyt että kuinkakohan paljon tissuttelulla on loppujenlopuksi osaa painonhallinnassani.
Tietenkin sen yhden kaljan voi aina ottaa, bini on hyvää<3 Mutta siis myöskään tuo alkoholiton olut ei toimisi, koska siis eihän mulla mitään humaltumista vastaan ole

Istuin illan melkein vikassa metrossa ja viereisellä penkillä eräs mies selittää kovaan ääneen puhelimeen, kuinka metro ei enää pysähdy Sörnäisissä vaan ajaa siitä kovaa vauhtia ohi. Kun metro sitten kuitenkin pysähtyy Sörkassa, toteaa hän puhelimeen että, "mitä??!?!?! miksi tämä pysähtyi tämän synninpesän kohdalla?? Eihän sen tässä enää pitäisi pysähtyä!"

[q]ezzy, 17.4.2008 15:15:
Palvelinfarmi himassa?
[/q]

Ei edes ole, tai siis on täällä kaks pöytäkonetta kokoajan päällä + HTPC joka vie tosi vähän sähköä (100w muuntaja siinä kiinni, sama kuin kannettava käytännössä). Mut oli miten oli niin pitää mittailla paljon mikäkin vie.

Ihqu plur tääl pitää halia*igor*

[q]lostgone, 8.3.2007 19:38:
---
Taika, 8.3.2007 18:06:
---
---
---
(loistava videopätkä)
Ja tytön reaktio ois.. hmm, tosi vaikea aavistaa.*justjoo*
[/q]
"joo, tottakai! ihailtavaa miten paljon olet valmis näkemään vaivaa ystäviesi vuoksi. heidän täytyy olla erityisen fiksuja ymmärtääkseen pyytää tällaista. voisinko antaa tästä muutaman valokuvan itsestäni, jotta se yksi erittäin mukava ja täydellinen ystäväsi voisi katsoa olenko tarpeeksi kaunis sinulle? (tässä vaiheessa luot katseen kaukaisuuteen ja noin 10 sekunnin hiljaisuuden jälkeen nyökkäät myöntävästi)."

[size=7]pelkkä kirjallinenkin selostus riittää, tosin vain tämän kerran[/size]

[q]Late, 17.4.2007 11:39:
Pyysin muutamasta paikasta tarjouksen autostani, meinasin pudota perseelleni ensimmäisen vastauksen perustella.

Tarjous oli 50% hinnasta jolla sama ketju myy aivan vastaavaa autoa 14tkm vähemmän ajettuna. Jos autokaupassa on noin hyvät katteet ja asiakkaita ihan oikeasti saa kohdella kuin pässiä narussa niin minä vaihdan kyllä välittömästi alaa.

Tiedustelin ystävällisiesti perusteluja tähän, mielenkiintoista olisikin kuulla mihin tämä tarjous "perustuu". Uskooko ne ihan todella että joku möisi autonsa heille tuohon hintaan, vai eikö ne vaan halua ostaa mun autoa.
[/q]

Ne varmaa haluais että vaihdat niiden kautta uudempaan. Silleen ne saa olevinaan annettua sulle enemmän rahaa sun autosta, kun ne sit pudottaa sen uudemman auton hintaa. Eikä noi autokauppiaat niin hirveesti haluu keräillä ihmisten autoja parkkiin pihalle muutenkaan, joten tolleen ne saa vähä karsittua. Enkä kyl oo muutenkaan vielä tavannu kauppiasta joka haluais myydä jotain alle tupla-katteella..

Suosittelen myymään itse eteenpäin, jos haluat siitä enempi rahaa, etkä halua ostaa uutta tilalle.

Ompas sit siistiä, räkä ja silmä poskella.

[q]2la, 28.6.2007 11:09:
Kyllä mua tässä jutussa naurattaa enemmän sinä kuin se tyttö. Olkootkin että sun pitää painaa niissä koneissa jotain luotto-nappulaa.

[/q]

Plaah, esim. henkilö jolla ei ole luottotietoja ei saa pelectronia(Tai yks tuttu ei ainakaan saanu *ding*). Kai se on jotenkin rinnastettavissa luottokorttiin. Vaikka soittaa ekaksi tilille ja varmistaa onko rahaa ja soittaa sitten takaisin saatuaan varmistuksen. Ja mikä se Luottokunta on? Joka näkyy esim. tiliotteissa jos oot maksanu Electronilla.

Toisekseen tuli mieleen, et ei se voi olla pankkikorttikaan, kun sen voi höylää miinukselle.

[size=16]Han greps för att han hade för stora muskler[/size]

Ur polisanmälan

”Då Boduljak till synes tränar på gym, har ovanligt stora muskler, speciellt stora kapmuskler som är ett tecken på användande av steroider och är ’vattnig’ i kroppen, beslutade undertecknad om medtag för kroppsbesiktning.”

MISSTÄNKTES 27-årige Tomislav Boduljak från Älvsjö är lång och grov. Välpumpad absolut. Men onormal? Ja, det tyckte en kvinnlig polisassistent som fick se honom på Kungsgatan när han var på väg hem efter en utekväll med sin kompis.
Klockan var cirka halv fyra på morgonen och Tomislav hade just ätit en korv.
– Först började polistjejen prata med oss och det var trevligt. Hon frågade om jag tränade, jag svarade att jag älskar att träna och då slog hon om helt.

Tomislav förnekade att han använt någon form av dopingpreparat, men polisen bestämde på stubben att han var skäligen misstänkt för dopningsbrott.
Hans muskler var onormala, enligt polisen.
– Jag frågade om hon inte ansåg det möjligt att träna mycket och äta bra. Hon svarade att om man ser ut som jag förutsätter hon att man är dopad, säger Tomislav.
Han kände sig kränkt av att bli bemött som en brottsling, men gick med på att lämna ett urinprov. Nu har provresultaten kommit och därmed är Tomislav fri från misstankar.
– Jag gjorde en anmälan mot polisen men åklagaren beslutade att lägga ner förundersökningen två dagar senare, säger Tomislav.

Metro frågade Janne Magnusson, polis på narkotikaroteln i Stockholm, om gemene man måste räkna med att plötsligt bli misstänkt för brott och gripen av polis när han kommer gående på gatan:
– Nej, för min del hade det varit lite väl ambitiöst att göra ett sådant ingripande vid den tiden på natten. Polisen ska medta personer för kroppsbesiktning om det finns påtagliga tecken på att vederbörande är påverkad.
– Det kan vara stora pupiller. Om man grundar misstanke om dopningsbrott enbart på stora muskler måste de vara onormala – abnorma.

”Då Boduljak till synes tränar på gym, har ovanligt stora muskler, speciellt stora kapmuskler som är ett tecken på användande av steroider och är ’vattnig’ i kroppen, beslutade undertecknad om medtag för kroppsbesiktning.”

Dopningslagen

Trädde i kraft: Den 1 juli 1992 och ändrades den 1 april 1999 till att även omfatta användning av dopningsklassade preparat. Tidigare var det bara olagligt att handla med dopningspreparat. I och med skärpningen av lagen infördes även åtalspunkten ”grovt dopningsbrott” som kan leda till fängelse i upp till fyra år. Enligt lagen är du som privatperson skyldig att veta om du förtär medel som klassas som dopning.
Lagen gäller: syntetiska anabola steroider (kemiskt framställt manligt könshormon), testosteron (kemiskt framställda varianter av testosteron), tillväxthormon och kemiska substanser som ökar produktion och frigörelse av testosteron eller av tillväxthormon.

http://www.metro.se/se/article/2007/08/13/05/2553-42/index.xml

http://blogmuscle.files.wordpress.com/2007/08/tomislavboduljak.jpg

Ja lol, jos tohon kuvaan on uskomista niin menis helposti natukasta ainakin mun silmissä. Vois ottaa kyl hienona kohteliaisuutena, jos joutuu vastaavaan tilanteeseen Tukholmassa ens kerralla, kun sinne eksyy esim. frendien kanssa. Mut toisaalta tais kyseessä olla vain yks kyrvänkipeä ruottalainen naispoliisi :D

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O