päivän o_O
[q]mayah:
Ihme naapureita o_O. Eiks toi oo just se ikäpolvi, joka yleensä katsoo paheksuen ja tuhisee?
[/q]
Seksi tekee joskus ihmeitä.
[q]:Dyraett, 24.7.2005 12:58:
:D missä lukee noin
[/q]
Sanomaboxiin kirjoitettu aiemmin tänään.
Tänä aamuna kun vein tyttöystävän töihin niin takas tullessa autoa ajaessa aloin miettimään et miten vitussa tää ajaminen tuntuu näin oudolta(*nukkuu*) kunnes säpsähdin hereille kun auto oli jo hyvää matkaa meossa ojaan päin...Onneks mitää vakavempaa ei sattunu....*hikoil* Muttä kyllä ainaki säikäytti kunnolla hereille...
ööööööö.
tää kyllä hämmentää, kun emmä yhtään muista aloittaneeni tai ikinä edes halunneeni keskustella tästä asiasta : linkki
:D
EN EES IKINÄ KÄYTÄ TOTA HYMIÖTÄ.
[q]kiiki:
kohtalotoveri! on se kumma ku on niin kiire päästä töihin että pomppaa hereille ennen herätyskelloa.... ja silti tulee ihan yhtä kiire ku aina
[/q]
tuttua joo mulleki onneks eilen ei sentää käyny näin, lähtöpaikkaki oli vähän eri ku normaalisti (eli siis tietenki paaljon pidemmältä) ni olis tullu ihan oikeesti KIIRE
Mulle ei myyty ilman papereita tupakkaa pari pvää sitten.. 0_o
Kävin keskustassa oikeen kolmelta eri kiskalta koittamassa,kun ei ollu henkkareita mukana*nauru*
Kaikenlisäks tajusin just,takin taskuja tyhjennellessäni,että mulle on myyty lastenlippu bussissa muutama päivä sitten..Muistan kyllä silloin ihmetelleeni lipun alhaista hintaa,mutta ajattelin että se ois ollu joku aamuliikenteen hinta tjtn.
Mikäs noissa lipuissa on lastenlipun ikäraja?? onko se 16 vai 17v ??*nauru*
Ei taida kolmenkympin kriisi iskeäkkään ihan hetkeen.*hihu*
[q]Termiittien kuningas Tilli:
---
Peppi:
"Ihastun" joka toinen päivä uuteen ihmiseen.
---
Tähän päälle kun heittää ehkä maailman parhaan henkisen tasapainon päästään tilanteeseen jota kuvaa parhaiten sana "mielenkiintoinen [/q]
Elämäni onkin ollut aika mielenkiintoista viime viikkoina. Muista, että edellinen kommenttini oli pilke silmäkulmassa kirjoitettu.
[q]pupuankka:
Sunnuntain Diilin jakson nimi on "Seksi myy, mutta miten"
Varmaan pakko katsoa, vaikka joitain asioita haluaisikin olla tietämättä Oonkin miettinyt, miten alas ne kilpailijat vajoavat vain saadakseen sen typerän työpaikan. Ei pieni ihminen voi ymmärtää!
[/q]
Tulee kyl entistä tyhmempi olo kun kattelee tota ohjelmaa*muhaha*
Siideri kuin siideri maistuu aina paljon paremmalle viinilasista juotuna kuin esim tavallisesta lasista*ding*
Ihan tosi pimeetä.
Näin pari yötä sitten unta jostain ylä-asteella mun luokalla olleesta pojasta jonka olemassa oloa en ihan omastamielestäni oo hirveesti ajatellut.. anyways. se uniki oli ihan tosi outo, ja oikeastaan en ihan nyt enää muista mistä siinä oli kysymyskään.. :P
Ja sit tänää se jäbä istuu metrossa musta sivuttain ja mä koko matkani ajan leikin jotain kännykälläni [pieni]eli siis emmä oikeastaan tiedä kauan se siinä on ollu..[/pieni] mutta kuitenki ku nousen huomaan sen JA SE TUIJOTTAA MUA, eli ihan salee tunnisti. hahaa. katto kuitenki vähän oudosti ku tottakai mä moikkasin.. :D
[q]Taika, 7.4.2005 11:13:
Katsoin eilen kolme romanttista elokuvaa nukahtamatta kertaakaan!!*aplodit*
Onneks ens kerralla MÄ saan valita leffat:D
[/q]
NEHÄN OLI KAIKKI TOSI HYVIÄ!!1
ei mitään hirveen kauhuja kun muuten mua pelottaa..
ja siis oikeesti O_o MÄ lupauduin katsomaan kauhuelokuvia..
*tärinä*
[q]ezzy,
3 steven seagalin leffaa seuraavaksi kenties?
[/q]
Ei. Kun Scream 1,2, sekä 3*nauru*
[q]HRDance, 15.4.2005 16:26:
Nyt mä tuun tekemään jotain tosi outoa o_O
[/q]
Ryyppäät ja oot klubbarissa samaan aikaan?
[q]lostgone, 14.4.2005 14:44:
Bongot?*täh**ding*
[/q]
Eikun ne ihan tavalliset pitäisi saada siihen kuntoon että ensi viikolla päästäisiin aloittamaan "rumputerapia"*vink*
[q]mayah
Sehän on ihan normaalia.
T: illan ensimmäinen siideri avattu.
[/q]
Niin täälläkin
Mä sain mun rotat kiinni E-vitamiini pilleriliuskan napostelemisesta mun vaatekaapissa.
[q]Ermin, 19.4.2005 17:56:
ja mä en maksa... !
[/q]
Kannattaa keskustella niiden kanssa asiasta, koska muuten voi käydä huonosti, kun tuolle korolle alkaa juoksemaan korkoa. Korosta puheenollen, niillä on kyllä ihan oikeus pyytää korkoa myöhästyneistä maksuista :)
(Huh, korkoa kerrakseen tässä vastauksessa.)
[q]Lene,
Ja loppujen lopuksi ne perii sen sitten ulosoton kautta.
Ja (eikö?) voi saada merkinnän maksuhäiriöstä --> luottotiedot. (merkintä kaksi vuotta maksamisen jälkeenkin)
Kannattaa mukisematta maksaa - itsepähän meni laskun myöhässä maksamaan. Mutta jos laskun määrä on kyseenalainen niin eikun ottamaan lafkaan yhteyttä, mitä pikemmin sen parempi.
[/q]
Luottotietoihinhan siitä pahimmillaan kyllä merkintä tulee.
Laskut kannattaa maksaa ajallaan ja mikäli ei jostain syystä siihen kykene, kannattaa keskustella laskun lähettäjän kanssa sen maksamisesta. Lisää maksuaikaa on helppo saada, kunhan vain pyytää, mutta mikäli ei pyydä, voi tiettyjen yritysten kanssa olla varma siitä, että pian tulee lasku perintätoimiston kautta.
Tyhmintä on aina uskotella itselleen, että jos luukusta putoavaa laskua ei maksa - se menee pois :)
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..