päivän o_O
Olipas hyvin omituinen puhelinkeskustelu jauhelihakastikkeeseen liittyen
[q]Freja, 26.2.2010 10:56:
Ukrainan Talent-voittaja.
-clips-
[/q]
Näin ton pätkän sillon ku se oli voittanu, ja edelleen yhtä vaikuttava
_Sain_ baarireissulta The Rolling Stones Original Master Recording Box Set:in.
ihan ihme migreeni oli tänään, oudoin pitkään pitkään aikaan. Tulehduskipulääke naamaan ja päikkärit. Ja sen takia nukuin pommiin autokoulun teoriatunnilta, taas En saatana ikinä saa sitä korttia vastaavien tapausten takia
[q]MiLindiNi, 11.3.2008 12:42:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id84962.html
no johan...
[/q]
Eli siis ne aineet on vaarallisia vaikka myrkytyskeskus ei niistä oikeen mitään tiedä Hmm... Niin kai sitten...
Edit(blaah): Kratom on ihan hoteint hottia!! Sama läppä on ku ''jos alkoholi keksittäisiin nyt, se olisi laitonta'' Kannabis löydettiin jo ennen viinaa, alkoholia on vaan liian helppo valmistaa ku sitä löytyy jo roskiksista... Suurin osa niistä huumeista on suhteellisen mietoja vaarat liittyy lähinnä allergioihin koita ei ole todettu ja beetasalpaajiin. MAO:sta usein myös ilmoitetaan koska se nyt vaan on huonoa
(laillista) bisnestä tappaa asiakas. Heille se siis on ihan oikeaa bisnestä, eikä mitään vitun nappisniiduiluu fixin perässä välittämättä huomisesta. Aineita ei tarvitse edes keksiä, niitä on jo ihan vitusti. Joten älkää syökö ku lähikasvatettua luomua!!
[q]Individual, 12.3.2008 18:00:
Ei nyt tartte ottaa itseensä. Mietin vain, että mikä tuossa oli sulla pointtina, kun sulla varmasti joku pointti tuossa oli. Mutta oliko kyse siitä, että siinä tahdissa kun täällä perseily kasvoi, kasvoi myös siitä nilittävien määrä as "puristit", jotka ovat kärkkäästi sanomassa joka paikassa, että mitä saa tehdä, mitä ei, vaikkei se niille edes kuulu?
[/q]
Tsori. Joo sitä tarkoitan. Tyhmää itkeä jollekkin joka ei kuuntele. Nillittäjien määrä on lisääntynyt myös ihan ilman asiattomuuksia. Ei pelkästään vastavoimaksi. Ihan ku modet jaksais niitäkään jatkuvasti kuunnella (tiedä sitten...). Natsit luulee et ne pääsee taivaaseen ja muut jos on samanlaisia kuin he, miten muutenkaan taivas voisi toimia? ''Ja se on saletti että mä oon hyvä ihminen.''
''niin kuvapostaukset tekee taas koko hommasta ikävän luettavan (mobiili)laitteilla.''
Miks helkutissa pitää lukea jotain threadia jos se on a: Menny OT:ksi b) Jos sitä ei voi kännykällä sitten edes lukea? mutta ei!! ''Minä menen koska minä olen ja koska sua ei enää ole jos mä kerron modelle ja mode ja minä annetaan sulle varotus ja sä saat paskaa niskaanja...'' Kai se on sitten se helvetin kuulumisen tunne jota ei elämästä muuten saa. MMorpg kehiin spedet!! Siellä saa takoa muita spedejä ihan kirjaimellisesti ja skenepisteet sen kun karttuu...
tossa nyt ihan oikeakin esimerkki vikaksi. Bannii tollasille sanon minä!!*grr* (ei tod.)
Ärsyttää liian vakavamielinen meininki. Joo tuleehan sitä ylilyöntejä ajoittain itse kullakin, mutta jos ei veikkaa ei voi voittaa.*piis**hymy*
Editsatatuhatta..
REivaaja, 12.3.2008 17:35:
Hassua miten...
[q]Individual, 12.3.2008 17:51:
Kerrotko saman suomeksi?
[/q]
Pahoittelen. Äidinkielen professorini ei vastaa puhelimeen juuri nyt, mutta lupaan palata asiaan heti kun mahdollista. Sillä aikaa voit nauttia myös muista kirjoitus/jäsentelyvirheistä joita satunnaisesti tänne ripottelen. Please dial 1 and then press # if you want same in english...
[q]Lene:
---
alien:
voi! - upeeta!!
---
Ei silikonit nyt niin upeita ole. *vink**nauru*
[/q]
on ne paaljon ihanemmat, kuin pelkät nännit tai olalle heitettävät tyhjät lerput!
avasin telkkarin vähän yli yheksän ja tuijotin everwoodia seisaaltaan kaukosäätimen kanssa ja mietin että miks hitossa se tulee sunnuntaisin nykyään.. hieman hitaasti tajusin sitten että nyt ei olekkaan sunnuntai!
tuntui vaan niin typerältä että kelas ees tollasta asiaa :D
onneks muuten avasinki telkkarin, muuten ois ehkä tullu missattua eka alias. o_O
Söpöä, että jotkut ottaa silikonit niin henkilökohtaisesti, vaikka ei niitä omistaisikaan.
Jos joku tykkää ideasta, että se laittaa silikonit, pukeutuu makuupussiin tai mitä tahansa - tehköön sen. Se on heidän oma valintansa, joten miksi kritisoimaan sitä vain sen perusteella, että _sinä_ et pidä sitä tavoittelemisen arvoisena?
Tänään sitten julkaistiin uusia Nokia puhelimia ja katselin uuden Nokia Lumia 800 esittelyvideota ja kohdassa 0:34 tuli vähän o__0 fiilis.. eiks siinä ole dj Orkidea :D?
Tänään sitten julkaistiin uusia Nokia puhelimia ja katselin uuden Nokia Lumia 800 esittelyvideota ja kohdassa 0:34 tuli vähän o__0 fiilis.. eiks siinä ole dj Orkidea :D?
ei asia sinänsä paljoo hämmästytä kun Orkidea on Nokialla äänisuunnittelu johtaja tjsp..
[q]Lene:
Joku muija vetää aina yläkerrassa jotain show:ta... Kuin sikaa teurastettaisiin.
[/q]
no on siinäkin show
[q]MiSSy*, 2.5.2005 13:37:
Onnea suunnitelmalle
Juhannuksena sitten *super**mega**super**känni*:t
[/q]
taitaa mennä jussi sit samoilla linjoilla jos sinne saakka kestän.
tänä aamuna junaa odotellessani huomasin että jollain oli jäänyt iso valkoinen kirje kuori kiireessä penkille. Kilttinä tyttönä ajattelin käydä viemässä kyseisen kirjeen postilaatikkoon mutta tarkemmin katsottuani huomasin otsikon "sisältää lipun Olympialaisten jääkiekon loppuotteluun" o_O
Mutta koska olen liian tunnolliseksi kasvatettu, kävin viemässä kuoren lippuineen löytötavaratoimistoon.
Eipä kyllä toisaalta olisi ollut edes varaa ostaa lentolippuja Italiaan ja tylsäähän sinne olisi ollut yksin mennä*nauru*
lähdin kello 1.30 pienelle yökävelylle pakkaseen mukana kymmenen eri MiniDisciä ja soitin. Tulin takaisin kotiin kello 5.50.... repikääs siitä!!
ei kun tänhän voisi jopa laittaa päivän :) -topiciin
...kylppäri haisee mädälle ja ongelman ytimenä maastopyöräily, ihanien kelien ansiosta fillari pitää aina pestä ajon jälkeen kylppärissä ja kaikki lehdet, neulaset jne. menee viemäriin mut jää sinne jonnekkin sitten mätänemään. siinä sitten meni puolipäivää, kun desinfioi koko kylppärin, putsas viemärin jne. ja nyt taas rauha maassa - toistaseks
[q]Late:
[slightly ot]
En mä muuten luomusta, mutta luomu tissit on rok. *sydän*
[/slightly ot]
[/q]
onhan ne harvat... imo
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..