päivän o_O
[q]pululu, 28.5.2010 10:30:
-clips-
Työ on koululla hyväksytty, mun opinnot on kasassa ja valmistun 11.6.
-clips-
[/q]
Onnea valmistumisen johdosta ja toivotaan etteivät ala mitään nullikoimaan!!
^________^
linkki o_O
Ei siis v*ttu, mä repesin tälle ihan totaalisesti! :D
[q]Nomic, 24.4.2006 23:30:
noo, pojat teki suoritusta ja sai saaliiksi vanhan kulahtaneen lompakon ja 1,7e rahaa. onneksi ei ollut mukana kännykkää, pankkikorttia tai henkkareita :P
[/q]
aika paska tsägä. pystyykö ton aikana edes pitämään pokkaa?
lähetääks metskaa ne jätkät? ne tarvii opetuksen! ;)
[q]Nomic, 24.4.2006 23:40:
Kyl siinä säikähti, kun kummiskin oon asunut tällä alueella joku 11 vuotta, eikä koskaan tapahtunut tommosta. vasta kun lähin takas himaan päin, tajusin ettei ne saanut oikeastaan mitään
[/q]
kaikkein härskeintä ois mennä ostaa niiltä reppanoilta paril eurol se lompakko takaisin
[q]$, 27.7.2006 00:45:
Aivan vitun säälittävää.
[/q]
täytyy kyllä sanoa, että meikällä kyllä loksahti nyt suu ammolleen. vai että tällaista tämä jyyrä harrastaa?
olen itsekin asioinut tämä ko. heebon kanssa, jota olen todellakin pitänyt vain random musadiggarina. eipä mulle mikään ongelma ollut miksejä tuolle lähettää, jos kerran musiikki kelpaa, mutta tuommoisen nappikauppabisneksen paljastuminen on aivan vitun naurettavaa
edit: ja joo, minua vielä mies yritti lähestyä kysellen muiden dj:ten numeroita. onneksi ei vahingossakaan tullut sanottua mitään
EI SIIS TODELLAKAAN NÄIN!
R-kioskit lopettaneet dvd-levyjen myynnin (viimeisiä viedään) niin omien vuokrauksesta poistuneitten kuin uusien suoraan myytäväksi kohdennettujenkin osilta. Ilmeisen "kannattavaa" koko touhu, kun rahanahneudestaan tunnettu monopolimanipuloija(kin) pistää pillit pussiin tällä sektorilla.
oon porskuttanu koko päivän yhdellä murokupillisella, eikä ole edes kunnolla nälkä o_O
[q]kindertin, 5.6.2009 12:22:
---
jukebox, 5.6.2009 12:21:
tuntuis väsyttävän aikalailla kokoajan..
---
[/q]
heh, juu. paitsi että nyt:
Mä oon herääny 2vk ilman ongelmia o_O Oon ehtinyt jopa suoristaa hiukset raudalla. Tää on outoa.
[q]blastic, 12.3.2007 18:46:
On kuulemma linkki kieränyt tänään aika vauhdilla ja ilmeisesti ovat saaneet siinä määrin moraalisaarnaa että katsoivat parhaaksi ottaa syntymäajan pois näkyvistä. Tosin kyllä noi kuvat paljastaa enemmän kuin hyvin kuinka nuorista kakaroista on kyse.
[/q]
yhtään väheksymättä sitä, että miten suurella todennäköisyydellä vanhemmat ovat olleet hyvin ajattelemattomia, niin kyllä tuli aika saatanan paha mieli noista kommenteista. niillä ei kuitenkaan saada tehtyä tekemättömäksi ja tässä vaiheessa luulisi vain olevan parasta saada the best out of the bad situation
:(
Väitän, että maailma on 2(tai oikeestaan lähes äärettömän) irrationaalinumeron risteymä. Se on äärimmäisen lähellä symmetriaa, muttei koskaan sitä. Valon nopeus on oikeastaan yhtälailla nolla ja ykkönen, muttei koskaan kumpaakaan ja että gravitaatiokenttä jatkuu ikuisuuteen ilman aikaa. Eli kaikki materia on toisiinsa sidoksissa äärettömän heikon ja toisaalta voimakkaan voiman kautta.
Nyt alkuun.
Musta on tulossa hullu :D
E:sitä sun tätä.
E: Samalla mä väitän, että on olemassa jumala, mutta sitä ei vittuakaan kiinnosta kuka sä oot.
Mä en oo ennen uskonu jumalaan, mutta nyt tuntuu että on pakko. Harmi ettei usko auta. :D
HUOM:::OBS!!!
Sikainfluenssa taantui kehossani possunuhaksi!! Ei tullu noutaja. Ei vaikken sairastanutkaan sitä vuoteessa ja karanteenissa. (noudatin todella tarkkaa hygieniaa julkisilla paikoilla.)
[q]niomic, 10.12.2009 14:04:
Näemmä muitoilin vähän huonosti tuon. Tarkoitus oli sanoa että edistää ja ennenaikaistaa reuman oireita esim. käsissä. Eli reuma + naksuttelu tai lifetime-of-naksuttelu + reuma + naksuttelu ei ois hyvä yhdistelmä.
[/q]
Mun mummi kerto et pippeliä ku tarpeex hiplaa, ni se putoo pois, tai tulee paremmassa tapauksessa vaan sokeex. Sit se pakotti meijät siskon kanssa syömään porkkanaa, ku jäätiin aika usein itsemme koskettelusta fakkiin. Sen seurauksena siskoni traumatisoitui niin pahasti, että kehitti vanhemmiten porkkana-fetissin jonka vuoksi hän on joutunut jättämään kokonaan juurekset pois ruokavaliostaan. Pahimpina aikoina hän ei kuulemma kykene edes menemään kauppaan ja on siksi allekirjoittanut adressin, jonka tarkoituksena on sijoittaa lähikaupan vihannestiskit sisäänkäynnin vierestä taaemmaksi. Supermarkettia adressi ei koske.
Itse saan kiittää luojaa siitä, ettei poikana kylmä porkkana tehnyt tehtäväänsä ja säästyin kiroukselta.
Et kantsiix tollasia viisauksia oikeesti uskoo?
[q]Stefu Hoaks, 18.7.2005 17:18:
Sain vasta perjantaina suoritettua vartija kurssin ja työt alkaa parhaimmassa tapauksessa vasta ensi viikolla... Mutta tekee hirveesti mieli vetää pää kaljuks
[/q]
vad för? ...uskottavuuden?
hmmm. tasauslasku tuli, 600e+. Vuoden kokonaiskäyttö yli 10,000kwh - ehkä tuo ei ihmetyttäis jos olis iso perhe tjsp. mut näin yksin eläjänä... no jätän sanomatta. Jotain kyl pitää tehdä asialle.
Näin ateistina aprillipäivä on mulle lähestulkoon tärkeimpiä juhlapäiviä.
Rakkaudella,
http://www.mpoli.fi/~greenie/sarja.gif
Just vast tajusin, että, eräät mukavat mpk jannut, joihin joskus baarissa törmäsin, ja joiden kanssa dokailtiin, oli värväämässä mua.
o_O
Aina ei kyl todellakaan leikkaa.
E: Ei saatana.. Nyt ku rupes miettii viel tarkemmin uudestaan, niin onnex en suostunu lähtee tapaamaan vanhaa ja rakasta tuttua joka vähän kolhi pesarilla. Siit oisin menettäny perseeni.
Kyl mun ois pitäny tietää.
(Niin siis sanon nyt - kun niin usein yliarvioin ihmisiä - että tarinalla on opetus. Se opetus on, että kannattaa miettiä kannattaako ketään aliarvioida. Itsekunnioituksen menetys ja katkeruus ois varmaan vienyt sille tielle, vaan ei vienyt. Kaikilla ei ole yhtä korkeaa itsetuntoa kuin minulla.
Pahikset on yhtä mukavia omilleen kuin vittumaisia vihollisilleen.
Sosiopaatit jne. värvää niitä jotka eivät haluamaansa muualta saa. Ja kaikki haluaa kunnioitusta, katkera sielu tyytyy myös pelkoon saadakseen puntit tasan.
Isommilla jengeillä on helvetin tehokkaat psykologiset värväys-aseet tiettyjä ihmisryhmiä kohtaan.
Älkää luoko sellaisia ihmisryhmiä.)
Mä katoin autoiluohjelmaa 5 minuuttia....*whaat**igor**ding*
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..