päivän o_O
iltalehti.fi: Suomen Neito ehdokkaat
1. Mari Tammivaara, 19, 168 cm, 53 kg, Helsinki. Mari on ammatiltaan kynsiteknikko, harrastaa rullaluistelua ja tanssia. Mari seurustelee, mutta on juuri muuttamassa erilleen poikaystävänsä kanssa.
o_O
[size=8] edit: tän piti olla päivän :D mutta topikki näköjään haudattu niin menköön tänne[/size]
[q]MaSari, 16.1.2006 16:36:
En osannu kuvitellakkaan että suu olis viisureiden leikkauksen jälkeen näin kipee. Ei meinaa saada mitään alas. Onneks mulla on banaanijugurttia!!!!! Raksu saa tuoda vaikka jäätelöä ja jonkun kasvissosekeiton kaupasta mulle tänään. Toivottavasti menee alas.
[/q]
Paranemista
Muistaakseni itsellä oli toosi kipeä leuka ne ekat päivät, ja koko toinen puoli naamasta turposi. Auttoi kyllä kun piti jotain kylmää (pakastevihanneksia, tai talvella kätevästi pussillista lunta) naamaa vasten. Niillä lekureilla oli kyllä myös ongelmia sen hampaan irti kiskomisen kanssa, ja jotain juurenpalasia taisi jäädä vielä paikoilleenkin... Toisen puolen leikkeleminen sujuikin sitten paremmin eikä se turpoillut tai ollut edes kovin kipeä. Pahinta oli tietty ne puudutuspiikit
Lahessa kaupat ovat poikkeuluvalla auki ensi sunnuntaina, että uutta vuotta juhlistavat venäläiset voivat shoppailla.
http://www.ess.fi/?article=220532
[q]Pätkis, 24.2.2008 09:41:
Kello ei ole vielä edes kymmentä ja mä olen jo pessyt pyykkiä, siivoillut, vaihtanut kukille mullat... o_O jos eilen halusin vaan nukkua niin ilmeisesti se ainakin kannatti!
[/q]
Niin se joskus menee
Heräsin just 3h yöunilta ja nyt vähän väsyttää ... vaan ei nukuta o_O
[q]Takyon, 6.6.2008 21:29:
Olin tänään elämäni ensimmäistä kertaa taloyhtiön kokouksessa ja heti mut tuupattiin johonki hallitukseen. Minä ymmärrä mistään mitään..
[/q]
Muun muassa tuon takia en ole ikinä itse mennyt :p
[q]Lost-Soul, 3.6.2008 22:47:
Kai sul on sentää joku akuutti asia tonne?
[/q]
No ei ole, itse asiassa tiesin että noin vuoden päästä uudestaan...
Ei kuitenkaan pystynyt käsittämään, että ne jo nyt varaisi ja postittaisi ajan, ehtii hukkua ja unohtua moneen kertaan tuollainen lippulappunen
edit: plus vielä että toivon olevani tuolloin jossain kaukana poissa ulkomailla :p
tänään näyttää vahvasti siltä, että on nukuttava vielä 116 yötä ennen kuin väitöspäivän aamu sarastaa
päivän o_O tässä on se, etten osaa päättää onko se :) vaiko :(
toisaalta :) sillä päivämäärä on ainakin alustavasti päätetty, toisaalta :( koska se voisi teoriassa koittaa aiemminkin
[q]Freja, 11.8.2008 10:46:
On nii outo olo ku o ilman kännyä, ku se jäi kotii :D
[/q]
Kännykkä, lompakko ja avaimet on kyl kaikki semmosia että jos ne katoaa tai jää kotiin, on ihan outo tehdä yhtään mitään - sitä on oppinut luottamaan siihen että tiettyjä asioita voi halutessaan tehdä, kuten soittaa kaverille (tai hätänumeroon), ostaa jotakin (tai käyttää julkisia), mennä kotiin...
[q]RiD, 11.8.2008 08:54:
Täällä ilmeisesti sato viikonloppuna hieman.
M50 moottoritie Dublin.
[/q]
lol, näemmä joo 122mm tullu wasseria elokuussa so far :D
Heräsin klo 5 aamulla (oon heränny jo n. kaks viikkoa joka arkipäivä samaan aikaan), laitoin näädät vessaan jäähylle ja jatkoin unia. Jossain vaiheessa havahduin ja heräsin kun aivan selvästi tunsin että joku = näätä hyppäsi sänkyyn ja vipelsi mun selän taakse. Nousin ylös, ei näy ketään, näädät ovat lukitun oven takana vessassa. Wtf?!! *ding**whaat* Tämän lisäksi muutenkin friikkasin unen suhteen, mm. nukuin mutta samalla ns. silmät oli auki ja näin eteeni. Huhheijakkaa. *täh*
iskä soitti mulle eilen aikas mielenkiintoisen puhelun
(taustaa: lahdessa asuessani asuin ensin liipolassa jyrkänkadulla kaksiossa, jonka jälkeen muutettiin kolmioon viereiseen taloon, ja muutama kuukaus siitä synty miina... äippä ja isi asu ton mun kaksiokämpän viereises talossa ja ku sisko muutti pois kotoa ni saivat kämpän samasta talosta, jossa oli mun kolmiokämppä. mun isi on huoltomies ja huoltaa näitä samoja taloja....)
eilen sit iskä oli jutellut mun vanhan naapurin (sellai semimummeli) kanssa (siitä talosta missä tuo kaksio oli) ja tää kerto iskälle, et joku muu naapuri oli puhunut tälle semimummelille, et
"aattele, se meidän huoltomies käy sillä nuorella tytöllä, kellä on se pieni poika, kylässä, ja sit se teki sen kanssa lapsen, ja nyt se kehtaa leikkiä niiden molempien lasten kanssa tossa pihassa... se on mennyt sinne asuntoon omilla avaimilla, mä oon nähnyt!!"
semimummeli: puhutko siitä meidän omasta huoltomiehestä?
muu naapurin mamma: joo-o, siitäpä hyvinkin.
semimummeli: no se sattuu oleen niiden lasten pappa...
LOOOOOOOOOOOL oli mennyt kuulemma hieman noloks tää juoruämmä
haha, miina täyttää marraskuussa kolme, et on aikas kauan vaivannut tän akan päätä, ku huoltomies käy sillä nuorella tytöllä
ja kai iskä nyt on mennyt sinne omilla avaimilla, jos jotain huollettavaa on, ku kerta sattuu niit taloi huoltaan...
saatiin kyl hyvät naurut, ei siin mitää. sisko ja äippä oli naureskellut (ku siskokin sattuu asuun näis talois, tosin muutamaa taloo kauempana) et ku iskä käy välillä siskon koiran kanssa lenkillä, jos siskolla menee töis myöhään, ni se mamma on varmaan aatellut, et ku me muutettiin pois, ni se huoltomies ny vaihto toiseen nuoreen tyttöön
En tiedä mutta onko soneralla hiukan outo huumorintaju tai jotain...postiluukusta kilahti iso paketti joka sisälsi korttipakan o_O. Herää kysymys että onko sonera tajunnut että heidän asiakastukeen soittaminen saattaa jopa venyä. "tässä sinulle lahja jotta et pitkästy"...."ööööö...ok". ja sain JOPA peliohjeet mukana kuinka korttia pelataan
[q]Lauruska, 12.8.2008 14:57:
http://www.hs.fi/peking2008/artikkeli/Avajaisissa+laulanut+pikkutytt%C3%B6+olikin+huijaus/1135238554966
Huijausta kaikki.
[/q]
No sen kyllä huomasi siitä "suun availusta", ettei laulanut tyttö siinä lavalla ainakaan livenä... mutta että pulleat posket ja epätasaiset hampaat diskattiin... hhuhhu
Jotta paasin Muscatista Jerusalemiin piti ensin lentaa Bahrainiin, sielta Ammaniin, ottaa Ammanin kentalta taksi rajanylityspisteelle, menna bussilla Allenbyn sillan yli Lansirannalle ja siita autokyydilla Jerusalemiin :D
Aikaa meni 12 tuntia, matkaa ehka +/-2000 kilsaa :D
[q]Juhgu, 13.8.2008 00:52:
Vuonna 2001 julkaistiin peli nimeltä Ghost Recon. Tarinan juoni sijoittui tulevaisuuteen - mm. elokuuhun 2008 jossa Venäjä sotii Georgiaa vastaan Etelä-Ossetiassa.
[/q]
Tarinan jatkostahan saatiin jo viitteitä kun Venäjä alkoi uhittelemaan muutamalle Balttian maalle siitä, että kannattais pitää pienempää suuta tai tulee seuraamuksia.
[q]hallucinogen, 13.8.2008 01:01:
---
Juhgu, 13.8.2008 00:52:
Vuonna 2001 julkaistiin peli nimeltä Ghost Recon. Tarinan juoni sijoittui tulevaisuuteen - mm. elokuuhun 2008 jossa Venäjä sotii Georgiaa vastaan Etelä-Ossetiassa.
---
Tarinan jatkostahan saatiin jo viitteitä kun Venäjä alkoi uhittelemaan muutamalle Balttian maalle siitä, että kannattais pitää pienempää suuta tai tulee seuraamuksia.
[/q]
Paljollakohan sitä lentäis porukalla kuuhun?
[q]Samu*, 15.8.2008 00:03:
---
kirotusta autosta
---
[/q]
Aahhahaa! Frendilläs on huonoa karmaa autojen suhteen :D
[q]Samu*, 15.8.2008 00:03:
Täällä klubbarissa ei ole päivän :D -topikkia (enkä uskalla moista aloittaa), joten laitetaan sitten tänne:[/q]
Meillä on tosin nykyään Mikä naurattaa?-topikki.
Tapahtui eilen mutta anyway. Kävin alhaalla tupakalla, kun tulin takasin sisälle joku ihme kutisi polven vieressä. Kutina siirtyi hetken päästä nivusten alueelle, jonka jälkeen kirpasi ihan helvetisti. Ampiainen oli mennyt lahkeesta sisälle ja pisti. 10 senttiä oikealle päin ja olisi sattunut vielä enemmän