päivän o_O

Back to häröily O

Ei shaatana! Koitin alkaa täs goisii, niin tuli sit yks jousi sängystä läpi ja repi törkeen vekin mun polveen Hillo lentää.. Siis vittu miten tääkin on taas mahdollista :D Ei oo kyl tylsää tää mun elämä ainakaan!

Pitää nyt sit viel keskel yötä alkaa paikkaus hommiin

[q]pirpeli, 8.3.2006 12:09:
2006 tutkimuskatsauksia, Helsingin kaupungin tietokeskus

Utriainen-Sarlio-Lähteenkorva-Aittomäki-Lahelma:

"Lihavuus ja keskivartalolihavuus Helsingin kaupungin henkilöstön keskuudessa"

*pökr*

http://www.hel.fi/tietokeskus/
[/q]
Ei toimi linkki :(

..ja vaikuttaa taas aika "tarpeelliselta" tutkimukselta.

Mulla oli päivällä kyy sylissä
Huhhuh vieläkin kammottaa pelkkä ajatuskin tapahtuneesta. Joku muu saa ruokkia poneja toistaiseksi. Minä en heiniin koske ennen kovia pakkasia.

[q]Meke, 2.8.2009 22:16:
Kännykkä taskussani oli vahingossa soittanut hätänumeroom (tuli soitto takaisin hätäkeskuksesta). Noh, ei siinä mitään ihmeellistä mutta kun katsoin soittohistoriaa niin numero oli 000. Olen aika varma että hätänumero on 112. Kyllä se on...googletin asian: "Soita hätänumeroon 112 kiireellisissä, todellisissa vaaratilanteissa hengen, terveyden" Ei kun se onkin 000...vai siis ?!
[/q]

Mun vanha puhelin soitti hätänumeroon, jos siihen näppäili 08. Niis on vissii jotain tollasii tosi kätevii vammoi *sydän*

[q]Freja, 3.12.2007 09:38:
Oisit sanonu et "jäi autoon" ja oisit kattonu et mitä se sanoo :D
[/q]
Tilanne oli jo alunperin niin huvittava et katoin parhaimmaksi näyttää ne paperit ennenkuin repeen sen elämään kyllästyneen keski-ikäisen kassaneidin edessä :D

[q]yertle, 2.8.2009 22:30:
---
Meke, 2.8.2009 22:16:
Kännykkä taskussani oli vahingossa soittanut hätänumeroom (tuli soitto takaisin hätäkeskuksesta). Noh, ei siinä mitään ihmeellistä mutta kun katsoin soittohistoriaa niin numero oli 000. Olen aika varma että hätänumero on 112. Kyllä se on...googletin asian: "Soita hätänumeroon 112 kiireellisissä, todellisissa vaaratilanteissa hengen, terveyden" Ei kun se onkin 000...vai siis ?!

---

Mun vanha puhelin soitti hätänumeroon, jos siihen näppäili 08. Niis on vissii jotain tollasii tosi kätevii vammoi *sydän*
[/q]

Eikös yksi osa syy ollut juurikin nämä vahinko näppäilyt että hätänumero muutettiin 112 numeroisiksi. Eli homma minkä pitäis toimia, ei toimikkaan (tai toimii vähän liiankin monella yhdistelmällä), just näin.

[q]kindertin, 25.5.2009 14:02:
= vauvakuume/oman kodin ostohimo/kotieläinkuume/?
[/q]

Täydellisen elämän kuume (perhe).

[q]vns, 4.2.2009 21:31:
Aina ku xzibit sanoo tuossa pimp my ridessä "this is.." mun mieli jatkaa sitä "my boooooomstick!" *nauru**nauru**ökkö*

[/q]

paljon parempi biisi missä boomstick

hätänumeroksi tuli 112 koska se on yleis-eurooppalainen standardi. mutta maailmalla on edelleen käytössä myös mm. 000, 08, 911 ja noi on kaikki ohjelmoitu puhelimiin

[q]ETJ, 5.2.2009 19:28:
---
vns, 4.2.2009 21:31:
Aina ku xzibit sanoo tuossa pimp my ridessä "this is.." mun mieli jatkaa sitä "my boooooomstick!" *nauru**nauru**ökkö*

---

[/q]

Hyi vittu.

[q]FreeFall, 25.5.2009 14:49:

Eestiläisessä lehdessä oli kerran kuva suomalaisesta miehestä kenen nimi oli
Kari Munne = Lauma Kyrpiä

kyllä näitä löytyy...*iloinen*
[/q]

Kumpi on kyrpiä, Kari vai Munne? Ja mikä on yksikkömuoto? Nippelipippelitieto rules

[q]andi--, 31.7.2006 08:18:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200607304937856_uu.shtml

Minkähänlainen isä-kuvio tässä on kyseessä, lätkäjengin valmentaja?
[/q]
En tiiä, mut Alavudella näemmä pelannut, et pisteet tänne :D

[q]Timce, 5.2.2009 19:34:
---
ETJ, 5.2.2009 19:28:
---
vns, 4.2.2009 21:31:

---

---

Hyi vittu.
[/q]

Noni nyt teit sen. Joutuu laittaa army of darkness dvd:n pyörimään :C

[q]Meke, 2.8.2009 22:16:
[/q]

Harmillisinta on ettet ole ainoa jolle noin käy. Hemmetin iso prosenttiluku on taskupuheluita :(

[q]Juanita, 31.7.2006 09:49:
duunissa on yks vanhahko mies joka ei vaan pysty kattoo mua esim. silmiin kun puhutaan. Se vaan tuijottaa mun tissei...ja ne ei edes oo isot mut joo, eka olin vähän hämillään nyt neljän kuukauden jälkeen tekis jo mieli vetää avarilla päähän...
[/q]
Yläasteella oli kans liikunnanopettaja, joka katseli tyttöjä vähän sinne sun tänne, et katse tippui jatkuen :D Oli mielenkiintoista katsella kun sälli oli vähän "...ja huomenna pelataan lentopalloa..." ja katse oli joissain muissa palloissa :D

[q]Janisa, 15.2.2009 20:12:
Kiitos siitä toisesta.
[/q]
Eipä kestä, ystäväiseni.

[q]mayah, 31.8.2006 10:49:
---
sapeli, 31.8.2006 02:36:
edit: unoha, mä oisin ihan ikäloppu

---

:D
[/q]
Älkää katsoko unityf:n postauksia :D Ootte teinejä verrattuna siihe :D

[q]sativa, 25.5.2009 22:26:
---
FreeFall, 25.5.2009 14:49:

Eestiläisessä lehdessä oli kerran kuva suomalaisesta miehestä kenen nimi oli
Kari Munne = Lauma Kyrpiä

kyllä näitä löytyy...*iloinen*

---

Kumpi on kyrpiä, Kari vai Munne? Ja mikä on yksikkömuoto? Nippelipippelitieto rules
[/q]

Kari tarkoittaa ihan (meri)karia mutta myös laumaa tai parvea.

Munn on yksikkö ja munne on monikon partitiivi.

Näitähän riittää, mutta viimeksi naureskelin kun kaverin tenttikirjassa luki "kusemine". Se on ihan lääketieteellinen termi ja tarkoittaa virtsaamista. Kusepõis on virtsarakko.

Suosittelen Ulvi Wirenin kirjaa "Hääd pulmapäeva!" jos hakee vastaavanlaista huumoria.

Tervitades,

juurakas Aleks Tartust

Sain postia Hyksistä: "Teille on varattu vastaanottoaika: torstai 17.9.2009 klo 9:00"

Ei kenenkään kalenteri voi ulottua noin pitkälle! o_O

Olin saada sakot pysäköinninvalvojalta joka oli vissiin turhan virkaintonen. Olin siis jättänyt auton parkkiin jossa on pysäköintilappu. Tulin autolle, aikaa jäi about 15min ennenkuin aika olisi loppunut. Kerkeen starttaa auton ni joku vanha äijä hyökkäs auton luo ja rupes kiertämään sitä ympäri ja kirjottamaan sakkoa *ding*.

Lopulta se repi sakon kun näki että mähän olen maksanut ajasta siinä parkissa. mut et *täh*

O