päivän o_O
Missä se darra edelleenkin on?
[q]Umbala, 17.11.2008 12:49:
---
Niin joo, meillä kun tosiaan on aika vapaat ruokatunnit, niin täällä on kyllä kokoajan joku syömäs.
Nykyään tilanne on vaan sellanen, että jos jotakuta jokin asia närästää, ja jaksaa siitä oikealla tavalla oikealle henkilölle avautua, se kielletään. Työnantajan kun on paljon helpompi viiä mikro pois, kuin ottaa riski, että kyseinen henkilö lähtee viemään asiaa vielä pidemmälle.
[/q]
Totta, varsinkin jos valittaja on kovaäänisempää sorttia. Hupaisaa tässä on se, että vain tämä meidän mikro siirretään. Muiden osastojen mikrot voivat olla paikallaan
[q]noena, 25.5.2009 14:55:
Tajusin just et mulla on muutto edessä juhannuksena O__o
[/q]
Oho! Näinkö nopeasti löyty asunto?
[q]tanhutytto, 31.3.2008 11:58:
I'm not gonna hold my breath while waiting, though...
[/q]
Varo ettet kuole.
[q]J Raninen, 25.4.2009 18:59:
Laitoin eilen vodkan pakastelokeroon. Äsken meinasin ottaa naukun, mutta olikin pirulainen muuttunu hyytelömäiseksi jääksi(?). Taitaa olla lokero säädetty hitusen kylmälle.
[/q]
Eihän vodka jäädy. Ainakaan pakastimessa. Vaikka olisi kuinka kylmälle säädetty se pakastin. Taitaa olla melko kehnoa vodkaa.
Sulattelen tässä pakkasta (jääkaapista siis) ja löysin sieltä jäätyneen tupakin, ei minkäänlaista tuoksua mitä se siellä tekee (joku varmaankin tehnyt jäynän tai jotakin vastaavaa) tai miten se sinne on päätynyt *nauru*.
Sitä herättiin sitten ~3.30 ku eräillä oli jotain ongelmaa ja piti tulla viereen "nukkumaan". Se möyrentäminen ja tappelu ei ole nukkumista :p
Katellaan illalla et väsyttääkö ;)
[q]onni3mk, 14.1.2009 21:01:
Maikkarilla povattiin, että lapissa voi huomenna aamulla olla jopa 40 astetta pakkasta 0_o
[/q]
Aikanaan mun kotikylässä oli 45 astetta pakkasta. Meni yöllä sähköt ja piti tehä tuli takkaan, että tarkeni. Oli kiva aamulla ootella koulubussia. Puolen tunnin oottelun jälkeen juoksin kotiin, kun oli niin v*tun kylmä eikä bussia kuulunut.
Eipä silti, Sallan kunnan kylmimmillä alueilla oli yli 50 (muistaaksen 54 ja risat) astetta pakkasta, joten meillähän oli vielä suht lämmintä.
Edit: Salla on siis entinen kotikuntani.
Lähettiin kaapelitehtaalta kesken Tieston setin ja käveltiin kotiin Etelä-Haagaan.
[q]kindertin, 9.8.2007 14:13:
Voi luoja
Mistä ihmeestä voi saada noin pitkän kuurin
Tää on myös mun päivän o_O
Olis maailmanloppu jos tollasen kuurin saisin, ihan liikaa päivittäiset vitamiinitki jo
[/q]
Mä sain aikoinaan krooniseen virtsatietulehdukseen. Mun mummo joutu syömään antibioottia samasta syystä hautaan asti.
Näin unta että minulla oli näyttävästi tatuoitu ja röökiä polttava poikaystävä (kumpikaan ominaisuus ei hereillä ollessani houkuttele).
Joku alitajuinen viesti ehkä
[q]wiwi, 16.6.2009 14:57:
Argh! Vanha frendi soitti hetki sitten. En ensin tunnistanut ääntä kun ei ollut numeroakaan tallella puhelimen hajoamisen takia. Vaihdettiin kuulumisia ja aloin kelata että koska ollaan viimeksi nähty, onhan siitä hetki. Kuulemma puolitoista vuotta sitten. WTF! MIHIN SE AIKA OIKEIN MENEE? Ahdistaa! Elämä valuu ohi! Mitä?!
Onko mitään tehtävissä?
:[
[/q]
Pakko kommentoida tähän, että puoltoista vuotta on jopa aika lyhyt aika ;) Vuodet vierii ja yhtäkkiä huomaat, että joidenkin kavereiden kanssa oot nähnyt viimeks vuosia vuosia sitten... Niin se vaan menee, too bad :/ Itse heräsin tähän viimeks talvella kun kaveri, jonka kanssa vähemmän viime vuosina pidetty yhteyttä, kuoli...
"Haluaisitko tatuoinnin, joka ei näy kuin pimeässä? Sellainenkin kummallisuus on totta." (toim.huom. tai siis uv-valossa oikeasti)
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/146864.shtml
cool :O
[q]Jutu, 18.1.2006 05:48:
Mitä hittoa mä teen tähän aikaan ylhäällä vapaaehtoisesti? *whaat**eikä*
[/q]
Mitäs oot noin outo, ja wow-addikti.
Se siirsi tapaamista kahdesti, tuli myöhässä ja lähti aikaiseen toisen tytön takia. Emme ole enää Kansasissa. Syön hämmennykseeni hänen tuomaa kuivalihaa.
Veljeni on irc-galleriassa, vaikka hän ei edes tiedä mikä IRC on. Ei siinä mitään, on siellä muitakin. Mutta ei omalle kohdalle halua tommosta tapahtuvan
Mun Nokia Telecom(tm)-släbärit oli tosi mukavat. Nyt Volcomin samankaltaiset ei tunnu juuri miltään :(
Kännykkä taskussani oli vahingossa soittanut hätänumeroom (tuli soitto takaisin hätäkeskuksesta). Noh, ei siinä mitään ihmeellistä mutta kun katsoin soittohistoriaa niin numero oli 000. Olen aika varma että hätänumero on 112. Kyllä se on...googletin asian: "Soita hätänumeroon 112 kiireellisissä, todellisissa vaaratilanteissa hengen, terveyden" Ei kun se onkin 000...vai siis ?!
Tää nyt on samalla päivän :) sekä :(
Heräsin äsken, eli ehdin nukkua tuskin viittä tuntia. Heräsin siihen kun tajusin millainen tulee olemaan eräs henkilö tarinassani; menneisyys, ajatusmaailma sekä tapa käsitellä asioita.
No, jos sitä keittäisi kahvit ja kirjoittaisi kaiken ylös. Jaksa tässä enää mennä nukkumaan, kun aamupäivästä on taas koulua.
[q]Meke, 22.7.2009 17:45:
Sanan "skene" väärinkäyttö ihmetyttää.
Esimerkki:
Vaatekaupassa teinit puhuivat: "näyttäsin ihan skeneltä tää päällä".
Siis häh?! Mistähän skenestä ne puhui: hoppi, poppi, emo, rock...
[/q]
Skene on skene.
Eihän se oo sanan väärinkäyttöä. Kyseessä on pukeutumistyyli tuolta rapakon takaa. About emo/rock/indie-tyylinen keissi kyseessä. :)
Typerältähän se kuulostaa, mutta eivätpä itse ole sitä keksineet.
Hae guuglella vaikka "scene hair", "scene girls" jne.