päivän o_O
Khyyllä, se ois sit toinen kotiperjantai putkeen. Tänään siks ku EN JAKSA lähtee enää takas keskustaan. Oonks mä tulossa vanhaks vai mikä mua vaivaa o.O
Onneks huomenna on sentään lauantai.
Näin viime yönä painajaista, joka oli todella pelottava ja pelotti alkaa uudestaan taas nukkumaan siihen herättyä.. Kummalisen tosta teki ainoostaan se, että unessa esiintyneet henkilöt oli Salkkareitten näyttelijöitä :D :D Mä olin Jenni ja mun poikaystävä oli Ossi. Unen pahis oli Jarkon tyttöystävä Niina
Pitäs varmaa jättää sarja suosiolla unohuksiin, ku on liian pelottava meikäläiselle
Hirmu kiva, mutta outo uni. Voi kun elämä oliski oikeesti sellasta ku siinä unessa *haaveil*
[q]Siren, 16.2.2009 18:43:
Näin viime yönä painajaista, joka oli todella pelottava ja pelotti alkaa uudestaan taas nukkumaan siihen herättyä.. Kummalisen tosta teki ainoostaan se, että unessa esiintyneet henkilöt oli Salkkareitten näyttelijöitä :D :D Mä olin Jenni ja mun poikaystävä oli Ossi. Unen pahis oli Jarkon tyttöystävä Niina
Pitäs varmaa jättää sarja suosiolla unohuksiin, ku on liian pelottava meikäläiselle
[/q]
=D Nyt tuli salkkareita ikävä :)
mun "vauva" täyttää tänään 3-vee O____o *sydän* *sydän* nii että mihin se aika oikeen katos???
[q]SyndroDome, 16.2.2009 19:01:
---
Siren, 16.2.2009 18:43:
---
[/q]
Mielenkiintosta muuten, et Kimmo ei esiintyny unessa Seppo Taalasmaana
[q]Timce, 16.8.2008 12:18:
Jjoo..Japanilaiset + baseball = O_ö
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=42704&c=11
[/q]
Millonhan länkkärit oppii erottamaan japanilaiset korealaisista :D
"Ne japanilaiset lajit niinku Taekwondo"
"Ne japanilaiset tyypit jotka on Lostissa"
[q]alek szahala, 16.8.2008 13:31:
---
Timce, 16.8.2008 12:18:
Jjoo..Japanilaiset + baseball = O_ö
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=42704&c=11
---
Millonhan länkkärit oppii erottamaan japanilaiset korealaisista :D
"Ne japanilaiset lajit niinku Taekwondo"
"Ne japanilaiset tyypit jotka on Lostissa"
[/q]
Hehe, saman linkin takaa löytyi tollanen: Japanilainen Ksylitoli mainos *toktok*
[q]SyndroDome, 16.2.2009 19:01:
[/q]
Mä mietin eka hetken, miten hemmetissä voi tulla salkkareita ikävä, varsinkaan etelän lämmössä, mutta totta tosiaan voihan sitä syöpääkin tulla ikävä niin miksei salkkareita.
[q]
Mutta olethan siis esim. voinut ihan vaan lihoa? Ja sinun onneksesi kilot ovat menneet rintoihin
Itse kun lihon, niin ne kilot tuppaa menemään juurikin tuohon vatsan alueelle.. tulispa mullakin kaikki kilot rintoihin
[/q]
Njoo. Vaikutti valeraskaudelta tai jotain... Maha on nyt taas pienentyny, mut rinnat ei. Lantio on kyl hiukan levennyt. Ärsyttää ku tällä hetkellä mul ei oo sopivia vaatteita, ainoastaan liian isoja tai liian pieniä.
[q]Kolera, 18.12.2008 13:59:
http://www.tukes.fi/fi/Palvelut/Tiedotteet/Sahko-ja-hissit/Turvatekniikan-keskus-varoittaa-LED-tuikkukynttiloiden-vaarinkaytosta/
OK!
[/q]
Osaaki ihmiset olla tyhmiä:D
[q]hemuz, 31.12.2008 13:13:
Lahessa kaupat ovat poikkeuluvalla auki ensi sunnuntaina, että uutta vuotta juhlistavat venäläiset voivat shoppailla.
http://www.ess.fi/?article=220532
[/q]
Ja itäisessä Suomessa, sekä pääkaupunkiseudulla...
Kauhee kalabaliikki tosta nostettu, jota en ymmärrä. Itse olen ollut Helsingin asematunnelissa kaupassa töissä, joka sai olla auki vuoden jokaisena päivänä. Tammikuisena sunnuntaina Helsinkiin shoppailemaan tuleet venäläiset olivat aivan monttu auki, kun kaupat eivät olleetkaan auki.
Kun kertaostokset tässä eurolla tuotteita myyvässä kaupassa yleensä olivat alle 5 euroa, niin tammikuun sunnuntaina saatettiin lyödä kuukauden kovimmat myynnit, kun venäläiset ostivat sadoilla euroilla tavaraa ja kertaostot kipusivat välillä jopa yli 30 euroon.
Tammikuun aukiolot ovat siis ihan perusteltuja venäläisten ostovoimaa ajatellen. Ei kylläkään se, että päätös poikkeusluvista on tehty vajaa viikko ennen kyseistä ajankohtaa.
luovuin tänään mun kulmalävistyksestä.
koru-rakas olikin siinä jo 4,5 vuotta, tosin viime aikoina kovin epäsäännöllisesti töiden takia. jatkuva renkslaaminen saikin sen sitten tulehduksen partaalle ja päätin etten enää tunkee sitä tohon.
aika outoa mut aikansa kullakin.
Käsittämättömän kova tuuli! Uskaltaakohan tuonne edes lähteä lampsimaan? Äänistä päätellen vähän väljemmissä vaatteissa saattais päästä pienelle lentoreissulle siinä samalla.
[q]Miinapiina, 18.11.2008 08:33:
mun "vauva" täyttää tänään 3-vee O____o *sydän* *sydän* nii että mihin se aika oikeen katos???
[/q]
IIIIHHHH!!! *sydän* Onnea MIINALLE!!
Eiks nyt vaan ois helpompaa vapauttaa kauppojen aukiolot kokonaan, kaikille ja aina, ni ei tarttis kikkailla tommosten poikkeuslupien kans?
[q]sativa, 25.5.2009 22:26:
---
FreeFall, 25.5.2009 14:49:
Eestiläisessä lehdessä oli kerran kuva suomalaisesta miehestä kenen nimi oli
Kari Munne = Lauma Kyrpiä
kyllä näitä löytyy...*iloinen*
---
Kumpi on kyrpiä, Kari vai Munne? Ja mikä on yksikkömuoto? Nippelipippelitieto rules
[/q]
Munne = Kyrpiä
Munn = Kyrpä
Kari = Lauma
Mikä näitä säitä oikein vaivaa?
Aamulla vielä luvattiin perjantaille puolipilvistä ja ihan OK lämmintä, lauantaina piti sataa ja sunnuntaina taas paistaa. Nyt on joka päivälle hirrrrmuiset sadepilvet. Eih.
päivän O_O ja nolous ja mitä lie!
Soitin äitille onnitellakseni, hänellä kun tuli niin paljon vuosia täyteen että saavutti eläkeiän. Äiti sitten totesi, että "kiitos vaa mut ne oli eilen."
En oo varmaa hetkeen ollukaa nii kauaa hiljaa. Menee prkl jo sekasin ku Maijalla ja toisellakin kaverilla oli tänään synttärit ni muistin vaa jotenki et äitilläkin olis
siis jotain jehovia kävi eilen oven takana.
aika kohtuutonta tulla sunnuntaina pimpottelemaan! tai no millon tahansa
olin ensin vakuuttunu että noniin nyt siellä tv-lupatarkastajat, täällä soi musa koneelta ja pikkusisko oli kylässä... hiippailin ovisilmälle, joku kuivan näkönen setä salkun kanssa ja joku nuorempi nainen mukanaan. kuiskasin siskolle että nyt ollaankin hiljaa hetken, ollaan niinku ei oltaiskaan
no sehän sit selvis et ketä ne oli ku jeesus saapui pelastamaan mua postilaatikon kautta
hoh.
edit: ku en vaann osaa krijottaa