päivän o_O

Back to häröily O

'Divine mission' driving Iran's new leader .. jep, tommoinen nutcase on aika huolestuttava tapaus..

[q]Timce, 1.1.1970 02:00:
DHL next day delivery Espanjasta, 13 euroa.. O_o
[/q]

Minulle on tullut fedexillä national semiconductorsilta pakettia hintaan 0€. hieman huvittavaa kun maailman toiselta laidalta tulee tavaraa joka ei ole maksanut mitään.

[q]sativa, 7.12.2008 20:12:
Siis voitteko te kuvitella, oon kotoisin paskakaupungista Etelä-Pohjanmaalta nimeltä Lapua. Lapualla asuu 15 000 ihmistä, ja kaupungissa on yksi yökerho. No voi j*malauta kuulin juuri, että siellä yökerhon ovella on METALLINPALJASTIMET!! Mitä v*ttua... Ihan sairasta porukkaa, oksettava meininki ja eniten inhottaa just se, että jengi on siellä niin ylpeitä kotikunnastaan ja sen maineesta
[/q]
SIIS IHAN OIKEESTI
OOTKO SÄ LAPUALTA
SAANKO MÄ KOSKETTAA SUA?

terveisin nimimerkki Alavudelta ilman metallinpaljastimia

DHL next day delivery Espanjasta, 13 euroa.. O_o

[q]domi, 10.12.2008 12:30:
---
sativa, 7.12.2008 20:12:
Siis voitteko te kuvitella, oon kotoisin paskakaupungista Etelä-Pohjanmaalta nimeltä Lapua. Lapualla asuu 15 000 ihmistä, ja kaupungissa on yksi yökerho. No voi j*malauta kuulin juuri, että siellä yökerhon ovella on METALLINPALJASTIMET!! Mitä v*ttua... Ihan sairasta porukkaa, oksettava meininki ja eniten inhottaa just se, että jengi on siellä niin ylpeitä kotikunnastaan ja sen maineesta

---

SIIS IHAN OIKEESTI
OOTKO SÄ LAPUALTA
SAANKO MÄ KOSKETTAA SUA?

terveisin nimimerkki Alavudelta ilman metallinpaljastimia
[/q]

gaydar sulta löytyy kuiteski :)

Onko tänään joku "kaivanpa tämän vitun vanhan unohtuneen topikin naftaliinista" päivä?

[q]ezzy, 10.12.2008 12:36:
gaydar sulta löytyy kuiteski :)
[/q]

Onpa Dosbox kehittyny.

Koitin saada Bloodia toimimaan 0.65:ssa ja tökki niin perkeleesti jo 320 x 200 resolla ja 11khz äänillä. Päätin sit testata tota 0.72:sta ja pyörii maksimeilla ilman pienintäkään tökkäystä

I'm gonna paint the town reeeeed!

[q]sativa, 10.12.2008 13:13:

Kyllä mä olen Lapualta. Mutta toisin kuin loput 13 999 minä en ole siitä yhtään ylpeä.

- s -
[/q]
Mäkin oon kotoisin pohojammaalta.. ja toisin ku sinä oon hyvin ylpeä siitä. Suhteellisen surulliselta kuulostaa ettet osaa kotikaupunkiasi arvostaa. En mäkään synnyinmaisemiin muuttaisi edes kirveellä uhatessa, en ainakaan vielä piiitkiin aikoihin, mutta koen silti aina sydämessäni olevani pohojalaanen enkä sitä torellakaa häpiä! <3

Eilen tuli teini äitinsä kanssa ostoksille ja teinillä nyt sattui olemaan sukunimeä myöten sama nimi kun mun tyttärellä!

oli aika sattuma:D

[q]SilverJo, 10.12.2008 13:24:
---
sativa, 10.12.2008 13:13:

Kyllä mä olen Lapualta. Mutta toisin kuin loput 13 999 minä en ole siitä yhtään ylpeä.

- s -

---

Mäkin oon kotoisin pohojammaalta.. ja toisin ku sinä oon hyvin ylpeä siitä. Suhteellisen surulliselta kuulostaa ettet osaa kotikaupunkiasi arvostaa. En mäkään synnyinmaisemiin muuttaisi edes kirveellä uhatessa, en ainakaan vielä piiitkiin aikoihin, mutta koen silti aina sydämessäni olevani pohojalaanen enkä sitä torellakaa häpiä! <3
[/q]
Mitä surullista siinä on? Siihen kotikaupunkiinhan voi liittyä vaikka mitä kokemuksia tms., jotka eivät kauheasti herätä arvostusta ja hyviä muistoja. Onneksi ihminen voi kuitenkin valita asuinpaikkansa. :)

Tai oikeastaan eilisen, mutta lamppu tipahti eilen katosta ja jäi roikkumaan yhden kiinnitysruuvin varassa kattoon. Näemmä entinen asukas on asentanut pidikepyörylän liimalla kattoon, onneksi lampussa on niissä varsissa ruuvikiinnitys kun muuten se olisi tipahtanut sieltä päähän (olin juuri soffalla istuskelemassa kun tuo tapahtui *hikoil*).

Tajusin juuri, että n. 10 mun ystävää, kaveria tai tuttua on saanut perheenlisäystä lähiviikkoina.

[q]Hitchhiker, 18.8.2008 16:35:
Tai oikeastaan eilisen, mutta lamppu tipahti eilen katosta ja jäi roikkumaan yhden kiinnitysruuvin varassa kattoon. Näemmä entinen asukas on asentanut pidikepyörylän liimalla kattoon, onneksi lampussa on niissä varsissa ruuvikiinnitys kun muuten se olisi tipahtanut sieltä päähän (olin juuri soffalla istuskelemassa kun tuo tapahtui *hikoil*).
[/q]

Mun edellisessä kämpässä oli aiempi "fiksu" henkilö ohittanu sulakkeen rautanaulalla ja -langalla. Kaikkea tälläset urpot sit voi mennä keksimäänki..*lmao*

[q]Annakins, 19.8.2008 09:53:
Tajusin juuri, että n. 10 mun ystävää, kaveria tai tuttua on saanut perheenlisäystä lähiviikkoina.
[/q]
Ihmettelin juuri, että miksi niin monella on synttärit näihin aikoihin...
Selittääkö pikkujoulukausi tämän buumin?

[q]-xx-, 19.8.2008 10:37:
---
Annakins, 19.8.2008 09:53:

---

Ihmettelin juuri, että miksi niin monella on synttärit näihin aikoihin...
Selittääkö pikkujoulukausi tämän buumin?
[/q]
Hahahah, vähän niiku alkuvuoden lapset on vappupanoja

[q]Euphoria, 19.8.2008 10:48:
---
Hitchhiker, 18.8.2008 16:35:

---

Mun edellisessä kämpässä oli aiempi "fiksu" henkilö ohittanu sulakkeen rautanaulalla ja -langalla. Kaikkea tälläset urpot sit voi mennä keksimäänki..*lmao*
[/q]

"no ku se sulake palo kokoaja ni korjasin"

Subin tekstitv.n sivu 106 *ding**lmao*

Kuollut kukkakärpänen.

Ei, ei mun mukissa, kerrankin muualla. Mukin vieressä nimittäin. Se tohon tuli taas pörräilemään psykoottisesti, ja se se kuoli toho mun mukin vieree

Mitähä ihmeen huumaavaa tossa teessä on, et se ajaa tän paikan kukkakärpäset itsemurhaan tai outoihin kuolemiin?

[size=4](kyllä, mulla on töissä aikaa miettiä tällasia.)[/size]

[q]alek szahala, 16.8.2008 13:31:
---
Timce, 16.8.2008 12:18:
Jjoo..Japanilaiset + baseball = O_ö

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=42704&c=11

---

Millonhan länkkärit oppii erottamaan japanilaiset korealaisista :D

"Ne japanilaiset lajit niinku Taekwondo"
"Ne japanilaiset tyypit jotka on Lostissa"
[/q]

Ainoa mistä itse noi olisin ehkä erottanut oli tv-kanavan tekstit yläreunassa. Eihän tosta videosta saa mitään selvää ku on niin paskalaatuinen. Vammasta jengiä kyl videossa :D

O