päivän o_O
[q]astaroth, 15.2.2009 15:59:
---
Zenni, 13.2.2009 12:46:
Baby-faced boy is father at 13
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece
---
on se tyttö avannu reisiä muillekin
http://uk.news.yahoo.com/4/20090215/tuk-boy-may-not-be-baby-s-father-dba1618.html
[/q]
Fail of epic proportions :D
[q]larzizi, 28.6.2007 23:57:
---
mayah, 28.6.2007 23:10:
Ja kun nykyään käyn kaupassa, mua oikeestaan ärsyttää jos kysytään, että pankki vai luotto ja ajattelen aina, et kyllä mä vittu sitte sanon, jos haluan et höyläät visan puolelta.
---
Toi olisi ihanaa, jos toi oikeesti toimisi jokaisen asiakkaan kohdalla. Itsellä ainakin tulee päivittäin vastaan asiakkaita, jotka eivät puhu yhtään mitään ennen kuin kysyn, että pankki vai luotto ja sitten vastauksena tuleekin, että luotto. Aikaisemmin en pahemmin kysellyt, että kummalle laitetaan, mutta noiden tapauksien jälkeen olen alkanut kysellä jokaiselta, jolla näyttää olevan kortissa molemmat ominaisuudet.
[/q]
Kun alotin kassalla ni ohjeeks annettiin et asiakas kyllä ite sanoo sit jos haluu luotolle, mut muutaman tapauksen jälkeen kun asiakas rupes valittaa ku vedin pankin puolelta oon kyl alkanut kysyyn joka kerta sitä niinku muutkin tekee. Se on niin vittumaista kun pitää soittaa kassakonttorista joku perumaan kuitin kun sitä ei saa ite siinä tehtyä ja sit pitää skannata tuotteet uudestaan koneelle ja hohhoijjaa. Jonottavat asiakkaat luonnollisesti rakastaa näitä tilanteita. Et helpommalla kyl pääsee ku nopeesti kysäsee. Mut onneks meillä kassajärjestelmä kysyy sitä "turhaan" vaan yhen pankkikortin kohdalla.
[q]Jone, 6.10.2009 14:51:
"Mikä kamera ottaa näin hyvii kuvia :)"-kommentit.
[/q]
No siis, eikös se kamera ne kuvat ota?
Heräsin tänään tunnin myöhässä, joten kimppakoulukyyti meni menojaan ja jouduin turvautuun bussiin. Katoin et seuraava lähtee puolen tunnin päästä, joten jouduin hirmukiirees laittaa itteni lähtövalmiiks ja painella pysäkille. Bussi tuli ajoissa ja kuski hieman ihmetteli kun muita matkustajia ei tullut kyytiin. Ajeltiin siinä kaksistaan vartin verran kunnes yhtäkkiä se kuski sanoo siihen mikkiinsä et "Tiäksää mitä mä just huomasin? Mä taisin lähtee tuntia liian aikasin!" Ajattelin siinä et mit vit, sen kello on varmaan väärässä tai jotain ja menin sinne eteen ja sit yhes todettiin et kyl tässä nyt ollaan vähä etuajas..!
Oikeesti en voi käsittää miten en oo tajunnu klo 9 aamulla, että 10.30 bussi lähtee puolentoista tunnin päästä eikä puolen tunnin päästä. Ja vaikka katoin sata kertaa kelloa ennenkuin lähdin, niin se ysi siinä tuntien kohdalla ei näköjään viestittäny mitään mun aivoille. Oudointa oli et se kuski sattu oleen kans tunnin aikaansa edellä :D
Siinä me sit ajeltiin takas linja-autoasemalle ja otettiin uus yritys aikataulun mukaan
[q]gnomex, 7.10.2008 16:56:
Vasemmassa yläluomessa 3 kuukautta and counting...
[/q]
Oikee alaluomi o/
[q]sativa, 2.7.2009 14:46:
---
Hänen nimensä oli JANNE. Janne on kuulemma unisex nimi. En oo ikinä aikaisemmin törmännyt Suomessa tyttöön, jolla olisi pojannimi ja vice versa.
[/q]
Norjassa Janne on naaraan nimi, mutta toisaalta liittyyks se tähän
Onhan tuo toisaalta aika loogista;
Jenni Jenna Janna Janni etc. ----> Miksei Janne?
[q]Freja, 24.5.2009 11:38:
Mun biologinen kello on kyl päässy yllättään mut ihan totaalisesti, jostain puun takaa se vaan hyökkäs. Outoa.
[/q]
= vauvakuume/oman kodin ostohimo/kotieläinkuume/?
Kiva jutella mesessä kaverin kanssa, kun en ymmärrä puoliakaan sen kirjotuksista, on niin ihme sanoja ja lyhenteitä.. Mä en ole irkkaaja :D:D:D
[q]Jutu, 20.5.2009 17:08:
Ei oo taas näin outoa käynyt pitkään aikaan... Juttelin faijan kanssa puhelimessa ja sitten yht'äkkiä linja meni mykäksi. Siinä sitten huutelin haloota ja sitten sieltä vastaa joku ihan tuntematon miesääni ja silti soittajana näkyy iskä! Missään vaiheessa ei tullut toista puhelua ja puhelutiedoissakaan ei näy toista numeroa. Vähänkö pelästyin ku joku tuntematon rupee puhumaan siellä ja sitten se vielä sano, että toi oli jo viides kerta kun se meni väärään numeroon. Sitten se luetteli sen numeron mihin sen piti soittaa ja se ei ollut lähelläkään mun numeroa o_O.
Onko mahollista, että jos sairaalasta soittaa, niin ne linjat voi mennä sekasin vaikka soittaa omista kännyistä (mitä ei tietenkään sais tehä :P)?
[/q]
Mulle kävi kerran monta vuotta sitten samalla tavalla. Istuin bussissa ja juttelin mutsin kaa ku yht'äkkii siel puhukin joku ihan omituinen ääni joka ei ollu mun äidin. Panikoin ja laitoin luurin kiinni. Soitin mutsille ja se vaan sano että linja meni poikki...
Voi sattua siis ilmeisesti missä vaan.
[q]Amma, 15.2.2009 16:53:
Olen joutunut soittamaan tällä viikolla 2 kertaa hätänumeroon (eri päivinä, täysin eri asioista ja eri paikkakunnilla). Osuipa näköjään toinen puhelu vielä hätänumeropäivään (11.2.).
[/q]
Kiitos siitä toisesta.
[q]wiwi, 24.5.2009 13:50:
Asioin toissapäivänä virolaisen naisen kanssa. Naisen etunimi oli Kulli.
:O
[/q]
Eestiläisessä lehdessä oli kerran kuva suomalaisesta miehestä kenen nimi oli
Kari Munne = Lauma Kyrpiä
kyllä näitä löytyy...*iloinen*
Meillä ei ole toimistolla henkilökunnan keittiötä tai muutakaan vakkaritilaa missä syödä eväitä. Ruokala toki on mutta siellä pitää ostaa ruokalan pöperöt. Toimistossa on piste jossa on kahvinkeitin ja mikro. Nyt mikro sitten siirretään pois toimistotilasta koska mikrossa lämmitettävien ruokien hajusta on tullut valituksia työsuojeluvaltuutetulle. Asiaa käsiteltiin oikein työturvallisuuskokouksessa
Ymmärrän kyllä että jos on pahasti allerginen esim. kalalle niin jo kalan haju voi aiheuttaa allergisen reaktion mutta että ruoan haju häiritsee o_O
Tajusin just et mulla on muutto edessä juhannuksena O__o
[q]tiiplis, 17.11.2008 12:21:
Ymmärrän kyllä että jos on pahasti allerginen esim. kalalle niin jo kalan haju voi aiheuttaa allergisen reaktion mutta että ruoan haju häiritsee o_O
[/q]
Meillä oli ennen sellanen tilanne, että kaveri joutu työskenteleen samassa tilassa, kun missä meillä on ruokatilat. Sekin valitti, ettei työnteosta tule mitään kun kokoajan on ruuanhaju nenässä eikä saa siten keskityttyä työntekoon. Että kai se jossain määrin voi häiritä, oli se ruuan haju sitten hyvä, tai pahimmassa tapauksessa paha. Itse en voisi ainakaan kuvitella työskenteleväni tilassa jossa haisisi koko ajan kaalikeitolle.
[q]Umbala, 17.11.2008 12:25:
---
tiiplis, 17.11.2008 12:21:
---
Meillä oli ennen sellanen tilanne, että kaveri joutu työskenteleen samassa tilassa, kun missä meillä on ruokatilat. Sekin valitti, ettei työnteosta tule mitään kun kokoajan on ruuanhaju nenässä eikä saa siten keskityttyä työntekoon. Että kai se jossain määrin voi häiritä, oli se ruuan haju sitten hyvä, tai pahimmassa tapauksessa paha. Itse en voisi ainakaan kuvitella työskenteleväni tilassa jossa haisisi koko ajan kaalikeitolle.
[/q]
Ymmärrän kyllä ton pointin mut ei täällä todellakaan haise ruoka koko päivää. Ja jos ruoan haju häiritsee niin eikö pitäisi samalla myös kieltää työpisteessä syöminen? Entä kahvin haju, joka on paljon voimakkaampi kuin mikään ruoan haju?
[q]JasoX, 17.2.2009 18:53:
siks pitää tukea konemetsää kun on puolet halvempi ja 4 päivää =)
[/q]
Joo sinne oonkin suuntaamassa, mietityttää vaan noiden suurimpien festareiden nykyiset hinnat. Puuh.
[q]tiiplis, 17.11.2008 12:42:
Ymmärrän kyllä ton pointin mut ei täällä todellakaan haise ruoka koko päivää. Ja jos ruoan haju häiritsee niin eikö pitäisi samalla myös kieltää työpisteessä syöminen? Entä kahvin haju, joka on paljon voimakkaampi kuin mikään ruoan haju?
[/q]
Niin joo, meillä kun tosiaan on aika vapaat ruokatunnit, niin täällä on kyllä kokoajan joku syömäs.
Nykyään tilanne on vaan sellanen, että jos jotakuta jokin asia närästää, ja jaksaa siitä oikealla tavalla oikealle henkilölle avautua, se kielletään. Työnantajan kun on paljon helpompi viiä mikro pois, kuin ottaa riski, että kyseinen henkilö lähtee viemään asiaa vielä pidemmälle.
[q]Snaggo, 2.7.2009 16:08:
Onhan tuo toisaalta aika loogista;
Jenni Jenna Janna Janni etc. ----> Miksei Janne?
[/q]
Niimpä. Harmi kun en tajunnut kysyä, että mitenkä ihmiset yleensä reagoi tuohon esim. nimenhuudossa koulussa. Varmaan käynyt älyttömän paljon hassuja tai rasittavia väärinkäsityksiä Onhan se naisellekin mun mielestä ihan kaunis nimi, mutta voisin kuvitella että olisin itse vaihtanut nimeä vaikka Janeksi, koska olisin kyllästynyt selittelyyn, kummastuneisiin katsehin, jopa kiusaamiseen? (Mua on kiusattu lapsena mun nimestä -> Meri, entäs Janne?) No en tiedä, jos joskus näen Jannea niin juttelen lisää
Taisin tajuta juuri biisiin "Poika, nimeltä Päivi" pointin.