päivän o_O
[q]pirpeli, 16.1.2009 09:42:
:D Meitin koiru on heikkona porkkanaan. (se nyt ei tietty oo sillee ihan niin hurja kuin greippi, mutta hassua silti). Kerran karvaneiti tunki väkisin ipen syliin sohvalle, kun ipellä oli porkkanaa kädessä :DD Sitte se aina istuu vieressä tuijottaen siihen porkkanaan, ja alkaa sillee murahdellen haukahdella, jos ei ala porkkananpala siirtymään sen suuta kohti :)
[/q]
Meijän koira tykkäs kans porkkanasta. Se kuuli sen ensipurasun ja sit oltiinki hyvää pataa :D Viinirypäleet oli kans must.
Porukoitten edellinen koira oli kanssa vähän perso...öö...ihan mille tahansa ihmisten ruualle. Sen virallinen hoitaja kerran kokeili, että mitä kaikkee se syö meidän jääkaapista. Kaikki muu putos, mutta tabascosta se ei välittänyt
No se olikin semmonen punkero, vanha ja kiree narttu. Vaikka ihana olikin.
Mun päivä o_O on, että laitoin YouTubesta soimaan Ultra Bra soittolistan. Siinä oli 44 biisiä ja kolme ekaa olikin Ultra Brata, mutta sen jälkeen on tullut Rollareita, Michael Jacksonia, U2:sta, Evanecenseä jne jne.
[q]$, 7.8.2009 11:12:
Noh, tämä tapahtui aamuyöstä tänään. Kuinka paljon pahaa karmaa vaaditaan, että kun laittaa upouudet kengät ensimmäistä kertaa jalkaan, astuu koirankakkaan 200 metrin sisällä?
[/q]
Joidenkin asioiden vaan täytyy tapahtua.
- Turun motarin varressa ei näkynyt viime yönä yhtäkään (virolais- tai venäläisrekisterissä olevaa) autoa parkeerattuna/hylättynä/kolaroituna tms.
- Taas yksi kuubalainen tuttu on tullut Suomeen. Viimeisen parin-kolmen vuoden aikana ainakin kolme muuttanut Suomeen ja pari Tanskaan. Hassu olo, kun ihmiset joihin on vuosien varrella tutustunut ja joiden on ehkä jotenkin ajatellut olevan aavistuksen motissa Kuubassa ja joita on ajatellut tapaavansa vain Kuubassa, alkaakin valua naapuriin.
Laitoin eilen vodkan pakastelokeroon. Äsken meinasin ottaa naukun, mutta olikin pirulainen muuttunu hyytelömäiseksi jääksi(?). Taitaa olla lokero säädetty hitusen kylmälle.
[q]Hyzenthlay, 4.2.2009 20:20:
Repesin ratikassa ääneen tänään testiviestille metrolehdessä:
"Sinä kampin myyjä, sanoit "hyvää päivänjatkoa", vaikka oli jo ilta."
nimim. vähän tarkkuutta siihen touhuun
:DD on joku vaivautunu oikeen lähettään viestin
[/q]
haha, naureskelin ihan samalle
Repesin ratikassa ääneen tänään testiviestille metrolehdessä:
"Sinä kampin myyjä, sanoit "hyvää päivänjatkoa", vaikka oli jo ilta."
nimim. vähän tarkkuutta siihen touhuun
:DD on joku vaivautunu oikeen lähettään viestin
[q]Super-Kerttu, 16.1.2009 11:05:
No koirathan syö vaikka kiviä..
[/q]
Riippuu koirasta. Varmaan kaikki mun tuntemat on tosi nirsoja ja koiranruoka uppoo vasta siinä vaiheessa ku nälkä käy liian kovaks. Toi porukoitten koira just semmonen ja siksi ihmetyyttääkin kun on nii hulluna hedelmiin, vihanneksiin, marjoihin yms.
lehdessä kuvani O_o miks sen pitää olla noin perkeleen iso.. =D
Krister Holmberg ampui EM-hopeaa liikkuvan maalin sekajuoksuissa
Mitä helvettiä on liikkuvan maalin sekajuoksu??? OK, kyllä mä sen ymmärrän, mutta jotenkin tällain aamulla kun oli aivot solomussa, niin alkoi kauheasti naurattamaan. Jotekin tosta tuli mielikuva, että siellä juoksennellaan ja ammuskellaan niitä toisia juoksioita.
Olen joutunut soittamaan tällä viikolla 2 kertaa hätänumeroon (eri päivinä, täysin eri asioista ja eri paikkakunnilla). Osuipa näköjään toinen puhelu vielä hätänumeropäivään (11.2.).
[q]astaroth, 15.2.2009 15:59:
---
Zenni, 13.2.2009 12:46:
Baby-faced boy is father at 13
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece
---
on se tyttö avannu reisiä muillekin
http://uk.news.yahoo.com/4/20090215/tuk-boy-may-not-be-baby-s-father-dba1618.html
[/q]
Tytöllä meni maine sit aika nuorena
[q]mayah, 5.9.2009 02:52:
Näin kahden, kyllä kahden (2), vuoden jälkeen en tiedä onko tänään kuulemani asia ihan vitun sairasta vai ihan vitun säälittävää.
Ps. olen myös menossa niihin Järvenpään bileisiin, että ei varmaan kannata tulla sinnekään vaikka miten tosi tosi kovasti haluaisi.
O_o Sick.
[/q]
Johtuuko vaan musta, mutta en tajua..
[q]Annakins, 28.8.2007 15:02:
Ja nyt tulee jo kertaalleen lähetettyjä meilejä uudestaan.
Jos tää jatkuu viel ku tuun työmatkalta ni voi olla et joudun taas aiheuttaa myrskyn vesilasissa.
Miten se voi olla niin vaikeaa?
[/q]
Ihanat naurut taas sain :D Mä luulin et teil o vaa viisaita ihmisiä töissä :D
Äsken meni ohi ajankohta 12:34:56 päivämäärällä 07/08/09. Mitään erityistä ei tapahtunut.
Höh? Missä on maailmanloppu, muukalaisten invaasio tai edes rinnuksille kaatunut kahvi?
[q]LiiNa, 16.1.2009 12:43:
Riippuu koirasta. Varmaan kaikki mun tuntemat on tosi nirsoja ja koiranruoka uppoo vasta siinä vaiheessa ku nälkä käy liian kovaks.
[/q]
Edesmennyt Pimu taisi kuulua tuohon joukkoon. Aamulla pystyi antamaan koko päivän safkat ja iltaan mennessä nappuloita oli yleensä vielä hyvin jäljellä. Ensimmäiseksi kiposta Pimu söi (vissiin paremman makuiset lihaisammat) punaiset nappulat ja jäljelle jäi harmaat kasvispohjaiset nappulat.
Syömisrituaaleihin Pimulla kuului myös safkanappulloiden pyörittely ja jakaminen kulhossa, punaiset ja harmaat nappulat omiin sektoreihinsa
Aina ku xzibit sanoo tuossa pimp my ridessä "this is.." mun mieli jatkaa sitä "my boooooomstick!" *nauru**nauru**ökkö*
Töissä tapahtunut yllättävä käänne, mitä ei oikeen osattu odottaa.
This gets interesting.
Kaiken lisäks tuota käännettä ei oikeen vielä perusteltu meille mitenkään.
Wtf is happening here?
Aamulla kun tulin töihin näin Mäkelankadulla varsin mielenkiintoisen asetelman. Kys. kadulla on juuri menossa katutyöt ja yksi kaistoista on suljettu ja työmaa-alue merkitty oransseilla tolpilla.
Kas kummaa, eräs vähemmistön edustaja oli keksinyt että siinä tolppien väärällä puolella on otollinen paikka pysäköidä auto. Oli varsin huvittava näky kun mersu oli heitetty keskelle "työmaata" ja kuljettaja yritti ylittää tietä kassi kädessä.
-Mitä ihmisillä oikesti liikkuu päässä.
olin tossa tunti sitte lääkärillä, tulotarkastukseen verikoe... ja sen jälkeen ku menin varaamaan seuraavaa aikaa niin alko kyllä niin paljon pyörryttämään ja tuli kuumia aaltoja et oli pakko istua alas
hoitaja toi sitte mulle keksiä ja vettä, jotta sai vähä verensokeria ylös. piti kuitenkin autoilla kotiin. huhhuh.