päivän o_O
[q]Lauruska, 7.8.2008 12:59:
Todella isolla osalla ihmisiä on nykyään joko laktoosi-intoleranssi, ruoka-aineallergia, keliakia tai joku muu dieetti jota toteuttaa. No, ei muutaku omat eväät mukaan vaan!
[/q]
Mun mielestä olis aika kohtuutonta odottaa lentoyhtiöiltä et niillä olis valmiudet kaikkiin noihin.
Ilmailulogistiikka on kovasti kimurantti taiteenala ja tulisi kaikille matkustajille rutkasti lisää maksettavaa lipunhintaan jos kaikkia noita ruvetaan ottamaan huomioon.
[q]Lauruska, 7.8.2008 12:59:
KLM (Royal Dutch Airlines) ei ota euroopan lennoilla vastaan erikoisateriatoiveita. Mitä ihmettä?
Todella isolla osalla ihmisiä on nykyään joko laktoosi-intoleranssi, ruoka-aineallergia, keliakia tai joku muu dieetti jota toteuttaa. No, ei muutaku omat eväät mukaan vaan!
[/q]
Jenkkiyhtiöt (ainakin US airways) laskuttaa nykyään vedestäkin ja tyynyistä/vilteistä joutuu kans maksamaan, mut ne saa mukaan ku poistuu lennolta... :D
Hienosti menee palvelut alamäkeä, kun pitää maksimoida voittoja.
http://www.usairways.com/awa/Content/traveltools/baggage/baggagepolicies.aspx
[q]ezzy, 7.8.2008 13:53:
---
Lauruska, 7.8.2008 12:59:
KLM (Royal Dutch Airlines) ei ota euroopan lennoilla vastaan erikoisateriatoiveita. Mitä ihmettä?
---
Jenkkiyhtiöt (ainakin US airways) laskuttaa nykyään vedestäkin [/q]
Samoin SAS Euroopan reiteillä.
[q]Kolera, 7.8.2008 18:38:
tuossa eläinsuojeluyhdistyksen kirppiksellä työharjottelussa tänää piti sit pistää naisten paitoja järjestykseen hyllyihin niin huomasin toteavani et jopas löytyy nättiä ja hyvännäköstä vaatekappaletta naisille. Nyt pelottaa et kohta innostun jostain sisustamisestaki...ei saatana.
[/q]
kohta vaihtuu 666 paita pinkkiin hello kitty paitaan
Mitä vi***a, luuri buuttasi itsensä kesken kaiken kun kahtelin juutuubista videota (kerta se ensimmäinenkin). Tosin akku tuntuu taas kerran hieman lämpöiseltä, liekö tuo syy tuohon auto-boottiin ja onko luurissa jonkinlainen termo-anturi.
Oon mä kyllä hullu. Tuhlaan viikon ainoan vapaapäivän siihen, että menen keikalle :D Mut pakko saada massia kun tässä on ulkomaan matkakin tulossa. Aamusta salitreeniä tekemään.
Oon asunut Jyväskylässä ja näiden seinien sisässä kuukautta vajaan neljä vuotta. Kohta lähtee pyörimään seitsemäs vuosi omillaan, poissa porukoiden katon alta.
Nyt soi biisi, jota olen kuunnellut kuus kesää sitten kotikorven vinttihuoneessa kesäsateen hakatessa peltikattoon, pakannut tavaroitani laatikoihin ja miettinyt, millaista elämä omillaan tulee olemaan. Ei se ole ollut sellaista, millaiseksi sen silloin oletti, suunnitteli ja toivoi. Ei tullut tytöstä arkkitehtia. Kesäsateen, peltikaton ja takapihan metsikkömaiseman puutalossa keskellä kaupunkia olen kyllä saanut. Ja onnellisuuden.
Voi evoluutio että siitä on piiiitkä aika o_O
Argh! Vanha frendi soitti hetki sitten. En ensin tunnistanut ääntä kun ei ollut numeroakaan tallella puhelimen hajoamisen takia. Vaihdettiin kuulumisia ja aloin kelata että koska ollaan viimeksi nähty, onhan siitä hetki. Kuulemma puolitoista vuotta sitten. WTF! MIHIN SE AIKA OIKEIN MENEE? Ahdistaa! Elämä valuu ohi! Mitä?!
Onko mitään tehtävissä?
:[
[q]Lauruska, 13.2.2008 11:44:
Osuinpa tänään aikatauluineni samaan kuin se kokeilussa oleva kaksoisnivelbussi. Hassu kyyti oli, lähinnä muistutti ratikkaa. Penkit oli vinksin vonksin ja se hytky ylös-alas (ainakin siellä perällä jossa istuin). Mutta ei siinä, kyllä se varmasti ihan toimiva on tuolle jokerilinjalle!
[/q]
Mä näin sen tos yks pvä Itiksessä, ja hyi hele, tuli paha olo jo sitä katsoessa :D Ikinä en sen kyytiin kyl hyppää! (joo, mul tulee joskus metrossakin pahoinvointia.)
Yön O_o
Tulin kotiin, ajoin vissii rusakon päälle *ding**eiei**poks*
[q]wiwi, 2.2.2009 15:06:
Eilinen dokkari Turkmenistanin meiningistä. Ruhnama - pyhän kirjan varjossa oli sen nimi. Suosittelen todella lämpimästi kaikille, löytyy varmaan Yle Areenasta. Oli kyllä jotain niin käsittämätöntä se meininki, että ois ollu helppo uskoa koko dokkarin olevan huono läppä. Vieläkin aika O______o - olo.
[/q]
Tismalleen samanlaiset fiilikset jäi tuosta dokkarista. Vähänkö ois siistiä lähtee käymään Turkmenistanissa.
Noh, tämä tapahtui aamuyöstä tänään. Kuinka paljon pahaa karmaa vaaditaan, että kun laittaa upouudet kengät ensimmäistä kertaa jalkaan, astuu koirankakkaan 200 metrin sisällä?
Edes muista milloin viimeksi nähnyt koirankikkareita Töölössä, saatika sitten jalkakäytävällä.
Tän pari vuotta mitä olen asunu nykyisessä kämpässäni niin mua on hiukan häirinny tässä makuuhuoneen katossa oleva valo kun se on niin himmeä. Muutaman kerran jo polttimokin vaihdettu kun edellinen on palanut ja aina vaan himmeä, eikä tuohon sopivia polttimoitakaan löydy kuin 40 Wattisina.
Pari päivää sitten onnistuin vahinkossa kopauttamaan tuohon lamppuun jollakin ja se ihan yks kaks kirkastu, nyt mulla sitten on valoa sopivasti tässä huoneessa :)
[q]mia-ow, 11.12.2006 06:50:
Disgusting.
[/q]
Joo. Palautekin lähti jo. En sit ikinä saa tietää olisiko se keitto ollut hyvää. Yök.
[q]Takyon, 29.12.2008 17:41:
Tän pari vuotta mitä olen asunu nykyisessä kämpässäni niin mua on hiukan häirinny tässä makuuhuoneen katossa oleva valo kun se on niin himmeä. Muutaman kerran jo polttimokin vaihdettu kun edellinen on palanut ja aina vaan himmeä, eikä tuohon sopivia polttimoitakaan löydy kuin 40 Wattisina.
Pari päivää sitten onnistuin vahinkossa kopauttamaan tuohon lamppuun jollakin ja se ihan yks kaks kirkastu, nyt mulla sitten on valoa sopivasti tässä huoneessa :)
[/q]
Mulla tapahtu sama eteisessä pari viikkoa sitten. Tosin kopautin niin kovaa, et lamppu meni hetken päästä rikki, mut valon kirkkaus onneks jäi :D
Työt loppuu sittenkin vaikka kuinka on puhuttu vakinaistamisesta. Tää on niin taas mun tuuria. Ja työt voi loppua jo aiemmin kun saamme yt-neuvottelut käyntiin.
En tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa.
[q]RainChild:
Hmm...enpä tiiä...ainakaan mulla ei sellaista ole todettu *ding*, on tehty aivosähkökäyräkin, sillee et on niit valoärsykkei jne...
Mutta, kiitos tiedosta kuitenkin *hihu*, tiedä sitten mistä johtuen minulla...
[/q]
Se on just sitä miltä se tuntuu, tai sit oot kelannu unissas aika pitkälle, ja oot tullu ite myöhemmin perässä*vink*
Ite oon kuullu teorioita esim, vajaasta aivotoiminnasta ja päin vastoin..
tiiä sit, aika yliluonnollista, vai onks se ihan itestään selvää et tääl universumis elää joukko ihmisiä joista tuntuu siltä, että eivät ole ensimmäistä kertaa elossa*ding*
Porukoitten koira tykkää ihan kauheesti greipistä! Aina kyllä tykänny kaikista hedelmistä ja eilen söi mielummin hedelmiä ja vihanneksia, kuin jotain lihatäytteisiä koirankeksejä, mutta että jotain hapanta greippiä O_o
[q]wiwi, 8.10.2009 10:59:
---
peikkolapsi, 7.10.2009 23:30:
se kattelee mun kanssa aina telkkaa ja laittautuu mun kanssa aamuisin ja dataa mun kanssa iltaisin.
stalkkeri.
---
Mutta eikö ole mukavaa kun ei tarvitse olla yksin? :D
[/q]
no, oon tavallaan kyllä jo kiintyny siihen. tänään en oo nähny sitä... täytyy varmaan etsiä. ellei se sit viimein oo depsiny, apua täytyyks pitää oikeen hautajaiset... :D:D basilikapuskan juurelle
[q]LiiNa, 16.1.2009 09:34:
Porukoitten koira tykkää ihan kauheesti greipistä! Aina kyllä tykänny kaikista hedelmistä ja eilen söi mielummin hedelmiä ja vihanneksia, kuin jotain lihatäytteisiä koirankeksejä, mutta että jotain hapanta greippiä O_o
[/q]
:D Meitin koiru on heikkona porkkanaan. (se nyt ei tietty oo sillee ihan niin hurja kuin greippi, mutta hassua silti). Kerran karvaneiti tunki väkisin ipen syliin sohvalle, kun ipellä oli porkkanaa kädessä :DD Sitte se aina istuu vieressä tuijottaen siihen porkkanaan, ja alkaa sillee murahdellen haukahdella, jos ei ala porkkananpala siirtymään sen suuta kohti :)