päivän o_O

Back to häröily O

[q]ezzy, 4.8.2008 12:39:
---
hemuz, 4.8.2008 12:36:
---
ezzy, 4.8.2008 12:33:
---
hemuz, 4.8.2008 09:53:
Työkkäriin ei tarvitse enään mennä näyttämään työsopimusta, vaan homma hoituu sähköpostilla
---
Missä muodossa se niille lähetetään, että se on validi?
---
Laitoin mailia, että pääsin töihin ja tuli vastaus "Kun olet kirjoittanut sopimuksen, voit lähettää tiedot sähköpostilla, niin ei tarvitse tulla tai jonottaa puhelimessa" WIERD. taitaa olla henkilöstöpula.
---
Tai vihdoinkin toimva asiakaspalvelu. Ihan yhtälailla se mailin käsittely sitoo resursseja, jos joku oikeasti lukee ne (tämä ei tosin ole kovin monessa puljussa tapana)
[/q]

Meinasin kyllä oikeesti käydä kumminkin. Kuulostaa liian oudolta.
Eipähän tuu sanomista ainakaan.

edit. niin ja toivottavasti oli viimenen kerta tällä erää pitkään aikaan.

tuli juteltua äsken puhelimes 1h36min aika meni ku siivillä

[q]anniharha, 4.8.2008 20:15:
Olkoonkin rasismia, mut vittu että vihaankin suurinta osaa ko. väestöryhmästä tapojensa takia niin saatanasti, argghhhhh.
[/q]

Et oo yksin t: 10 vuotta asunut varissuolla (mikä oli siihen aikaan aika shithole).

Niin ja noin puoli vuotta sitten mun naapuriin muutti mustalaisperhe. Ei niistä mitään suurempaa häiriötä ole, paitsi kun pitäis alkaa nukkumaan siinä 22-23 niin nää yleensä huutelee ja sekoilee siihen 01-02 saakka yöllä, varmaan kun on "sairaseläkkeellä" eikä tarvi herätä aamulla aikaisin töihin.

[q]anniharha, 4.8.2008 20:15:
About kymmenvuotias mannekakara tuli kourimaan mua meidän pihalla, vaik olin miesseurassa ja olin jo sanallisesti kieltäytynyt tutustumasta lähemmin. Se ois tahtonut että oisin antanut pusun poskelle ja pillukin olisi kuulemma kelvannut. Mä alan ymmärtää vähitellen esim. pesäpallomailojen syvintä käyttötarkoitusta jos joudun tekemisiin saman äpärän kans enää toistamiseen.

Olkoonkin rasismia, mut vittu että vihaankin suurinta osaa ko. väestöryhmästä tapojensa takia niin saatanasti, argghhhhh.
[/q]
Joo, sääli että 99,9% manneista pilaa koko porukan maineen. Oi niitä aikoja kun kyseisiä heppuja sai vielä ampua laillisesti.

[q]inneah, 14.7.2008 13:29:
---
mayah, 14.7.2008 13:26:
---
inneah, 14.7.2008 13:12:
MUTTA, miksi keskellä lattiaa oli vaaleensinisiä listoja?
Mihin ne meinaa ne laittaa, kysympähän vaan?!!! lattia on tumma ja seinät valkoiset, itse en laittais vaaleensinisiä listoja

---

Ne voi olla myös valkoiset listat vaaleansinisessä suojamuovissa...?

---

ei ollu :( kyllä niitä hiplailtiin ja tarkasteltiin. Siinä samassa kasassa oli myös valkoisia listoja et en tiä mitä hittoa.... Kahtotaan, pitänee soittaa urakoitsijalle ja ihmetellä.

[/q]

Jeps, vaaleansiniset listat on nyt sitte kämpässä :DD eiiiih!!!!
Ja muutenki siellä muutama asia ihan päin vittua

Tyhjensin mun lompakosta kaikki turhat kuitit, kun ei voinut enää istua lompsa takataskussa. Sieltä löyty sitten kuitti et joku oli ostanu Kampin Ninjasta 11eurolla koruja O_o Minä se en (toivottavasti) ole enkä tiedä et kukaan mun kavereistakaan siellä olis asioinu. Miten se kuitti sitten on mun lompsaan eksyny?

[q]inneah, 5.8.2008 09:52:
---
inneah, 14.7.2008 13:29:
---
mayah, 14.7.2008 13:26:
---
inneah, 14.7.2008 13:12:
MUTTA, miksi keskellä lattiaa oli vaaleensinisiä listoja?
Mihin ne meinaa ne laittaa, kysympähän vaan?!!! lattia on tumma ja seinät valkoiset, itse en laittais vaaleensinisiä listoja

---

Ne voi olla myös valkoiset listat vaaleansinisessä suojamuovissa...?

---

ei ollu :( kyllä niitä hiplailtiin ja tarkasteltiin. Siinä samassa kasassa oli myös valkoisia listoja et en tiä mitä hittoa.... Kahtotaan, pitänee soittaa urakoitsijalle ja ihmetellä.

---

Jeps, vaaleansiniset listat on nyt sitte kämpässä :DD eiiiih!!!!
Ja muutenki siellä muutama asia ihan päin vittua
[/q]

haha, baby blue <3

älä ole antiPLUR

[q]tiiainen, 5.8.2008 09:05:
Mulla kävi joskus aina eräs mustalaismies soittelemassa säännöllisin väliajoin ovikelloa. Etsi sanojensa mukaan lyhyttä Opelilla ajelevaa Piri-Pekka nimistä henkilöä. Vastaukseen -En ole nähnyt, enkä tunne!! se ei suostunut reagoimaan sitten millään, vaan viikon päästä taas ovikello soi ja välillä oli kaverikin oikein mukana. Kävivät tiedustelemassa asunko yksin ja kuikuilivat aina eteisen ovesta sisälle asuntoon. Alkoi käydä hermoille juu, mut käypäs aukomaan sellaselle päätäs...
[/q]

tais olla piri-pekka jo vieraillut poikien luona

Äskeinen kahvipöydässä käyty keskustelu Kiinan ja Tiibetin tilanteesta. Erityisen hämmentävää tästä teki se, että kuuli erään kiinalaisen kannan asiaan. Poikkes muuten aika paljon siitä, miten länsimaalaiset asian näkee [size=9](No oliko tuo nyt yllätys?)[/size]

[q]crissy, 22.10.2007 10:49:
Kampissa ylimmässä kerroksessa on vuokrattavana 51m2 yksiö saunalla ym.. vuokra on vaivaiset 4800e/kk..
[/q]

Ohhoh.. No on siinä kyllä yksiöllä kokoakin

[q]Lost-Soul, 18.2.2008 14:41:
---
Wolverine, 18.2.2008 12:44:
---
Takyon, 18.2.2008 12:33:
*naps*

*naps*

Ja Stallone jo kerkes jossain haastattelussa sanoo, että tuo Rambo ei jää viimeiseksi (yksi vielä tulossa).
[/q]

Vielä viides osa? Hurraa! Viime syksynä tuli tota uuden Rambon traileria päälisteltyä ja nyt se on vihdoin täällä!

Rambo: First Blood Part II oli junnuna mun ehdoton suosikki. Se oli viikonlopun kohokohta, kun faija aina sillon tällön lainas tän kasetin jostain :D Tervettä isä-poika -viihdettä.

Vielä kun saatais Arnold pois politiikan parista ja takas viihdealalle :)

Palkkapäivä ja tilille tipahti.. no.. liikaa rahaa

Olis ihan kiva tietää että onko se vahinko vai että oonko saanu jonku kivan bonuksen :P

[q]Kit^, 21.2.2008 08:16:
häröi unii.. taas kerran. mistä ne kaikki tulee..
[/q]

Mä ihmettelen ihan samaa. Näin yöllä niin häiriintynyttä unta, että huhhuh. Olin jo unohtanu sen aamulla ku heräsin, mut meinas mennä ruokapöydässä kahvit väärään kurkkuun kun se taas puski mieleen

[size=9]Sanotaan nyt että siihen liitty Madventuresin uusien jaksojen kuvaaminen Siperiassa ja alaston henkilö norsun kärsän kokosen seisokin kanssa juoksemassa lumihangessa ja demonstroimassa mitä oikeastaan tarkottaa matka "poronkusema" *whaat*[/size]

Hämmentävää :D

Mun työpöytä on täyttyny töistä tässä viimesen parin päivän aikana O_o Se oli vielä keskiviikkona niin neitseellisen ja viattoman näkönen ja PAM, yhtäkkiä se on täynnä mappeja, piirustuksia, suunnitelmia yms..

[q]domi, 10.4.2008 13:59:
Kerrotko tämän kannan meillekin?
[/q]

Voi olla, että mä käsitin koko jutun väärinkin. Mä nimittäin salakuuntelin ko keskustelua mun työpisteeltä plus et tän työkaverin suomenkielentaito ei kovin kehuttava ole. Tässä kuitenkin pääpointit mitä mä sain irti tosta kahvikeskustelusta:

-Tiibet on ollut ja tulee jatkossakin olemaan yksi Kiinan maakunnista. On täysin käsittämätöntä miks tiibetiläiset haluais oman valtion. Tutkimusten mukaan ihmiset siellä on kuulemma onnellisiä ja tyytyväisiä plus että siellä on jengillä kuulemma enemmän oikeuksia kuin peruskiinalaisella.

-Työkaveri ei kykene ymmärtämään miks länsimaalaiset näkee Dalai Laman sankarina, vaikka se oikeasti on murhamies O_o

-Työkaveria ihmetytti et miks länsimaat niin hanakasti on aina tunkemassa nenäänsä muiden maiden asioihin. Tän mukaan Tiibet ja Taiwan on Kiinan omia asioita ja et länsivallat vois pysyä niistä ulkopuolella. Perustelut olivat seuraavat: jos esim saamelaiset tai ahvenanmaalaiset haluis itsenäistyä ni Kiina ei puuttuis asiaan, koska se on Suomen oma ongelma.

Oli vähän kyllä O_o fiilis, kun kuunteli tätä kannanottoa.

[q]Individual, 3.12.2007 14:19:
Missähän olotilassa tämä Iltiksen Linnan Juhla-juttu on kirjoitettu?

http://www.iltalehti.fi/linnanjuhlat/200712030114553_lj.shtml
[/q]

"Booli ei ole vahvaa. Siitä ei kuulemma humallu, ehkä."

Voi hel..

[q]tanhutytto, 8.10.2009 21:38:
Miten entisaikaan hoidettiin naisten metsästäminen?
Kun nykyisin sekin on niin teknologiariippuvaista...

Esimerkkinä, käväsin eilen kavereiden kanssa kahvilla. Huomasin oven vieressä muutaman jampan kovasti katselevan kun tulin ja aikanaan myös lähdin. Kurvasin lähtiessäni autollani siitä ikkunan alta teiden sijoittelusta johtuen. Kotimatka kesti about 6min ja kun avasin, kaikille jo tutuksi tulleen, Facebookkini niin jo oli viesti odottamassa: "Moromoro, lähdit hetki sit täst kahvilasta...."

Say what? Ensin on otettu rekkari ylös, sillä haettu mun nimi ja lopulta nimellä kokeiltu tuuria FB:stä? Kyllä se on helppoa nykyisin!

Tässä nyt sitten pohdinkin onko toi todella sööttiä vai vaan todella nälkäistä.
[/q]
Kyl mä sanoisin, että jos joku vaikuttaa sen arvoiselta, että kannattaisi nähdä vaivaakin, on se ihan plussaa. Ehkä toi on aika stalkkaamista, mut mikäpä nykyään ei vaikuttais siltä, kun oikein ajattelee...

Eilisillasta asti ollu sydämen tykytystä. Pari tuntia sit laskin et pulssi pyörii siinä 150 paikkeilla O_o Teen niin kevyttä duunia et fyysistä rasitusta se ei ole, mikään ei stressaa, kaikki on hyvin... Mistä lie johtua.

[q]Annakins, 7.8.2008 13:05:

---

Euroopan-lennot on sen verran lyhyitä, että en kyllä yhtään edes ihmettele.

Lisäksi mun on pakko kommentoida tähän, että kaikki nää erikoisruokavaliot jne tuntuu kyllä olevan ihan eri sfääreissä Suomessa kuin muualla maailmassa.
[/q]

Mitä merkitystä lennon pituudella on, jos ne kuitenkin sen safkan tarjoaa? Musta se tuntuu lähinnä typerältä ja epätasa-arvoiselta varsinkin, kun lennon hinta on sama voi sen tarjotun ruoan sit syödä tai ei. Ja se on aina myös erittäin kiva istua vieressä ja katsella kun muut syö.

[q]Lauruska, 7.8.2008 12:59:
Todella isolla osalla ihmisiä on nykyään joko laktoosi-intoleranssi, ruoka-aineallergia, keliakia tai joku muu dieetti jota toteuttaa. No, ei muutaku omat eväät mukaan vaan!
[/q]

Euroopan-lennot on sen verran lyhyitä, että en kyllä yhtään edes ihmettele.

Lisäksi mun on pakko kommentoida tähän, että kaikki nää erikoisruokavaliot jne tuntuu kyllä olevan ihan eri sfääreissä Suomessa kuin muualla maailmassa.

O