päivän o_O

Back to häröily O

[q]Takyon, 8.10.2009 18:55:
---
Amma, 8.10.2009 18:48:
---
pululu, 8.10.2009 16:14:
Inssi meni kerralla läpi, en olisi koskaan uskonut....

---

Onneks olkoon!
[size=5]Muista sit aina kertoo, jos oot liikenteessä... :P[/size]

---
pululu, 8.10.2009 17:39:
...Ja mihin näistä tisseistä olisi ollutkaan :( :(

---

Pienet tissit = parhaat tissit. Ei oo tiellä, ei läiski naamalle jos on rintsikat unohtunu ja pitää vaikka juosta johonkin, ei pitäs olla niistä johtuvia selkävaivoja eikä vanhemmiten roiku polvissa.

---

Plus että näyttääkin vielä kivemmiltä kuin sellaset ilmapallot ;)
[/q]

True. I love my boobs.

[q]pululu, 8.10.2009 16:14:
Inssi meni kerralla läpi, en olisi koskaan uskonut....
[/q]
Onneks olkoon!
[size=5]Muista sit aina kertoo, jos oot liikenteessä... :P[/size]

[q]pululu, 8.10.2009 17:39:
...Ja mihin näistä tisseistä olisi ollutkaan :( :(
[/q]
Pienet tissit = parhaat tissit. Ei oo tiellä, ei läiski naamalle jos on rintsikat unohtunu ja pitää vaikka juosta johonkin, ei pitäs olla niistä johtuvia selkävaivoja eikä vanhemmiten roiku polvissa.

[q]Timce, 8.10.2009 18:57:
"Naiselta naiselle"
[/q]
Kerro lisää.

...Pitäähän sitä nyt kanssasisarta muistuttaa elämän tosiasioista, jos on päässy hetkellisesti unohtumaan.

[q]ezzy, 8.10.2009 16:09:
---
Euforixx, 8.10.2009 12:10:
^^Kärpänen ei varmaan ole kauhean mukavaa juttuseuraa, paitsi jos tykkää olla itse vain äänessä :D

---

^^ btw tos jokaisen postauksen oikeassa yläreunassa on tollanen QUOTE-nappi
[/q]

Tiedän mutta en aina jaksa säätää ja pelleillä näillä koodeilla että saan juuri sen asian quote-osaan jonka haluan :P

olin äsken hirveel kiireel menossa bileisiin, kävelin taloni edessä olevan parkkipaikan yli ja sit kuulin jarrutuksen ja pamauksen. kaks vitun mannea (kaljapullot kädes) ajoi jolla varastetul autol noin 60lasis päin parii autoa mitkä olivat parkissa. kaikki tämä tapahtui siellä missä kävelin kaksi sekunttia aikaisemmin.

ei huvita mennä bileisiin.

Siis voitteko te kuvitella, oon kotoisin paskakaupungista Etelä-Pohjanmaalta nimeltä Lapua. Lapualla asuu 14 000 ihmistä, ja kaupungissa on yksi yökerho. No voi j*malauta kuulin juuri, että siellä yökerhon ovella on METALLINPALJASTIMET!! Mitä v*ttua... Ihan sairasta porukkaa, oksettava meininki ja eniten inhottaa just se, että jengi on siellä niin ylpeitä kotikunnastaan ja sen maineesta

Sain äsken työkaveriltani ekaa kertaa kehuja paidasta, jonka olen ostanut jo joskus talvella ja pitänyt moneen kertaan päällä. Aikasemmin muilta saanut kehuja ja tää kyseinen tyyppi ollu silloin ihan hiljaa O_o

[q]H3li, 2.8.2008 09:38:
---
hemuz, 2.8.2008 09:36:

Jos asutte omakotitalos nii sit saattaa sähköl patterit lämmetäkkin...
Onks termostaatit paskana tms?

---

asutaan kerrostalossa, termostaatit tietääkseni toimii ihan normaalisti.
ehkä ne on jossain ylemmällä taholla päättäneet, että lämmitys on tärkeintä kesäaikaan.
[/q]

Ei sen pitäis sitte sähkölaskuun vaikuttaa... o_O

[q]H3li, 2.8.2008 09:32:
on se hienoa huomata näin elokuun alussa, että meillä on joka toisessa huoneessa ollu patterit täysillä! siis koko kesän.
ei oo tosiaankaan käynyt mielessä, että niihin olis keskellä kuumaa kesää edes mahdollista saada lämpöä! ei ainakaan yhdessäkään asumuksistani ole ollut moista modea.
tää selittää kyllä sähkölaskun, tää on salettiin joku salaliitto.

[/q]

[q]hemuz, 2.8.2008 09:42:
---
H3li, 2.8.2008 09:38:
---
hemuz, 2.8.2008 09:36:

---

asutaan kerrostalossa, termostaatit tietääkseni toimii ihan normaalisti.
ehkä ne on jossain ylemmällä taholla päättäneet, että lämmitys on tärkeintä kesäaikaan.

---

Ei sen pitäis sitte sähkölaskuun vaikuttaa... o_O
[/q]

Sähkölaskusta puheenollen...meille ilmotettiin ku vaihdettiin asuntoa isompaan, et sähkön arviolasku lasketaan neliöitten mukaan Kait sitä sitten kuluttaa muka enemmän, vaikka varsinaisia sähköä kuluttavia aparaatteja ei oo sen enempää ku ennenkään? Ei näitä kyllä meikäläinen aina ihan ymmärrä, kait ne Lahti Energiassa tietää paremmin...

Edit. Porukat (asuvat rivitalokämpässä) kilpailutti sähköyhtiöt ja huomattavia eroja kuulemma löytyy. En nyt muista mihin mahtoivat vaihtaa, mut halvin ei kuitenkaan ollu tää paikallinen

olen kyl samaa mieltä takyonin kans

Miten entisaikaan hoidettiin naisten metsästäminen?
Kun nykyisin sekin on niin teknologiariippuvaista...

Esimerkkinä, käväsin eilen kavereiden kanssa kahvilla. Huomasin oven vieressä muutaman jampan kovasti katselevan kun tulin ja aikanaan myös lähdin. Kurvasin lähtiessäni autollani siitä ikkunan alta teiden sijoittelusta johtuen. Kotimatka kesti about 6min ja kun avasin, kaikille jo tutuksi tulleen, Facebookkini niin jo oli viesti odottamassa: "Moromoro, lähdit hetki sit täst kahvilasta...."

Say what? Ensin on otettu rekkari ylös, sillä haettu mun nimi ja lopulta nimellä kokeiltu tuuria FB:stä? Kyllä se on helppoa nykyisin!

Tässä nyt sitten pohdinkin onko toi todella sööttiä vai vaan todella nälkäistä.

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/200901268977238_hu.shtml

Vuohi pidätettiin

Nigerian poliisi pidätti viime viikolla vuohen, jota epäillään aseellisesta ryöstöstä. Epäillyn kuskasivat poliisiasemalle vapaaehtoiset järjestyksenvalvojat, jotka olivat keskeyttäneet ryöstöyrityksen ja lähteneet ajamaan kahta ryöstäjää takaa. Miesten mukaan toinen rosmoista onnistui pakenemaan ja toinen muutti itsensä vuoheksi. Kwaran poliisin tiedottaja on ilmoittanut virkavallan suhtautuvan vuoheen kohdistettuihin syytöksiin epäillen siihen saakka, kunnes ihmisen muuttuminen määkijäksi pystytään tieteellisesti todistamaan.

:D

[q]Jocular, 14.2.2009 12:53:
Aamulla parvekkeella värjötellessäni näin alakerran hevarin lähtevän sauvakävelemään. Pitkä liuhuletti liehuen, maastopöksyjen ja ketjujen kilkkuessa se viuhto menemään ja vielä kaiken kruunas ku takin selkämyksessä luki prkleen isolla METAL.. O_o
[/q]
Joku iljettävä sivarihintti

[q]mikke, 28.1.2009 23:00:
---
Josssu, 28.1.2009 23:00:
---
Kolera, 28.1.2009 22:56:
vittuako poltit sen jätkän röökiä ja varmaa yli puolet viel kerkesit polttaa sen röökii?!
---
Menikö sulta nyt joku hieman ohi? Ei mun maailma kaadu siihen, jos joku arvoton tupakka katoaa, mutta mieti nyt vähän.
---
:D mihin sun huumorintaju jäi

[/q][q]Josssu, 28.1.2009 23:02:
---
Tossa kommentissa ei ollu mun huumorintajun mukaan mitään hauskaa.
Itse tapahtuneen jälkeen tuli kyllä repeiltyä aika huolella.
[/q]
Mä kyl naureskelin Koleran kommentille vähintään yhtä paljon ku ite tarinalle

Heräsin seittemän tunnin päikkäreiltä tossa kaheksan aikaan. Aika jees. Unirytmit kerralla uusiks O_o

Sanonpahan vaan et voihan v""#%"#.

[q]ezzy, 4.8.2008 12:33:
---
hemuz, 4.8.2008 09:53:
Työkkäriin ei tarvitse enään mennä näyttämään työsopimusta, vaan homma hoituu sähköpostilla

---
Missä muodossa se niille lähetetään, että se on validi?
[/q]

Laitoin mailia, että pääsin töihin ja tuli vastaus "Kun olet kirjoittanut sopimuksen, voit lähettää tiedot sähköpostilla, niin ei tarvitse tulla tai jonottaa puhelimessa" WIERD. taitaa olla henkilöstöpula.

About kymmenvuotias mannekakara tuli kourimaan mua meidän pihalla, vaik olin miesseurassa ja olin jo sanallisesti kieltäytynyt tutustumasta lähemmin. Se ois tahtonut että oisin antanut pusun poskelle ja pillukin olisi kuulemma kelvannut. Mä alan ymmärtää vähitellen esim. pesäpallomailojen syvintä käyttötarkoitusta jos joudun tekemisiin saman äpärän kans enää toistamiseen.

Olkoonkin rasismia, mut vittu että vihaankin suurinta osaa ko. väestöryhmästä tapojensa takia niin saatanasti, argghhhhh.

[q]hemuz, 4.8.2008 12:36:
---
ezzy, 4.8.2008 12:33:
---
hemuz, 4.8.2008 09:53:
Työkkäriin ei tarvitse enään mennä näyttämään työsopimusta, vaan homma hoituu sähköpostilla

---
Missä muodossa se niille lähetetään, että se on validi?

---

Laitoin mailia, että pääsin töihin ja tuli vastaus "Kun olet kirjoittanut sopimuksen, voit lähettää tiedot sähköpostilla, niin ei tarvitse tulla tai jonottaa puhelimessa" WIERD. taitaa olla henkilöstöpula.
[/q]

Tai vihdoinkin toimva asiakaspalvelu. Ihan yhtälailla se mailin käsittely sitoo resursseja, jos joku oikeasti lukee ne (tämä ei tosin ole kovin monessa puljussa tapana)

Mulla on 38,4 astetta kuumetta o_O Mulla on viimeks ollu tommosia lämpöjä joskus kakarana

O