päivän o_O

Back to häröily O

[q]hemuz, 19.5.2008 17:00:
Huomaan kahvipaketin puolivälissä, että se on pannujauhatusta o_O
[/q]

Tän tyyppiset huomiot on tääl Ankkuris hyvin yleisiä

[q]Annakins, 16.10.2007 14:57:
Vain meillä...

Äskeisessä yksikkökokouksessa kävi ilmi, että joku oli käynyt valittamassa sihteereille, että sähköpostien saajaluettelon tulisi olla HIERARKIAJÄRJESTYKSESSÄ. Siis oikeesti???????
[/q]
LOL LOL :D

Jos joku mulle tulis sanomaan noin, ni nauraisin sen pihalle :D

[q]crissy, 15.10.2007 09:27:
paljonko on muuten 7000sqft nii neliöis?
[/q]
About 650 m2 :D Joten vois samalla palkata kokopäiväisen siivoojan :D

[q]Timce, 28.1.2009 13:28:
http://www.iltalehti.fi/vantaa/200901288991577_va.shtml

"Kalapuikkopoika" iski jälleen. :D

[/q]

haha, classic! kalapuikkopoika on merkitty poika, vähän niinkuin paidaton poika täällä klubbarissa.

[q]Zapa, 28.1.2009 22:28:
---
Timce, 28.1.2009 13:28:
http://www.iltalehti.fi/vantaa/200901288991577_va.shtml

"Kalapuikkopoika" iski jälleen. :D

---

haha, classic! kalapuikkopoika on merkitty poika, vähän niinkuin paidaton poika täällä klubbarissa.
[/q]

Miksei se voi olla sen aiemmin stuntin mukaan ilmastointiinpaskantaja-poika?

Olipa ilta ja yö O_o

No, ehkä siitä jää käteen muutaki ku 350 kilsaa ajamista, duunikavereitten vittuilua ja armoton päänsärky.

[q]Lost-Soul, 21.5.2008 22:16:
---
merqus, 21.5.2008 19:23:
Mua melkein kosittiin vähän aikaa sitten

---

Miten melkein kositaan? "Mennääks nai... paskalle"
[/q]

Se on sitä mitä sä oot tehny sen...7v?

"eiks olis kiva jos mentäis....ulos ku o niin aurinkoista"
"mul olis kulta jotain kysyttävää...ostetaaks kinkkuu vai metukkaa?"

Menee eilisen puolelle, mutta hämmentää vielä tänäänki.

Töissä tuli asiakas tiskin ääreen ja kysyin sit normaalisti et mitä sais olla.. Tyyppi kertoo et 45mm teräsputkee tarttis. Siihen normaalisti tarkentavana kysymyksenä "ohut- vai paksuseinästä?". Asiakas tähän, että "paksuseinästä, onkos se nyt sitte ainesputkee ja metrin pätkä riittäis". Sitte mentiin kattelemaan löytyskö valmista palaa ja mauserin kans mittailin ainesputkia ja sitte tämä heittää että "ei ei ei sellasta ku sellasta putkee missä ei oo reikää keskellä, niin umpiputkeehan se oliki!"
Niin sille sitte pätkästiin metrin pala 45mm pyörötankoo..

Umpiputki, niinpä niin..

On aina yhtä outoa saada puheluita jostain maailman katolta vaikka kuinka ei oliskaan eka kerta.

Klubbarin Samu soitteli juuri jostain 8000 metrin kieppeiltä Himalajalta ja kertoi käyneensä Lhotsen (8516m) huipulla tänään kahdeksalta.

Huh, kuin pihalla voi ihminen ja sen parisuhe olla.

Eilen mulle soitteli ja pommitti uhkailuviesteillä jonkun 4 vuoden takaisen deittikumppanin nykyinen nainen, joka oli löytäny miehensä vanhasta kännykästä mun vuosia sitten lähettämiä tekstareita, ja uudesta puhelimesta miehensä viime kuussa tilaaman numerohakupalvelun tuloksen, jossa mun tiedot. Heti oli mimmi ja myös sen joku frendi uhkailemassa mua puhelimitse, kun mies oli selittänyt, että hakupalvelua oli käyttänyt siksi, kun mä olin soittanut hälle, eikä hän tunne mua. :D Joo, en oo kyl ollu missään yhteyksissä kys. mieheen sen jälkeen kun tiet erkanivat, vaikka ei ne koskaan täysillä kohdanneetkaan. Huh huh. Omituisinta vähään aikaan.

Kantsis ehkä pikkusen miettiä, millä tapaa lähestyy täysin tuntematonta ihmistä, ei ehkä ihan heti kannattais alkaa syyllistämään ja uhkailemaan, vaikka kuinka olisi mustasukkainen – tosin syystä, jota en edes ymmärrä, kun en ees taida omistaa miehen numeroa enää, enkä ees muistanut sen sukunimeä kun naisensa uteli oonko deittaillut sen ja sen nimisen tyypin kanssa, miksi oon soitellut hänen miehelleen ja ei kiinnosta vaikka oisin onnellisesti parisuhteessa. :D Jos on suhe siinä pisteessä, että pitää alkaa urkkimaan toisen kännykkää salaa ja soittelemaan läpi ex-heiloja, niin jotain on pahasti pielessä. Kannattais ehkä koittaa sellasta kuin keskustelu sen miehen kanssa. Mä en sille oikeen mitään voi, jos hänen ukko on jostain syystä halunnu selvittää mun nykyistä puhelinnumeroa tai muuta vastaavaa, ei tosiaankaan mitään hajua miksi se moista tekis, hän kun sen jutun vieläpä laittoi puihin. Vielä vähemmän tajuan sitä, miksi sen pitäis velehdella ettei tunne mua - ihan hyvinhän vois myöntää, että mä olin vaan joku yhdentekevä heila, jonka hän sit dumppasi. Sitähän mä varmasti loppupeleissä olin, joten no big deal.

Parasta oli tän mimmin heitto puhelimessa: ’’Ja joo, jos sä kuvittelet, että teillä oli joku onnellinen parisuhde, niin ihan tiedoks, että sillä oli ainakin 5 mimmiä kierroksessa.’’ :D Joutu vaan toteemaan, et kuule kun mulle on ihan sama vaikka sillä olisi ollut 10 mimmiä kierroksessa, kun kyseinen ihminen ei kuulu mun elämääni eikä hetkauta mua millään tavalla, ja oon ihan onnellisesti ollu parisuhteessa nää viimoset 3 vuotta. Hohhoi. Luulin ensin, että tää oli joku teinien parisuhe-kolmiodraama, ja olivat vaan soitelleet ja lähettäneet väärälle kaimalle viestejä hakupalvelun tuloksen kautta.

Hitto että repesin, kun olin oman miehen kanssa Prismassa ruokaostoksilla, ja sit joutu alkaa selvittelemään tämmöstä pakaste-altaiden äärellä.

*tiidiidii-tiidiidii-dii* The Bold and The Beautiful <3

[q]nomic, 4.12.2008 13:17:
Luen jatkuvasti että tossa yläpuolella olevassa mainoksessa lukee 'älypolkka'
[/q]

Samis :D

Onneks sellasta ei ole olemassakaan, polkasta on äly kaukana

Puuh, etsiskelen netistä nahkatakkia itelleni (72 tabia auki firefoxissa parin tunnin selaamisen jälkeen...) ja päädyn sivulle
http://filmjackets.com
Jengillä on siis saitti jonne ne postaa screenshotteja leffoista ja sarjoista ja tunnistelee takkeja :D Aika siistiä ja O_o

ttu mikä suo löytää miellyttävän näköstä takkia just tähän tänhetkiseen päähänpinttymään.

[q]alek szahala, 23.5.2008 18:55:
Kävin palauttamassa 52 isoo limppapulloo kauppaan

= 20,80e
[/q]

Mua huolestuttaa, että oon tulossa vanhaks, ku mun pulloista suurin osa on Bonaquaa...parhaimmillaan vieny joku 3 jätesäkillistä niitä nurkista :D

Sarjassamme surkeimpia herutuksia ikinä, joku hemmo päätti laittaa vähän yksityiskommendaattia eräänä iltana:

[4.4.2007 00:18] karhuveikko: Iltaa mitä kaunisneito on tekemässä vielä tänään?

Mainitsin sitten rehellisesti, notta aion viettää aikoo ukkoni (ja sen kukon) kanssa. Aattelin, että ehkäpä tyyppi sitten lopettaa kommentoinnin.

Mutta kappas, vastaus olikin:

[4.4.2007 00:34] karhuveikko: Lähepä kunnon miehen seuraks tänään..niin saat kunnollista munaa imee ja parasta seksii mitä olet ikinä saanut..uskaltaisitko nähä viel tänään?

Mistä koloista näitä oikeen ryämii esiin öisin?

Ja joo, jonkun humanistin mielestä varmaan törkeetä et laittelen tänne näitä näkyviin, mut jos tollasta pelleilyä harrastaa, niin saa kyä varautua et meikä ei piä mölyjä mahassa.

Pehmolelukissa on yhä ehjä vietettyään päivän koiran käsittelyssä, josta tähän mennessä mikään uhriksi joutunut ei ole selvinnyt ilman vammoja. Oon sanonu aina et se on teräskissa :D

[q]Galadhan, 3.10.2007 07:57:

Noi Aspirin-mainokset on kyllä tarttunu omiinkin ottimiin aika hanakasti. Herättää melkoisia puistatuksia myös idea työntäyteisestä päivästä, jossa "Aspirin auttaa jaksamaan" ja "Aspirin - siihen minä luotan". Mitähän seuraavaksi? "Pervitin - ja pusket vaikka läpi harmaan kiven"...
[/q]

Sama täällä, puistatuksia aiheuttaa. Tässä yhteiskunnassa koitetaan imeä kaikki mehut irti ihmisistä. Aina pitäisi olla kiire, aina pitäisi vetää itsensä äärirajoille. Totta helvetissä kroppa alkaa huutamaan hätämerkkejään siinä vaiheessa, kun olis aika ottaa iisimmin. Ei se päänsärky huvikseen sieltä paukahda, jos siis stressipäänsärystä puhutaan. Mut ei, ei saa pysähtyä - täytyy kiskoa nappia naamaan ja painaa taas täysillä eteenpäin. Täytyy vaimentaa kropan ja mielen hätämerkit ja pusertaa itsestään vielä viimeisetkin mehut.

Whittu miten perseestä voikaan sanoma mainoksessa olla, samoin kuin tuossa mainoksessa, josta mayah täällä kirjoitti.

Mä todella toivon, et kukaan ei oo niin tampio, että vetelis aspiriinia naamaan pukuhuoneessa reenin jälkeen. Voi kilin kullit sentäs, totta helvetissä hyvän treenin kuuluu tuntua kropassa!

Meijän taloyhtiössä on yhellä pariskunnalla parvekkeella puluja lemmikkeinä

Siellä ne tepasteli ja näytti niillä joku häkkikin olevan... mistähän torilta ne on ne mukaan napannu!

Oikeastaan tää on lauantain mitä *ittua.

Olin röökillä rose gardenin edessä kun swengistä tuli kovaa vauhtia joku poika ja nappasi multa röökin suusta ja huus, että vitun huora. Poika jatko kovaa vauhtia matkaansa roballe polttaen mun tupakkaa.

Jäätiin siihen seisomaan kaverin kanssa vähän monttu auki.

[q]Kolera, 28.1.2009 22:56:
vittuako poltit sen jätkän röökiä ja varmaa yli puolet viel kerkesit polttaa sen röökii?!
[/q]

Menikö sulta nyt joku hieman ohi? Ei mun maailma kaadu siihen, jos joku arvoton tupakka katoaa, mutta mieti nyt vähän.

[q]mikke, 28.1.2009 23:00:
:D mihin sun huumorintaju jäi
[/q]

Tossa kommentissa ei ollu mun huumorintajun mukaan mitään hauskaa.
Itse tapahtuneen jälkeen tuli kyllä repeiltyä aika huolella.

Pitkäaikainen ihastukseni, jonka kanssa ollaan ihan vaan kavereita, soitti ihan puun takaa aamusella ja asianaan oli, että nukkuu paremmin mun kanssa kuin kenenkään muun. O.o WTF?

O