päivän o_O
Iski yhtäkkii ihan TAJUTON närästys
mein ope (kielten) kirjoitti tänään sanan kuulostaa; "kuullostaa"... sit ku siitä mainitsi, ni se alko pohtiin, et mitenhän se nyt menikään
heräsin lattialta kaverilta ja oon vieki täs lattial klubbaroitsemas, emt
Piti aloittaa työt virallisesti vasta ensi kuun alussa vaikkakin sopimus on ollut voimassa jo tämän kuukauden ajan sen varalta, että tarvitaan tuuraajaa. Nyt sitten pomo soitti aamulla, että menisinkö auttamaan pariksi viikoksi ketjun toiseen liikkeeseen, joka on tulipalon jäljiltä ihan kaaoksessa O.o Lupasin tietysti mennä, kun ei raha koskaan pahitteeksi ole. Vähän vaan on unirytmi parin viime kuukauden jäljiltä ihan väärä näin yllättävään töihin paluuseen. Hyvä kun pysyy edes silmät auki tähän aikaan O.o
On ollut tässä parisen viikkoa, kun ei ruoka ole kunnolla maistunut ja syötävä ruokamäärä on vähentynyt. Ei minkäänlaista tuoksua siitä että mistä tuo mahtaisi johtua, tällä viikolla ollut hieman flunssainen olo eli päätä on jomottanut ja olen ollut muutenkin väsynyt. Kuumetta ei ole, ainoastaan pientä nuhaa ja siihen se sitten jääkin mutta ehkäpä tämä on sitten jonkinlainen kevätflunssa sitten, kun sitä on kuulemma liikkeellä.
Viimeinen Gambiasta lähes 2kk sitten lähetetyistä korteista tuli tänään perille. Olis kiva tietää, missä ne kortit on reissannut, kun ensimmäiset löys perille about 2 viikossa ja siitä tasasta tahtia muut tähän päivään saakka.*hih* Ai niin ja kaikista korteista oli myös toinen postimerkki revitty irti ennen leimaa.*tirsk*
[q]Zeratul, 20.11.2007 19:17:
---
Sun ois pitäny jollain supervoimalla aistia et kaveri laski leikkiä sanoessaan ettei haluu mitään vakavaa. Tai sit homma oli ihan ok vaan niin kauan ku se toinen luuli et oisit oikeesti lääpälläs siihen. Eihän semmonen käy et sä voit sen halutessas dumpata vaikka tietenki sillä täytyy moinen oikeus olla.
Ollaan me ihmiset vaan jänniä otuksia.
[/q]
Eli tarkotaks sä, että nyt se haluuki jtn vakavaa siks, ku sanoin et mä en haluu?
En mä tienny et kunditki tekee tota*nauru*
[q]Zeratul, 20.11.2007 23:24:
---
Eli tarkotaks sä, että nyt se haluuki jtn vakavaa siks, ku sanoin et mä en haluu?
En mä tienny et kunditki tekee tota*nauru*
---
Mä ku toivoin ettei kukaan tee noin, mut vahvistit just epäilykseni siitä et naiset ainaki tekee, miksei sit miehetki.
[size=8]Ja onhan seki faktaa et tytöt runkkaa vaikkei siitä ikinä puhuta.[/size]
[/q]
Okhay, sry for the wake up:D
Niin ja:
I*sydän*Dildo
Viime to-pe yön todentuntunen uni jossa olin kuin "kärpäsenä katossa" kuulemassa keskustelua sekä katselemassa kahta henkilöä joista toisen tunnen, huoneiston ylin kerros, ja jotenki unessa ties, et se oli kolmas kerros, vaik rivari missä se tapahtu on luullakseni kaks kerroksinen, ja sit pe päivällä näki ne molemmat kävelemässä, ja oli viel ihan samannäkönen ku toinen siinä unessa, vaik en oo henkilöö koskaa nähnykkää wtf... hämää niin pirusti vieläki, olikoha koko yön jutut/tapahtumat oikeestikki tapahtunu, ei kyl kehtaa kysyy
[q]Horzi, 1.5.2009 12:08:
Mihin mun kaikki juomat eilen katos? Kai mää sitten join ne kun kaikki sitä mulle vakuutteli.. *känni*
[/q]
[q]hemuz, 19.5.2008 17:00:
Huomaan kahvipaketin puolivälissä, että se on pannujauhatusta o_O
[/q]
Pannujauhatuksestahan tulee paras suodatinkahvi (pitää vaan laittaa 1 ylimääräinen mitta puruja)
[q]Miinapiina, 27.10.2007 15:42:
----
[/q]
tekeekö se sitä vieraittenkin aikana? :D
Mä nukuin yöllä tietyistä syistä vain vajaa pari tuntia. Flunssakin painaa päälle.
Ja mitä minä teen? Siivoan aivan hulluna! Tää ei todellakaan ole normaalia tässä kunnossa.
Muutenkin ihan omituisen iloinen fiilis
Sain taas kuulla näyttäväni ulkomaalaiselta! Ei todellakaan ole ensimmäinen kerta.. Mistä ne sellasenkin kuvan repivät?? Oon kuitenkin suomalainen*ding* [size=7]ei nyt oteta huomioon sitä, että onhan mulla max.yksneljäsosa juurista venäjän puolelta..[/size]
[q]merqus, 21.5.2008 19:23:
Mua melkein kosittiin vähän aikaa sitten
[/q]
Miten melkein kositaan? "Mennääks nai... paskalle"
[q]Lost-Soul, 21.5.2008 22:16:
---
merqus, 21.5.2008 19:23:
Mua melkein kosittiin vähän aikaa sitten
---
Miten melkein kositaan? "Mennääks nai... paskalle"
[/q]
Siis jos se ukko ei ois jo ollu naimisissa ni ois kuulemma pyytäny kättä Eikä nyt uskaltanu, koska huitua ois tullu jos vaimo ois saanu selville
Läheltä siis liippas *wirn*
Mun ÄITILLÄ on fritsu kaulassa :D wtf!!!
[q]sapeli, 22.5.2008 13:41:
Nyt musta on tullu vanha. Multa löyty valkoinen nenäkarva.
[/q]
miten ihmeessä sä teit tän löydön? ku nenäkarvat ei oo ehkä ne ekat karvat mitä tutkii ni sillee. ihan mielenkiinnosta kysyn
Aamuinen rynnäkkö puolityhjään raitiovaunuun; ainakin 6 lipuntarkastajaa ja kaksi vartijaa. "Hyvää huomenta, matkalippujen tarkistus" tuli pikkasen samaan tapaan kuin "hands up, FBI !!!!" Joutu repee myös vieressä istuvalle kiltinnäköiselle mummelille, joka alkoi tilanteen selvittyä kiroilemaan kuin turkkilainen*nauru*
[q]yertle, 22.5.2008 17:37:
---
sapeli, 22.5.2008 13:41:
Nyt musta on tullu vanha. Multa löyty valkoinen nenäkarva.
---
miten ihmeessä sä teit tän löydön? ku nenäkarvat ei oo ehkä ne ekat karvat mitä tutkii ni sillee. ihan mielenkiinnosta kysyn
[/q]
No sanotaan vaik että tuli niistettäessä ulos? Mulla on ollu nuorempana aika paljon nenäverenvuotoja ja on jäänyt tottumukseksi tarkistaa tuliko "puhdas tulos"