päivän o_O

Back to häröily O

[q]Annakins, 10.11.2006 13:25:
Pissismummu. [/q]

Kaikkien pissisten kantaäiti. Respect

[q]Avernian, 3.1.2007 11:06:

Elokuvakanavilla ei muistaakseni vain tule mainoksia kesken leffan.
[/q]

Mä en tiedä mitään muista kanavista kuin 1-4.

Vaiks mainokset leffojen keskel on sinänsä perseestä niin kyl käytännös ne on ihan kivoi. Ehtii käydä vessassa ja tarvittaes siel jääkaapilkin ilman et missaa mitään

Mun faija soitti just.

Me ei olla puhuttu puoleentoista vuoteen toisillemme...
Oon hieman tyrmistyny.

Yks myös mitä en ihan kässää on se, että vedellään 10+ sentin piikkikoroilla silloin kun kadut on melkeinpä kokonaan jään peitossa. En ite lähtis niskojani taittelee, mut eihän sitä tiiä josko jotkut on niin harjaantuneita tossa lajissa et tietävät varmuudella etteivät lipoja vedä. Tai sit ne korot ajaa luiden edelle.

[q]Lenita, 6.3.2007 12:22:
Oon melko varma, et Salattujen elämien Kari tuli meille töihin just vaihtaan lamppua. Onks se vaihtanu uraa huoltomieheks?
[/q]

Eks se ollu Salkkareissakin vähintään talkkari, et kai ne lampunvaihdotki onnistuu :D

Joka vuosi se tulee, mutta aina sitä on yhtä o_O

Kesä!

Miten se pääseekin aina yllättämään. Just äskenhän oli talvi ja sitten tuli ihmeellinen vaaleanvihreä kevät. Eilen kaatosateessa huomasimme, että vaahteranlehdet olivatkin isoja ja niitä oli joka puolella. Pakkohan sitä oli kesäistä ukonilmaakin rakastaa.

[q]Annakins, 22.8.2007 20:33:
ps. vessastani löytyi melkein kuollut Riikka =D
[/q]

Kenkämyrkyttäjä

Uu, geologian laitoksen kanslisti vastasi puhelimeen o_o Laitoin sinne meiliä tasan kolme viikkoa sitten, koska mulla ei ole opintosuoritusotteessani merkintää taannoisesta seminaarista. Kun sieltä ei alkanut mitään kuulua, niin olen toki soitellut perään ja jättänyt vastaajaan viestin myös. Noh, tokihan siinä oli kestänyt, että kanslisti sai asian eteenpäin proffalle, joka seminaarin veti jne ja lukukausi on vasta aluillaan. Mutta hiukan hämmästyin kun äsken soitin ja vastoin kaikkia odotuksiani kanslisti vastasikin :O

Aamun :DD ja o_O oli Nyt-liitteen sanottua-palstalle lainattu Cosmopolitanin lukijan kaino toive ko. lehden 'mielipidepalstalta': "Toivoisin enemmän asiajuttuja ja vähemmän seksijuttuja".

Vaihda lehteä, sisko!

Menköön tänne tämä valitusvirsi josta ei kannata kenenkään jeesuksen ystävän pahoittaa mieltään.

Eilinen Jenni Vartiaisen keikka Tavastialla sai hiukan ristiriitaisen vastaanoton yleisöltä. Yleensä ottaen Tavalla alkaa keikka (jos on yksi esiintyjä) klo 22:30. Jenniä sitten odotettiin 23:10 asti. Tai oikeastaan Jenniä odotettiin vielä pidempään, koska ensin lavalle marssi gospelkuoro.

Mulla ei ole mitään gospelia vastaan, hienoa, että kirkoissa on vähän iloisempaakin meininkiä. Kuoro heitti yhden biisin, päälaulajalla oli oikein hyvä ääni ja jengi jaksoi alussa olla mukanakin, vaikka hieman ihmetyttikin jeesuksen ylistäminen Tavastian lavalla. Noh, ennakkoluulot romukoppaan.

Biisi loppui ja kappas, kuoro aloitti vielä toisenkin biisin. Yleisö alkoi jo huokailemaan ja pyörittelemään silmiään, mutta jaksoi vielä taputtaa biisin loputtua lähinnä siinä toivossa, että Jenni ilmestyisi vihdoinkin lavalle. Mitä vielä, kuoro aloitti jo kolmannen jeesusta ylistävän laulun, ja yleisöstä alkoi jo kuulua vastalauseita. Itseäkin tympi, koska en ollut tullut kuulemaan gospelkuoroa, eikä minua ateistina kiinnostanut kuunnella sitä ylistystä. Voin toki mennä kirkkoon vapaaehtoisesti, mutta "pakkokuuntelu'" ei oikein ihastuttanut.

Neljäskin biisi lähti käyntiin kuoron voimin, mutta heti sen alussa Jenni tuli lavalle yleisön huoatessa helpotuksesta. Että ei ollut ihan parhaiten pedannut sisääntuloa itselleen.

Olihan se itse keikka sitten melko jees, mutta olisi varmasti ollut enemmän jees ilman kuorolaulantaa. Yksikin kaverini lähti kesken keikan pois :D Loppujen kanssa puhuttiin, että eihän Vartiaisen keikalle uskalla mennä vastaisuudessa jos siellä on sama -meininki.

[q]Freja, 4.10.2007 20:45:
Oon ny metsästäny 2 kk kivoja kenkiä. En oo vielkää löytäny. Kaikki vanhat hajoaa pian käsiin.
[/q]

Vai jalkoihin :D

Eilisen :D oli se, että multa kysyttiin Stockan Alkossa paperit kun ostin kuoharia. Hauskemmaksi tapauksen teki vielä se seikka, että ensimmäisen kerran olen asioinut Stockan Alkossa vuonna -93. Ko Alko oli se mesta, josta alaikäisenä aina haimme valkkarimme, eikä siellä koskaan kysytty papereita. Oli sitten hieman myöhässä eilinen myyjä. Noh, parempi toki näin päin.

I'm such a babyface

Viimeyönä ihmettelin ku makuuhuoneen ikkunasta näkyi kummallisia violetteja valoja. Tänään aamulla luin HS:n nettisivuilta uutisen, että e-haagassa on ollut raju tulipalo. Tajusin vasta sitä uutista lukiessani, että mehän asutaan sen talon naapurissa jossa se palo oli, ja ne näkemäni valot tuli niistä paloautoista.

[q]RainChild, 17.12.2006 13:46:
---
pupuTupuna, 17.12.2006 13:18:
Tää oli itseasiassa eilisen, mutta unohtu laittaa. Eli, kun olin kävelyllä, huomasin muutamassa paikassa puhjenneita pajunkissoja. Saattako niitä olla useinkin tähän aikaan vuodesta vai meneekö tämä siihen saman kategoriaan syksyllä uudestaan kutevien haukien kanssa?

---

Tä on vaan tämmönen kutina, en mikkää asiantuntija oo. Noista hauista en kyllä tiiä o_O, mutta siis, onhan täs paljon muitakin kasveja ollu vähän sekaisin tänä syksynä/talvena. Naapurin ruusutkin alkoi kukkimaan vielä uudestaan. Mut tuli mieleen, jos se olis sillai, kun tossa välissä oli kylmempi kausi (kun oli lunta maas ja pakkasasteitakin jonkun verran), että niitten pajunkissojen hmmh.. biologinen kello meni sekaisin vuodenajasta ja luuli talven menneen jo (ja että niiden on siis hyvä aika ruveta luomaan versoa)
[/q]

No ainakin noista hauista oli lehdessä juttua syksyllä. Mansikatkin kai alkoivat kukkia yms. Tiedän, että johtuu ilmastosta, mutta sepä tässä pistää raapimaan päätään, että kuinka pitkälle tuollaisia asioita katsellaan vaan sivusta.

[q]Fresia, 3.7.2006 21:53:
Kaverin isosisko pyysi meitä myös suht mielenkiintoiseen miekkariin syksyllä... no, vähän vastapainoa tylsille luennoille ja opiskelijabileille...silti
[/q]

Tästä piti vielä kysyä, että mikä siinä on niin ? Mulle ei oikein auennut.

[q]Jusna666, 21.12.2006 19:19:
---
pupuTupuna, 17.12.2006 13:51:

No ainakin noista hauista oli lehdessä juttua syksyllä. Mansikatkin kai alkoivat kukkia yms. Tiedän, että johtuu ilmastosta, mutta sepä tässä pistää raapimaan päätään, että kuinka pitkälle tuollaisia asioita katsellaan vaan sivusta.

---

Heh, ilmastot on vaihdelleet satoja tuhansia vuosia ilman, että kukaan niihin ois pystyny vaikuttaa.
Ei se ilmasto lämmennyt jääkaudenkaan loppuessa pakokaasu, yms-päästöistä johtuvasta kasvihuoneilmiöstä.
Mun mielestä aika turhaa ja kaukaa haettua, toki mahdollista, että ihmisen toiminta vaikuttaisi jotenkin kriittisesti ilmaston muutokseen. Jos historiaan on uskominen, niin kyllä se muuttuu vaikka täälä ei olisi ristin sielua koko planeetalla.
[/q]

Näkökulma tuokin, mutta kyllä ihminen silti tekee täällä aika paljon pahoja asioita.

[q]Freja, 17.12.2006 18:25:
---
pupuTupuna, 17.12.2006 13:51:
että kuinka pitkälle tuollaisia asioita katsellaan vaan sivusta.

---

Mitä itse asialle aiot tehdä?
[/q]
Tiedän, että en ole itsekään paljoa tehnyt, lähinnä pieniä perusjuttuja, mutta lähiaikoina on alkanut nuo asiat enemmän ja enemmän pyöriä päässä ja huolestus nousta. Ja ette voi väittää, ettei isot päättäjät antaisi tapahtua maailmassa paljon asioita, jotka vaikuttaa suuresti maapalloomme.

[q]REivaaja, 14.5.2008 10:28:

Joo, no tästäkin... Ei kai noi rahat sille pojalle mee? Mitä se poika rahalla? Kalkkii ja jädee?
Entä miten toi on vaikuttanut poikaan? Onko se järkyttynyt tapahtuneesta. Musta tuntuu että sillä ei ole hajuakaan ''likasesta olosta''
Vitun sairasta, en vähättele, mutta ei kehitysvammaselle voi antaa rahaa. Joku vie sen.
[/q]
Tsiisus kraist miten tyhma kommentti.

[q]REivaaja, 14.5.2008 10:28:

Joo, no tästäkin... Ei kai noi rahat sille pojalle mee? Mitä se poika rahalla? Kalkkii ja jädee?
Entä miten toi on vaikuttanut poikaan? Onko se järkyttynyt tapahtuneesta. Musta tuntuu että sillä ei ole hajuakaan ''likasesta olosta''
Vitun sairasta, en vähättele, mutta ei kehitysvammaselle voi antaa rahaa. Joku vie sen.
[/q]

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805137648221_uu.shtml

"Kehitysvammaisen lapsen raiskanneelle ehdotonta vankeutta"
"Mies riisui teini-ikäisen pojan vastusteluista huolimatta tältä shortsit, kosketteli sukupuolielimiä ja teki muuta seksuaalista väkivaltaa..... Mies määrättiin maksamaan teinipojalle henkisestä kärsimyksestä 3 000 euroa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805137648375_uu.shtml

"Pappi käytti naista hyväkseen"
"Kappalainen tapasi uhrinsa, kun synnytyksen jälkeisestä masennuksesta kärsivä nainen hakeutui hänen luokseen.Naiselle kehittyi riippuvuus kappalaiseen. Tämä järjesti tapaamiset kotiinsa.Sitten vähitellen kappalainen ryhtyi puheista tekoihin. Hän halaili ja suuteli naista ja suostutteli lopulta sukupuoliyhteyteen. Yhdynnät jatkuivat satunnaisesti useiden kuukausien ajan.
Kappalainen tartutti naiseen myös sukupuolitaudin....... Oikeus määräsi kappalaisen maksamaan uhrilleen yli 25 000 euron korvaus."

lähinnä noi korvaussummat.... O____o

O