päivän o_O
[q]mayah, 30.6.2006 14:49:
Tajusin just, että oon tässä katsellu kohta puolisen tuntia tv-shoppia :D
[/q]
Tuleeks sieltä vielä se jonku taikasekottimen mainos, missä jengi raahautuu krapulassa keittiöön. Iloinen isäntäpari tekee niille munakasta ja muffinsseja, joitten jälkeen voikin taas tehdä ihania drinksuja aamiaisen jatkeeksi.
[q]Jone, 4.7.2006 07:57:
Vaikka niin sitten, mutta mistäs mä sen tietäisin kun en ole koskaan sellaisessa ollut tai oikeastaan edes moiseen menemistä suunnitellut. Käsittääkseni tota termiä käyttävät lähinnä yliopisto-opiskelijat ja kun en ole sellainenkaan.
[/q]
Noh, taisit antaa ymmärtää, että korkea ikäsi olisi ainakin osasyynä siihen, ettet sanaa tunne. Nyt olet valaistunut tämänkin osalta :)
Vanhempani tapasivat vasemmistolaisnuoruudessaan käydä miekkareissa. Faija ei btw ole yliopistolla oleillut ja äitikin vain parin vuoden verran. Kolmenkympin kieppeillä olevien vasemmiston järjestötoiminnassa jne vaikuttavien ystävien olen vuosien varrella myös kuullut käyttävän tuota termiä. Osa heistä opiskelee/ on opiskellut yliopistolla, osa ei.
Voi toki olla, että termi on yleisemmässä käytössä painunut unholaan siinä missä itse miekkaritkin ovat pienentyneet sitten niiden kulta-aikojen. Jos en ihan väärin ole käsittänyt, niin mielenosoitukset ja kansalaistoiminta kiinnostavat taas ihmisiä -ja ehkäpä juuri nuorempaa, uutta sukupolvea- jolloin miekkari-sanakin on taas lisääntyvässä käytössä.
Tässä on jotkut italialaiset viikot meneillään.
La-su yönä Big Mamassa kasvispizza puoliksi. Su iltana itsetehtyä kasvispizzaa <3 . Ma duunin ruokalassa kasvispizzaa. Ma illalla pala edellisen päivän pizzaa. Ke duunissa makaronilaatikkoa. Ke illalla itsetehtyä pastaa <3 . Tänään to duunin ruokalassa canneloneja. Ja himassa jääkaapissa on vielä eilistä pastaa vähän jäljellä.
Vois kokeilla jotain muita maita ehkä välillä :D Ei sillä että nuo ei olis maistuneet ^__^
Haettiin eilen evästä Ruttikseen sen laidalla olevasta Seston tilalle tulleesta Valintatalosta. Tilahan on suht iso, muttei nyt lähellekään edes pienimpiä supermarketteja. Ovesta kun käveltiin eteenpäin, niin tuli vastaan monta hyllyllistä kirjoja. Katseltiin vähän, et onpas tää Valintatalo kuin paraskin kirjakauppa. Seuraavaks vastaan tuli pesukoneita. Läppäreitä. Taulutelevisioita. You name it.
Niinku _Valintatalossa_ o__O
"Hei kulta, sori että vähän kesti. Se maito oli Valintatalosta loppu, mutta ostin meille tällasen kotiteatterin."
Ku Valtsu on ruokakauppa. Ja vielä mainostaa olevansa kaupunkilainen sellainen. Ei kaupunkilaisissa ruokakaupoissa myydä läppäreitä. Jos jossain landella jättimäisessä Prismassa myydään kaikkea talvitakeista pumpattaviin uima-altaisiin ja jääkaappeihin niin okei. Mutta ei nyt Valtsussa hemmetti =D
[q]Verano, 4.7.2006 12:14:
Ku Valtsu on ruokakauppa. Ja vielä mainostaa olevansa kaupunkilainen sellainen. Ei kaupunkilaisissa ruokakaupoissa myydä läppäreitä. Jos jossain landella jättimäisessä Prismassa myydään kaikkea talvitakeista pumpattaviin uima-altaisiin ja jääkaappeihin niin okei. Mutta ei nyt Valtsussa hemmetti =D
[/q]
No ditto, siinä yläkerrassa on tosiaan joku Markantalo. Eihän me voida nyt Jussin kanssa tollasta huomata
[q]Avernian, 4.7.2006 13:50:
Thx, Riikka
[/q]
Niin joo, mutta kuka on Jake Gyllenhaal
[size=8]Googlettaminen tappaa keskustelun.[/size]
Väliaikainen paikka hampaassani oli todellakin nimensä mukainen. Tosin kolmen kuukauden sijaan se sinnitteli peräti kahdeksan ja puoli tuntia.
[q]hrdkvr, 25.8.2006 12:04:
käväsin parturissa,, sama vanha WTC barbers.. [/q]
Mä olen saanut sen käsityksen, et tuolla toimitaan tosiaan aika liukuhihnataktiikalla. Mies penkkiin, kymmenen minsaa, ulos ja seuraava käsittelyyn. No mutta hyvä jos toimii :)
[q]MaoTse, 4.9.2006 23:36:
Olin menossa äsken röökille, niin naapurin rouvalla oli ovi auki, nin lyhyehkö keskustelu meni näin:
[/q]
Asuin tosiaan ennen MaoTsen nykyisessä kämpässä, jos tuntisitte rouva Räisäsen niin..
[q]mayah, 5.9.2006 10:18:
Näin unta[/q]
Eikö mode tiedä, että meillä on uni-topikki erikseen
[q]mayah, 5.9.2006 10:28:
---
Verano, 5.9.2006 10:27:
Eikö mode tiedä, että meillä on uni-topikki erikseen
---
ei
[/q]
Mäkin näin "mielenkiintoista" unta (kuten joka yö nykyään), mutta kirjotan se sinne muualle kuhan ehdin, ni!
[q]Avernian, 4.7.2006 13:54:
Se on se merijalkaväen mies homocowboy.
[/q]
Niin, joo kyllähän cowboy-leffa on nähty
[q]Annakins, 5.10.2006 11:02:
Jemenin 20 miljoonaa kansalaista omistavat n. 60 miljoonaa asetta
[/q]
jäähyväiset aseille, joilla elämää suojellaan
jäähyväiset aseille, joilla elämä tuhotaan
[q]Exlex, 5.10.2006 12:04:
1. Pioneerin sanaan voi aina luottaa.
[/q]
Busted.
Apua, vaihdoin just hiiren vasemmalle puolelle ja ton puhelinlaitteen oikealle
Oon ostanut nyt kaksi kertaa kasvin tarkoituksenani tuoda se duuniin tuohon ikkunalaudalle työpäivää piristämään. Mut sit ne kasvit on olleetkin niin kivoja ja sopineet hyvin himaan, etten ole raaskinut tuoda niitä tänne. Josko vielä (ainakin) kerran kävis ostoksilla.
Ton edellisen tyypin lisäks Putin. Tai no, se kai ei oikein voi niin paljoa enää yllättää, mutta:
Ilta-Sanomat:
"Putin pyysi vieraanaan olevaa Israelin pääministeriä Ehud Olmertia välittämään parhaillaan vakavien raiskausepäilyjen kohteena olevalle Israelin presidentille Moshe Katsaville yllättävän "rohkaisevat" terveiset.
- Sanokaa terveisiä presidentillenne. Hänhän osoittautui oikein voimakkaaksi mieheksi. Raiskasi kymmenen naista! Putin sanoi Olmertille Newsru.comin mukaan.
- En olisi koskaan osannut odottaa tätä häneltä. Hän hämmästytti meidät kaikki, olemme kaikki hänelle kateellisia."
Voisko vaiks Putin ja Bush käydä kaksintaistelun, jossa molemmat sais surmansa, vaiks.
Mun hiukset muuttu eilen melko tummiksi :o
[q]Avernian, 2.1.2007 22:08:
---
onni3mk, 2.1.2007 22:06:
Kyl mä pääsen kun on tallentava digiboxi
Eikä niitä kanavia Canal+ Film:ssä oo kun neljä
---
Saman verran aikaa niihin menee, vaikka katsomista lykkäisikin
[/q]
Digiboxiin tallennettuja ohjelmia katsoessa mainoksethan voi ohittaa jolloin katseluaika on toki lyhyempi. Tuostahan oli juuri juttua, että digiboxilla mainokset on helppo ohittaa, mainosten ohittaminen on nopeampaa kuin esim videoita kelatessa. Löytyy mm. sellainen ominaisuus, että mainoksia voi ohittaa yksi kerrallaan. Tällaisesta TV-yhtiöt luonnollisesti eivät ole riemuissaan, ja jotkut boxivalmistajat eivät näitä ominaisuuksia kovin mainostakaan, vaikka ne boxista löytyisivätkin.