päivän o_O
Heräsin just nyt. Oon nukkunu 14 tuntia ja oisin nukkunu pitempäänki. Yks kaveri soitti, ja olin just suuttumassa sille, että mitä se herättelee mua aamulla kesken unien ku huomasin, että kello onki jo neljä iltapäivällä.
Kävipä sitten kuume, joka meni tunnissa ohi. Kun heräsin, oli 38,65 kuumetta ja sen mukainen, tosi pökkyräinen oloki. Tunnin päästä heräämisestä se omituinen, kuumeinen olo oli ohi, joten mittasin lämmön: 36,3. Onpa outoa, että se lämpö tuolleen heittelee. Äiti tossa kyllä sanoi, että joissain sairauksissa esiintyyki tollasta lämpötilan vaihtelua, mutta oispa mukava tietää, mistä tommonen tuli mulle, kun ei oo koskaan aiemmin käyny noin.
Ruisku tarkoittaa nykyään myös suihkua. Itselläni ei tulis mieleenkään kaikkien elämässä otettujen verikokeiden ja rokotteiden jälkeen - puhumattakaan yhteydestä huumeruiskuihin tai hormonineuloihin - sanoa suihkua ruiskuksi.
Tulee myös mieleen entinen työni, jossa oli riski törmätä huumeruiskuihin, joissa nyt saattaa olla ties mitä tauteja.
[q]Tontsis, 26.5.2005 16:01:
---
ee102, 25.5.2005 19:36:
Maistuu suussa ihan sienille, vaikken oo syönykään sieniä. Tuo yskä tuo jotenki sellasen, ihan sienimäisen maun suuhun. *iihhih**eiei*
---
Sun kurkkus on homehtunut :) Itiöt pöllähtelee suusta.
[/q]
Samaa mietin itsekin. Taidan olla lahoamassa.
http://www.ikl.fi/ohjelma.html Että jotkut voikin olla oikeesti tuota mieltä. Pellepuolue mun mielestä.
[q]H3li, 20.7.2007 23:18:
---
ee102, 20.7.2007 23:07:
---
Tirhihihi. Vanha läppä. Syntymäkaupunkini Oulu on Suomen kuudenneksi isoin, mm. ennen Lahtea. Ja nykyään asun Turun lähiötä muistuttavassa kaupungissa.
---
mut en mä vihjannu suhun, vaan itteeni :)
[/q]
Jaa, juu ok. Mutta eipä Lahti ainakaan mikään Suomen mittakaavassa maalaiskunta sekään oo. Muistaakseni 7.suurin Turun ja Oulun jälkeen.
[q]H3li, 20.7.2007 23:04:
---
ee102, 20.7.2007 22:44:
Ruisku tarkoittaa nykyään myös suihkua.
---
jotkut on maalta
[/q]
Tirhihihi. Vanha läppä. Syntymäkaupunkini Oulu on Suomen kuudenneksi isoin, mm. ennen Lahtea. Ja nykyään asun Turun lähiötä muistuttavassa kaupungissa.
[q]SyndroDome, 6.5.2008 02:39:
siis mikä VI**U noita keski eurooppalaisia vaivaa?!?!?
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/05/642290
Aivan käsittämätöntä.. Ja kun tää ei tosiaan oo ainut järkyttävä uutinen tuolta suunnalta viime vuosina :(
[/q]
Kai siellä oli joku uus Armin Meiwes keräilemässä lihaa kannibalistiateriaa varten.
Tilasin uutta verokorttia ja aluksi meinasi tulla veroprosentiksi [size=22]2[/size] o_O
vähän sitten tarkasteltiin uudestaan ja olisi hieman noussut, joten pyysin vielä vähän isommaksi, joten tämänhetkisestä duunista lähtee veroja kesä-heinäkuun ajan 7 % V..u mä oon köyhä
Elokuussa sitten uusiksi ;)
Tää ei kyl koske ainoastaan yhtä päivää, mut multa viimeks taas eilen kysyttiin, olenko raskaana. En ymmärrä. Mun maha on kyl hiukan kasvanut, tissit sitäki enemmän, mut ei mun ainakaan pitäis olla raskaana. Välillä alan ihmettelemään itsekin, et entä jos sittenkin... Mut ku tää "vaiva" on ollu jo pari kuukautta, ja menkat on tullu normaalisti. Mikähän ihme tän muutoksen selittää...? En ymmärrä.
[q]REivaaja, 6.5.2008 13:15:
---
Verenimijä ee102, 6.5.2008 13:12:
Tää ei kyl koske ainoastaan yhtä päivää, mut multa viimeks taas eilen kysyttiin, olenko raskaana. En ymmärrä. Mun maha on kyl hiukan kasvanut, tissit sitäki enemmän, mut ei mun ainakaan pitäis olla raskaana. Välillä alan ihmettelemään itsekin, et entä jos sittenkin... Mut ku tää "vaiva" on ollu jo pari kuukautta, ja menkat on tullu normaalisti. Mikähän ihme tän muutoksen selittää...? En ymmärrä.
---
Lääkitys tai sen puute;). Ruokavalio
[/q]
Niin no kai se sit on toi mielialalääkitys, vaik se oli kyl mulla monta vuotta hyvällä menestyksellä, ilman sivuvaikutuksia.
[q]Miinapiina, 29.4.2008 08:35:
---
Mellu-, 28.4.2008 22:20:
Kukaa ei lähteny mun kaa oluelle tänään.. vttu mitä porukkaa O_o
---
mä olin eilen oluella
[/q]
Mä olin siiderillä! Ja kumma juttu kun ei sitten jäänyt siihen yhteen *igor*. Onneksi oli vapaapäivä tänään
[q]Avernian, 4.7.2006 13:25:
Näin just ihan Jake Gyllenhaalin näköisen äijän.
[/q]
MISSÄMISSÄ?!?!??!*juoksee perään*
[q]MissKoo, 7.5.2008 10:06:
Mä en pidä rapista. Enkä varsinkaan suomiräpistä.
Nähtyäni Elastisen livenä, olen mitä suurin fani
[/q]
Olixe ilman paitaa
se veti ihan hyvin beats & stylesin uudella biisillä englanniksi, muuten biisi oli kyl ihan roskaa.
[q]ezzy, 7.5.2008 10:09:
---
MissKoo, 7.5.2008 10:06:
Mä en pidä rapista. Enkä varsinkaan suomiräpistä.
Nähtyäni Elastisen livenä, olen mitä suurin fani
---
Olixe ilman paitaa
se veti ihan hyvin beats & stylesin uudella biisillä englanniksi, muuten biisi oli kyl ihan roskaa.
[/q]
No oli se sit lopussa. Olen ihan hiton yllättynyt siitä, miten hyvin se otti yleisönsä ja miten hyvä se muutenkin oli.
[q]MareH, 6.5.2008 15:20:
http://www.davidonline.co.za/blog/wp-content/uploads/2007/10/desl07_amo.jpg
[/q]
ahhahaha :D mitäs tolla tarkotetaan "feel dutch" :P
[q]La Petite, 30.4.2009 10:31:
Sanoisin että normaalilla hormonitoiminnalla varustettu nainen, joka ei käytä dopingia ja käy säännöllisesti salilla EI voi saada muutamassa vuodessa kymmentä kiloa lihasta.
Trust me, oon yrittänyt :D
[/q]
No sitä minäkin. :D En oikeen tiedä mihin vaakaan olis luottaminen. Sen mä tosin tierän, että kiloja on tullut ainakin jonnin verran, mutta höllyvät vähentyneet, eli parempi sekin kuin ei mitään. :)
niittasin eilen itseni ihan jouselle, eikä ole darraa
with my usual hangovers, at three o'clock in the morning, with my reputation o_O
[q]onni3mk, 1.4.2006 12:36:
"Huora! Oot ollu mun aviomiehen kanssa! Saat turpaas!"
[/q]
luoja kun repesin :----DDDD
Päivän "maailma on pieni" -tarina.
Pari päivää sitten juttelin täällä forumilla yhden tamperelaisen jätkän kanssa. Eilen se tuli mua kadulla vastaan ja moikkasin sitä että muistatkos, mä oon se kenen kans tarinoit muutama päivä sitten. No, myöhemmin illalla sit jatkettiin juttua klubbarissa ja mesessä. Se päätyi mun galtsukuviin ja käytiin seuraava dialogi:
Poika: "Eihän sun sukunimi ole XX?"
Minä: "Öö ei, mitenkä niin?"
P: "Ei kun oot vaan saman näkönen kun yhden kaverin pikkusisko"
M: "Aijaa, no on mulla kyllä yks kaveri jonka sukunimi on XX"
P: "Just just, eihän sillä oo Y-nimistä isoveljeä?"
M: "Öö itse asiassa taitaa olla???"
P: "Niin semmonen nörtti jätkä? Jostain Nokialta kotoisin?"
M: *pastee linkin kaverin kuvaan*
P: "Niin niin toi on just se sen sisko"
Eli jätkä luulee mua kaverinsa pikkusiskoksi, mutta todellisuudessa se kaverin pikkusisko vaan sattuu olemaan yks mun lähimpiä kavereita (mm. samana iltana käynyt sen kanssa syömässä yhdessä jne). How weird is that?! Tekeekö seura todella kaltaisekseen?
[q]onni3mk, 1.4.2006 16:59:
Onnille ei vittuilla!
[/q]
mulla on jo valmiina kaksi autollista porukkaa varustettuna pesarein, ketjuin ja nyrkkiraudoin
osoitat vain sormella niin se narttu on vainaa