päivän o_O
Faija just kerto, että se on tammikuussa voittanut 30 000 euroa kenossa *ding**pökr*
[q]Lauruska, 28.2.2008 19:02:
---
lunake, 28.2.2008 18:59:
Vuoden samas paikas tyytyväisenä olleena huomaan päätyväni dilemmaan: Uusi helvetin hyvä duunipaikka kesälomalla, roimalla palkankorotuksella jnejnejne vai nykyinen duuni pienemmällä palkalla mut hyvällä fiiliksellä? Ja se hyvä fiilis voi siellä uudessakin paikassa tulla.. Ei perkele et piti näin käydä, ahistaa, kutkuttaa, jännittää, hymyilyttää... *pökr*
---
Pyydä nykyises paikassasi samanmoinen palkankorotus
[/q]
Saman verran palkankorotusta nykyisestä duunista ei onnistu mut aion huomenna vikistä esimiehelle et puolet siitä pitää vähintään tulla et jäisin taloon. Sen verran hyvä diili ois tulossa et et et et...
[q]Tarsu
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140206309501#description
ei muuta kun huutamaan :)
[/q]
"Bidding has ended", jo päiviä sitten...voittanut huuto näyttäis olevan 3 miljoonaa ja risat. Tuollahan lukee alempana
"1. $3million is a ridiculously low price to start with. The owner of the collection has turned down offers for far more over the years, including an offer of $28million nine years ago. It's being sold this way now because his life circumstances have changed."
Eli voipi pikkasen vituttaa myyjää Ehkä markkinoitu liian vähän, eihän tuollaisen potentiaaliset ostajat missään ebay:ssä pyöri selaamassa kohteita.
Tietysti periaatteessa sekin on mahdollista että tuo lopullinen huuto on myyjän itsensä tai jonkun bulvaanin.
[q]Epailija, 3.10.2005 23:15:
---
aapee, 3.10.2005 23:10:
...paitsi jos kyseessä joku isompi kuin henkilö- tai pakettiauto kuten linjuri tai rekka...
---
Jolloin niistä on hyötyä, koska...? Eikös sumuvalojen teho ole ihan säädöksin rajoitettu? Sumuvalothan ovat lähinnä huomiovalot - kantomatkaa muutama kymmenen metriä ja kuvio on huomattavasti leveämpi kuin normivaloilla. Ei kai busseilla tai vastaavilla mitään pitkiin verrattavia valonheittimiä sumuvaloina ole?
[/q]
Kuvitellaanpa tilanne jossa ajat rekalla yöllä sateen kastelemalla tiellä niin kyllähän sitä vaan sumarit+pitkät päällä näkee sen tien paremmin ja penkat kuin ainoastaan pitkillä valoilla. Ja kun vastaan tulee toinen auto niin tietysti tiputat pitkät pois.Vastaantulevan auton valot häikäisevät märästä tiestä taittumisen takia. Kyllä minä ainakin 2,5 vuotta rekkaa ajaneena sanon että käyttäisin noissa oloshteissa sumareita vaikka ei pakko olisikaan sillä niiden kanssa ainakin kohtaamistilanteessa näkee tien äärilinjat paljon paremmin kuin ilman. Tietysti en äsken tuossa tarkentanut olosuhteita enkä itsekkään ymmärrä päiväsaikaan tai kuivalla kelillä ajavien sumareitten käyttöä.
Pomo oli saanut ylemmältä taholta käskyn järjestää kakkukahvit mun hyvin menneen iv-lupatentin kunniaksi. Tänään sitten juotiin kakkukahvit ja minua onniteltiin. Oli jotenkin vähän härö fiilis Mut olihan se toki kivaakin :)
Puhelu eräältä mieheltä
Vaikka olikin tosi kiva kuulla, että se on elossa, mutta katselin kyllä puhelinta hetken aikaa huuli pyöreenä kun näin kuka soittaa
Nukutin äsken 2v4kk poikalasta. Herttaista oli kun muksu pyysi viereen. Melkein nukahdin siihen, mutta aika vaikeaa on nukkua kun toinen polkee jaloilla tasaisesti ja käsi käy vähän väliä tarkistamassa että tissit on tallella o__O Puolen tunnin jälkeen, kun muksun hengitys kävi tasaisesti, jätin sen itsekseen nukkumaan, toivottaen hyvää yötä ja käskien pään tyynyyn.
Nyt saunaan ja sit opparia muokkaamaan o__O
Tuplakummastus siis
Ei oo varmaan koskaan menny näin kepeästi duuniviikonloppu. En edes tehny paljoa pahojani Kummallista
Ostin kalaa Emmä koskaan osta kalaa. En tykkää siitä. Silti aion kokeilla onneani ja tehdä lohesta safkan, ehkä jo huomenna. Pelottavaa.
Olin eilen Hallujen sijasta perinteisissä tansseissa.*hmph*
Joo, kyl pyydettiin tanssimaan, vaik olin n. 30 vuotta alle keski-iän.*joo*
Illan loppuvaiheessa yksi pariskunta tuli kiittämään mua parin viikon takasesta keikasta ja toivoivat, että menisin nytkin laulamaan lavalle Rainer Frimanin kanssa.*ding*
Tänäisessä metrossa on sivulla 3 joku naistenpäivän / kukkakaupan mainos, missä on tutun näköinen kuva - mun mielestä tätä samaa naista käytettiin jossain mainoskampanjassa joku ehkä 6kk sitten? Muistaako kukaan?
Viimeksi käynyt Studio 51:ssä tammikuun lopussa (26.pvä) ja viime viikon torstaina oli tililtä mennyt 10 veloitus kyseiseen ravintolaan. o__O Onkohan tolle mitään järkevää selitystä, vai roikkuuko ne maksut joskus muuten vaan noinkin pitkään kun kuukauden jossain? Katsoin tilitietoja taaksepäin niin yksi veloitus (5) oli lähtenyt myös 4.2. ..Hämärää.
Vaikkei tuo Tony Halme mikään henkilökohtainen idolini olekkaan niin oon vetäny tässä aika monta vuotta periaatteella "tosimies ei sanoja ja salaattia syö". Tänään menin sitten ottamaan sen suuren askeleen että ihan oma-alotteisesti söin...niin siis salaattia (aika jännä kokemus sinänsä)*pepsodent*...toivottavasti tämä ei jatku tätä pidemmälle sillä voi kaveripiiri huomattavasti pienentyä jos alan hetken mielijohteesta syömään sanojanikin...*justjoo**nauru*
täytin vihdoin loppuun vaihtohakemukseni. huomenna kiikutan sen postiin. nyt pelottaa.. paljon.
[q]Peikkotyttö, 28.3.2008 22:51:
---
tiiplis, 26.3.2008 22:56:
Tää piti laittaa jo aiemmin päivällä: näon yöllä unta että olin baarissa dokaamassa, join salmaria isosta mukista ja unessa tiesin että olen vähän huonoilla teillä, että aamulla pitää herätä aikaisin ja mä vaan notkun baarissa. Aamulla kun heräsin niin mulla oli darrainen olo
---
Mun faija on kerran kävelly unissaan baariin (tai näin ainakin legenda kertoo). Oli heränny siihen ku portsari toivotti lähtiessä mukavaa illanjatkoa. Ehkä sullekkin kävi niin..*ding*
[/q]
Ehkä niin mut joku on tarjonnut koska rahaa ei ole kulunut eikä korttia vingutettu
muutin Dubliniin...
Tämä on lukuloman ensimmäinen päivä kun herään aikasin ihan omasta tahdostani ja vieläpä ilman mitään herätyskelloja Onhan se hienoa, että kun kolme viikkoisesta lukulomasta on enää kaksi päivää jäljellä, opin vihdoin normaaliin rytmiin. Koko lukuloman aikana olen mennyt myöhään (mutta silti samoihin aikoihin kuin ennenkin) nukkumaan ja olen herännyt aikaisintaan kahdeltatoista, yleensä siinä yhden tai puoli kahden aikoihin. Olen pistänyt jo varmaan yli viikon ajan kellon soittamaan yhdeksän aikoihin ja ajatellut joka ilta, että seuraavana päivänä herään aikasin ja olen ahkera. Olen kuitenkin lyönyt kellon aina kiinni, kun en saa itseäni millään ylös, jos tiedän ettei oikeasti ole IHAN pakko nousta.
Mutta mitäköhän hittoa.. olenko mä nyt vihdoin sisäistänyt sen, että yhdeksän aikoihin pitää herätä kerran lyömään sen kello pois? Oli itseasiassa tänäänkin kello soimassa yhdeksältä, mutta heräsin siitäkin huolimatta jo tuntia ennen.
No, kai nyt sitten kuuluu alkaa ahkeroimaan
Sain FB:ssä Friend requestin "Hi Lyyli! Remember me? I was your pen friend from North Dakota, USA many years ago! I hope we can keep in touch!"
Ei mulla kyllä ole ollu yhtään kirjekaveria jenkeistä (eikä oikeastaan mistään muualtakaan) ikinä. Mikähän huijari tää nyt mahtaa olla? Nätti kuva siitä ja vauvasta...je...
Onkos "Heather" ottanut muihinkin yhteyttä?
Miitäää vittuuaaa :D:D Äippä repäs vuoden parhaimman. Satuin olemaan krapulan ja valvotun yön ja erinäisten muiden asioiden vuoksi hieman poissaoleva kun porukat visiteeras täällä sunnuntaina, ja äsken olin asioimassa saniteettitiloissa enkä ehtinyt vastaamaan puhelimeen ekalla soitolla, niin tuli viestiä. Se on kuulemma huolissaan musta, kun olin niin poissaoleva ja epämääräinen enkä vastannut puhelimeenkaan. Epäili että mulla on jotain hätänä, että olenko esimerkiksi RIIPPUVAINEN NIISTÄ NETTIJUTUISTA.
...voi morjens :DDDDDDDDD
Filosofian opettaja soitti äsken