päivän o_O
Kello ei ole vielä edes kymmentä ja mä olen jo pessyt pyykkiä, siivoillut, vaihtanut kukille mullat... o_O jos eilen halusin vaan nukkua niin ilmeisesti se ainakin kannatti!
Miten mulla ei oo tän pahempi krapula
no mut hyvä näin *ökkö*
[q]anniharha, 24.2.2008 13:07:
Enkä saa nykyisin nukuttua yli kuutta tuntia millään o_O
[/q]
Forcen kekkereiden jälkeen, en ole nukkunut yli kuutta tuntia.
Paitti yhtänä yönä...mahataudin jälkeen.
Mitä mun päässä tapahtui? Oon ihan pimennossa itsestäni nyt.
Enkä saa nykyisin nukuttua yli kuutta tuntia millään o_O
Minkä ihmeen takia mulla on näin järjetön vitutus!?!? Ottaa päähän niin ankarasti et vois jo mennä ja tehä jotain vitun tyhmää.
Vittu.
katottiin tossa viikolla yks ilta leffaa ja ilmeisen kovilla voluumeilla, ku postiluukusta tuli naapureilta noottia:
"[size=15]vittu te soatte billeta halutan mukaan b27[/size]"
[q]alek száhalaVaatimattomat 277-510 euron korotukset taas, niinkun viime vuonnakin :D[/q]
voi perkele et korpee ku tietää millasta ryhmää siä luumuilee..
[q]alek száhala, 24.2.2008 18:36:
Eduskunnassa taas nostellaan palkkoja. Sanovat että "seurataan luonnollista palkkakehitystä, ettei jäädä jälkeen". Vittu mitä jeesustelua. Vaatimattomat 277-510 euron korotukset taas, niinkun viime vuonnakin :D
[/q]
Ihan linjan mukaiset korotuksethan noi on, eli seuraa yleistä palkkakehitystä.
½tuntia salia ja ½ tuntia vesijuoksua = hullut lihaskivut
ei eilen tuntunut yhtään niin tehokkaalta
[q]alek száhala, 25.2.2008 15:43:
---
Mä ymmärtäisin ton täysin, jos elinkustannukset ois kanssa prosentuaalisesti suhteutettu ihmisten tulotasoon. Ts. maito maksais noille 5-6 euroo purkki.
[/q]
Mut toi on 4 vuoden pätkätyö, jossa työpaikan saannin edellytyksenä on pukkaa helvetisti rahaa kampanjaan, eikä toi työkään oo iha helppoo (vaikka se voi siltä näyttää).
Oma mielipide on edelleen se, että eduskunnassa pitää olla kilpailukykyiset palkat, jotta sinne hakeutuu vihjeellisiä ihmisiä edustajiksi.
Palasin tänään runneriksi.*ding*
Oon ilmeisesti tyhjentänyt kommentit Klubbarin profiilistani 29.11.2003.
Tonne reippaaseen 3000 kommenttiin mahtuu aika hemmetisti suuria tunteita suuntaan ja toiseen sekä ihmisiä, jotka on vuosien saatossa kadonneet kuka minnekin ja ihmisiä, joita en muistanutkaan tunteneeni jo vuosia.
Erikoista. Tuli hassu olo tosta.
Juonpa kaljan ja poltanpa tupakan tolle.
Puolentoista vuoden aikana jo 4 luokkakaveria on ottanut mut sivuun ja kertonu, että kun ne alkaa yrittäjäksi, niin jokainen heistä tahtoisi minut mukaan.*ding*
From Thomas Edison to American Idol, this is the complete history of the music that shaped and defined five generations. 3 million records and 300,000 CDs containing more than 6 million song titles. It's the undisputed largest collection of recorded music in the world. About half of the recordings are new and never played, and every genre of 20th century music is represented. There are countless rare recordings worth hundreds, or even thousands of dollars each on the collectibles market. Organized and cataloged, the collection is meticulously maintained and housed in a climate-controlled warehouse. The estimated value of this amazing collection is more than $50 million.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140206309501#description
ei muuta kun huutamaan :)
Ranta oli taynna homopariskuntia jotka puhui avoimesti rivoja o_O
[q]Tarsu, 26.2.2008 20:41:
From Thomas Edison to American Idol, this is the complete history of the music that shaped and defined five generations. 3 million records and 300,000 CDs containing more than 6 million song titles. It's the undisputed largest collection of recorded music in the world. About half of the recordings are new and never played, and every genre of 20th century music is represented. There are countless rare recordings worth hundreds, or even thousands of dollars each on the collectibles market. Organized and cataloged, the collection is meticulously maintained and housed in a climate-controlled warehouse. The estimated value of this amazing collection is more than $50 million.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140206309501#description
ei muuta kun huutamaan :)
[/q]
WOW!
[q]yana, 18.2.2008 15:04:
---
Wolverine, 18.2.2008 15:01:
---
terminator vs rambo
---
rite on mate!
siit tulis Kova
[/q]
tää olis kans
http://www.lofi-gaming.org.uk/museum/games/scans/637.jpg
Asiakas tuli hakemaan multa tästä oikeuksia, ja sit kun annoin sille ne, niin se sano mulle et sulla on aika raju tyyli ööö tältä mä olen näyttänyt viimeisen puolen vuoden ajan, eikä kukaan ole aiemmin sanonut mulle mitään no kai mä sit olen se paha vartija-täti
Vuoden samas paikas tyytyväisenä olleena huomaan päätyväni dilemmaan: Uusi helvetin hyvä duunipaikka kesälomalla, roimalla palkankorotuksella jnejnejne vai nykyinen duuni pienemmällä palkalla mut hyvällä fiiliksellä? Ja se hyvä fiilis voi siellä uudessakin paikassa tulla.. Ei perkele et piti näin käydä, ahistaa, kutkuttaa, jännittää, hymyilyttää... *pökr*
[q]lunake, 28.2.2008 18:59:
Vuoden samas paikas tyytyväisenä olleena huomaan päätyväni dilemmaan: Uusi helvetin hyvä duunipaikka kesälomalla, roimalla palkankorotuksella jnejnejne vai nykyinen duuni pienemmällä palkalla mut hyvällä fiiliksellä? Ja se hyvä fiilis voi siellä uudessakin paikassa tulla.. Ei perkele et piti näin käydä, ahistaa, kutkuttaa, jännittää, hymyilyttää... *pökr*
[/q]
Pyydä nykyises paikassasi samanmoinen palkankorotus