päivän o_O
Tää tapahtui oikeastaan eilen, mutta tänään oon ollut vielä ihan O___o. Erään pitkäaikaisen ystäväni uusi tyttöystävä on pahinta mahdollista laatua, hän on hirvittävän mustasukkainen. Eilen tältä ystävältäni tuli tekstiviesti, että meidän pitää vaihtaa tervehtimistapaa, sillä hänen tyttöystäväänsä ahdistaa minun ja tuon ystäväni halaaminen tervehtiessä niin paljon, että se sattuu kuulemma. Ei jumalauta, jos nainen on niin epävarma itsestään ja parisuhteestaan, niin menisi hoitoon. Tämä ystäväni jumaloi tätä tyttöä ja heillä on hyvinkin vakaa parisuhde, eikä tämä poika tekisi ikinä mitään loukatakseen tätä tyttöä, mutta minä en itse ainakaan KOSKAAN edes haluaisi puuttua poikaystäväni ystävyyssuhteisiin, etenkin kun kyseessä on kaverisuhde, jossa kumpikaan ei ole koskaan edes ajatellut toista millään tavalla seksuaalisesti. Aika teinidraamaa.
http://youtube.com/watch?v=AYDLBgz3Lxw
Tädillä on koirat aika hanskassa...
[q]crissy, 15.1.2008 13:43:
---
Miinapiina, 14.1.2008 14:08:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801147089847_ul.shtml
"Murrosikä alkanut jo kolmivuotiailla" O____o
---
ihmekkää ku meidän neiti on tollanen *lololololol*
[/q]
sitä se on
[q]H3li, 15.1.2008 13:56:
öhm.
puhelimessa on lehtimyyjä. keskustelu menee näin:
-------------------------------------------------------------
minä: " O___o"
[/q]
haha
meille kans tyrkytetty vaiks mitä ton tyyppisiä lehtiä, vaiks oon sanonut et joo oon lukenut eikä oikeen kiinnosta se ja se lehti
öhm.
puhelimessa on lehtimyyjä. keskustelu menee näin:
Salesperson: " Minkäs ikäisiä tenavia teillä on ja oletko jo tutustunut uuteen Perhe-lehteen?"
minä: "mul on 4-vuotias lapsi ja joo, oon lukenu jossain sitä."
Se: "nooo..mitäs pidit?"
minä: "no en oikein tykänny, en tilais itelle."
Se: " No,yleensä tämä lehti kyllä tilataan kun lapsi on siinä yli 4-vuotias."
minä: " O___o"
[q]domi, 15.1.2008 14:58:
Sainpa sakot, taitaa lähteä kortti.
[/q]
Mitäs kaahasit, nii!
http://www.tekniikkatalous.fi/tyo/article54839.ece?s=r&wtm=tt-16012008
Ainahan sitä pyytää saa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801167099314_ul.shtml
tossa uutisessa kummastuttaa ehk eniten:
"Ruotsissa on kanneltu muun muassa lastenvaatemainoksista, joissa tytöille on kaupattu vaaleanpunaisia ja pojille vaaleansinisiä pyjamia." O_____o
ei kai siin mitään, jos ei muutakaan tekemistä oo
Meni aika kauan aikaa, ennenkuin tajusin hakkaavani väärää näppäimistöä...
[q]violet_angel, 4.2.2008 22:23:
Joku nainen kuto mielikuvitus..jotain.. tänään metrossa mun edessä
Tiiviisti katto käsiään ja teki käsillään koko aika samanlaita liikettä kun olis kutonu jotain vaikka sillä ei ollu mitään kädessä
[/q]
Uff, must noi on tosi pelottavia. Samassa rapussa mun kanssa asuu vähän mielisairaan oloinen poika joka kävelee ympäri sisäpihaa, ulvahtelee oudosti ja lähtee aina juoksee mun perään jos osun sen näköpiiriin :(
Haitok: "olen humalassa"
[q]Zenni, 17.1.2008 12:08:
Oon nyt muutaman yön putkeen nähny unta et oon saanu vauvan, ja herätessä oon ollu jopa pettynyt siitä et se olikin vaan unta O_O Hrrrh, pakko skarpata.
[/q]
Aika pistää pullat uuniin Jenniseni
http://iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1476750
ja kun luulin jo nähneeni kaiken o_0 ???
Kissat kyl pisti riehuen viime yönä..
Oon nukkunu tosi huonosti ja liian vähän koko viikon. Iltasin ei vaan millään meinaa saada unta ja aamul on sit ihan koomassa. Eilen illal meni jo vähän paremmin, ja nukahin ihan kohtuu hyvin. Ja sit heräsin neljältä melkoseen mekastukseen. Kuomani Nefer veti kunnon rallia ympäri kämppää, huus ja mourus ja jahtas Nyytiä. Piti lopulta laittaa makkarin ovi kiinni ettei kaikki melu tulis sinne ja ettei ne katit tulis sinne viskelemään ihan kaikkea alas pöydältä.
Mut heräsin niin hyvin etten sit meinannu kuitenkaa saada uudesta unta, ja jossain välissä kävin taas raottamassa ovea ja sieltä tuli toinen purraaja heti mahan päälle nukkumaan. Ja seittemältä ku kello soi, tuntu ku en ois nukkunu kunnolla ollenkaa sen herätyksen jälkeen.. Mut en ollu läheskään yhtä väsyny ja koomanen ku jokaisena muuna aamuna tällä viikolla
[q]kimonoid, 14.11.2008 14:14:
tulin Suomeen ja on tiedä miten suhtautua siihen.
[/q]
Tervetuloa! harmi ku oot niin kaukana..
[q]MiLindiNi, 17.1.2008 04:53:
http://iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1476750
ja kun luulin jo nähneeni kaiken o_0 ???
[/q]
"Ravintoloiden tupakointikieltojen aikana tuote on kasvattanut nopeasti suosiotaan etenkin Hollannissa ja Belgiassa."
Onko Belgiassa voimassa ravintoloiden tupakointikielto? Ei siltä näyttänyt pari viikkoa sitten. O_o
Vierailin tällä viikolla sattuneista syistä lastenvaateliikkeessä ja voi pyhä lehmä, mitä vaatteita pikku rinsessoille ja rinsseille onkaan tarjolla. Kaikenlaisia printtejä, slipovereita ja liivejä, potkupukuja hintaan n. 20 euroa, kokovartalo UV-suojattuja uima/oleskelupukuja (n. 40 euroa) - ei tarvitse käyttää aurinkorasvaa ja voi temmeltää Thaimaan rannoilla koko päivän, teknisiä talvivaatteita jaoittelulla lasketteluun ja lumilautailuun (pelkän takin tai pelkkien housujen hinta 75 euroa...) sekä farkkuja, joita voi ostaa esim. seuraavien kriteereiden mukaan: regular fit, regular waist, very tight and extra long legs, slim fit, low waist, straight legs (oliks tää liike OneWay vai HenkkaMaukka? Ja hinnat n. 35 euroa)... Ja se tahti, millä noita lapsia näkyy tulevan maailmaan yhdistettynä tämän hetkiseen elintasoon, niin saattais olla ihan hyväkin bisnes.
"Kun minä olin pieni, oli sinisiä ja punasia haalareita."
[q]kimonoid, 14.11.2008 14:14:
tulin Suomeen ja on tiedä miten suhtautua siihen.
[/q]
Jos Dublinista palasit, niin kannattaa olla helpottunut, että pääsit apinasaarelta pois :D
[q]Individual, 18.1.2008 00:19:
Punkka räjähtää nykyään lomakkeella
[/q]
Toihan on jo ihan samalaista ku ilmavoimissa*hymy*
[q]Individual, 18.1.2008 00:19:
Punkka räjähtää nykyään lomakkeella
[/q]
Vittu et repesin! :D ei jumalauta!
[q]Freja, 18.1.2008 15:35:
Duunikaveri kysyi oisko mul jotai ruokaa ku hänel o nälkä. Sanoin et mun bona on varattu salin jälkeen, et ei oo. Hän sitten lähti kauppaan ostaan munkkia ja karkkia voivotellen, kuinka kasvikset ei täytä ollenkaan.
[/q]
*reps*
Sama juoppo tuli jo kolmannen kerran kertomaan samat vitsit mitä se on aina kertonut. Ihmetteli vielä miten mä tiedän sen kaikki jutut :D