päivän o_O

Back to häröily O

Illan leffatähti "Hassu setä Buck" näyttää ihan Carolta o_O

[q]KooKie, 11.1.2008 16:39:
Eli jos postaisin tänne forumille alastonkuvani, niin se ei olisi rangaistava teko? Lain mukaan siis, tän forumin säännöt ovat sitten eri asia (ps. mitkä tän forumin säännöt?).
[/q]

Ei pitäisi olla. Miksi se olisi rangaistavaa? Miten se eroaisi esim. http://www.herkku.net tai http://www.seksilehti.fi -palveluissa löytyistä kuvista (paitsi että ne on mauttomia)? Muista kuitenkin että esim. sukupuolisiveellisyyttä loukkaavien kuvien (lapset, väkivalta, eläimiin sekaantuminen) levittäminen on laitonta. Lisätietoja Rikoslain L17 17-19§. http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001#L17P17

[q]gnomex, 11.1.2008 15:55:
Juu en. Yritin vain selventää Kon-Tikille mikä on julkista paikkaa.
[/q]

Ehkä paras määritelmä on "paikka, johon jokaisella on mahdollisuus vapaasti päästä". Mutta onko Internet paikka? Periaatteessa webbisivu (joka ei ole salasanasuojattu) voisi olla julkinen paikka. Sinnehän pääsee kuka vaan, ilman esteitä.

Onneksi laissa ei ole kohtia, missä pitäisi arvioida onko jonkin webbisivu julkinen paikka. Yleensä netissä tapahtuu joko kahdenvälistä kommunikaatiota (puhelut, chatit, s-postit, videoneuvottelut) tai julkaisua (webbisivut). Näitä kumpiakin koskevat samat lainkohdat kuin perinteisempääkin kommunikaatiota (puhelut, kirjeet) ja julkaisua (lehdet, kirjat, julisteet).

[q]Kon-tiki, 11.1.2008 14:02:
---
gnomex, 11.1.2008 13:41:
---
Kolera, 11.1.2008 11:51:
Joono noihin ku tajuis ni olis hyvä pistää viesti takas että "keskustelu" ja video on otettu talteen ja lähetetään mitä pikimmin viranomaisille jatkotoimenpiteitä varten. ja söpöttää samalla et ip:t sun muutki on tallessa.
Saapahan kuumoteltavaa hetkiseks.

mut hyvä etten jääny kii

---

Kerros mulle mikä tossa on rikollista? Rikoslaki, luku 20: yhdenkään teon tunnusmerkistö ei täyty, eikä kyseessä myöskään ole kunnianloukkaus, koska kohdetta ei ole halvennettu.

---

En nyt jaksa tässä rikoslain pykäliä ruveta pläräämään, mutta itsensäpaljastelijoita ym. seksuaaliahdistelijoita on tuomittu pikku rangaistuksiin ihan käräjilläkin. Lakipykälät mainitun tyylin runkkaajia vastaan ovat olemassa. Ahdistelusta tuossa oli kysymys, kun vastapuolelta ei ollut saatu suostumusta eikä kysyttykään. Mä olisin ottanut ip-osoitteen ylös ja kiikuttanut poliisille.
[/q]

Otappa vaan mesestä ip-osoite ylös...

Aloin äsken ihmettelemään kämpän kylmyyttä, no eipä ole ihme jos lämpömittari näyttää sisällä 16 astette. Auttoi kummasti, kun laittoi nuo yliarvostetut patterit päälle *nauru*.

Ollut eilisen ja tän päivän ihan tosi kiharat hiukset. Äsken ravistin päätäni ja kiharoiden seasta tippui popcornin jyvä

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=71972883

[q]Nyt sinulla on ainutlaatuinen tilaisuus huutaa itsesi deitille Suomen ykkössinkku Susanna Sievisen kanssa![/q]

Joutui taas toteemaan, että maailma on pieni

Ei voi aina ymmärtää. Tsih. :)

Su aamuna herääminen Hollantilaisen rahtilaivan hytistä Saimaankanavalla :D ja aikamoisen darraisena...^^

Oli vähän whaaat? -fiilis ku linnut laulo aamulla. Tai lintu. Kaveri oli vähän aikasessa O_o Melkein luuli et olis ollu kevät.

puhelin soi, vastaan siihen...

ukkeli: (lukee suoraan paperista) *muminaa* telefinlandilta hei. olisikohan teillä hetki aikaa?
vastaan tähän suoraan, et mul on kytkykauppapuhelin ens heinäkuuhun asti, joten liittymätarjouksia on ihan turha alkaa tyrkyttämään...
ukkeli: tollasesta liittymästä varmaan kertyy kuukaudessa aika iso lasku?
mä: joo, onhan ne aika isoja...
u: varmaan viidenkympin paremmalla puolella?
mä: n. X kuukaudessa
u: ohhoh, vai että sen verran... kuules, ota multa siihen rinnalle tällanen liittymä ---
mä (keskeytän): en voi ottaa kyllä enää mitään liittymiä ku välil tuntuu ettei ois varaa maksaa totakaan...
u: no mutta otat tämän siihen rinnalle, tää on tosi edullinen, ja halpa puhua
mä: en edelleenkään voi ottaa mitään toista liittymää, koska mulla on toi kytkyhommeliini ens heinäkuuhun asti ja sekin tuntuu välil liian kalliilta...
u: no mutta tällä on tosi edullinen puhua---
mä: olkoon vaan, mut ei mun oo mitään järkeä ottaa sitä liittymää tohon rinnalle, koska joudun kuitenkin maksaa ton X kuukaudessa, ja saahan sil kyl puhuu 3000 min tms yms jne...
u: aa, eli siis joudut kuitenkin maksamaan tuon summan kuukaudessa?
mä: (ÖÖÖÖÖ JOO!!!!!!!!!!!!!) joo kyllä.

kaikki ei vaan tajuu O___o

Tulin tänään töistä kotiin ja meidän eteisen matolla oli pikkuriikkinen etana

uuuh O_______o
yks 4kybäi kiimaliima ehotteli mulle jotenkin näin:
mites ois lämmin ja ihana ystävyys munkaa oon hyvin hellä ja ihana mies ja saat tulla mun mesee.

ai saan??? ai sunkaa??? uuuuh

[q]domi, 14.1.2008 13:21:
Mut hei, kuitenki LÄMMIN JA IHANA ystävyys.

:D
[/q]

kaunis ajatus, täytyy myöntää...

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801147089847_ul.shtml

"Murrosikä alkanut jo kolmivuotiailla" O____o

[q]SyndroDome, 15.1.2008 22:44:
Tänään päivällä duunissa yhden luurin vikakuvaus oli : "tuulilasi on rikki"

Asiakas ajoi siis ilmeisesti takaa sanaa NÄYTTÖ =)
[/q]

Oi, miten soottia! Toi ois niin mua kun itsella on sanat hukassa.*blush*

tulin Suomeen ja en tiedä miten suhtautua siihen.

[q]Miinapiina, 14.1.2008 14:08:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801147089847_ul.shtml

"Murrosikä alkanut jo kolmivuotiailla" O____o
[/q]

ihmekkää ku meidän neiti on tollanen *lololololol*

Heräsin klo 7.22 siihen kun kännykkä tippui kädestä lattialle. Torkkuherätykset oli ollu ja menny aikoja sitten ja olin siis jo yli 30 min myöhässä normiaikataulusta. Kuitenkin jotenkin kummasti kerkesin laittamaan vaatteet päälle ja saamaan muksun ylös sängystä, aamupesut ja pisut, muksu tarhaan ja ite töihin ja tähän kaikkeen meni aikaa tasan 40 minuuttia. leimasin itteni sisään töihin ainoastaan 2 minuuttia myöhässä klo 8.02. :D

Nukuin jotain vähän yli 14 tuntia ja ois voinu nukkua vielä pitempäänkin Eikä oo ees flunssaa tai mitään... Huomaa kyllä että ei ole taas pitkään aikaan saanut nukkua ilman rajoituksia tai että ois kello soimassa ja ai että teki hvyää. Loppuvaiheessa näki koko ajan kivoja unia ja vaikka heräsikin hetkeksi niin tuntui siltä että unet olis jatkuneet saman tien kun laittoi silmät kiinni.

O