päivän o_O

Back to häröily O

Muutama päivä sitte joku tyyppi lisäs mut meseen, annoin sille luvan koska en tienny kuka se on, oisko kaveri tms.. Koskaan tää tyyppi ei puhunu pariin päivään mitään ennenku äsken.

Pyys alottaa videokeskustelun. Noh, sallin sen koska halusin nähä kuka siel on.. Noh, hetken päästä näytölle ilmestyy jonku tukevahkon keski-ikäsen miehen alaston kroppa ja heppi pystyssä.. Siinä se sitten vaan runkkaili naama peitettynä.. Nauroin ihan kipeenä ku en tienny itkisinkö vai nauraisinko mut WTF YÄK! Oon ihan shokissa suorastaan. Mitä lie seksuaalista ahdistelua tuoki. Ignoreen ja äkkiä. Mua mitkää runkkarit kiinnosta

[q]Jocular, meserunkkari[/q]

:D

[q]Jocular, 9.1.2008 21:40:
Muutama päivä sitte joku tyyppi lisäs mut meseen, annoin sille luvan koska en tienny kuka se on, oisko kaveri tms.. Koskaan tää tyyppi ei puhunu pariin päivään mitään ennenku äsken.

Pyys alottaa videokeskustelun. Noh, sallin sen koska halusin nähä kuka siel on.. Noh, hetken päästä näytölle ilmestyy jonku tukevahkon keski-ikäsen miehen alaston kroppa ja heppi pystyssä.. Siinä se sitten vaan runkkaili naama peitettynä.. Nauroin ihan kipeenä ku en tienny itkisinkö vai nauraisinko mut WTF YÄK! Oon ihan shokissa suorastaan. Mitä lie seksuaalista ahdistelua tuoki. Ignoreen ja äkkiä. Mua mitkää runkkarit kiinnosta
[/q]
Hahah parasta!

Etsisin "pienoisen" hetken pikkusiskon antamaa lahjakorttia, koko kämppä lävitse, sitten tuo löytyi noin puolentunnin etsimisen jälkeen. Jostakin ihmeen syystä tuo löytyi tieteenkuvalehtien pinkasta, toiseksi alimpana *hikoil*. En pysty käsittämään miten tuokin on sinne reittinsä löytänyt, hieman pisti sydämen pumppaamaan mutta onneksi löytyi.

Saunan lämpömittari näköjään haljennu, ja heittäny pihkat seinälle*tirsk**tirsk*

[/q]

ahaha mikä täsmäisku:D ei muuta ku sukkahousut päähän ja show käyntiin ;D

[size=9]miksköhän mä en oo tullut ajatelleeks vetää mitään turbaania päähän, nykymeiningillä poliisit pyörii kokoajan nurkissa...[/size]

[q]roberto, 9.1.2008 22:00:
14 tuntinen duunipäivä ni vähintääki O_O olo.
[/q]

mun koko viikon O_o on ollu 8h työpäivät,
kun taas normaalisti se on siinä 12-16h.

Vanhukset oli saaneet ilmeisesti postissa wc-paperinäytteen.

"Ilmainen näytteesi Lotus Just 1 wc-paperia! Avaa ja kokeile"
Ja pahvitaskussa 6 palaa tätä loistavaa tuotetta. =D

Liekö koneellisesti näytteet tehty vai laitettu joku työharjottelija asialle. "Tota.. Tänään sä voisit.. Hmm.. Pakata kaikkiin näihin 100 000 pahvitaskuun kuhunkin 6 palaa tätä paperia."

[size=8]Joskus nuorempana sitä sai terveysside- ja tamponinäytteitä postiste ja tiedä oliko se sen fiksumpaa, mutta wc-paperi menee kyllä jotenkin aavistuksen yli.[/size]

aargh, kimalainen meni korvaan ja sitä hätyytteli hädissää pois ennen ku pistää, mut hitto sit huomaa et sitä onki sängyssä ja heräs johonki uneen, vaikka ei unesta mitään muuta muistikuvaa ku se pirun kimalainen, kait kesästä unta näki. Sekä iskenyt viimepäivinä paha aavistus, yhden asian takia siitä, miten tuskaa tämä vuosi tulee olemaan, sairaalat kutsuu...

[/q]

No HYI Mäkin lisäsin mun meseen jonku ketä en tuntenu eka, mut se oli joku -79 naikkonen ja löysin sen Facebookista ja totesin etten oo koskaan edes tavannut sitä Miksi lie mut lisännyt...

Olen herännyt ihan liian aikaisin O.o

[/q]
ahaha kai muistit ikuistaa print screenillä?

Mitä helvettiä,

googletin omaa nimeäni, ja ilmeisesti olen tietämättäni ollut jukolan viestissä osallisena vuonna 1985 Mielenkiintoista, olinhan silloin jopa 7v.. Lisäksi vaikea kuvitella että toista samannimistä löytyis Suomesta :D No, onneks en hävinny voittajalle ku +2:37:37

-M

[/q]

:D

http://www.break.com/index/new-level-of-crazy.html

:D Öö..joo.

[q]gnomex, 11.1.2008 13:41:
---
Kolera, 11.1.2008 11:51:
Joono noihin ku tajuis ni olis hyvä pistää viesti takas että "keskustelu" ja video on otettu talteen ja lähetetään mitä pikimmin viranomaisille jatkotoimenpiteitä varten. ja söpöttää samalla et ip:t sun muutki on tallessa.
Saapahan kuumoteltavaa hetkiseks.

mut hyvä etten jääny kii

---

Kerros mulle mikä tossa on rikollista? Rikoslaki, luku 20: yhdenkään teon tunnusmerkistö ei täyty, eikä kyseessä myöskään ole kunnianloukkaus, koska kohdetta ei ole halvennettu.
[/q]

En nyt jaksa tässä rikoslain pykäliä ruveta pläräämään, mutta itsensäpaljastelijoita ym. seksuaaliahdistelijoita on tuomittu pikku rangaistuksiin ihan käräjilläkin. Lakipykälät mainitun tyylin runkkaajia vastaan ovat olemassa. Ahdistelusta tuossa oli kysymys, kun vastapuolelta ei ollut saatu suostumusta eikä kysyttykään. Mä olisin ottanut ip-osoitteen ylös ja kiikuttanut poliisille.

Olihan todella OUDON makuista ja
näköistä kebabia. Ei pystynyt syömään,
vaikka olikin kova nälkä! Hyi helevata!!!*sars*
Kun rupesi vielä kelaamaan mistä kaikesta
se on voitu tehdä niin..*sars**sars*

[q]gnomex,
Tarkoitukseni ei ole puolustella tekijää, vaan haluaisin tietää millä perusteella teko on kriminalisoitua, koska olin itsekin aikoinaan melko yllättynyt siitä, että tämäntyyliset teot eivät ole suoraan ja yksiselitteisesti laissa rangaistaviksi säädettyjä.
[/q]

En mä tiedä millä perusteella, mutta kyllähän itsensäpaljastelun tunnusmerkit tässä täyttyvät:

a) henkilö runkkaa...
b) ...julkisella paikalla eli internetissä (onko internet "julkinen paikka" on ehkä hieman tulkinnanvaraista, mutta jos se ei ole "julkinen paikka" niin sitten ainakin "julkisuutta" <- nettikeskusteluja on Suomessa viety oikeuteen ihan pääministeristasollakin.)
c) ... niin että sen näkee joku ulkopuolinen henkilö vastoin omaa tahtoaan

=> sukupuolisiveellisyyttä tässä loukataan.

Kyllä kai itse kukin on nähnyt paljastelijoita sillon jos tällön. Itseäni ne ei muuta kuin säälittävät, mutta muistan lukeneeni uutisointia tutkimuksesta jonka mukaan itsensäpaljastelusta seuraava askel voi olla raiskaajaksi ryhtyminen. Eli poliisille tollaset kuuluu.

Olin äskön parvekkeella tupakilla, "naapuritaloon" jonne on matkaa n. 20 metriä niin joku katsoo telkkaria hieman lujalla. Kuulin telkkarista tulevan puheen tosi selkeästi, taitaa olla naapureilla hauska ilta tiedossa jos tuo meteli jatkuu myöhään *whaat*.

[q]Kon-tiki, 11.1.2008 15:08:
En mä tiedä millä perusteella, mutta kyllähän itsensäpaljastelun tunnusmerkit tässä täyttyvät:

a) henkilö runkkaa...
b) ...julkisella paikalla eli internetissä (onko internet "julkinen paikka" on ehkä hieman tulkinnanvaraista, mutta jos se ei ole "julkinen paikka" niin sitten ainakin "julkisuutta" <- nettikeskusteluja on Suomessa viety oikeuteen ihan pääministeristasollakin.)
c) ... niin että sen näkee joku ulkopuolinen henkilö vastoin omaa tahtoaan

=> sukupuolisiveellisyyttä tässä loukataan.

Kyllä kai itse kukin on nähnyt paljastelijoita sillon jos tällön. Itseäni ne ei muuta kuin säälittävät, mutta muistan lukeneeni uutisointia tutkimuksesta jonka mukaan itsensäpaljastelusta seuraava askel voi olla raiskaajaksi ryhtyminen. Eli poliisille tollaset kuuluu.
[/q]

No luepa rikoslain 21§, niin huomaat että teon on oltava tehty julkisesti herättäen yleistä pahennusta. Tässä tapauksessa se on tehty yksityisesti. Videopuhelut eivät voi olla julkisia, sillä ne kuuluvat molempien osapuolten yksityisyyden suojaan (vrt. puhelinkeskustelut tai kirjeet).

Kotirauhan rikkominen olisi lähimpänä, tosin se olisi vaikeaa näyttää toteen, kun toinen osapuoli on hyväksynyt toisen aloitteen videoneuvottelusta.

O