päivän o_O

Back to häröily O

[q]Lyylikki, 4.4.2008 10:52:
(Perusteluna _ehkä_ ymmärrän, että pikkukoira talloontuisi ruuhkassa & julkisissa kulkuvälineissä kantokassi on ehkä helpompi, mutta muuten olen kyllä sillä kannalla, että koirat kävelkööt)
[/q]
Onko koiran paikka ylipäätään ruuhkassa tai julkisissa kulkuvälineissä...?
(Eri asia kuljettaminen eläinlekurille julkisissa tms., mutta jos ne otetaan shoppailemaan mukaan. *pökr*)

Pelottavaa*hikoil*

[q]Lyylikki, 4.4.2008 10:52:
---
Amma, 4.4.2008 10:46:
---
crissy, 4.4.2008 10:24:
http://www.petpark.fi/pantakauppa/product_details.php?p=64

ei huh huh....

---

Niinpä. Että siis koiran perustarpeisiinhan kuuluu liikkuminen niillä omilla kintuillaan. "Mutta kun Pariskin kantaa koiraansa laukussa....!"

---

(Perusteluna _ehkä_ ymmärrän, että pikkukoira talloontuisi ruuhkassa & julkisissa kulkuvälineissä kantokassi on ehkä helpompi, mutta muuten olen kyllä sillä kannalla, että koirat kävelkööt)
[/q]

no ton kantokassin tollases tilantees ehkä ymmärrän mut perkele RATTAAT KOIRALLE!!! ei hyvää päivää!!!!*eiei* nii just kyllä koirien tulee ihan kävellä. Tekee hyvää niillekki!

"You've run out of Stumbles."

[q]Steven Hoaks, 4.4.2008 10:50:
---
Zenni, 4.4.2008 00:53:
Was, Laserpointia mainostetaan töllössä? O_O

---

Miltä kanavalta En ole vielä törmännyt mutta nytpä pitää tarkkailla... Voisko olla muuten ensimmäistä kertaa kun tälläisiä konemusapippaloita mainostetaan telkussa?

Vai onko koskaan muita mainostettu? *muistel*
[/q]

on, mm. laserpoittia ja labyrinthejäkin muistaakseni. Varmaan muitakin spotteja on ollu.

[q]Steven Hoaks, 4.4.2008 10:50:
---
Zenni, 4.4.2008 00:53:
Was, Laserpointia mainostetaan töllössä? O_O

---

Miltä kanavalta En ole vielä törmännyt mutta nytpä pitää tarkkailla... Voisko olla muuten ensimmäistä kertaa kun tälläisiä konemusapippaloita mainostetaan telkussa?

Vai onko koskaan muita mainostettu? *muistel*
[/q]

Muistelisin että Voicelta on ainakin tullut laserpointin mainoksia joskus.

[q]Amma, 4.4.2008 10:57:
---
Lyylikki, 4.4.2008 10:52:

---

Onko koiran paikka ylipäätään ruuhkassa tai julkisissa kulkuvälineissä...?
(Eri asia kuljettaminen eläinlekurille julkisissa tms., mutta jos ne otetaan shoppailemaan mukaan. *pökr*)
[/q]

En kyllä tajua itse lemmikkikoiria ja varsinkaan noita akkojen vauvankorvikkeita ollenkaan. IMHO eläinrääkkäystä koko pelleily.

[q]ezzy, 4.4.2008 11:20:
on, mm. laserpoittia ja labyrinthejäkin muistaakseni. Varmaan muitakin spotteja on ollu.
[/q]

Hmm... Mitenköhän multa mennyt kokonaan ohi, vaikka oon aina nenä kiinni telkkarissa Outoo... Olisko netissä jotain video pätkää moisista mainoksista?

[q]mayah, 14.4.2008 20:21:

hevostelujuttu

[/q]

*totaalireps* words can't describe

Edit: oli vähän mieli nurinperin mut tästä sai niin hyvät naurut että eipä ole enää

Mikä ihme saa ihmisen haukkumaan tuntemattomia ihmisiä esim.galleriassa?
Ensin saat jostain syystä paskalatauksen niskaas,haukutaan tyyli ja ulkonäkö,ja kun vastaat "kiitos mielipiteestäsi",lähtee alkuperäisen haukkujan koko kaveripiiri asialle samoin ajatuksin. Olen ruma,paskamainen gootti(jepjep),ja sitten vielä ollaan sitä mieltä että on lapset tullu väärään osotteeseen ja toivotaan ettei heistä kasva yhtä vinoutuneita paskoja.
Ja kaikki tämä siis tuikituntemattomilta ihmisiltä.

..yhtä kaikki,kun sitten pahotin mieleni,ja jemmasin kuvat,oli ihana huomata kuinka moni ehti huolestua vuorokaudessa *sydän*

Sain ensimmäisen kutsun vuoden vaihteen juhlintaan. Ja vieläpä Kouvolaan O.o

[q]Freja, 4.4.2008 21:08:
Aamuyöstä heräsin, kun pohjetta kramppas. Sitä kramppaa oikeestaan vieläkin
Mitä jos se o jotai muuta ku vaa kramppi? :/
[/q]

..pahimmillaan(?),sehän voi olla veritulppa.. Ja se saattaa eksyä sieltä koivesta sydämeen ja pysäyttää koko jyskyttimen.

Tai sit vaan magnesiumin puute

Meil oli koulus suunnistusta ja se oli KIVAA

Ei oo taas näin outoa käynyt pitkään aikaan... Juttelin faijan kanssa puhelimessa ja sitten yht'äkkiä linja meni mykäksi. Siinä sitten huutelin haloota ja sitten sieltä vastaa joku ihan tuntematon miesääni ja silti soittajana näkyy iskä! Missään vaiheessa ei tullut toista puhelua ja puhelutiedoissakaan ei näy toista numeroa. Vähänkö pelästyin ku joku tuntematon rupee puhumaan siellä ja sitten se vielä sano, että toi oli jo viides kerta kun se meni väärään numeroon. Sitten se luetteli sen numeron mihin sen piti soittaa ja se ei ollut lähelläkään mun numeroa o_O.

Onko mahollista, että jos sairaalasta soittaa, niin ne linjat voi mennä sekasin vaikka soittaa omista kännyistä (mitä ei tietenkään sais tehä :P)?

Mulla on ollu ajoittaista huimausta koko viikon. Se alkoi keskiviikkona töissä, kun söin hammassärkyyn Panacodin ja esim. tänään huimaa. Onkohan mulla vinksahtanut joku jossakin. Ei kiva

[q]gnomex,
Ei oo sun ottama kuva. Lohikarme otti Nousu Shop Launch Partyssä 2004.
[/q]

miks se löyty mun rush 2004 kansiosta alkuperäsenä mis oot jonen kans? :P

Oon nukkunu viime yönä noin 10 tuntia ja tänään jo kahdet päikkärit á 2 tuntia.
En tajua yhtään miten voin olla näin väsynyt.

[q]Lyylikki, 17.9.2007 10:34:
Mulla on ollu ajoittaista huimausta koko viikon. Se alkoi keskiviikkona töissä, kun söin hammassärkyyn Panacodin ja esim. tänään huimaa. Onkohan mulla vinksahtanut joku jossakin. Ei kiva
[/q]

Miten voimakasta huimausta se on? onko se kiertävää? mullekin iski viime helmikuussa 2 viikon yhtäjaksoinen huimaus, joka onneks sitten lähti pikkuhiljaa omia aikojaan. Kyllä siinä jonkin verran säikähti O__o joutu oleen ihan saikullakin sen takia.

yritin ettiä googlesta vappu pimiän ja space catin "kaks marjaa" -kuvaa ja löysin itseni ottaman kuvan hakusanalla vappu pimiä.. Gnomex:

http://gnomex.cryon.net/img/gnomex.jpg

[q]Hyzenthlay, 17.9.2007 18:34:
---
Lyylikki, 17.9.2007 10:34:

---

mullekin iski viime helmikuussa 2 viikon yhtäjaksoinen huimaus, joka onneks sitten lähti pikkuhiljaa omia aikojaan. Kyllä siinä jonkin verran säikähti O__o joutu oleen ihan saikullakin sen takia.
[/q]

Itse sain joskus useita viikkoja kestävät epämiellyttävät huimaukset aikaiseksi itselleni kuntoilemalla niskan ja hartioiden lihakset yksinkertaisesti liian jumiin. Verenkierto ei ollut enää normaali ja aivot sai virheellistä informaatiota pään asennosta jne.
Eikä tuo olotila ollut yllättäen edes kivulias ja kesti aikansa ennenkuin se paikallistettiin. Hieromalla sit lähti se viimein.
Huimaus voi tietysti johtua monesta muustakin asiasta. Kuitenkin varsin epämiellyttävä olotila pidemmän päälle, johon ainakin itse halusin apua.

O