päivän o_O
Ihmisten rahan arvon käsitys on kummallista, olin "korjaamassa" kaverin tietokonetta ja sen onkelma oli messengerissä ku ei pystynyt kirjautumaan sisään. Ongelma oli hyvinkin pieni, kaveri ei muistanut messengerin salasanaa (lainatakseni "tää ei siis kirjaudu sisään, mitä mä teen") ja uusisin vain salasanan. Tästä pienestä hommasta kaveri maksoi parikymppiä, vaikka sanoin että ei tästä nyt todellakaan tarvitse maksaa mitään. Ja silti lykkää rahan käteen *whaat*, vaikka en sitä olisi todellakaan tarvinnut.
[q]mariq, 15.3.2010 18:32:
Toinen o_O on et bussikuski näytti about viistoistavuotiaalta melkein jännitti astua kyytiin
[/q]
jos se oli valebussikuski... :)
[q]Ninka, 11.6.2005 11:57:
---
idi, 24.5.2005 08:08:
'Käpylässä on nuorille suunnattu tapahtuma ulkona jossa esiintyy mm... Unlive lämppäämässä Antti Tuiskua'
http://www.elixiria.com/forum/viewtopic.php?t=3061
:DDD
(niille jotka ei tiedä unlive on suomalainen psyke live)
---
Mut hyvin ne veti
[/q]
ai se oli jo. no voi hitsit :(
subu on rupenut kuuntelee minimalii o_O
<3
Kavin eilen kampaajalla taalla. Yks jamppa pesee tukan, The Maestro leikkaa, ja kolmas jamppa foonaa. Foonauksen jalkeen oli taysin mahdotonta saada minkaalaista kuvaa siita miten tukka oli lopulta leikattu, koska se oli foonattu (paikalliseen tyyliin) isoksi palloksi.
Aamulla suihkun jalkeen totuus paljastui, siihen on leikattu joku ihmeen potta keskelle ja sit on vahan niinku takatukkaa. Ei se nyt ihan niin paha oo ku milta kuulostaa, mutta melko mielenkiintoinen. Onneks saa ponnarille! Eika tassa voi ku nauraa.
Huutonetis joku oikeesti on huutanu vm. 2004 muumimukin 2210e!!! wtf!?
[q]Freja, 24.12.2009 23:45:
Siis anteeks mut millon Golden Capin siideripullot on vaihtuneet 0,45 l vetoisiksi sen puolen litran sijaan?
[/q]
Oisko ollu pullouudistuksen myötä? En oo kyllä huomannut tahi kiinnittänyt huomiota asiaan, mutta siinä lienee ollut oiva tilaisuus tehdä muutos.
Firman toimipaikassa kiertelee pari tärkeännäköistä tyyppiä laskemassa (hyvinkin ilmeisesti) vessanpönttöjä Kurkkasivat just invavessaan "joo, yks löytyy"
Was, Laserpointia mainostetaan töllössä? O_O
Olen hävittänyt mun vesipullon ihan totaalisesti O.o Ei se nyt mikään suuri menetys onneksi ole, mutta mua vaan ihmetyttää, että minne ihmeeseen oon voinut pistää sen. Käytin sitä tänään ja laskin sen lattialle, mutta sen jälkeen olen ilmeisesti kuljettanut sen paikkaan X, josta mulla ei ole mitään hajua
työt alkaa tänään o_O onneks toinen kesäloma-rupeama odottelee elokuun puolen välin jälkeen.
[q]sapeli, 2.7.2008 17:48:
---
josbe, 2.7.2008 16:42:
---
sapeli, 2.7.2008 16:36:
---
josbe, 2.7.2008 16:32:
Ok. Tiedan, etta suomalaisten elintavat eivat ole maailman huippua, mutta miten voi olla mahdollista, etta vain 1% nuorista miehista syo paivittain kypsennettyja kasvikisia? o_O
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joka+kolmas+uusista+varusmiehist%C3%A4+ylipainoinen/1135237599402
---
Ei meikä ainakaan syö about ikinä kypsennettyjä kasviksia, jollei pizzan päällä olevia paprikoita ja sipulia lasketa. Mieluummin nuo menee tuoreina salaateissa tai sellaisenaan, niinkuin varmasti monella muullakin.
---
No on sekin aika uskomatonta, etta - jos luet tuon artikkelin - vain 8 % syo tuoreita. Eli about alle joka kymmenes syo kasviksia ollenkaan joka paiva?
---
Itsekään en kasviksia paljoa syö mutta joka päivä tulee jotain hedelmää syötyä - ehkä tuossa hämää se, että jos esim. 90% nuorista miehistä söisi kasviksia melkein joka päivä, ei se tuossa shokkitilastossa näkyisi...
Mutta sitä en epäile että valtaosa nuorista miehistä (ja miehistä ylipäänsä) ei syö terveellisesti, tai korvaa vihannekset ja hedelmät vitamiinipillerillä.
[/q]
Tiedän monia poikia/miehiä, joiden ruokavalio perustuu pyttipannuun ja muihin eineksiin sekä pizzataxin lättyihin. Juomana tietty limppari. Ne ei oikeesti koske "pupun ruokaan" juuri missään tilanteissa. Yleensä toi juontaa juurensa siihen, mihin on lapsena kotona opittu. Mut sit taas pitää muistaa kuinka paljon Suomessa on ylipainoa, niin siihen nähden ei kovinkaan yllättävää, mutta jjärkyttävää kyllä.
Herätyskello joka ryömii pakoon?
ehkäpä mun aamuherätykset ois vielä pelastettavissa*nauru*
Mulle tuli kotiin tänään joku ikivanha tiliote. Varmaan vuoden vanha. Oli käyny kolme paikkaa läpi ennenku osu oikeeseen osoitteeseen. Hieman outoa kun kaikki muut postit ovat kyllä muutoista huolimatta tulleet aina oikeisiin osotteisiin.
Nukuin viime yönä jotain pari tuntia ja heräsin aamulla kuudelta. Vieläkään ei väsytä. Vaikka normaalisti olisin jo tässä vaiheessa päiväunilla.
No tää ois varmaan enemmänki päivän jaiks ku O_o mut tänä aamulla käytiin kaverin kanssa etsiskelemässä tästä taloyhtiöstä pyöräkellaria. Asutaan siis samassa talossa ja ku lopulta saatii talonmieheltä kuulla missä se oli niin mentiin sitte sinne kellariin sitä kattellee. Siinä oli sellanen tosi pitkä käytävä ja paljona ovia ja alettii sitte tutkiskella pakkoja ja yhtäkkiä valot sammu! En ole varmaan eläessäni pelännyt niin paljon ku sillo. Siellä kellarissa vielä oli sellanen kamalan pelottava putkien natina ja sellanen poraava ääni. Onneks kaveri uskalsi liikuttautua ku sai hetken kauhistelun jälkeen jostain valot päälle. Mä en kyenny niiden minuuttien aikana liikkumaan senttiäkää paikaltani. :D Jotenkin jännää toi ihmisen reaktio. Olenhan mä tiennyt että mä pimeää pelkään mutta en ole tuollaiseen täysin säkkipimeään käytävään koskaan joutunut. huh, mut hengis ollaan.
jumaliste, et on kova tuuli ulkona. ja muutenkin elokuu ollut tähän asti aika o_O
http://www.petpark.fi/pantakauppa/product_details.php?p=64
ei huh huh....
[q]crissy, 4.4.2008 10:24:
http://www.petpark.fi/pantakauppa/product_details.php?p=64
ei huh huh....
[/q]
Niinpä. Että siis koiran perustarpeisiinhan kuuluu liikkuminen niillä omilla kintuillaan. "Mutta kun Pariskin kantaa koiraansa laukussa....!"
Monen väsyneen viikon jälkeen mä olen jälleen hereillä oikeeseen aikaan ja lähdössä vihdoin takaisin kouluun. Toivottavasti tämä arkeen palaaminen kestäisi hieman pidempään ku puolipäivään asti.