päivän o_O
[q]Jago, 29.8.2007 22:37:
.. kun on joku, jonka voin pakottaa tekemään olon miellyttävämmäksi, jos talvi tuntuu kestämättömältä*joo*
[/q]
Aika ihanasti sanottu
[q]RiD, 3.9.2007 15:56:
Mualima silimälasien läpi on aika O-o
[/q]
[q]-Fuzzy-, 3.9.2007 20:55:
Bachelor -Travis valitsi väärän naisen!! *toktok* Moana olis ollu parempi...
[/q]
Arvostiko edes?
woman: " i love you!"
travis: " i appreciate that."
[q]Annakins, 3.9.2007 22:31:
Oonks mä joku terroristi ku joka paikas joudun erityissyyniin...
[/q]
Eiku sä oot niin söpö, et ne haluaa käpälöidä sua ^_^
Yks läheinen pariskunta menee naimisiin ja saa vauvan.
Siinä ei itsessään oo mitään kummallista. Mutta pelottavaa on se, että teoriassa se voisin olla minä. Ei pysty käsittää, että ois vastaavassa elämäntilanteessa.
[size=14]Nuance[/size] osti ennakoivaa tekstinsyöttöä
Koko artikkeli.
Mulla on sellanen mielikuva et oltais ukon kans löyty "viisaat" päämme yhteen yöllä.. miten mulla on sellanen mielikuva?
Mä olin muka omasta mielestäni kopauttanu omalla kuupallani A:ta päähän.. Mut en sit vissii ollukkaa..*ding*
[q]Freja, 9.11.2007 13:15:
---
wiwi, 6.11.2007 19:31:
Joku jurpo istu tänään bussissa mun viereen. Ei siinä vielä mitään, mutta kun bussi oli lähes tyhjä ja olin sattunut sijoittamaan mukana olevan omaisuuteni (kassi, jossa penaali ja kirja, vihko sekä hanskat) juuri siihen viereiselle penkille. Tämä siististi pukeutunut 50-60v "herrasmies" sitten tyynesti rojahti mun tavaroitten päälle ja rupesi tuijottamaan eteensä.
Minä: "Ööö...Anteeks".
Kääpä: "Niin?"
Minä: "Mulla oli mun kamat siinä. Vihko ja kassi".
Torspo: "..."
Nostaa persettään sen verran, että saan kassini kiskaistua sen alta ja jatkaa eteensä tuijottamista. Ei pyydä anteeksi ei mitään. Hanskat jää sinne.
Kyllä täytyy aika rajoittunut tapaus olla, jollei huomaa istuvansa penaali arseessa. Ttu. Oispa mulla ollu mun valmiiksi rikkinäiset prillit siellä kassissa.
---
Ei kestä! Mulla oli samantyylinen tapaus eilen junassa.
kai se oli näitä tapauksia, että tyyppien pitää saada protestoitua jotenkin sitä, et ihmiset pitää laukkua penkillä. Mulla oli reppu, ni äijä ei pystynyt istuun sen päälle, mut näin jo kaukaa kuinka sen silmät alkoi kiiltään nähdessään mun repun penkillä.
Tottakai mä otan repun syliin tai laitan sen ylös jos on ruuhkajuna( tai jos ihmisiä alkaa valumaan tasaiseen tahtiin sisään), mut toi ei ees ollut :D Puolityhjä :D
[/q]
Tälläsessä tilanteessa menisin istuu sen urpon päälle:D
Yks yövuoro takana, jolloin valvoin likimain 27 h. nukuin päiväl vaan 3 h ja nyt oon silmät ristissä kun pitäis jaksaa porskuttaa vielä kasiin asti aamulla.. Pitää pitää valot päällä et pysyis hereillä :D
[q]Annakins, 3.9.2007 22:31:
[/q]
Näinä päivinä KAIKKI ovat epäiltyjä. We`re in a war!
[q]Morrowe, 4.9.2007 21:56:
hirvikärpäset
[/q]
Joo, noitten äärimmäisten syöpäläisten kanssa oon kanssa paininut viime päivät. Jossain niitä ei ole yhtään ja kilsan päässä saattaa olla niin että on tosiaan pakko juosta karkuun. Hyttyset on suorastaan mukavia noihin saastoihin verrattuna. Sen olen huomannut, että juuri pestyihin vielä pesuaineelta tuoksuviin vaatteisiin eivät juuri tartu ja vaalea värikin on plussaa.
Saiskohan DDT:tä jostain Ugandalaisesta verkkokaupasta...
Rumpubasso saa aivot virikkeellisempään tilaan työaikana kuin mikään muu konemusiikki.
[q]kottarainen, 4.9.2007 15:23:
Kansaneläkelaitos*whaat*
"Hyvä sairauspäivärahan hakija. Olemme saaneet hakemuksenne 16.7.2007 alkaneesta työkyvyttömyysajasta. Olette esittänyt päivärahan perusteeksi kuuden kuukauden työtulot ajalta 16.01.07 - 15.07.07."
Joo olin mä saikulla 16.7 lukien kuukauden, mutta en mä KELAlta ole mitään hakenut.. Viimeisen kuuden kuukauden tulojen perusteella ei olisi mitään oikeutta repii mitään päivärahoja. Ja sainhan mä sairasloman ajalta palkkaa.
Miten ne siis keksii tällasia lähetellä? Kellään mitään vastaavanlaista kokemusta?
[/q]
Yleinen tapa on että työnantaja maksaa sairaslomalta normaalin palkan, jonka ne sitten anoo kelalta takaisin ettei työntekijän tarvitse vaivautua kirjottelemaan papereita ja juoksemaan kelassa, eikä saikkaripalkka mee työnantajan pussista.
Sain lauantaina kuulla että olen istunut pienenä David Hasselhoffin
(aka: Lt. Mitch Buchannon, Michael Knight) olkapäällä!
[q]hemuz, 5.9.2007 11:12:
Mun uus tukka...
[/q]
nii just , kuvia tai stfu!
Oikeastaan eilinen, mut tuntu niiii kivalta*iloinen*
Eilen avattiin Aapinen pikkumiehen kanssa ja hitsi vie...
Lepa osas jo aakkoset (Q oli vaikea mut kuitenki) ja ollu 3 vko ekal luokal*aplodit*
Sit harjoteltiin tavutettujen lyhyiden sanojen lukemista ja hitsi vie...
LUKI hahah....
Toinen whaat oli toissapvä:nä...
Luulin jo päässeeni kemiasta eroon, mutta eiiiiii!!!
Mun piti toimii avustajana erilaisissa koeputkilla tehtävillä kokeilla kääk!*hihu*
Kysäs viel et "äiti, koska alkaa tämmönen aine koulussa"...
Pvä:n kysymys onki! ollu tän jälkeen "äiti tehääk tänää niit kokeita taas?*tirsk*
Pikkasen ihmetyttää tämä virkeä olotila, tuli nukuttua yöllä vain 2 tuntia ja sekin erittäin huonosti. Eniten pelotti aamulla töihin herääminen ja se miten jaksaa tämän päivän, mutta toivottavasti uni tulisi tänä yönä "hieman" paremmin.
Tästä on kyllä jo pari päivää, mutta tänään jaksoin taas asiaa hihitellä.
Olin tulossa kotiin, kun talon kulman takaa yllättäen naapuri hurautti kovalla vauhdilla pyörällä päälle. Säikähdin niin, että kiljaisin oikein sillai naisellisesti "huiiiiiiii" ja sen jälkeen hämmennyin niin, että pyysin kauniisti anteeksi. Kaveri siihen murahti, että "ei se mitään".
Eli siis mun päälle ajetaan pyörällä, mä pyydän sitä anteeksi ja saan vielä vastauksen just sellasella äänensävyllä, että "no kunhan jatkossa pysyt pois mun tieltä"
[q]hemuz, 5.9.2007 11:12:
Mun uus tukka...
[/q]
Jos taa on o_O, niin ma vaadin kuvia...!