päivän o_O

Back to häröily O

[q]remotion, 28.8.2007 12:47:
---
Hyzenthlay, 26.8.2007 23:09:
---
RiD, 26.8.2007 11:42:
Katsoin sitten ensimmäistä kertaa tän viikonlopun jälkeen tilin saldoa.

---

Heh, sama tilsnne täällä. Viikonloppuun upotetuilla rahoilla ois tää opiskelija ostanu kuukaudeks ruokaa :/

---

Tikusta asiaa, mutta en kyllä tajua miten voi olla kenellekkään päivän o_O se, minkä summan on _itse_ käyttänyt rahaa.
[/q]
Eikse just nimenomaan ole o_O et miten on oikein onnistunut?
Tai jos sä pidät jatkuvasti esim. kännykässä sun reaaliaikaista pankkitilin saldoa näkyvillä ja tarkistat sen joka kortin vingautuksen jälkeen, niin ehkä sitten ei.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708286514162_uu.shtml

Ja täällä Suomessa jotkut märisee et kamalaa kun joku huutaa ja sit joutuu viel juoksee!

[q]domi, 28.8.2007 13:07:
Eikai bileisiin välttis tarvita keskustelua. Tiketistä ainaki löytyy: http://www.tiketti.fi/tapahtuma/1247
[/q]

Bileet löytyivät aikaisemmin klubbarin kalenterista, mutta esim. nyt ei löydy. Herää kysymys, miksi infot on otettu pois?

Voinko vain luottaa, et kyl bileet on, jos tiketissä myydään lippuja.

Edelleen mietin mihin ne NEOn Infected Mushroom bileet on kadonnu? Flaba löytyy ja IM:n kalenterissakin on bileet merkitty Suomeen 5.10.07 mut missään ei oo ees mitään keskustelua aiheesta.

[q]Pätkis, 28.8.2007 12:53:
Eikse just nimenomaan ole o_O et miten on oikein onnistunut?
Tai jos sä pidät jatkuvasti esim. kännykässä sun reaaliaikaista pankkitilin saldoa näkyvillä ja tarkistat sen joka kortin vingautuksen jälkeen, niin ehkä sitten ei.
[/q]

ei todellakaan. kyllähän sen nyt muistaa muutenkin miksi ja mihin ja minkä verran rahaa on käyttänyt ja mietin aina tileille jäljelle jäävän summan kun jotain isompaa olen ostamassa.

[q]Annakins, 28.8.2007 14:50:
-klips-
[/q]

:DD

MÄ EN ENÄÄ TAJUA!

Yksiköllä on sähköpostilaatikko, josta sihteerit jakavat postit (mukamas) oikeille henkilöille. Ilmeisesti eivät ikinä ole kuulleet roskapostista, koska ensin taho a välittää meille ja kahdelle muulle yksikölle kondomimainosviestin ja sen jälkeen vielä meidän sihteeri välittää sen koko yksikölle!

Hello xxxxxxx
Do you use extra large condoms?
Ratko rowley

TODELLA TÄRKEÄ JA KIIREELLINEN VIESTI!

en kestä. en kestä.

[q]Bio, 28.8.2007 12:29:

Ja täällä Suomessa jotkut märisee et kamalaa kun joku huutaa ja sit joutuu viel juoksee!
[/q]

Aivan, eli Suomen varusmiesten pitäis olla kiitollisia että ne pääsee noi vähällä

Aina sitä oppii jotain uutta. Telkkari on auki ja sieltä tulee yleisurheilua, sit rupes soimaan Maamme-laulu, mut palkintopallilla seisoiki virolainen setä. No, nyt sit tiiän että meillä on sama "kansallislaulu"

[q]sapeli, 28.8.2007 15:26:
---
Bio, 28.8.2007 12:29:

---

Aivan, eli Suomen varusmiesten pitäis olla kiitollisia että ne pääsee noi vähällä
[/q]

Joo, ja lopun kansan pitäisi olla vielä kiitollisempia siitä että ne pääsee vielä vähemmällä eikä kuuluta Venäjään

Mitähän sitä sit seuraavaksi tekisi?*ding*

[q]sapeli, 28.8.2007 15:26:
---
Bio, 28.8.2007 12:29:

---

[/q]
Joo, mä olen ainakin tosi kiitollinen siitä, ettei mua inttiaikana hakattu kuoliaaksi, tai pakotettu myymään itseäni, tai lähetetty tuhansien kilometrien päähän terrorisminvastaiseen sotaan. Vai liittyköhän nämä asiat nyt mitenkään toisiinsa..?

On tää vähän o_O kun eilen oli työhaastattelu, tänään on työhaastattelu, huomenna on työhaastattelu, ja ensi viikolla (toistaiseksi) kaksi... *pökr* Nyt vaan jänskättää että saako nuo handlattua silleen että jos pääsisin useampaan kuin yhteen noista paikoista niin että voisin itse valita mihin menen! Ainahan osa on kiinnostavampia kuin muut, varsinkin kun esimerkiksi palkkauksesta ei vielä tässä vaiheessa tiedä kaikkea...

[q]Lyylikki,

Ja sitte toinen. Loppuuko ihan oikeesti telkusta aiheet, koska

Nelonen 20.00 - Diana: rakastajan tarina
SubTV 20.00 - Prinsessa Diana: paljastavat kuvat
[/q]

Tällä viikolla tulee Dianan kuolemasta 10 vuotta, joten kai ne siksi näyttää noita.

Mä tajusin että en pelkää tätä talvee yhtä paljon kun edellisiä talvia, koska viimetalvi meni oikeestaan ihan ok ja samoin sitä edellinen ja elämä tuntuu oikeestaan menevän ihan kivasti eteenpäin silleen että talvella saatan päätyä tekemään paljon kaikkea kivaa nyt kun olen yrittänyt uudelleen herättää vanhoja harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita ja tietty kun on joku, jonka voin pakottaa tekemään olon miellyttävämmäksi, jos talvi tuntuu kestämättömältä*joo*

Mulla on varmaan parvekkeella menossa jonkinlainen ampiaisten joukkoitsemurha, eilen siellä oli yksi kuolleena mutta nyt siellä on kolme heittänyt lusika puurokuppiin ja neljä tallustelee pisin parvekkeen mattoa.

[q]Hitchhiker, 30.8.2007 12:41:
Mulla on varmaan parvekkeella menossa jonkinlainen ampiaisten joukkoitsemurha, eilen siellä oli yksi kuolleena mutta nyt siellä on kolme heittänyt lusika puurokuppiin ja neljä tallustelee pisin parvekkeen mattoa.
[/q]
Ne kadonneet ampiaiset on tullu sun parvekkeelle kuolemaaan?

[q]wiwi, 30.8.2007 12:43:
---
Hitchhiker, 30.8.2007 12:41:

---

Ne kadonneet ampiaiset on tullu sun parvekkeelle kuolemaaan?
[/q]
Noo toivottavasti niitä ei enempää tule *nauru*.

O___o o__O sipping on some syrup

lääkärin määrämä kodeiinipitoinen yskänlääke nousi päähän ikävästi(otin siis ihan määrätyn annoksen vain) ja kohta pitäs lähteä töihin...*poks*

[q]josbe, 2.7.2008 16:42:
---
sapeli, 2.7.2008 16:36:
---
josbe, 2.7.2008 16:32:
Ok. Tiedan, etta suomalaisten elintavat eivat ole maailman huippua, mutta miten voi olla mahdollista, etta vain 1% nuorista miehista syo paivittain kypsennettyja kasvikisia? o_O

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joka+kolmas+uusista+varusmiehist%C3%A4+ylipainoinen/1135237599402
---
Ei meikä ainakaan syö about ikinä kypsennettyjä kasviksia, jollei pizzan päällä olevia paprikoita ja sipulia lasketa. Mieluummin nuo menee tuoreina salaateissa tai sellaisenaan, niinkuin varmasti monella muullakin.
---
No on sekin aika uskomatonta, etta - jos luet tuon artikkelin - vain 8 % syo tuoreita. Eli about alle joka kymmenes syo kasviksia ollenkaan joka paiva?
[/q]

Itsekään en kasviksia paljoa syö mutta joka päivä tulee jotain hedelmää syötyä - ehkä tuossa hämää se, että jos esim. 90% nuorista miehistä söisi kasviksia melkein joka päivä, ei se tuossa shokkitilastossa näkyisi...

Mutta sitä en epäile että valtaosa nuorista miehistä (ja miehistä ylipäänsä) ei syö terveellisesti, tai korvaa vihannekset ja hedelmät vitamiinipillerillä.

O