päivän o_O
[q]Mellu-, 5.9.2007 16:15:
---
hemuz, 5.9.2007 11:12:
Mun uus tukka...
---
nii just , kuvia tai stfu!
[/q]
Kertoo varmaan jo paljon, et jos sanon et olin hiusmallina :D
Tällänen polkkatukka. En ois ihan heti valinnu, jos oisin menny kampaajalle.
Kait tää täst. Laitan heti kuvia kun saan käsiini.
En oikein tiedä ollako iloinen vai surullinen.. Olen siis ehkä sanaton.
Paras ystäväni muuttaa Dubaihin.
Tosi onnellinen olen hänen puolestaan, mutta en voi kieltää etteikö tulisi ikävä.
No, mä oon aina halunnukin käydä jossain kuumottavan etelässä!
Toinen vatsan asukki tais äsken kääntyä
Siis tehdä ihan täyden voltin, ainakin tuntu tosi epämukavalta.
Ihmeellinen muljuminen kävi ja nyt mulla on paha olo
[q]H3li, 5.9.2007 19:33:
Onnistuin vetämään itteeni turpaan lasten turvaistuimella. Enkä voinu mitään, kyyneleet valu pitkin poskia ja nenä jyskytti ja vuoti räkää ku purkautuva tulivuori.
Ja yleisellä paikalla kaupan pihassa tottakai.
No onneks ei jääny pahoinpitelyvammoja, pääsee suht anti-naamavikasena bileisiin!
edit. ja onneX ei ollu meikkei naamas, kiva jos mun maybellinet olis levinny niinQ
[/q]*poks**hali*
Kylmä makkari!
Illalla, ku menee nukkumaan, on ihan sairaan kylmä! No, peiton alla alkaa tulla vähän lämpimämpi! Keskellä yötä herään siihen, et on ihan *itun kuuma, niska ja selkä ihan hiessä, mut pää on ihan jäässä... (siis sillä päällä on kylmä, on se kyl muutenki vähän jäässä *hih*) Tosi outo fiilis
[q]zeuzz, 6.9.2007 15:49:
bad news: nukuin pommiin, myöhästyin töistä.
good news: kukaan ei muistanut, että olen heillä töissä. poissaolo ei näemmä haitannut.
o_O
[/q]
Doesn`t it make you feel...important?
:D
[q]wiwi, 6.9.2007 15:52:
---
zeuzz, 6.9.2007 15:49:
bad news: nukuin pommiin, myöhästyin töistä.
good news: kukaan ei muistanut, että olen heillä töissä. poissaolo ei näemmä haitannut.
o_O
---
Doesn`t it make you feel...important?
:D
[/q]
very
;(
6x4m teltta, jonka jokaisella jalalla on 10kg painoa, siirtyi juuri noin metrin etiäpäin. Taitais tuulla hieman täällä, tai sitten sekin yrittää paeta tätä duunia
Duunissa oli taas tulipalo(tokaa kertaa kuukauden aikana*nauru*)
Tällä kertaa kaasuhellasta vuosi kaasua ja sitten kun siinä yritti työkaveri vääntää purilaista se leimahti..
Mitään pahempaa ei onneks tapahtunu ja se tuli sammu heti, kun kaasun laitto pois päältä.
Mulla tuli meni tosin kädet johonkin ihottumaan siinä vaiheessa kun kaasuu oli ilmassa hirveesti. Se katos sitten kun sitä sai tuuletettua
[q]ezzy, 19.8.2008 11:44:
---
Euphoria, 19.8.2008 10:48:
---
Hitchhiker, 18.8.2008 16:35:
Tai oikeastaan eilisen, mutta lamppu tipahti eilen katosta ja jäi roikkumaan yhden kiinnitysruuvin varassa kattoon. Näemmä entinen asukas on asentanut pidikepyörylän liimalla kattoon, onneksi lampussa on niissä varsissa ruuvikiinnitys kun muuten se olisi tipahtanut sieltä päähän (olin juuri soffalla istuskelemassa kun tuo tapahtui *hikoil*).
---
Mun edellisessä kämpässä oli aiempi "fiksu" henkilö ohittanu sulakkeen rautanaulalla ja -langalla. Kaikkea tälläset urpot sit voi mennä keksimäänki..*lmao*
---
"no ku se sulake palo kokoaja ni korjasin"
[/q]
Ja oli muuten viel täysin puurakenteinen talo. Kiva, ku olis ylikuormittunu ja johdot kärähtäny.. Jep, jep..*hikoil*
Oon kuulemma niin deappi persoona, ettei mua uskalla katsoa silmiin. Täytyy ilmeisestiki hakee Big Brotheriin ens vuodeksi.*justjoo*
Yks mun ehkä päivän galleriassa ollu kuva on päätyny kuvattomaan
[q]REivaaja, 15.9.2008 07:46:
Jengi täälläkin perustelee suvaitsevaisuuttaan sillä että esim. ei ole rasisti koska on mustia kavereita, mutta mitä helvetin suvaitsevaisuutta se on että suvaitaan kavereita?
Mä ku jotenki ilmeisen virheellisesti oon pitäny suvaitsevaisuutta asiana joka kohdistuu niihin jotka ärsyttää.
Miten esim. Suhtaudut möykkäävään naapuriin.
Jos pidät homoutta normaalina, ei voi imo sanoa suvaitsevaiseksi. Jos taasen pitää homoa syntisenä, mutta kohtelee kaverina, on suvaitsevainen.
Vai oonkohan mä nyt ihan hakoteillä. Jos en, on suvaitsevaisuutta harvalla. Jos kyllä, me ollaan suvaitsevaisia kaikki. Se kuulostaa kivemmalta, joten valitsen jälkimmäisen vaihtoehdon.
Se on niin helppoa valita... Vaikeempaa se näyttäis olevan ymmärtää valintojaan.
[/q]
Mitä suvaitsevaisempi, sitä vähemmän suvaitsee "vääriä" mielipiteitä.
Nyt mä alan varmaan oikeesti tulla vanhaks, kun näyttäis siltä että mun unelmaviikonloppu olis kotona, sais käytyä aikasin nukkumaan ja nukuttua pitkään, ja sit ois aikaa ja energiaa siivota. Ei täs hirveesti huvita lähtee mihinkään bileisiinkään ku on niin paljon univelkaa.
Tää ei kyl taida olla enää ees mikään ihme, mut taas kukkakärpänen teki itsarin mun mukiin. Täl kertaa oli sentäs vihreetä teetä. Mut kelpas näköjää silti :D
[q]Mimir, 7.9.2007 09:13:
Eli siis mun päälle ajetaan pyörällä, mä pyydän sitä anteeksi ja saan vielä vastauksen just sellasella äänensävyllä, että "no kunhan jatkossa pysyt pois mun tieltä"
[/q]
Joo, mä kans aina pyytelen ihan automaattisesti anteeks jos muhun törmätään... Jotenki se vaan on aina tainnu olla helpoin tapa purkaa muuten ehkä hankala tilanne - ja enemmän se jää vituttamaan jos se törmääjä jatkaa vaan matkaansa eikä sano mitään.
No joo, on toi ehkä vähän o_O
Toi toinen ei oikeen muistanu. Piti sit lähtee pyykkituvasta hakee kuivurista kamaa ku heräs tarkoituksena antaa aamupusu ja toivottaa hyvää työpäivää ja itse tietty vielä nukkua pari tuntia. Viel kerkeis nukkumaan hetken mut tiä sit kannattaako. Äsken kyllä jäi niin pahasti unet kesken et voi morjens=)
[q]violet_angel, 27.9.2007 17:23:
---
Nii ja ihan samalla tavalla olisin ihmetelly jos keskustelun olis käyny vaikka kaks narkkaria, tai hippiä, tai liikenaista... No joo, happy happy joy joy... ei jaksa jauhaa paskaa ku mieli on ku naantalin aurinko
[/q]
Tästähän vois vetää jo vaikka mitä päätelmiä ja vänkätä koko ilta :D Mutjoo, ei helvetissä. TÖITÄ!
[q]kimono, 29.2.2008 20:00:
muutin Dubliniin...
[/q]
I feel your pain :(
[q]sune, 8.9.2007 20:04:
Selkä ollu pari viikkoa kipee ja nyt meni ihan överikipeeks ja menin lääkäriin. Tuomio oli että mulla ei ole lähestulkoon mitään lihaksia selässä ja se on sen takia romuna. Mä joudun alkaa treenaa haha. Ei kiinnostais mut jos en sitä tee ni mun seisomatyö loppuu ku seinään jos en saa selkää kuntoon nyt ymmärrän miksen saanu pari viikkoa sitte edes muutaman kilon painosta pahvilaatikkoa kynnyksen yli ..*blush*
[/q]
Mul tuli vissiin joku lihaskramppi selkään reilu pari viikkoo sit. Teki aika pirun kipeää. No, jo sitä ennen olin miettinyt et ois hyvä mennä jutttelee fysioterapeutille, kun monia vuosia ollut jo selkä vähän väliä vaivana, ja nyt sitten sain aikaan. Antoi mulle hyviä ohjeita, sekä treeniohjelman, mitä teen joka päivä (vie alle 10 min. + kaiken hyvän lisäks vatsa treenaantuu ;) ). Parin viikon päästä meen uudestaan sinne palautetta ja uutta treeniohjelmaa saamaan.