päivän o_O
Mun uus tukka...
[q]Amarie, 10.9.2007 09:27:
...olen selvittänyt Jyväskylän yksityisia psykologeja ja psykoterapeutteja, tehnyt ruotsin kirjoitelman...
[/q]
Liittyykö nämä jotenkin kiinteästi toisiinsa? ;)
Kello ei ole puolta kymmentäkään ja olen tehnyt tän päivän tehtävälistalta 7 asiaa. Tilasin ajat sairaanhoitajalle, lääkärille, hammaslääkärille ja laboratorioon, sekä olen selvittänyt Jyväskylän yksityisia psykologeja ja psykoterapeutteja, tehnyt ruotsin kirjoitelman (!!!) ja vienyt roskat. Seuraavaksi siivoan, käyn lenkillä ja juoksen tonne keskustan näytteenottokeskukseen antamaan näytteet. Mä en oo koskaan näin aikaansaava.
[q]spoinkel, 10.9.2007 10:47:
---
Amarie, 10.9.2007 09:27:
...olen selvittänyt Jyväskylän yksityisia psykologeja ja psykoterapeutteja, tehnyt ruotsin kirjoitelman...
---
Liittyykö nämä jotenkin kiinteästi toisiinsa? ;)
[/q]
Kaikki mun ongelmat johtuu ruotsin opiskelusta, kyllä. :D
[q]Epyx, 6.3.2008 14:54:
tuli tossa sitten joku sankari tuusulan motarilla suoraan vastaan.pikkasen sydän pomppas ku oli hemmetin huono näkyvyys ja yhtäkkiä eteen tulee suoraan päin tuleva auto satasen vauhdissa.
[/q]
Ei ollu eka kerta taas:D Noit sankareita löytyy..
Omituista jumittaa koko päivä himassa.
Vielä omituisempaa, että tää tuntuu koko päivältä, vaikka kävin keskustassa pari tuntia sit hakemassa saikkua. Kaikista omituisinta, että mulla sen reissun ajaksi ämppysoitin kotiin, enkä tajunnut sitä kuin vasta paluumatkalla.
[q]Amarie, 10.9.2007 09:27:
Kello ei ole puolta kymmentäkään ja olen tehnyt tän päivän tehtävälistalta 7 asiaa. Tilasin ajat sairaanhoitajalle, lääkärille, hammaslääkärille ja laboratorioon, sekä olen selvittänyt Jyväskylän yksityisia psykologeja ja psykoterapeutteja, tehnyt ruotsin kirjoitelman (!!!) ja vienyt roskat. Seuraavaksi siivoan, käyn lenkillä ja juoksen tonne keskustan näytteenottokeskukseen antamaan näytteet. Mä en oo koskaan näin aikaansaava.
[/q]
Voih, tekisitkö kaikki munkin hoitamattomat asiat tuossa samalla? Voisit vaikka aloittaa lukemalla yhden mun tän periodin seitsemästä tenttikirjasta ääneen :D Itse heräsin tunti sitten ja tähän mennessä olen juuri ja juuri kyennyt käymään suihkussa. Seuraavaksi aion yrittää hiusten harjaamista.
päikkäripainajaiset, olipas ihmeellisiä (kauheita) unia
[q]Wähä-Sepp, 10.9.2007 19:55:
:O
aikamoista.
oliks noita myynnissä, vai oliko joku asiakas pukeutunut tuohon?
[/q]
Toi oli päällä jollain pikkuskidillä, joka oli vanhempiensa kanssa ostoksilla. Pyysin luvan ottaa kuvan ja kysyin että muistavatko mistä paita on peräisin. Oli kuulma tädiltä saatu lahja, joten alkuperästä ei ole sen kummempaa käsitystä.
Weird shit. Ei kyl suututa tai mitään vaiks ehkä pitäis. Oudoksuttaa vaan tosi tosi paljon.
Mun pesukone räjähti
[q]mayah, 10.9.2007 20:22:
Oon unohtanu kattoo viime torstaisen Teho-osaston O_o Nyt on jo maanantai. Miten mä oon voinu torstai-illasta asti elää ihan normaalia elämää tajuamatta, että en oo katsonut tehistä? o_O
Tehiksen ääreen -->
[/q]
Nyt akkia takaisin ruotuun siita! *släp*
[q]Jone, Oudoksuttaa vaan tosi tosi paljon.
[/q]
no aivan varmasti!
[q]MaoTse, 10.9.2007 20:22:
---
Jone, 10.9.2007 18:10:
Niin, selvennetään siis sen verran et joku kaupallinen taho on siis pöllinyt ton kundeille tekemäni logon, teurastanut sen ja myynyt lapsille.
---
Rosikseen vaan koko pulju, jos selviää kuka tota tekee!
Käärit vielä hyvät korvausrahat samalla omaan taskuun... :D
[/q]
Tuomas tää ei oo amerikka eikä elokuva.
[q]tiiplis, Karman laki tai jotain?
[/q]
jepjoo...
[q]tiiplis, 10.9.2007 20:41:
---
Wähä-Sepp, 10.9.2007 20:41:
---
tiiplis, PELOTTAVAA
---
öö, mikä kohta?
---
Karman laki tai jotain?
[/q]
Ilmiselvästi. Join kaakaota, luin ton, hyvän maun vastaisesti repesin nauramaan ja turvonneen nielun kanssa nauraminen oli niin kivuliasta, että melkein tukehduin juomaani. Onneksi sain yskittyä kaakaot ja karmat pois henkitorvesta, lupaan pyhästi olla nauramatta millekään enää koskaan.
[q]Freja, 27.9.2008 16:13:
Mul o ollu jo jotai 3 pvää elohiiri oikees silmäs. Miks se ei vois jo vipeltää muualle?
[/q]
Join the club. Mul on ollu jo yli viikon. Kahvin juomisen lopettaminen autto vähän:D
[q]Freja, 27.9.2008 18:43:
---
Euphoria, 27.9.2008 16:41:
Join the club. Mul on ollu jo yli viikon. Kahvin juomisen lopettaminen autto vähän:D
---
Ja mä en ees juo kahvia, ni ei voi senkään juontia lopettaa :D
[/q]
Must kyl huomaa välil, et juon todella paljon liikaa:D
[q]MaoTse, 10.9.2007 20:22:
Rosikseen vaan koko pulju, jos selviää kuka tota tekee!
Käärit vielä hyvät korvausrahat samalla omaan taskuun... :D
[/q]
Sen selvittäminen kuka ton on duunannut on aika hankalaa. :/
Sit kun otetaan huomioon, että PoCin pojilla on logoon myös moraalisia oikeuksia ja että Suomessa korvaussummat on naurettavan pieniä, niin eipä taida maksaa vaivaa. Parempi tyytyä vaan taivastelemaan.
Sitäpaitsi tulihan yksi klubbarilainen jo mulle sanomaan, että "entäpä jos oot itse alitajuisesti kopioinut ton?", joka oli musta aika hyvä läppä.
http://perezhilton.com/?p=5363#more-5363
Sooooooo last season! LOL @ lehmä
-M
pomo: "tiesithän sä et uudet tyypit ei voi saada osaamisesta pisteitä, mut me päätettiin antaa sulle X verran niitä, koska kyllähän sen nyt näkee et sä osaat. ja sit katotaa asiaa uudestaan puolen vuoden päästä, ni eiköhän ne siitä taas nouse..."
mä:
noilla pisteillä palkka nousee 9 prosenttia (oon ollut tääs töissä viikon ja yhden päivän...)
ja sit saa lisää henkilökohtasia osaamispisteitä, ku valmistun kesäkuussa.
uleutta. oon tainnut sit vihdoin löytää sen alan, mille kuulun
nii ja sit viel