päivän o_O

Back to häröily O

Olis vieläkin suklaata nenässä. Juon bisseä, mutta maailma tuoksuu Fazerin siniseltä.

[q]violet_angel, 12.8.2007 20:52:
---
Ana-5000, 11.8.2007 18:57:
---
plink, 11.8.2007 04:03:
jpku äijä tuli viereen myymään ruusuja ku olin panemassa yhe naisen kanssa puistossa :D sanoin et ei kai tässä enää ruusuja tarvita :DD

---
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahhahahahhah

---

[/q]
Voisko tää olla päivän o_O vai olisko se päivän :DD, että toi alkuperäinen postaus on deletoitu ja jäbä on sen jälkeen hajonnu pari kertaa viralliseen krapula topikkiin? :D

Laajennan kuulemma taas toimenkuvaani: Tällä viikolla olen Jussi the Nanny. Ei näiltä ideat lopu kesken ei.*hmph*

[q]sapeli, 2.7.2008 16:36:
---
josbe, 2.7.2008 16:32:
Ok. Tiedan, etta suomalaisten elintavat eivat ole maailman huippua, mutta miten voi olla mahdollista, etta vain 1% nuorista miehista syo paivittain kypsennettyja kasvikisia? o_O

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joka+kolmas+uusista+varusmiehist%C3%A4+ylipainoinen/1135237599402

---

Ei meikä ainakaan syö about ikinä kypsennettyjä kasviksia, jollei pizzan päällä olevia paprikoita ja sipulia lasketa. Mieluummin nuo menee tuoreina salaateissa tai sellaisenaan, niinkuin varmasti monella muullakin.
[/q]
No on sekin aika uskomatonta, etta - jos luet tuon artikkelin - vain 8 % syo tuoreita. Eli about alle joka kymmenes syo kasviksia ollenkaan joka paiva?

Espoossa vaihteeks (ainakin Kehä I:llä) tähän aikaan katuvalot päällä Energiansäästöä? Juu, sitäpä sitä

[q]Epailija, 13.8.2007 19:31:
Tähän keskustelu jäi kesän alussa:

> Kiitoksia vastauksista. Tämä kuitenkin hieman kummastuttaa:

>> 24p tuki ei voi lisää softalla, siis jos haluaisit sen ominaisuuden
>> kannattaa odottaa 3000-sarjan televisioita. Ensimmäinen mikä on tullut
>> nyt on D3000 (ainoastaan hd ready) mutta on tulossa myös W3000 ja
>> X3000 full hd televisiot kesän jälkeen.
[/q]

Kun et pistänyt telkkusi merkkiä tähän niin menee arvailuksi, mutta jos kyseessä on se että telkkuun pitäisi saada erilainen piirtotaajuus, niin voi olla että nykyisen telkkusi tekniset komponentit eivät taajuudenvaihtoon pysty. Taustalla voi olla esim. se että jokin ajastin on lukittu tiettyyn taajuuteen jolloin formaatin muutoksen estää mekaaninen ongelma, mitä softalla ei voi korjata.

Uutis otsikko:

"Miika Kuisma tunkeutuu aivoihisi!"

Pelotti hiukan... *pökr*

Tänään Conan O'Brien showssa ankka paskoi lattialle ja maistoi omaa paskaansa.

Tiistaina päivällä tulee uusinta...

[q]lostgone, 13.8.2007 22:14:
Laajennan kuulemma taas toimenkuvaani: Tällä viikolla olen Jussi the Nanny.
[/q]
tän mäkin haluan nähdä!*nauru*

..*lmao*

Ei pitäs ajatella niin paljoo. Hajoo pää :)

Tädin vanhaan osoitteeseen tullut mainoskirje käännettiin mun uuteen osoitteeseen.

Postimieheltä aikamoinen päättely. Täti asui kuitenkin kolmen talon päässä vanhasta Lauttasaaren osoitteestani. Ilmeisesti jos mulle haluaa lähettää postia niin riittää että postin pistää johonkin Lauttasaareen osoitteeseen (asun nykyisin Pohjois-Tapiolassa) ja vastaanottajan nimeksi "xxx Apo" missä xxx voi olla mies- tai naispuolinen nimi. Kätevää.

Yhellä asiakkaalla oli arkun muotonen lompakko. Sit ku se avas sen, niin sit oli monta arkkua vierekkäin. :D o_O

Pinja tuli hakemaan että takapihalla lapsijoukko on kivittämässä oravaa, tuota veikeintä otusta mihin omalla pihalla voi törmätä.

En oo ehkä ikinä huutanu yhtä lujaa, ikinä..
toivottavasti ei ollu kukaan vielä osunu.

järkytyin :I

Yks kaveri soitti äsken et olisko mulla "lainata" sille jotain viinaa kun ne ei vielä tähän aikaan viiti lähteä baariin. Kysyin vaan, että eikö se ite kerenny alkoon mut oli kuulemma kerenny, se oli vaan jo juonu sen viinapullon ja mäyräkoiran!*whaat* Siis wtf, viinapullon ja mäyräkoiran eikä se ees kuulostanu kovin humalaiselta. Joillakin näyttää olevan vähän parempi viinapää.*pökr*

päivän o_O on ehdottomasti se että aamulla kun heräsin niin olohuoneesta oli televisio kadonnut.
hetken jo luulin että varkaita käynyt mutta kämppis oli vienyt sen huoneeseensa. miksi? ei ole vielä selvinnyt.

[q]Kit^, 14.8.2007 23:38:
taivaanranta tasasin väliajoin näyttää aivan mielettömän valoshown, mut mitää jyrinää ei kuulu.. eiks yleensä jyrise jos on salamoita..? Salamat on tosi upeen näkösiä, valasee koko taivaan.. niit vois vaa unohtuu tuijottaa..
[/q]

Aikaisemmin nimityksiä elosalama ja kalevantuli on käytetty samasta asiasta, nimittäin yli 15 km etäisyydella olevan salaman välähdyksestä, jolloin jyrinää ei kuulu. Eroa ei ole tehty siinä, näkyykö välähdys epämääräisenä vai erottuuko maasalaman kanava selvänä viivana.

Nykyään nimityksillä tarkoitetaan eri asioita siten, että elosalamassa itse viivasalama näkyy ja kalevantulessa vain maasalaman tai pilvisalaman heijastus. Ja siis molemmissa tapauksissa valoilmiö on äänetön.

taivaanranta tasasin väliajoin näyttää aivan mielettömän valoshown, mut mitää jyrinää ei kuulu.. eiks yleensä jyrise jos on salamoita..? Salamat on tosi upeen näkösiä, valasee koko taivaan.. niit vois vaa unohtuu tuijottaa..

Mä en tiedä vituttiko vai huvittiko enemmän tän aamunen ylläri.

Herään siihen kun olkkarista kuuluu "keksi"..*kops*
Paketillinen keksejä oli heitetty sohvalta lattialle.
35kpl hiuspampuloita oli heitetty lattialle.
Vessanlattia aivan märkä, oli vissiin käsiä pesty..
2 rullaa muovikasseja(yhessä on vissiin 25kpl) vedetty auki kylppäristä olkkariin.

Että oli hyvä fiilis nousta, varmaan koko talo kuuli aamun arvotuksen "MITÄ TE OIKEEN TOUHUUTTE!?"
Vois olla skarpimpi aamusin jos alkaa tulla tavaks tollanen ettei mua herätetä vaan lähdetään tihuloimaan :DDDD

[q]Takyon, 10.8.2007 17:30:
Kaks ulkomaalaista yritti maksaa n. 15e taksimaksua 200e setelillä o_O
[/q]
Ei kuitenkaan kolmensadan euron setelillä

[size=6]positiivinen ajattelu pelastaa päivän *pepsodent*[/size]

Kuinka hitossa aikuiskoulutuksessa olevat ihmiset voi edelleen käyttäytyä kuin pikkukakarat hiekkalaatikolla?
"Mä en tykkää susta, en ala sua"

O