päivän o_O
[q]astaroth, 11.12.2009 01:31:
pakko myöntää, että on aika jännä optinen harha. pitihän se testata
[/q]
Emmätajuu =/
[q]ric, 5,68 dl karjala-tölkkejä*ding*
noh, yam yam.
:)
[/q]
yes, a pintful..
[q]sadesola, 5.8.2007 14:57:
Teepussia ei ole toistaiseksi
löytynyt.
[/q]
kyllä se sieltä varmasti luonnollista tietä tulee :D
meidän kissa söi kerrran koko kengännarun.
kissan ruoansulatus ei tepsi kengännaruihin ;)
[q]Tyeicha, 5.8.2007 22:17:
eikö ne wavessa luota siihen et poke ei päästä alaikäisiä sisään, kun täytyi eilen vielä uudestaan käydä hakemassa ajokortti "narikasta", ennen ku suostuivat myymään mulle lonkeron.
ok, ok.. tajuan kyllä, et periaatteessa kuka vain voi terassin puolelta kävellä sisään, mut oli se silti vähän autoa, koska ikäraja vain k-18.
[/q]
Eiks oo kiva tuntea olonsa niin nuoreks?
Wave:ssähän ne pukkaa usein tarkistaa noita vielä kesken iltaa jos sielä terassilla on "liian" kauan istunu. Poket kun puskee sinne yleensä vast johonki aikaa illasta ni ne käy kans sillon kattoo niitä läpi.
[q]mayah, 6.8.2007 08:18:
Istun työpöydän ääressä ekaa kertaa neljään viikkoon O_o tosi omituinen fiilis.
[/q]
Muksaa työpäivää.
Sattusin kuuntelemaan äsken jostain syystä Arvi Lind - Hyviä uutisia biisiä ja hämmennyin, kun alussa sanottiin, että "tässä vuoden 2003 viimeinen uutislähetys". Miten SIITÄKIN voi olla jo NIIN pitkä aika?! Tuntuu kuin se olis tapahtunut vasta vuos tai kaks sitten
Ajelin fillarilla, siiliksi hiuksensa ajanut keski-ikäinen lievästi sosiaalisesti syrjäytynyt nainen alkoi huutamaan minulle että matkin hänen hiusmuotiaan. Mistä näitä sikiää...
[q]niomic, 10.12.2009 14:04:
Reuma on autoimmuuni sairaus. Eli ei naksuttelu kyllä reumaa aiheuta, sillä ei se naksuttelu sitä tulehdusta sinne niveleen tee. Kulumia se voi tosin aiheutta tai nivelten löystymistä mahdollisesti. Tästä tosin ei ole mitään suoranaista tutkimusta näyttää, mutta fysiologian pohjalta kun käytät niveliä ne kuluvat.
--
Luin jokunen aika sitten tutkimusta, että reuman aiheuttaa herpesvirus tai HTLV-1 (retrovirus).
Puoskarina sanoisin, että rec. dos po. 3x1g/vrk l-lysiiniä niin alkaa helpottaa oireet, mikäli on ekaa tyyppiä. Lisäks 1.2g glukosamiinia ja reilusti metyylisulfonyylimetaania, pitää nivelet sopivasti rasvattuina ja viimeinen poistaa tehokkaasti kipua.
Vähän suoristusrautaa ja oma äiti ei tunnista mua. Terrrrve.
[q]Gnomex, 7.8.2007 11:38:
---
Parker, 7.8.2007 10:38:
"In the Groove"-peli onkin hauska.
---
Mä oon koukussa
[/q]
Samoin... Prkl... Tossahan saa "hyötyliikuntaa"...
[q]Parker, 7.8.2007 10:38:
"In the Groove"-peli onkin hauska.
[/q]
Mä oon koukussa
Taidan olla hiukan väsynyt
Ajattelin laittaa vähän kuvia viikonlopusta. Kaivoin kamerani repusta. Otin siitä akun irti, kävelin takaisin koneelle, yritin hetken aikaa tunkea sitä minun USB kortinlukiaan. Mietin hetken aikaa että mikä ihme tässä on kun ei jotenkin vaan toimi. Ahaa... Tämä on PERKELE AKKU!!!
Mä oon ihan käsittämätön drama queen. Miten mä voin ollaki näin paha.
erään arvostetun kansainvälisen yrityksen johtaja tokas tänää et tuun viel tienaa hyvin päälläni kai mä sit tein hyvän vaikutuksen tai jotai..
Heitin lomapäiväni tänään täysin hukkaan. Ulkona oli kaunis ilma ja mitä minä tein? Makasin/nukkusin sängyssä KOKO päivän. Ainoan kerran kun avasin ulko-oven, oli kun kävin varastossa hakemassa tavaraa. Ainoat kerrat kun olen avannut huoneeni oven, ovat olleet kun olen käynyt joko a) jääkaapilla tai b) vessassa. Miten tyhmä ihminen voi olla
Oon myös päivän mittaan mietiskellyt viime illan/yön tapahtumia ja haluaisin tietää mikä vitun järki oli mennä semikipeänä alastonuinnille keskellä yötä kännissä Sillon se tosin vaikutti varsin hyvältä idealta.
Mulla ei ole kalsareita jalassa??
Komean ranskaa puhuneen miehen aloittama suora flirtti ja hävytön silmäpeli aamulla sporiksella hieman hämmensi.
Tai no, hämmentää vieläkin
... mut kyllä piristikin aamua mukavasti
Aamulla paistoi aurinko.
Lähdin ulos, sää muuttui pilviseksi.
Kävelin hetken, alkoi sataa.
Palattuani kotiin, sade loppui ja aurinko rupesi paistamaan.
[q]Gnomex, 8.8.2007 19:31:
Voisin vaihtaa kurkkukipuni vasempaan pikkusormeeni... Anyone?
[/q]
Mä voin ottaa sun kurkkukivun ja pikkusormen jos saan ite päättää mitä voin antaa tilalle
ps. varo vaan voin viedä sit koko käden