päivän o_O
[q]Annakins, 15.8.2007 21:37:
Olin baaris ja join vaan soodavettä o_O_o
[/q]
Mä en..
Teoriassa ei pitäis olla mahdollista et oon taas hereillä.
[q]Super-Kerttu, 16.8.2007 09:54:
---
crissy, 16.8.2007 09:50:
Madonna on vähä harrastanu liikuntaa.... JAiks!
---
Hui sentään!! Pitäisköhän Madonnan syödä joskus jotain..?
[/q]
vois olla ihan varteenotettava idea! hyi iesus!!
http://www.iltalehti.fi/viihde/mitatapahtui2SL_vi.jpg
[q]crissy, 16.8.2007 09:50:
[/q]
[q]crissy, 16.8.2007 09:50:
[/q]
Hui sentään!! Pitäisköhän Madonnan syödä joskus jotain..?
On tullut oltua täydessä uutispimennossa viimeiset 3,5 viikkoa. Ollaan kieretty Eurooppaa ja tietoisesti jätetty kaikki uutiset katsomatta ja lukematta. Ainut uutinen mitä oon tainnut kuulla oli 500 lämpöaallon uhria, olikohan Unkarissa, jokunen viikko sitten. On ollut kovasti antoisa kokemus, mut saas nähdä millaisia päivän o_0 tulee ku nyt rupee vähän uutisia selaamaan. Osaan vaan kuvitella mitä Iltiksen sivuiltakin löytyy ja kohta sen näkee. Hassua sinälleen kuinka hyvin ilman uutisia pärjäsi. Ja myös se että nyt niitä jää ikuisiksi ajoiksi kuulematta kun osa jutuista on ehtinyt vanhentua poissaoloaikana.
[q]Sallakat, 20.4.2007 13:42:
kysymys, että:
onko kaikki keksittävissä olevat loistavat trance ideat jo keksitty?
[/q]
Toivottavasti*tirsk*
[q]pupuTupuna, 21.12.2006 23:10:
Näkökulma tuokin, mutta kyllä ihminen silti tekee täällä aika paljon pahoja asioita.
[/q]
Mut ei niin paljon pahaa, ettei jotain hyvääkin:)
oonkohan mä raskaana ku mul on ihmeellisii mielihaluja...?
esim. tekee mieli tequilaa jota en oo pystyny juomaan n. 5 vuoteen..
nii ja sit tekee mieli keittää kahvia jota en keitä koskaan paitsi jos on vieraita.
tää on ihan kummallista.
[q]Lyylikki, 16.8.2007 10:10:
Meidän talon talkkari oli pihalla lakaisemassa, kun lähdin töihin. Huikkasin sille sitten Tammmperrrelaisittain, että: "MoRo!"
Johon talkkari vastasi, että: "HoMo."
Okei, Mohamedilla tais mennä vähän huomenta ja moro tervehdykset kielenpäällä sekaisin, mutta kyllä mä meinasin pudota.
[/q]
Ehkä sitä vaan vitutti ihmiset jotka jatkuvasti morjestavat. Erään legendan mukaan ulkopaikkakuntalainen oli helsingissä sanonut bussikuskille "hyvää huomenta", ja kuski oli kysynyt: "vittuiletsä?"
En oo koskaan seksin aikana säikähtänyt niin paljon kuin tänään. Oltiin juuri heilani kanssa päästy hommiin, kun telkkari yhtäkkiä aukeaa. Kaukosäädin oli tietokonepöydällä, joten kumpikaan ei oo vahingossa sitä painanut. Omituinen telkkari, sillä on oma tahto. O_o
[q]Zenni, 26.4.2007 17:26:
Pitäis varmaan keksiä jotain tekemistä. Viides tunti kuplamuovin poksauttelusta käynnistyy just.
[/q]
Montas rullaa menny jo?*hih*
Ois mielenkiintoista tietää, oliks täällä äsken ukkoskuuro, heimosota, armeijan minkälie tankkereiden joukkovaellus, pitääks naapurinsetä yläkerrassa bänditreenejä (jotain rammstain meets piitsändstails -henkistä materiaalia se ois voinut olla) vai onks joku vallannut jonkun tehdashallin lähistöltä ja unohtanu kutsua mut bileisiin
Siivoilin tossa ja viikkasin pyykkejä niin pölähti työmies ihan luontevasti sisään mun kämppään!!
Säihkähti mua ja pahoitteli... kysyin et mitä herra olis vailla, siihen vastaus "ei kummempaa" ja luikki pois ja pamautti oven perässään*ding*
Tänne vaan kaikki v***u.... mulla on bileet!!*hmph*
Eiks toi oo niinku jonkun asteista kotirauhan rikkomista??!
[q]Zenni, 17.1.2008 12:08:
Oon nyt muutaman yön putkeen nähny unta et oon saanu vauvan, ja herätessä oon ollu jopa pettynyt siitä et se olikin vaan unta O_O Hrrrh, pakko skarpata.
[/q]
Tik, tak, tik, tak:)
Taa on kylla mun monen paivan o_O...
Puhelu tanaan oman aitini kanssa:
Plaa plaa jaadi jaa...
Ja sitten ihan puskan takaa seuraava keskustelu;
A: Niin, siis, sunhan on tultava sitten vuoden paasta syksylla takas Suomeen. Koska minulla on ihan hirvea ikava ja mina haluan lastenlapsia.
M: Mita...? (tahan sellanen kahvit kurkkuun-rokaisy...)
A: Niin, mina haluan lastenlapsia.
M: Jaah, mhgnm (hyyyyvin vaivautunut... Mita tollaseen pitaa edes vastata?!?)
A: Niih, kun kaikki muutkin on saanut jo lastenlapsia tai on saamassa, me ollaan ainoita kohta joilla ei ole lastenlapsia!
M: Juuh, no katotaas mitka on sitten taas vuoden paasta ne nakymat...
A: Niin, tuut Suomeen ja perustat perheen. (ja sitten semmoinen aidillinen hempea huokaus...)
Etta semmosta mun paivaan. Ja ne, jotka ei mua tunne niin tiedoksi etta olen pesunkestava sinkku -ollut jo pidemman aikaa. Joten ehdotuksia, anyone...? LOL