päivän o_O
http://www.myspace.com/sandratechno
Images (240 files) 25077 KB
Total 25415 KB (25722 KB uncompressed)
Onks tää nyt sitä Web 2.0:aa?
[q]Janisa, 19.8.2007 05:02:
Taa on kylla mun monen paivan o_O...
[/q]
:D
[q]mayah, 17.8.2007 06:24:
Äkillinen eilen alkanut kurkkukipu O_o Oishan se tietty aikakin jo tulla kipeeks, ku viimeks olin sitä helmikuussa.
[/q]
Sama homma mulla keskiviikkona ja viimeks olin kipeänä myöskin helmikuussa. Maanantaina "kehuin" työkaverille, kun se valitteli flunssaansa, et mä oon kyllä tosi harvoin kipeenä enkä oo pitkään aikaan ees ollu. Ja niinhän siinä sitten kävi, että pari päivää niin kurkku oli aamulla ihan törkeän kipee. Ja sitä se on edelleen. Eilen lähti äänikin ihan täysin, nyt se on onneks jo vähän parempi.
Pitäis olla joku mikä nolottaa -topikki tms mut n+1 lähetetyn tekstarin jälkeen voin taas kärvistellä nolona kotona. huoh.
[q]Amnesia, 19.8.2007 19:12:
---
Janisa
Etta semmosta mun paivaan. Ja ne, jotka ei mua tunne niin tiedoksi etta olen pesunkestava sinkku -ollut jo pidemman aikaa. Joten ehdotuksia, anyone...? LOL
---
Löytyykö siskoa/veljeä, jolle voisi nakittaa tuollaiset hommat?
[/q]
No veljet ei oo viela ihan kahdeksaatoistakaan enka myoskaan toivo etta 14-vuotias siskoni hankkii perheenlisaysta ihan lahiakoina.
[q]Janisa
Etta semmosta mun paivaan. Ja ne, jotka ei mua tunne niin tiedoksi etta olen pesunkestava sinkku -ollut jo pidemman aikaa. Joten ehdotuksia, anyone...? LOL
[/q]
Löytyykö siskoa/veljeä, jolle voisi nakittaa tuollaiset hommat?
Meillä on duunin intranetissä sellanen kirpputori-osio ja oon jo kauan ihmetellyt mitä kummaa ihmiset ajattelee laatiessaan myynti-ilmoituksia? Kuka oikeasti ostaa tai edes haluaa soittaa ja kysyä lisätietoja jos ilmoitus on tämän kaltainen:
Panasonic tietokone - toimii modeemilla ja väriprintteri Canon BJC-3000. Hinta yhteensä 50 .
WTF!?
Paras oli tossa viime vuonna kun ilmoituksen teksti oli kaikessa yksiselitteisyydessään kutakuinkin seuraavanlainen:
myydään mazda, punainen.
ei vittu mitä touhua...
Anoppiehdokas antoi mulle naistenlehden, koska siinä on "Miten rakkautenne kestää?" -testi. Mikä vinkki tää on olevinaan?
Onhan ollut epämääräisen levoton päivä. Myöhästyin koulusta pari minuuttia, tietotekniikkatunnilla en onnistunut kuulemaan yhtään opettajan antamaa ohjetta ekalla kerralla, ruokalassa menetin ruokahalun kesken aterian ja epähuomiossa heitin kananmunankuoret kaaressa ympäri lattioita, tunneilla en saanut leikattua kangasta suoraan enkä koneen tikkauksia toimimaan. Kesken kaiken karkasin opettajalta salaa 15-vuotiaan pojan matkassa röökipaikalle ja hiippailin tupakanhajuisena luokkaan takaovesta. Sen jälkeen sain teollisuusompelukoneen jumittamaan, sekoamaan ja menemään pois päältä itsestään. Tunnin lopussa mun kangaspalassa oli viisi ommelta, joista kaksi opettajan tekemiä.
Käyttäydyin pahimpina aikoinani joskus seiskaluokan keväällä puolta paremmin kuin tänään. Hävettää.
Olin tossa hetki sitte hakemassa kebaa ja viereisen baarin terassilta kuului kun joku paikallinen sankari leveili kavereilleen sillä että oli juonut suoraan pissapojasta. Olis edes pölliny sitä nestettä jostai ettei joudu lennosta juomaan.
Ei huvita mennä enää töihin eräiden syiden takia sitten ollenkaan Tunnit vähenee syyskuun alussa muutenkin mutta silti motivaatio on suuren suuri nolla...
Istuttiin tänään kaikki koulun sohvilla aulassa kun yks kaveri tulee sisään ja kuuluttaa kovaan ääneen et kenellä on punanen pösö sellasella ja sellasella rekkarilla, et se on just liukunut toisen kaverin autoa päin. Hetken aikaa kaikki on hiljaa ja kummastelee, että mitä hittoa. Kunnes kaveri vierestä kattoo mua päin "voi vittu! mul on punanen pösö! ei kai se vaan oo mun auto!" Kaveri oli sitten unohtanut pistää käsijarrun päälle ja oli jättänyt vaihteen vapaalle O.o Ihan mielenkiintoinen aloitus aamulle, mut onneks kummallekaan autolle ei käynyt mitään.
Sitten äskeiseen tapahtumaan O.o Puhelimeni soi, katsoin puhelinta ja huomasin yhden kaverin (itseasiassa sama, joka tuli ilmoittamaan aamuisesta "kolarista") soittavan, vastasin ja toisesta päästä kuului täysin vieraan miehen äänin. Ihmettelin kuka kyseinen henkilö mahtoi olla, kunnes tämä alkoi selittää, että tiedänköhän mä kenen puhelin se on. Oli kuulemma löytänyt Raisiosta jostain pihalta. Yritin kovasti pohtia miten saisin puhelimen omistajan kiinni. Soitin yhdelle toiselle kaverille ja onneksi tämä toinen sattui olemaan juuri siinä vieressä. Ehkä kummallisinta tässä kaikessa oli se, että kaveri ei ollut edes huomannut hukanneensa puhelintaan O.o Onneksi tämäkin päättyi onnellisesti ja kaveri sai puhelimensa takaisin. (Ihanaa muuten, että on vielä olemassa noin rehellisiä ihmisiä, jotka koittavat selvittää löytämänsä puhelimen omistajan).
tuli otettuu kännykäl aika törkeen siistii ukkos footagee tänään
[q]larzizi, 20.8.2007 21:13:
Istuttiin tänään kaikki koulun sohvilla aulassa kun yks kaveri tulee sisään ja kuuluttaa kovaan ääneen et kenellä on punanen pösö sellasella ja sellasella rekkarilla, et se on just liukunut toisen kaverin autoa päin. Hetken aikaa kaikki on hiljaa ja kummastelee, että mitä hittoa. Kunnes kaveri vierestä kattoo mua päin "voi vittu! mul on punanen pösö! ei kai se vaan oo mun auto!" Kaveri oli sitten unohtanut pistää käsijarrun päälle ja oli jättänyt vaihteen vapaalle O.o Ihan mielenkiintoinen aloitus aamulle, mut onneks kummallekaan autolle ei käynyt mitään.
Sitten äskeiseen tapahtumaan O.o Puhelimeni soi, katsoin puhelinta ja huomasin yhden kaverin (itseasiassa sama, joka tuli ilmoittamaan aamuisesta "kolarista") soittavan, vastasin ja toisesta päästä kuului täysin vieraan miehen äänin. Ihmettelin kuka kyseinen henkilö mahtoi olla, kunnes tämä alkoi selittää, että tiedänköhän mä kenen puhelin se on. Oli kuulemma löytänyt Raisiosta jostain pihalta. Yritin kovasti pohtia miten saisin puhelimen omistajan kiinni. Soitin yhdelle toiselle kaverille ja onneksi tämä toinen sattui olemaan juuri siinä vieressä. Ehkä kummallisinta tässä kaikessa oli se, että kaveri ei ollut edes huomannut hukanneensa puhelintaan O.o Onneksi tämäkin päättyi onnellisesti ja kaveri sai puhelimensa takaisin. (Ihanaa muuten, että on vielä olemassa noin rehellisiä ihmisiä, jotka koittavat selvittää löytämänsä puhelimen omistajan).
[/q]
Sanoisinko etta tama sun kaveris on pikkasen vahinko-altis...
[q]MaoTse, 19.4.2008 11:52:
Meidän pihalla heilu äsken äijä minihameessa ja korkokengissä... o_O
WTF?!
[/q]
Jossuu vastaan käveli eilen alaston nainen Krunassa*nauru*
Päivän tai usean päivän o_O
Hiukan häiritsevää, kun töissä niin moni tunnistaa ja tietää minusta juttuja vaikka minä en edes aina tiedä kenen kanssa puhun. Osa tunnistaa ihan nimeltä, osa tietää jotain muutakin ja osa sit on onneks ihan molemmin puolin uusia tuttavuuksia.
Eli tavallaan jotain "haittaakin" siitä, että on samassa firmassa ollut ties miten monena kesänä hommissa (ja aina eri hommissa).
Töissä on "tappelu". Tyypit huutaa tääl toisilleen lounasajoista :DDD
No kerrankin näin päin, ku yleensä tyypit vaa katoo ja si kaikki o vaa et O_o
Mut on tääki aika O_o, koska tää o nii koomista et tääl jostai tollasesta tapellaan :D
[q]Janisa, 20.8.2007 23:38:
Sanoisinko etta tama sun kaveris on pikkasen vahinko-altis...
[/q]
Siis käsijarrun unohtanut ja puhelimen hävittänyt oli kaksi eri ihmistä Juttelin itseasiassa tänään ton puhelinkaverin kanssa ja kertoi hävittäneensä eilen ton tapahtuman jälkeen samaisen puhelimen vielä kahteen otteeseen
Mä käytän junaa suunnilleen kerran vuodessa.
Tietysti tuo junien sekoilu sattui tälle aamulle. Sekosin siinä samalla ja hyppäsin S-pendoliinoon. Hyvä etten päätynyt Turkuun ja vältyin 80 euron tarkastusmaksulta. "Eiks kaikki S-junat pysähdy Kerassa?"
Olin jo puoli tuntia myöhässä muutenkin. Onneksi sellainen "oikea" S-juna vei Espoon keskustasta Keraan.
joo tää o päivän O_o ja samalla mikä musiikki uppoo just nyt.. nojoo.. konemusiikki ei uppoo ny yhtää..ei oikee mi nkää sortin näin o käyny viimeks vissii 7v sitten... että juupsis.. metallia metallia..ja muuta sökösökötukkaheilumaanjakokoaasuoneen musaa :P plöp plöp.. mellberg sekojaaa