päivän o_O

Back to häröily O

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200703215891924_uu.shtml

Jalkasalvaräjähdys siirsi seinää Helsingissä...

... Poliisin mukaan onnettomuus sattui, kun äidin uunissa lämmittämä jalkasalva räjähti. ...

Eilisen yön o_O:
Open Audiosta kun lähdettiin nähtiin steissillä äijä joka pyöräili aseman ympäri ja aina välillä kaatui maahan polvilleen huutaen täysillä venäjäksi jotai tyyliin
"XXXX!(en ny muista mitä nimee se huus) MÄ RAKASTAN SUA! ELÄN VAIN SUA VARTEN! SEKSIÄ VAIN SINUN KANSSA!EI MIHINKÄÄN ILMAN SUA!", sit aina vähän matkaa eteenpäin ja taas maahan huutamaan.

Aika shokeeraavaa mitä rakkaus tekee ihmisille. Se tais olla ihan murtunut.

Kämppis varannu oman tunnin mittaisen saunavuoron tästä meidän taloyhtiöstä(hoas) ja hintaa 8e eli ei mikään paha jos on välttämätöntä saada olla omassa rauhassa ja pakko päästä just kuudelta saunaan. Olin äsken sitten menossa saunaan ja tulin sit samantien takaisin kun mittarissa oli huimat 30-35 astetta :D. Siinä menee kyllä 8e täysin hukkaan kun saunavuoron lopussa siellä on ehkä sopivat löylyt. Hyvin toimii hoasilla nää jutut :D.

Kävin äsken röökil ja hiekkalaatikol oli pikkutyttö(n.7v) t-paidas yksin hiekkalaatikol leikkimäs. Tähän aikaa yöstä!! mä en saanu 14 vuotiaanakaan olla ilman erityislupaa tähän aikaan maanantai-illast ulkona. Huh!

Citymarketin telkkareissa pyörii mainos, joka kehottaa ostamaan "takaluukun täydeltä vessapaperia".

[q]remozione, 28.3.2007 13:20:
no oliko ees hyvä perä?
[/q]

Ei ollu kun se Serla-orava tjsp.

[q]Jutu, 5.4.2009 23:30:
---
anniharha, 30.3.2009 21:17:
Oppari on valmis ja palautettu ja mua vaan vituttaa. Missä riemu ja helpotus? :F

// niin joo, ne venaa syksyä.

---

Sikäli mikäli puhut opinnäytetyöstä, niin et viittis tehä munkin työtä kun oot noin ahkera?
[/q]
Siitäpä siitä, tosin valmiinahan on ainoastaan kirjallinen osuus & esitys. Tehtävä tuote jumittaa yhden taskun takia, jota en vaan osaa. Mä teen mitä vaan tietokoneella tehtävää jos sä ompelet mun puolesta

Päivän todellinen o_O on se, että totesin ylläolevan asian ääneen koulussakin. Oppilaitoksemme on orientoinut minut teoreettisen maailman ihmeellisyyksiin, mä mieluummin väännän vaikka poikkileikkauskuvia jollain paskaohjelmalla kuin ompelen, mikä kuitenkin on ollut se mun lemppariasia viimeiset reilut 10 vuotta. Alisuoriutumisen ihmemaa, JAO, on vitutuksen aa ja oo.

Huomasin just, et mun loman aikana mun toimiston oven ulkopuolelle on laitettu pieni nimikyltti mä vielä vähän totuttelen ihan oman toimiston omaamiseen, ni oli jännä nähä oma nimi ovessa

[q]Kit^, 1.4.2007 00:21:
stna millasia kusipäitä on olemassa..

joku nainen oli ajanu systerin päälle autolla nii et se oli lentäny ohjaustangon yli suoraa tuulilasiin. Kuski oli sit tullu ulos autosta, todennu siskolle et varois vähän ja prkl ku se rikko sen tuulilasin. Tän jälkee se oli vaa häipyny paikalta.

Kuka vitun idiootti ajaa lapsen päälle eikä ees kysy onko se kunnossa..?!!*grr**grr**grr*
[/q]

Rikosilmoitusta kehiin.

[q]Lyylikki, 3.3.2009 22:08:
---
Minnalilla, 3.3.2009 19:54:
sain ruotsin kokeesta 2 ½ todistukseen 3... tää ei oo todellista... wtf O_O
Nostakaa minnalilla takas maanpinnalle

---

Pitäiskö sun sitten seuraavaksi mennä matikantunnille?

Eikös toi nyt oo ihan normaaleitten pyöristyssääntöjen mukaan suoraan noin. Tietty jos on semmonen opettaja, joka on mulkvisti ja vaatii paljon läsnäoloa ja muitten tehtävien erinomaista suorittamista, että suostuu nostamaan numeron, niin sitten ehkä, mutta mutten ei mitään ihmettelemisen aihetta.
[/q]

Siis mä olin itse kokeestakin yllättyny, odotin huonompaa numeroa. Kielet ei oo mun vahvin alue..

Ja itseasias aika moni opettaja pyöristää meillä alaspäin, jos poissaoloja.

Kyseinen "äänitaiteilija" saa 40k euroa vuodessa apurahoja, enjoy.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[q]hallucinogen, 2.4.2007 12:21:
---
Karski, 2.4.2007 12:17:
Onkin hyvä että kukaan meistä ei oo näistä
apurahoista päättämässä, eikä myöskään esim.
ne ihmiset, joiden mielestä konemusiikki
tehdään nappia painamalla. Uraa uurtavalla
taiteella on aina kyseenalaistajansa.

---

Minä myönnän, että jos minä olisin päättämässä niin niittokone kävisi aika kovin. Multa nyt ei riitä ymmärrystä minkäänlaiselle nykytaiteelle. Tosin en mä antais kyllä konemusiikkiartisteillekaan välttämättä mitään tukia (verovaroista). Sen sijaan antaisin kenties erilaisille nuorille tarkoitettuihin päihteettömiin tapahtumiin tukea joiden idea on saada nuoria pois kaduilta notkumasta.
[/q]

Viittasinkin siihen, et ilman osin apurahalla
toimineita uranuurtajia vuosikymmeniä sitten meillä
vois olla ihan erilainen konemusiikkikulttuuri. Taiteen
tukemisessa kyse ei oo mistään välittömistä hyötysuhteista,
vaan monimuotoisuuden ja uusien ilmaisutapojen
tukemisesta, joka saattaa synnyttää sit uusia
innovaatioita laajemminkin. Tieteenkin puolella tuotaan
monenlaisia huimapäisiä kokeiluita, joista osa
ei tuu koskaan tuottaan mitään.

[q]RiD, 2.4.2007 10:34:
---
Karski, 2.4.2007 10:30:
---
RiD, 2.4.2007 10:28:
---
ei muakaan vakuuta kyllä ton esityksen perusteelta, käyttipä sitten vaikka katujyrää tai atomipommia resonaatiopohjana. Mutta tolla esityksellä en sille 40k apurahoja myöntäis.

---

Eli lähde tolle 40 k :lle?

---

en kerennyt nähä tota sun viimesintä replyäs. koitanpa kaivella sen linkin missä toi oli, jos vaikka näkyis vielä irssin scrollbackissa, voi olla että luettiin väärin mutta näin muistelisin sen olleen... -> *etsiskel*
[/q]

Ei tarvi, apurahat on julkista tietoo:

vuonna 2004: 14 000
http://www.skr.fi/apurahat/jaerah2004.html

Vuonna 2005:
Äänitaiteilija Juha Valkeapää ja työryhmä teatteriesityksen Lapsi, lintuja, kukkasia käsikirjoittamiseen ja musiikin säveltämiseen 4.000
http://www.kordelin.fi/myonnetyt05.html

ei tolla vielä elä.

2006 ja 2007 ei ole saanut ainakaan valtion
taiteilija-apurahaa.

[q]Karski, 2.4.2007 10:45:

*klips*
[/q]

Myönnän erheeni, ei pitäisi luottaa ystävän sanoihin sokeasti!

Ei löytyny scröllbackistakaan tota linkkiä ja nopea googlaus löysi vuodelle 2005 vaan jotain kirjaa varten olevia apurahoja ja jotain ryhmäapurahoja.

En kyllä silti itse antais euroakaan miehelle kuka maalaa muotokuvia kurkkuäänillä ;D

http://www.stara.fi/?p=5389 ...pysyis nyt suutari vaan lestissään...

Sain tänään poikkeuksellisen ärsyttävää MySpace-viestispammia ja päättelen "report as spammin" lisäksi laittaa sen lähettäjälle huvikseni vastausviestin, jossa ilmaisin kuinka perseestä spammaaminen mielestäni on ja ilmoitin samalla et jos hommat etenee totuttuun tapaan, niin todennäköisesti seuraavan 48 tunnin sisällä se profiili, joka spammeja lähetti on tuhottu ylläpidon toimesta.

En odottanut saavani vastausta, mutta sainpa kuitenkin; nyt tämän tietyn slovenialaisen bändin edustajat kitisevät mulle viestitolkulla kuinka MINÄ olen tahditon mulkku kun raportoin heidän "ystävällisen kutsunsa" eteenpäin.

Ensin spammia, sitten kitinää spammaajilta siitä kun sanoo et "spamming sucks." Let me say LOL.

Lemppariosani lähetetystä tähän mennessä lähetetystä tavarasta on:
"we're just trying to survive in this world."

Mmmmmjepjep.

no ny ne on oikeesti keksiny miten saadaan
pienelektroniikalle virtaa ilman sähköjohtoja ô_Ô

http://money.cnn.com/magazines/business2/business2_archive/2007/04/01/8403349/

[q]Freja, 5.4.2007 20:17:
Kerroin äitille että olen irtisanonut itseni ja mulla on uusi työ, ja se suuttui

Mä en oikeesti aina ihan tajua mun sukua.
[/q]

Vanhemmat on tottunu siihen että työpaikka on sellanen joka on ja pysyy aika monelle nuorelle on tyypillistä nykyään vaihtaa työpaikkaa usein.

..mä taidan ainakin kuulua tähän sukupolveen, joka ei malta pysyä samassa paikassa

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1382829

oikeus on tapahtunut. Aika O_o

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O