Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Nacu:
Ei niitä mustikoita pidä sinne muussata =DD Ne pitäs nostella hellästi sinne taikinan sekaan ihan viimeseks. Sillon ne ei soseennu ja värjää sitä taikinaa.
[/q]

Heh, no virheitä sattuu

Nooh voisin täs samal jatkaa ku tuli mieleen kun olin tänään junassa menos kotiin: miksi juuri esim. junalla kulkiessa lähempänä olevat asiat (puut, tolpat jne.) näyttävät menevän ohi nopeammin kuin kaukana olevat?

[q]Puistokemisti:
In My Opinion

In My Humble Opinion
[/q]

Jeah, oon taas viisaampi

Mitä tarkoittaa imo/imho (tjsp)?

Ainakin Jenkkilässä sellaista oon kuullu.

(anteeksi, en osaa quotata)

Miksi suomalaisia pilkataa joka puolella ns. tunteiden "näyttämättömyydestä"?
Miksi suomalaiset víhaavat ruotsalaisia?

[q]K

Lukasepa tää threadi; se on kuin tehty sulle: täällä opit quottaamaan!
[/q]

tänks eiköhän se tästä pikkuhiljaa..

voiko mitkään eliöt nähdä atomeita?

voiko talvella tulla salamoita?

Mistähän mahtaa johtua ihan tajuton pahoinvointi aamulla jos juo vettä heti kun on noussu?
Sama tapahtuu jos menen syömään jotain aamun aikana..?

Kahvihan ei aiheuta samaa, ja sitä voin vetää kuppitolkulla heti aamusta.

(edit joo, raskaudesta ei kuitenkaan ole kyse :DD)

[q]pirpeli, 3.9.2008 08:14:
Onko sulla uusi vai vanha kaapeli/antennijohto? Siis se, joka menee digiboksista seinään? Meillä Zabiksen nuorisotalolla oli sama ongelma kuin sulla, ja siihen auttoi uuden johdon osto.
[/q]

Olikin sit klassisesti vaan antennipiuha irronnu seinästä :D

Auttakaas ny perkele.

Digiboksin signaalitaso ja -laatu pyörii tossa 30 prosentin hujakoilla, mistä johtuen töllöä on lähes mahdoton kattoa ku ääni ja kuva pätkii ja pikselöityy koko ajan. Tehdasasetukset palautettu ja kanavat haettu uudestaan kahdesti - missä vika?

Laitetaas ny tänne ku en muutakaan paikkaa keksi.

Elieli ois hankinnassa uus läppäri, lähinnä viihde- ja opiskelutarkoituksiin. Mäkin oon jo lähes sulkenu pois (toki Mäkin puolestapuhujat saa kääntää mun pään), ja rajannu kiinnostukseni kohteen kahteen vaihtoehtoon: FSC Esprimo U9200 ja FSC Amilo Si 2636-22P. Käytännössä ainoat erot jotka bongasin noiden väliltä on koko ja Esprimosta löytyvä 3G-ominaisuus. En kuitenkaan noista spekseistä niin paljon tajua, eli haluisko joku valaista kumpi näistä nyt olisikaan se parempi vaihtoehto?

Esprimo:

http://www.fujitsu-siemens.fi/offers/notebooks/esprimo_mobile_u.html

Amilo:

http://www.fujitsu-siemens.fi/home/products/notebooks/amilo_si_2636.html

Tacktack!

[q]mikke, 10.5.2009 23:51:
---
wiwi, 10.5.2009 23:50:
Miksi Juhani Tamminen on niin saatanan ärsyttävä?

---

vitut on, Tami on parhautta
[/q]

Todellaki!

Bongattiin duunipaikan pukuhuoneesta ja hyyskästä sokeritoukkia, ja mielenterveyden säilyttämiseksi pitäis saada tuhottua niitä mahollisimman tehokkaasti. Kelpaaks ihan tavallinen Raid niiden massamurhaan vai pitääkö siirtyä johonki järeämpään kalustoon?

[q]Jutu, 12.11.2007 16:39:
Minkä takia pistaasipähkinät maksaa niin paljon? *ding**igor*
[/q]

Tai juusto! Miksi?!?!?

:(

[q]Lyylikki, 19.2.2009 12:05:
Ena hei, mun tyhmä kysymys on, että mihin hittoon sä tota tarvitset?
[/q]
Pitkä tarina :D
[size=8]...mut siis äitini on sodankylästä ja hänen sukunimensä on ilveskivi. Hänellä ja veljillään on kaikilla ilves tatuoinnit. Kuten serkkuni, olen monen vuoden ajan suunnitellut ottavani itsellenikin ilves tatuoinnin, nimenomaan kuvan ilveksen pennusta, mutta en jotenkaan ole ollut tyytyväinen tarjolla olleisiin piirroksiin. Ajattelin että mielenkiintoinen vaihtoehto olisi naputtaa se ihooni latinaksi vaikka en latinaa osaakaan. Ja haluan nimenomaan ilmaista tällä että olen ilveksen pentu, sillä nimityksellä mua ja siskoani on kutsuttu penskasta asti kun ollaan käyty pohjosessa :P[/size]

miksi laihat ja ihan kivatkin muodot omaavat ihmiset inisevät omista muodoistoon ja lihavuudestaan?

[q]Timce, 28.8.2007 14:00:
---
Zenni, 28.8.2007 13:39:
Oiskos pääkapunkiseudulla jossain sellasta liikettä, jonne vois viedä kenkiä kustomoitavaksi? Ja paljonkohan moinen kustantaisi?

---

Kokeileppa tuolta. :)

http://www.popot.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=79&products_id=256
[/q]

Kiitsat, näyttää lupaavalta. :)

[q]astaroth, 28.8.2007 13:44:
---
Zenni, 28.8.2007 13:39:
Oiskos pääkapunkiseudulla jossain sellasta liikettä, jonne vois viedä kenkiä kustomoitavaksi? Ja paljonkohan moinen kustantaisi?

---

xzibit laittais ilmasiks niihin "fifteen inch monitors!!"
[/q]

Tyhmä :D

[q]millaista kustomointia haet, jos vaikka ihan kenkäsuutarit voisivat auttaa?
[/q]

On vähän tylsänoloset noi kokovalkoset, et jos sais jotain hienoa kuviointia maalaamalla (vai mitä tekniikkaa ne sit käyttääkään) :P Tokihan ton varmaan sais itsekin hoidettua, harmi vaan et meikäläisen kädentaidot on jääny matelijoiden tasolle.

O