Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]$, 17.5.2010 12:20:
---

Riippuu millaisissa liikkeissä ajattelit vierailla. Kaikki suurimmat ovat tavallisesti auki myös sunnuntaisin mutta pienemmät erikoisputiikit ovat tavallisesti kiinni. Ostareiden pienemmät kaupat ovat usein auki myös su. Joten mene tiedä :)

Lisäys: Riippuu toki kaupungista minne olet menossa. Tallinnan lisäksi Tartossa ja Pärnussa liikkeet ovat suht ok auki sunnuntaisin.
[/q]

Tallinna, ja ihan perus viinanhakureissu, eli tietosi ovat varsin hyödyllisiä. Kiitän!

[q]yertle, 17.5.2010 12:13:
Kannattaako Viroon mennä sunnuntaina, jos aikoo ostaa asioita? Onks siellä kaupat auki? Google kertoo minulle ristiriitaisia asioita!
[/q]

Riippuu millaisissa liikkeissä ajattelit vierailla. Kaikki suurimmat ovat tavallisesti auki myös sunnuntaisin mutta pienemmät erikoisputiikit ovat tavallisesti kiinni. Ostareiden pienemmät kaupat ovat usein auki myös su. Joten mene tiedä :)

Lisäys: Riippuu toki kaupungista minne olet menossa. Tallinnan lisäksi Tartossa ja Pärnussa liikkeet ovat suht ok auki sunnuntaisin.

Kannattaako Viroon mennä sunnuntaina, jos aikoo ostaa asioita? Onks siellä kaupat auki? Google kertoo minulle ristiriitaisia asioita!

NOnni, en oo ainoo kellä tätä meseongelmaa ilmenee - kuka tän si ratkaisis? :D

[q]Freja, 23.3.2010 18:36:
---
Ergilion, 23.3.2010 18:23:
heh, mulla on just toistepäin, että kaverit näkee mut offlinessa vaikka oikeesti oon online xD

ja ite nään kaverit ihan normaalisti

---

Eli sun kavereillas sama bugi ku mulla. Hmh.
[/q]

Itsellä sama ongelma mutta kaverit näkee mut offlinessa vaikka kirjautunu sisälle, enkä ite nää muita ollenkaan..

[q]Ergilion, 23.3.2010 18:23:
heh, mulla on just toistepäin, että kaverit näkee mut offlinessa vaikka oikeesti oon online xD

[/q]

Eli sun kavereillas sama bugi ku mulla. Hmh.

[q]Freja, 23.3.2010 08:44:
Missä ois vika, kun aika useinkin messengerissä osa kavereista näkyy mulle offline (vaikka oikeasti ovat online), eikä uudelleen kirjautuminen auta tilanteeseen?
Näin käy riippumatta mesestä (perus hotmailin kautta avattava live messenger, ebuddy, meebo tai normimese jonka versiolla ei väliä).

Halp?
[/q]

[q]Kimbou, 7.6.2010 19:41:
ois probleema!! eli olisin menossa kesähäihin. Onko sopivaa pitää pellavapukua? Juhlat kumminkin parin omassa puutarhassa mutta kirkko menot luonnollisesti sitä ennen.

Ajattelin nyt laittaa sen pellavapuvun mutta, mitä sen alle? en viitsisi laittaa kauluspaitaa vaan jotain hieman erilaista. Itsellä kävi mielessä laittaa sellanen "talonpoikaispaita" sellanen napillinen "korkea" kauluksinen paita mutta kun en tiedä kyseisen paidan nimeä enkä tiedä mistä löytää ja onko sopivaa edes moista laittaa häihin, nuoren parin häät tosin kyseessä ja omassa puutarhassa tuskin niin vimpan päälle vanhanaikaset koodit. Tresscodessakin luki sään mukainen varustus.

osaisko jopa auttaa? naiset jopa?
[/q]

No mutta pellavapukuhan kuulostaa oikein mainiolta tuollaisiin vanhanaikaisiin häihin, pellavaa kun on kautta aikain käytetty suomalaisten vaatetuksessa.

Tarkoititko riihipaitaa?
http://www.juuttiputiikki.fi/m/images/products/riihipaita_puna_oranssi.jpg
(kuva: http://www.juuttiputiikki.fi)

Netistä näyttäis ainakin googlettamalla löytyvän nettikauppoja, missä noita paitoja myydään. Aika muikeita värejäkin kuten tuo punainen, niin ei tarvii sillä perinteisellä valkoisella/mustalla/pellavanvärisellä mennä :)

[q]Yallu, 23.3.2010 08:49:
Ne on merkinneet itsensä offline, taikka sitten eivät ole näpränneet meseä vähään aikaan, joten mese merkitsee automagic offline..

edit.
Tai sitten olet noressa..
[/q]

Eiku se täs just on, he ovat online, eivät ole merkinneet offlineksi, puhuvat minulle ihan normaalisti jne. Eli selkeestikin joku bugi, mut rasittava sellanen, joten ... niin.

Missä ois vika, kun aika useinkin messengerissä osa kavereista näkyy mulle offline (vaikka oikeasti ovat online), eikä uudelleen kirjautuminen auta tilanteeseen?
Näin käy riippumatta mesestä (perus hotmailin kautta avattava live messenger, ebuddy, meebo tai normimese jonka versiolla ei väliä).

Halp?

[q]Freja, 23.3.2010 09:06:
---
Yallu, 23.3.2010 08:49:
Ne on merkinneet itsensä offline, taikka sitten eivät ole näpränneet meseä vähään aikaan, joten mese merkitsee automagic offline..

edit.

---

Eiku se täs just on, he ovat online, eivät ole merkinneet offlineksi, puhuvat minulle ihan normaalisti jne. Eli selkeestikin joku bugi, mut rasittava sellanen, joten ... niin.
[/q]
Vanhassa mesessä törmäsin samanlaiseen ongelmaan, mut nyt en ole meseä käyttänyt moneen vuoteen.. En ihmettelis vaikkei olis korjattu..

[q]Freja, 23.3.2010 08:44:

Halp?
[/q]

edit.

[q]kinderi
(edit joo, raskaudesta ei kuitenkaan ole kyse :DD)
[/q]

Jälkiaamupahoivointia, tiekkö niinku maanjäristyksilläkin...

Miksi Deodoranttini ei pidä?

kysynpä tyhmiä, MIKSI ?

Miten lasketaan hevosvoima?

Luulin todella pitkälle elämässäni, että se lasketaan niin, että laitetaan auto ja hirveä läjä hevosia vetämään köyttä ja katsotaan näin auton voima. Tuo illuusio tosin kuoli sen myötä, ku kuvittelin loppuun viritetyn Supran kiskovan 600 heppaa narussa...

Nimim. Amis-status 0.

[q]HaTeFiNgEr, 22.3.2010 21:12:
miten vetästä kännit mahdollisimman terveellisesti, ettei lihota??
[/q]

Jos alkossa käyt ostoksilla, niin kattele niitä hintalappuja, niissä on jokaisessa mainittu kuinka monta grammaa sokeria juoma sisältää per litra :)

[q]mikke, 22.3.2010 21:27:
---
Zenni, 22.3.2010 21:24:
---
HaTeFiNgEr, 22.3.2010 21:12:
miten vetästä kännit mahdollisimman terveellisesti, ettei lihota?? bissen ja siiderin juonnin voin siis unohtaa mut tietääkö kukaan lihottaako esim punaviini?? tai kossu snapsit??

---

Gin tonic!

---

aika paljo sokruu niissäkin monissa ;) esim. http://www.sinebrychoff.fi/page.php?page_id=120&id=139
[/q]

Mut baarijuomaks yllättävän vähän :p

jätkät on vähän vihjaillut meitsille siihen suuntaan et mun pakki on kasvanut.no eipä siinä mitään lopetin roskaruuan syömisen..mut nyt itse asiaan. miten vetästä kännit mahdollisimman terveellisesti, ettei lihota?? bissen ja siiderin juonnin voin siis unohtaa mut tietääkö kukaan lihottaako esim punaviini?? tai kossu snapsit??

[q]Avernian:
---
Zenni:
Voiko ihmistä, joka ei toimi omasta tahdostaan, syyttää tekemistään asioista?

---

Miten voi olla toimimatta omasta tahdostaan? Unissakävellen? Muukalaisten mielenhallintasondin vallassa?
Känni ei edelleenkään ole tekosyy.
[/q]

Känniä en siis tarkottanut, vaan nimenomaan pakottamista jollakin tavalla tms.

[q]HaTeFiNgEr, 22.3.2010 21:12:
miten vetästä kännit mahdollisimman terveellisesti, ettei lihota?? bissen ja siiderin juonnin voin siis unohtaa mut tietääkö kukaan lihottaako esim punaviini?? tai kossu snapsit??
[/q]

Gin tonic!

O