Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]phanatic:
Keskipakoisvoiman ansiosta planeetat jatkaisivat suoraan eteenpäin ympyräradan sijasta, eli päätyisivät jonnekin hyvin kauas.

[/q]

ei vaan ne jatkavat matkaansa suoraan eteenpain koska kappaleisiin (planeettoihin) kohdistunut vetovoima katoaisi.

keskipakovoimalla ei oo tassa mitaan osaa eika arpaa

[q]Avernian:
---
ALIEN:
MIKSI IHMISET IRVISTÄÄ JA REAGOI SUHT. LUONNOTTOMASTI, KUN MAISTAA JOTAIN EPÄMIELLYTTÄVÄÄ?

---

Jotta loput heimosta osaisi välttää mahdollisesti myrkyllistä ruokaa.
[/q]

:DD ei muuten hullumpi syy irvistää!

semmoinen kysymys tuli mieleen, kun menin TAAS vahingossa ottamaan vanhaa maitoa jääkaapista ja se todellakin maistui laatalle, että MIKSI IHMISET IRVISTÄÄ JA REAGOI SUHT. LUONNOTTOMASTI, KUN MAISTAA JOTAIN EPÄMIELLYTTÄVÄÄ?

[q]serotonot:
Asiaa! Mitää järjenkäyttöä vaan rehellistä väkivaltaa! Onneks on vielä ihmisiä jotka tajuaa että ajattelulla ei päädy kuin poliitikoks ja ne on kaikki kusipäitä
[/q]

[q]idi:
---
CandyRaver:
---
Lene:
---
CandyRaver:
Kuinkakohan paljon mahtaakaan olla liikaa??*ding*

---

Kunnes tulee mitta täyteen.

---

Mut sithän se on vasta sopivasti?siis jos se mitta on täys*ding*
pitääks sen sit niinku vuotaa yli et se on liikaa?

---

ei se ole sopivasti. se on siinä rajalla et meneekö yli vai ei. eli mitan pitää pysyä täynnä kyllästymis pisteeseen asti. sit on liikaa.
tai jotain.. :)
[/q]
no mut miten se sit mitataan? et kuinka nopee kyllästyy? ja millon se on liikaa?*ding*

Sä oot Mark aika paska trolli. Yrittäisit ees :)

Siksi että sä kysyisit asiaa. Lähinnä postailen vaan siksi, että kun mulla ei ole mitään tekemistä ja pakko keksiä väkisin keikkea tyhmää. Muutamissa foorumeissa olen saanut bännit, koska ihmiset provosoituu kun väitän aina vastaan, joka asiassa.

[q]Lene:
---
alien:
mikä ihme Nykäsen Matissa viehätyttää suomen kansalaisia ja miksi vitussa litalehtien ym paskalehtien suurimmat aiheet ovat Matin säälittävät repäisyt, missä ei ole mitään kenenkään maailmankuvaa mullistavaa muutenkaan?? Vai onko tosiaan niin, että suomalaisilla junteilla ei ole muuta saippuaa seurattavana, kuin Matin ja Mervin super-paska avioliitto!?

---

No on muuta seurattavaa: a) Juhani Palmu b) Kimi Räikkönen c) d)
[/q]

Onko maailmassa sitten liikaa toimittajia, kun tehdään aiheita ties mistä Bechamin hampaasta Nykäsen kuluneisiin farkkuihin? Milloinkohan ihmiset kyllästyvät lukemaan samoja masentavia tarinoita maailman parhaasta mäkihyppääjästä? kummaa remee. imo.

[q]tarzan:
Koska jotkut katsovat asiakseen pitää järjestystä yllä ja tulevat kovaan ääneen vaatimaan pois niiltä paikoilta, vaikka vanhuksia yms ei näkyisi mailla halmeilla*poks*
[/q]

no huh... Tommoiset idiootit pitäis heittää ulos ratikasta!

hmm. toinen kysymys voisi olla,
mitä järkeä tossa Tarina yksi sana per nuppi topikissa on (joo, oikeestaan tiedän, ei mitään...)
MUTTAKUN ihmiset ei selkeesti edes lue mitä edellinen kirjoittaja on sinne kirjoittanut. ja grrr grrr.
jos se on YKSI SANA PER NUPPI niin miksi jotkut floodii sinne joka toisen sanan sillai. :((

hmm. niin mitäköhän oikeastaan haluan kysyä.. :D
Miksi mua ärsyttää tää asia niin? huOh.

mimimi.

[q]Daimi:
---
kide:
miten kukaan jaksaa kirjottaa tälläsiä? Ihme porukkaa liikkeellä...

---
”Tälläisiä” keskustelusta saattaa joku oppia jotain uutta (toisin kuin sinun rakentavaa kritiikkiä sisältävästä kommentista). ”Tälläisiä” keskustelusta minä itse pidän, koska ravinto aiheena kiinnostaa (toisin kuin sinua). Omasta mielestäni keskustelu sisälsi kohtalaisen paljon asiallista informaatiota. Saat toki olla eri mieltä. Kovin kriittiseksi en kuitenkaan ryhtyisi ;). Sinä kun mielestäni olet käynyt kohtalaisen paljon hyödyttömämpiä ”tälläisiä”-keskusteluita. (lainaus topicista: Jos saisiti yhden toivomuksen... kide kirjoitti: ”Ihan vitusti rahaa! niin paljo että vois vaan nauraa kun kattoo tili tiedot että voi helvetti kun on paljo rahaa!”!). Huomaa tili tiedot.
[/q]

Joskus luulin että että tää ”häröily” topic on sellanen mihin vois huolettaa kirjottaa jotain tyhmiä juttuja ilman että kukaan kukaan niitä kovin tosissaan ottaisi. Kiitos Daimin olen nähnyt valon! Jos joku jaksaa kommentoida jotain helvetin kielioppi virheitä ja syynätä entisiä viestejä läpi sen takia ettei ymmärrä ettei ”miten kukaan jaksaa kirjottaa tällAISIA!!!!? kommentti liittynyt mitenkää viestien sisältöön vaan pituuteen! Ja vielä se että joku Daimin kaltainen elitisti älykkö kehtaa vittuilla ”rakentavasta kritiikistä” pistää viimeisen naulan klubituksen arkkuun! Ei voi enää muuta sanoa kuin että VOI HELVETTI MITEN JOKU JAKSAA? ja kirjautua ulos koko klubituksesta koska täälläkin suurin osa ihmisistä ottaa kaiken niin helvetin tosissaan. ... ja anteeksi kaikki kielioppi virheet! ehkä Daimi voisi taas oikolukea tän! ...JA YKS JUTTU!!!!

Jos ui lasit päässä, ja on siis huono näkö, ja sukeltaa, niin näkeeks sit hyvin veden alla?

:D hmm.

Kuinka tekopyhiä ihmiset ovat? - kysymys, mikä on arvelluttanut-ihmetyttänyt-naurattunut-vituttanut mua läpi elämän.

Esim. oli seurusteleva mies tai nainen, jolle hän vannoo rakkautta ja uskollisuutta. Hän kohtaa rikkaan menestyvän idolin, mitä hän itse on ihannoinut ja ihannoi vieläkin - ja tämä idoli pyytää häntä lähtemään jatkoille tai kiinnostuu "varatusta" -parista. Se, mitä omat silmäni ovat nähneet ja kuulleet ovat aika vitun tekopyhää mikä vituttaa ja pistää miettimään - vai mietinkö vain liikaa? olenko liian perillä asioista? vai olenko vain utopistinen epäromanttinen kusipää? :DD :SS

Vain romanttinen tietää mitä epä-romanttisuus on..

[q]En_oo, 17.3.2008 17:52:
---
wiwi, 17.3.2008 14:46:
Kuinka huolissaan pitäisi olla Suomen ulkoministerin arvostelukyvystä? Kun naisten suhteen sitä ei ainakaan löydy.

TJEU:

[size=7]Ajattelin säästää teidät tältä, mutta kiusaus kävi liian suureksi.[/size]

---
Ei hyvää päivää. Ilkka rules!!
[/q]
It's dirty job, but somebody has to do it! Eniten mua huolestuttaa se fakta että Ilkka otti munansa pois ton suusta. Takas se sinne ja äkkiä! Me vaadimme enemmän!!!

[q]Samu*, 6.11.2008 08:50:
---
noena, 6.11.2008 08:27:
Mikäs siinä on, et ku auton vasen(kuskin) puoli oli paaaljon enemmän jäässä aamulla kuin oikea puoli?

---

Jos aurinko oli paistanut vähän aikaan siihen toiselle kyljelle :)

Jos muuten syksyllä / talvella tuppaa auto huurtumaan sisäpuolelta kokoajan, tällöin kannattaa kuivata lattiamatot ja ylipäätään autoon noustessaan kopistella kengistä / vaatteista lumet.
[/q]
Aurinko? Mä lähen töihin ennenkun aurinko nousee :D

[q]sapeli, 8.3.2008 20:42:
Wikipediasta paljastui vastaukseksi se, että se tekee ihmeitä:

In Finland, duct tape is commonly known as "Jeesusteippi" ("Jesustape" in English) as "it does miracles" or "roudarinteippi" ("roadie's tape").
http://en.wikipedia.org/wiki/Duct_tape
[/q]
oli muutes aika hyvä linkki :) repeilin sille apollo kuvalle aika perusteellisesti!

Edit: taas hätäilin... Avaruuspora 1 000 000 taalaa, jesseteippi priceless..

[q]RainChild, 7.3.2008 18:58:
Noniinnoh.. sen takia en kirjoittanut, että banaanikärpäset, kun lueskelin et niit on kaikennäkösii pikkusii ärsyttävii. Noh seurataan tilannetta... Voiko siitä olla sit jotain haittaa, et tommosta syöntikasvii kastelis mäntysuopaliuoksel?
[/q]
muistaakseni niistä pääsee eroon laittamalla lekasoraa mullan päälle..?
Edit: harsosääskistä...

[q]pirpeli, 1.4.2008 19:16:
---
REivaaja, 1.4.2008 19:12:
Kyllä saa. Välillä on pakkokin jos ei dösään ole rahaa.

---

Mjoo, kuten sanottua, varuskuntakohtaista. "Lomailemaan ei saa jäädä" oli ehkä väärässä paikassa tuossa mulla. En osaa sanoa sitten, onko useammassa paikassa niin, että joutuu tekemään jotain hommia vai sellaista, että saa lojua..
[/q]
Siel on mestat erikseen lomaposselle. LItteroita ei saa joka viikonlopulle Systeemi taitaa muuttua 08 jolloin matkakulut korvataan 100 prosenttisesti.

[q]pirpeli, 1.4.2008 19:09:
---
Lyylikki, 1.4.2008 19:05:
Jos on intissä ja on viikonloppulomaa, niin onko pakko lähteä pois sieltä kasarmilta vai saako jäädä sinne hengaileen?

En toki usko, että kukaan haluaisi jäädä sinne, mutta tuli vain mieleeni.

---

Jos jää, napsahtaa jotain tehtäviä helposti, paikasta ja käytännöstä riippuen. Lomailemaan ei saa jäädä. Varuskuntakohtaista siis.
[/q] Kyllä saa. Välillä on pakkokin jos ei dösään ole rahaa.

Ah noilla päästään jo eteenpäin kun ehkä tietää miltä sen pitää näyttää :P
THÄNKS!! ^___^

[o]Huomiseen oletettavasti alkavaan bussilakkoon liittyen kysäsen täältä, kun en viikonloppuna pölyyntyneiden aivojen avulla itse löydä varmenpia tietoja internetin ihmeellisestä maailmasta:

-Tarkalleen mitkä bussiyhtiöt ovat lakossa pääkaupunkiseudulla? Esim. kulkeeko Westendin Linja Oy:n bussit? Tietojeni mukaan ainakin Nobina Finland Oy olisi lakossa ja muutaman muu

-Jos lakko alkaa, alkaako se siis kello 18:00? Jos näin on, se todellisuudessa haittaa nine-to-five ihmisiä vasta keskiviikkona?

[/o]

Vastaus saatu!

O