Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Kolera, 2.11.2006 16:08:
Missäs vaiheesa virallisesti menee poikuus? Ku pääsee dippaa kikkelii pinpis vai ku ejakuloi vai täh?! =P
Montaas tulkintaa sit löytyykään tästä asiasta =)
[/q]

Mun mielest se lasketaan jo ku dikki on käyny siel sisäl :)

LOL APUA

räntää puskee ku esterin perseest, eli olis aika vaihtaa talvirenkaat alle..

ainoo ongelma on se, ettei muutamat ruuvit oikee haluu aukee millään, 2 rengast saatiin auki mut 2 pitäs viel saada väännettyy..

en tiedä koska entinen omistaja on viimeks vaihtanu renkait, saattaa olla että kyseinen auto on ollu autokaupas jo pidemmän aikaa, eli jos ruuvit on ruostunu kiinni tms, niin löytyykö mitään niksii miten ne sais auki?

[q]aleksisi, 26.10.2006 19:40:
---
Fyraett, 26.10.2006 18:44:

Estonia lähti samanlaises kelis seilaa kohti Tukholmaa 94, mut sillon aaltojen korkeus oli kokoajan 10-15m.

---

totanoin. merkitsevä aallonkorkeus oli tuolloin 3-4m, ja tuuli jossakin +/- 15m/s luokkaa..

[/q]

*whot* puhutaanko samast asiast enään

[q]mayah, 15.10.2006 16:13:
Joo ja heti perään kerron Jonelle, et tää oli sitte SUN ajatus ja sit autan sitä selvittää sun kotiosotteen
[/q]

oke, se on sit diili, mut muista kans nauhottaa se :D

[q]mayah, 15.10.2006 16:07:
Saako neljältä iltapäivällä herättää ihmisen, joka on kaatunut sun sänkyysi kuudelta aamulla ja jos joudut itse istumaan lattialla?
[/q]

kyllä saa!

Ja käytä mieluiten nahkavyötä herätykseen, muista huutaa "plur vaa vittu" ennenku alat lyömää ja kuvaa ihmees videokameral kyseinen läppä

[q]duvin, 15.10.2006 11:29:
---
Fyraett, 15.10.2006 10:09:
mistä löydän countdownerin jonka voi liittää kotisivuilleen?

---

http://www.google.com/search?q=web+counter
[/q]

ei counteri :P vaan countdowner, mut löyty jo!

kukas oli se naispuolinen henkilö täält klubbarist joka väsäili jotai 'musaa' ?

oli muuten vitun paskaa sellast..

tää tapahtu joskus kauan aikaa sitte.

[q]mayah, 17.9.2006 16:03:
Olipa hyvä et tuli puheeksi. Ehkä käynki ostaa sen ison.

Ja jäätelöä. Mun tekee mieli jäätelöä.

ja sitä fazerin sinistä suklaata, mis on sitä vadelmajugurttijuttua sisällä.

Meenki tästä kauppaan. Ei tää konkurssi tästä enää voi pahentua.
[/q]

Ja kokist kans ja pizzaa!

[q]daffy, 17.9.2006 10:25:
Miksi niin monet ihmiset pelkää ampiaisia?
[/q]

piikkifobia on ainaski mun oma syy

[q]onni3mk, 4.9.2006 11:25:
Mitä ihmiset odottaa elämältä?[/q]

Hauskanpitoa -> töitä -> tyttö/nainen -> kämppä + mökki -> töitä -> lapsia -> töitä -> naimisiin -> ero n. 48 vuotiaana -> lisää töitä -> urheilu auto -> 20-25 vuotias tyttöystävä -> ero vuoden sisäl -> autonvaihto maasturiin -> yksinäist mutta onnellista mökkielämää -> kuolema

heh

[q]satumetsä, 29.8.2006 20:16:
Toisaalta M74 ilmiö on voimistunut nopeammin kuin lohen väri on vaalentunut, joten muitakin aiheuttajia täytyy olla olemassa.
[/q]

Heh, thnx :)

Ylläri kyl et ne kalat oireilee ku ne elää diiseli/kusi/paska vedes :D

miks lohen lihan väri heittelee iha vitusti vaaleesta tummempaan ja toisinpäin, mikä niitten kalojen ero on?

[q]Lauruska, 18.8.2006 18:01:
Miksi aina se josta kiinnostuu, ei kiinnostu takas. Ja sitkun joku kiinnostuu musta, niin mä en kiinnostu siitä.[/q]

Kannattaa miettii mitkä on ne syyt miks ite ei kiinnostu henkilöstä joka on liian ihastunu suhun täysii..

Ahdistaako/yrjöttääkö toisen käytös, ja ittensä tyrkyttäminen.. vai mistä se johtuu!

Kyl kaikki tietää ne syyt miks niin käy jos vähäsen miettii asiaa//kyseistä tapausta.

Yleensä sitä ihastutaan sellaiseen henkilöön jota ei välttämättä edes natsaa, jos ihmiset ei nirsoilis nii varmaan kaikki pyörittäis jo jonkin sortin pienperhettä!

[q]Steven Hoaks, 19.8.2006 20:18:
Ku törmätään seuraavan kerran mä täräytän sua täysillä nivusiin niin johan tulee itku [o]kovaltakin[/o] mieheltä
[/q]

Ok, kuulostaa reilult! :D

Tosin en kyl oo kovis.

[q]wiwi, 19.8.2006 13:58:
Eli yhteiskunnan sukupuoliroolit ja odotukset painavat? "Isot pojat ei itke"- väittämä on sisäistetty niin hyvin, että itkeminen on lakannut olemasta keino ilmaista tunteita?[/q]

Noi jutut on aika henkilökohtasii jokaisella.. omast mielest itkeminen on jees, meinaan itkee heti ku saan tilaisuuden koska silmät puhdistuu ja mieli kirkastuu!

Mut oon ihan varma siitä että monet ei itke sen takii koska ne haluu olla kunnon inttipoi..eiku miehii :------D

[q]wiwi, 19.8.2006 12:56:
Ettekö te itke, vaikka itkettäisi? Vai eikö teitä edes itketä?

Just nyt mietityttää jostain syystä kovasti.
[/q]

Miehet on kovii jätkii, ei pysty itkee koska se todistaa ihmisen heikkouden tms..

Ite itkin viimeks 4 vuotta sitten, haluisin itkee, koitin itkee viimeks vuos sitte tuloksetta :E

MÄ HALUUN ET MUN SILMIST TULEE SUOLAVETTÄ!!11 :.....((

[q]Bio, 18.8.2006 14:21:
Perjantain tyhmä kysymys:

Jos on ammeessa ja tulee pieru, ja pierukuplat nousee vedenpintaan niin haiseeks ne vai imeytyyks se haju veteen?

ps. en viitti kokeilla
[/q]

Ei imeydy!

köyhänmiehen lol [size=15]pore[/size]allas

[q]Bio, 18.8.2006 14:26:
Jeah, pitää vaan kattoa ettei oo ripulia.. muuten on mutakylpy :DD
[/q]

hahaha :D

[q]_, 9.8.2006 19:09:
ulkoisesti vaan? onko koulutuksella, älykkyydellä, kodinhoitotaidoilla tai perhetaustalla vaikutusta?
[/q]

Riippuu ihan tilanteest.. kyllähän sitä luulis tottuvan kaikkiin muihin sivuseikkoihin :D

[q]domi, 9.8.2006 16:26:
Whaddabout miesten välinen? Mistä sitä maitoo sit juodaan?
[/q]

http://www.condomstogousa.com/osc/eshop/images/9912.JPG

O